ОЗ «Чаплинський ліцей»
Фізична культура
11 клас
Гімнастика
Лицарі CrossFit
Вчитель: Добрянський Г.О.
вчитель вищої категорії,
«старший вчитель»
Тема: Гімнастика – 11 клас.
Мета:
- поглибити знання учнів з атлетичної гімнастики;
- розвиток в учнів загальної фізичної підготовленості та координаційних здібностей;
- оновлення рухової пам’яті шляхом повторення отриманих навичок та умінь.
Завдання:
1) сприяти розвитку силових якостей та координації;
2) формувати в учнів навички здорового способу життя;
Методи навчання:
- диференційований
- метод змагання;
- наочний;
- метод вправи.
Очікувані результати:
- учні повинні дізнатися про значимість занять силовою гімнастикою та її користь для здоров’я людини;
- учні повинні вміти правильно виконувати вправи з піднімання тулубу, роботу з гантелями та штангою, навчитися правильно присідати та вистрибувати, освоїти
систему вправ на силу та витривалість.
Інвентар для практичної частини уроку:
- пластикові бутлі з водою по 5 кг кожен;
- скакалка;
- гантелі;
- авто або тракторні покришки;
- гімнастичні мати;
- набивні м’ячі;
- музичний програвач;
- ноутбук та проектор.
Тип уроку: повторення і вдосконалення рухових навичок.
Міжпредметні зв’язки: музичне мистецтво, біологія, інформатика.
Хід уроку:
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
1.
2.
3
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7. |
Підготовча частина
Шикування в одну шеренгу, привітання, рапорт чергового. Повідомлення завдань уроку.
Вимір ЧСС за 15 сек.
Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.
Організуючі вправи: - повороти на місці; - перешикування з однієї шеренги в дві і навпаки.
Різновиди ходьби : - ходьба на носках, руки в сторони; - ходьба на п’ятках, руки за головою; - ходьба на зовнішній стороні ступні, руки на поясі; - біг у повільному темпі; - біг приставним кроком (правим і лівим боком уперед) ; - біг із закиданням гомілок; - біг із підніманням прямих ніг вперед; - біг із високим підніманням колін; - біг з прискоренням.
Вправа на відновлення: 1-4 Руки вгору – вдих 5-8 Руки опустити вниз – видих.
Перешикування з однієї колони в дві.
ЗРВ в парах: - в.п.: о.с. – стоячи обличчя один до одного кругові оберти кистями та повороти голови; - в.п.: о.с. 1-2 – ривки руками; 3-4 – зміна положень рук; - в.п. стійка ноги нарізно, руки вверх: - 1 – нахил тулубу назад, руки вверх; - 2 – нахил тулубу вперед, руками дістати підлогу; - 3 – присід, руки прямо перед собою; - 4 – в.п.: о.с.
Згинання рук в упорі лежачи, партнер утримує ноги за гомілку.
Вправи з набивними м’ячами: - передачі по колу; - передачі «вісімкою»; - передачі від плеча лівою та правою рукою з ловлею ; - передачі з прогинанням в тазовому суглобі від грудей.
Вимірювання ЧСС за 15 сек.
Основна частина
Шикування та розподіл на групи.
Перехід відділень до місць занять.
Закріплення знань про кросфіт. Кросфіт – брендована система фітнесу створена Грегом Гласманом у 2000р. Це високоінтенсивне інтервальне тренування з важкої атлетики, пауерліфтингу, гімнастики, гирьового спорту, зарядки, стронгмену. Це програма вправ на силу та витривалість. Під час занять використовують штанги, гантелі, гімнастичні кільця, перекладини, гирі, мати. Робота направлена на розвиток серцево-судинної, дихальної системи, сили, гнучкості, міці, швидкості, координації, витривалості, спритності, рівноваги. Кросфіт – система кругових тренувань, яка допомагає опрацювати всі групи м’язів.
Пояснення учням виконання вправ та напрям руху по спортивній залі: 1 станція: - бурпі; - положення присідаючи; - вистрибування ногами назад; - віджимання; - в.п.; - вистрибування догори з хлопком; - в долоні над головою.
2 станція: - присідання.
3 станція: - біг на місці.
4 станція: - вистрибування на перешкоду.
5 станція: - підкидання медболу вгору біля стіни з присідом донизу.
6 станція: - стрибки на скакалці.
7 станція: - віджимання в упорі лежачи.
Шикування. Повідомлення задач та умов проведення конкурсу «Стронгмен року», в якому беруть участь всі члени команди. Ділення класу на 2 команди.
Станція 1 – «Перенесення ваги». Учні почергово переносять пластикові бутлі з водою в зустрічних колонах на коромислі по 15 кг на кожній стороні (30 кг).
Станція 2 – « Перекидання покришки». Виконати перекидання покришки без прокочування в зустрічних колонах.
Виміряти ЧСС за 15 сек.
Заключна частина
Шикування в одну шеренгу.
Вправи на відновлення дихання: - зробити повільний вдих, затримати повітря. - коротким і сильним поштовхом видихнути через щільно стулений рот, не надуваючи щік.
Виміряти ЧСС за 15 сек.
Підсумок уроку, виставлення оцінок.
Рефлексія: - Які вправи виконані на сьогоднішньому уроці знадобляться у вашому житті? - Назвіть імена найсильніших людей України.
Домашнє завдання.
Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали.
|
15 хв
2 хв
30 сек
2 хв
4 хв
20 сек
30 сек
8 разів
8 разів
8 разів
5-7 разів
По 5 разів
15 сек
До 25 хв
30 сек
30 сек
До 3 хв
10 разів
15 разів
20 сек
20 разів
20 сек
20 сек
20 сек
До 5 хв
До 4 хв
15 сек
2 хв |
Перевірити наявність та охайність спортивної форми.
Готовність організму до уроку.
Звернути увагу на дотримання дистанції та інтервалів.
Дихання рівномірне. Спину тримати прямо, підборіддя підняте.
Звертати увагу на дистанцію.
Поглядом супроводжуємо кисті рук.
Слідкувати за дистанцією.
Виконувати на місці.
Утримувати тулуб рівно
Виконувати вправу енергійно.
Слідкувати за траєкторією польоту, правильністю прийому та передачі. Звернути увагу на точність передачі.
Готовність учнів до основної частини уроку.
Звернути увагу на диференціацію завдань учнів.
Слідкувати за чіткістю виконання команд.
Оцінювання виконання проводять учні спеціальної медичної групи та звільненні від занять
Виконати «провітрювання» легень.
Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.
Слідкувати за чіткістю виконання
Дотримуватись правильної постановки ступні, сходження з підвищення.
Показати відомих стронгменів України.
Згинання й розгинання рук в упорі лежачи на підлозі.
Використовувати для показу відео презентації. Виконання вправ супроводжувати музичними композиціями.
Рух виконувати кроком та бігом.
Слідкувати за дотриманням правил безпеки життєдіяльності. |