План – конспект уроку для учнів 4 класу
Тема уроку: «Вправи для оволодіння навичками пересувань»
Завдання уроку:
1.Удосконалити підтягування по гімнастичній лаві лежачи на животі, ходьба по гімнастичній лаві на носках та пятках однойменним і різнойменними способами
2. Повторити комплекс ЗРВ на місці
3. Сприяти розвитку координації рухів , правильної постави, силі рук, швидкості спритності
4. Сприяти вихованню активності, уважності, дисциплінованості, інтересу до занять фізичними вправами.
Дата проведення: 29.11.2016р
Місце проведення: спортивний зал
Інвентар та спортивне обладнання: гімнастична лава,гімнастичні мати , кеглі кольца.
Вчитель: Козак О.Я.
Зміст уроку |
Дозува- ння |
Організаційно-методичні вказівки |
||
Підготовча частина 10-12 хв. |
||||
1.Шикування в одну шеренгу 2.Перевірка учнів 3.Повідомлення завдань уроку 4.Стройові вправи. Повороти на місці
На носках На п’ятках На зовнішній стороні стопи На внутрішній стороні стопи На пів присіді На повному присіді
-З високим підніманням стегна Закидання гомілок біг в повільному темпі
Дихання
Вправа 1 В.п. о.с. 1- нахил голови вперед 2-назад 3-вправо 4-вліво Вправа 2 В.п.о.с. 1- руки вперед 2- встати на носочки руки вверх 3-опускаємось руки всторони 4- В.П. Вправа 3 В.п. вузька стійка ноги нарізно руки перед грудьми 1-2 ривки руками назад 3-4 те саме прямими з поворотом тулуба в право 5-8 те саме вліво Вправа 4 В.п. вузька стійка ноги нарізно руки на пояс 1-2 нахил тулуба вперед 3-4 те саме назад Вправа 5 В.п. о.с. руки на пояс 1- торкаємося руками колін 2- носків 3- підлоги 4- В.п. Вправа 6 В.п. о.с. руки на поясі 1- упор присівши руки вперед 2- упор лежачи 3- упор присівши 4- В.п. Вправа 7 В.п. о.с. руки на поясі 1-2 –стрибки на правій нозі 3-4 –на лівій нозі |
30с 1хв. 2хв
2хв
1-2хв.
5-7 хв.
3-4 р
3-4 р
4-5р
3-4р
3-4р
3-4р
3-4р |
По зросту до лінії Звернути увагу на спортивну форму
руки в сторони руки за голову спина пряма
руки на пояс руки на пояс руки на коліна руки вперед торкаємося колінами рук руки ззаду дихання довільне
Долонями до Середини
Дихання довільне
Ноги не згинаємо колінних суглобах |
||
Основна частина уроку 23-25хв. |
||||
1.Підтягування на гімнастичній лаві в положенні лежачи на животі. Потрібно лягти на лавку (руки прямі). Згинаючи руки в ліктьових суглобах підтягніть тіло до місця захвату руками, потім знову випряміть руки і далі повторити те саме.
-на носках руки всторони -на п’ятках руки заголову
2. Подолання смуги перешкод: - пробігання драбинкою з високим піднімання стегна - ходьба по гімнастичній лаві - оббігання кегель, що на різній відстані одна від одної - пролізання через обруч
3.Релакласія під музику «напишіть своє прізвище та ім'я»
4. Рухлива гра "Бездомний заєць" Гравці, крім двох, стають парами у коло (обличчям один до одного), взявшись за руки. Один із гравців – “заєць”, другий – “вовк”. “Заєць”, який тікає від “вовка”, ховається в середину пари. Той, до кого “заєць” став спиною, стає “безпритульним зайцем”. Якщо “вовкові” вдається догнати “зайця”, вони міняються ролями. |
8хв.
5-7хв.
1-2 хв.
5хв. |
Стежити за правильним виконанням Звертаємо увагу на правильне захоплення руками за кінець лавки (великий палець зверху, усі останні - знизу)
Страхування Слідкуємо за правильною поставою
Змагальний метод
Дотримуємося правил гри
|
||
Заключна частина 3-4хв. |
||||
1.Ходьба вправи на відновлення
2.Підведення підсумків уроку - Я вам дякую за співпрацю! Всі молодці! Справились із завданням. (Вербальне оцінювання учнів) Урок закінченно. 3.Організаційний вихід із спортивного залу
|
1хв
1хв.30с.
30с. |
В обхід по залу, повільний темп
Шикування по зросту, перевіряю самопочуття.
|
||