ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Тема : футбол.
Мета: формування потреби в систематичних заняттях футболом, розвиток морально-вольових якостей засобами футболу, розвиток ключових компетентностей учнів.
Завдання уроку: 1. Закріпити ведення м’яча вивченими способами із зміною напрямку та швидкості.
2. Повторити удар по м’ячу зовнішньою стороною підйому та зупинку підошвою.
3. Сприяти розвитку спритності, координації рухів та витривалості.
4. Виховувати впевненість у своїх силах, гендерну рівність, толерантність.
Інвентар: футбольні м’ячі, манішки, фішки, свисток.
Місце проведення: спортзал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (13–15 хв.) |
|||
1 |
Організація класу Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
1-2 хв. 30 сек. |
Перевірити готовність учнів до уроку. |
2 |
Інструктаж з техніки безпеки під час занять футболом. |
30-40сек. |
Нагадати учням основні правила |
3. |
Виконання стройових вправ та перешикувань на місці. |
30-40с. |
Слідкувати за правильними виконанням вправ за командою. |
4 |
Ходьба та її різновиди: - звичайна; - спортивна; - на носках, руки на пояс; - на п’ятах, руки за голову; - на внутрішній стороні стопи; - на зовнішній стороні стопи; |
1 –2 хв. |
Слідкувати за поставою |
5. |
Біг та його різновиди: - звичайним бігом; - з високим підніманням стегна; - з відведенням гомілок назад; - з прискоренням; |
До 1 хв. |
Дотримуватись дистанції.
|
6. |
Рухлива гра "День і ніч" з різних стартових положень: - стоячи лицем одна до одної; - з упору лежачи; - з упору присівши; - з положення сидячи;
|
3-4 хв. |
Грають дві команди "день" і "ніч". Вони розташовуються одна навпроти одної. Вчитель називає одну з команд, вона повинна доганяти, а інша команда втікати. Ведеться підрахунок зловлених гравців. |
6. |
Комплекс ЗРВ з м’ячами.
1. В.п.- м’яч перед собою на витягнутих руках. 1. - 1-й крок вправо, 2-й крок вліво 2.- в.п. 3-4. - те саме
2. В.п. - стоячи спиною один до одного, м’яч вгорі. 1.- випад вперед лівою; 2.- в.п. 3-4. те саме з другої ноги.
3. В.п. - стоячи спиною один до одного на відстані 0,5м, один тримає м’яч. 1.- нахил вперед, руки з м’ячем між ніг, передати м’яч другому. 2. - руки з м’ячем вгору, передати м’яч першому. 3-4.- те саме
4. В.п.- стоячи спиною один до одного, ноги на ширині плеч, м’яч вгорі. 1. - нахил тулуба вліво; 2. - в.п. 3-4. - те саме вправою
5. В.п. - стоячи спиною один до одного, м’яч затиснути спинами, руки в "замок" 1.- присісти; 2.- в.п. 3-4.- те саме
6. В.п. - стоячи лицем один до одного, м’яч на витягнутих руках. 1.- 1-й виконує стрибок вперед, 2-й виконує стрибок назад; 2.- 1-й виконує стрибок назад , 2-й виконує стрибок вперед; 3.- одночасно стрибок вліво; 4.- одночасно стрибок вправо. 5-8 - те саме.
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
6-7р.
6-7р.
6-7р.
6-7р.
6-7р.
6-7р.
20сек.
|
Спосіб виконання - парами
М’яч тримають різноіменними руками
Прогнутися в попереку
Ноги в колінних суглобах не згинати
Максимальна амплітуда
Прогнутися в спині, тримати м’яч лопатками
Стрибки виконувати на носках
120-130 ударів |
ІІ. Основна частина уроку (26 – 27 хв.) |
|||
1
|
Спеціальні вправи футболіста: - удари по м’ячу внутрішньою стороною стопи на місці без просування вперед; - те саме з просуванням вперед; - прокочування м’яча вперед-назад стопою; |
4-5хв. |
Фронтальний метод |
2
|
Ведення м’яча зі зміною напрямку та обведення перешкод: - обведення фішок "змійкою;" - обведення фішок, змінюючи сторону обведення; - прокидання м’яча з однієї сторони фішки, а оббігання з іншої; - із зміною напрямку за сигналом.
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
7-8хв.
20-30сек. |
Фронтальний метод
Один раз кожну фішку обвести праворуч, а другий - праворуч
Один свисток - м’яч вести в протилежну сторону, два свистки - в сторону
|
3 |
Удари по м’ячу зовнішньою частиною підйому та зупинка підошвою: - по нерухомому м’ячу; - після одного кроку; - по м’ячу, що котиться; - після передачі. |
7-8хв. |
Спосіб виконання - парами Удар зовнішньою частиною підйому аналогічний до удару середньою частиною. Різниця лиш у тому, що під час удару гомілку та стопу повертають усередину. |
4 |
Гра "Квадрат"
|
5-6хв. |
Чотири учні передають м’яч між собою в квадраті 6х6, а два учні намагаються перехопити м’яч. Гравець, який перехоплює м’яч міняється з гравцем, який втратив м’яч. |
ІІІ Заключна частина (3 – 4 хв.) |
|||
1 |
Шикування в одну шеренгу |
30 – 40сек. |
|
2.
|
Малорухлива гра «Шишки, жолуді, горіхи» |
1 – 2 хв. |
Учасники стають в колону по три. Перші-шишки, другі-жолуді, треті-горіхи. Ведучий в центрі.Він називає одну назву.Гравці повинні помінятися місцями.Ведучий займає будь яке місце. Хто залишився без місця стає ведучим. |
3. |
Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок |
30 сек. |
Відмітити успішні дії учнів |
4. |
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
30 сек. |
Перевірити стан учнів |
5. |
Домашнє завдання: вистрибування з присіду
|
30 сек. |
|