План – конспект уроку для учнів 4 класу.

Про матеріал
План – конспект уроку для учнів 4 класу Тема уроку: «Вправи для оволодіння навичками пересувань» Завдання уроку: 1.Удосконалити підтягування по гімнастичній лаві лежачи на животі, ходьба по гімнастичній лаві на носках та пятках однойменним і різнойменними способами 2. Повторити комплекс ЗРВ на місці 3. Сприяти розвитку координації рухів , правильної постави, силі рук, швидкості спритності 4. Сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами. Дата проведення: 29.11.2016р Місце проведення: спортивний зал Інвентар та спортивне обладнання: гімнастична лава,гімнастичні мати , кеглі кольца. Вчитель: Козак О.Я. Зміст уроку Дозува- ння Організаційно-методичні вказівки Підготовча частина 10-12 хв. 1.Шикування в одну шеренгу 2.Перевірка учнів 3.Повідомлення завдань уроку 4.Стройові вправи. Повороти на місці • Ходьба : На носках На п’ятках На зовнішній стороні стопи На внутрішній стороні стопи На пів присіді На повному присіді • 5.Біг: -З високим підніманням стегна Закидання гомілок біг в повільному темпі • 6.Вправи для відновлення Дихання • 7.ЗРВ на місці Вправа 1 В.п. о.с. 1- нахил голови вперед 2-назад 3-вправо 4-вліво Вправа 2 В.п.о.с. 1- руки вперед 2- встати на носочки руки вверх 3-опускаємось руки всторони 4- В.П. Вправа 3 В.п. вузька стійка ноги нарізно руки перед грудьми 1-2 ривки руками назад 3-4 те саме прямими з поворотом тулуба в право 5-8 те саме вліво Вправа 4 В.п. вузька стійка ноги нарізно руки на пояс 1-2 нахил тулуба вперед 3-4 те саме назад Вправа 5 В.п. о.с. руки на пояс 1- торкаємося руками колін 2- носків 3- підлоги 4- В.п. Вправа 6 В.п. о.с. руки на поясі 1- упор присівши руки вперед 2- упор лежачи 3- упор присівши 4- В.п. Вправа 7 В.п. о.с. руки на поясі 1-2 –стрибки на правій нозі 3-4 –на лівій нозі 30с 1хв. 2хв 2хв 1-2хв. 5-7 хв. 3-4 р 3-4 р 4-5р 3-4р 3-4р 3-4р 3-4р По зросту до лінії Звернути увагу на спортивну форму руки в сторони руки за голову спина пряма руки на пояс руки на пояс руки на коліна руки вперед торкаємося колінами рук руки ззаду дихання довільне Долонями до Середини Дихання довільне Ноги не згинаємо колінних суглобах Основна частина уроку 23-25хв. 1.Підтягування на гімнастичній лаві в положенні лежачи на животі. Потрібно лягти на лавку (руки прямі). Згинаючи руки в ліктьових суглобах підтягніть тіло до місця захвату руками, потім знову випряміть руки і далі повторити те саме. • Стрибки через гімнастичну лаву • Ходьба по гімнастичній лаві -на носках руки всторони -на п’ятках руки заголову 2. Подолання смуги перешкод: - пробігання драбинкою з високим піднімання стегна - ходьба по гімнастичній лаві - оббігання кегель, що на різній відстані одна від одної - пролізання через обруч 3.Релакласія під музику «напишіть своє прізвище та ім'я» 4. Рухлива гра "Бездомний заєць" Гравці, крім двох, стають парами у коло (обличчям один до одного), взявшись за руки. Один із гравців – “заєць”, другий – “вовк”. “Заєць”, який тікає від “вовка”, ховається в середину пари. Той, до кого “заєць” став спиною, стає “безпритульним зайцем”. Якщо “вовкові” вдається догнати “зайця”, вони міняються ролями. 8хв. 5-7хв. 1-2 хв. 5хв. Стежити за правильним виконанням Звертаємо увагу на правильне захоплення руками за кінець лавки (великий палець зверху, усі останні - знизу) Страхування Слідкуємо за правильною поставою Змагальний метод Дотримуємося правил гри Заключна частина 3-4хв. 1.Ходьба вправи на відновлення 2.Підведення підсумків уроку - Я вам дякую за співпрацю! Всі молодці! Справились із завданням. (Вербальне оцінювання учнів) Урок закінченно. 3.Організаційний вихід із спортивного залу 1хв 1хв.30с. 30с. В обхід по залу, повільний темп Шикування по зросту, перевіряю самопочуття.
Перегляд файлу

План – конспект уроку для учнів 4 класу

Тема уроку:  «Вправи для оволодіння навичками пересувань»

Завдання уроку:

1.Удосконалити  підтягування по гімнастичній лаві лежачи на животі, ходьба по гімнастичній лаві на носках та пятках однойменним і різнойменними способами

2. Повторити комплекс ЗРВ на місці

3. Сприяти розвитку координації рухів , правильної постави, силі рук, швидкості спритності

4. Сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами.

Дата проведення: 29.11.2016р

Місце проведення: спортивний зал

Інвентар та спортивне обладнання: гімнастична лава,гімнастичні мати , кеглі кольца.

Вчитель: Козак О.Я.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20161129_101056.jpg

 

Зміст уроку

Дозува- ння

Організаційно-методичні вказівки

Підготовча частина 10-12 хв.

 

1.Шикування в одну шеренгу

2.Перевірка учнів

3.Повідомлення завдань уроку

4.Стройові вправи. Повороти на місці

  •  Ходьба :

На носках

На п’ятках

На зовнішній стороні стопи

На внутрішній стороні стопи

На пів присіді

На повному присіді

  • 5.Біг:

-З високим підніманням стегна      Закидання  гомілок 

біг в повільному темпі

  • 6.Вправи для відновлення

Дихання

  • 7.ЗРВ на місці

 Вправа 1

В.п. о.с.

1- нахил голови вперед

2-назад

3-вправо

4-вліво

Вправа 2

В.п.о.с.

1- руки вперед

2- встати на носочки руки вверх

3-опускаємось руки всторони

4- В.П.

Вправа 3

В.п. вузька стійка ноги нарізно руки перед грудьми

1-2 ривки руками назад

3-4 те саме прямими з поворотом тулуба в право

5-8 те саме вліво

Вправа 4

В.п. вузька стійка ноги нарізно руки

на пояс

1-2 нахил тулуба вперед

3-4 те саме назад

Вправа 5

В.п. о.с. руки на пояс

1- торкаємося руками колін

2- носків

3- підлоги

4- В.п.

Вправа 6

В.п. о.с. руки на поясі

1- упор присівши руки вперед

2- упор лежачи

3- упор присівши

4- В.п.

Вправа 7

В.п. о.с. руки на поясі

1-2 –стрибки на правій нозі

3-4 –на лівій нозі

 

30с

1хв.

2хв

 

2хв

 

 

 

 

 

 

1-2хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7 хв.

 

 

3-4 р

 

 

 

 

 

3-4 р

 

 

 

 

4-5р

 

 

 

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

 

 

3-4р

 

 

 

 

3-4р

 

По зросту до лінії

Звернути увагу на спортивну форму

 

 

 

 

руки в сторони

руки за голову спина пряма

H:\Новая папка\PB292092.JPG

руки на пояс

руки на пояс

руки на коліна

руки вперед торкаємося колінами рук

руки ззаду

дихання довільнеH:\Новая папка\PB292094.JPGH:\Новая папка\PB292093.JPG

 

 

 

 

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20161129_093811.jpg

Долонями до

Середини

 

 

 

 

 

 

Дихання довільне

 

 

 

 

Ноги не згинаємо колінних суглобах

Основна частина уроку 23-25хв.

1.Підтягування на гімнастичній лаві в положенні лежачи на животі.

Потрібно лягти на лавку (руки прямі). Згинаючи руки в ліктьових суглобах підтягніть тіло до місця захвату руками, потім знову випряміть руки і далі повторити те саме.

 

  • Стрибки через  гімнастичну лаву
  • Ходьба по гімнастичній лаві

-на носках руки всторони

-на п’ятках руки заголову

 

 

 

 

2. Подолання смуги перешкод:

- пробігання драбинкою з високим піднімання стегна

- ходьба по гімнастичній лаві

- оббігання кегель, що на різній відстані одна від одної

- пролізання через обруч

 

 

3.Релакласія під музику «напишіть своє прізвище та ім'я»

 

4. Рухлива гра

        "Бездомний заєць"

Гравці, крім двох, стають парами у коло (обличчям один до одного), взявшись за руки. Один із гравців – “заєць”, другий – “вовк”. “Заєць”, який тікає від “вовка”, ховається в середину пари. Той, до кого “заєць” став спиною, стає “безпритульним зайцем”. Якщо “вовкові” вдається догнати “зайця”, вони міняються ролями.

8хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5-7хв.

 

 

 

 

1-2 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

5хв.

Стежити за правильним виконанням

 Звертаємо увагу на правильне захоплення руками за кінець лавки (великий палець зверху, усі останні - знизу)

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20161129_094400.jpg

 

Страхування

Слідкуємо за правильною поставою

H:\Новая папка\PB292103.JPG

Змагальний метод

 

Дотримуємося правил гри

 

Заключна частина 3-4хв.

1.Ходьба вправи на відновлення

 

2.Підведення підсумків уроку

- Я вам дякую за співпрацю! Всі молодці!  Справились із завданням.

(Вербальне оцінювання учнів)

Урок закінченно.

3.Організаційний вихід із спортивного залу

 

 

 

1хв

 

 

 

1хв.30с.

 

 

30с.

В обхід по залу, повільний темп

 

Шикування по зросту, перевіряю самопочуття.

C:\Documents and Settings\Admin\Local Settings\Temporary Internet Files\Content.Word\IMG_20161129_100921.jpg

 

docx
Додано
1 січня 2022
Переглядів
423
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку