План-конспект уроку фізичної культури для учнів 6 класу з легкої атлетики

Про матеріал
Заняттям легкою атлетикою сприяють набуттю спеціальних знань, розвитку фізичних якостей, поліпшують вміння керувати власними рухами, роблять їх швидкими і економними.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ  УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

 

Тема : легка атлетика.

Мета:  Формування ціннісних орієнтацій щодо використання фізичних вправ як одного з головних чинників здорового способу життя, практичних  навичок для самостійних занять фізичними вправам, вивчення  основних елементи техніки легкоатлетичних вправ, розвиток ключових компетентностей учнів.

 

Завдання уроку: 1. Навчити виконувати вибігання з низького старту та повторити виконання команд низького старту.

2. Закріплювати метання м’яча з трьох кроків розбігу.

3. Повторити стрибок у довжину способом "зігнувши ноги".

4. Сприяти розвитку спритності, координації рухів та швидкості.

5. Виховувати стійкі мотиваційні  установки на здоровий спосіб життя, взаємодопомогу та взаємоповагу.

Інвентар: м’ячі для метання, стартові колодки, гімнастичні обручі, фішки, скакалка.

Місце проведення: спортивна площадка

 

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (13–15 хв.)

1

Організація класу

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

1-2 хв.

30 сек.

Перевірити готовність учнів до уроку.

2

Інструктаж з техніки безпеки під час занять легкою атлетикою.

30-40сек.

Нагадати учням основні правила

3.

Виконання стройових вправ та перешикувань на місці:

- повороти на місці;

- з однієї шеренги в дві і три;

- те саме в колоні.

30-40с.

Добиватися чіткого і узгодженого виконання

4

Ходьба та її різновиди:

- звичайна;

- спортивна;

- перекатом із п’ятки на носок;

- на носках, руки на пояс;

- на п’ятах, руки за голову;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи;

1 –1,5 хв.

Слідкувати за поставою

5.

Біг та його різновиди:

- звичайним бігом;

- дріботливий;

- "змійкою";

- спиною вперед;

- з високим підніманням стегна;

- з відведенням гомілок назад;

- з прискоренням;

2-3 хв.

 Дотримуватись дистанції.

 

 

 

Оглядатися через плече

 

6.

Комплекс ЗРВ в русі.

1. В. п.- руки на пояс.

1-2 - нахили голови вперед і назад; 3-4  - те саме праворуч і ліворуч;

 

3-4р.

Спину тримати рівно

 

2.В. п. - те саме.

1-4. - колові рухи головою праворуч;

5-8.-  те саме ліворуч;

 

 3. В. п.- руки вгору.

1-4.- колові рухи рука­ми вперед;

5-8. - те саме назад;

 

4. В. п.- ліву руку вгору, праву вниз.

1-2 - відведення рук назад;

3-4 - те саме, змінивши положення рук;

 

5. В.п. - руки вперед - в сторони

1. Мах лівою ногою до правої руки

2.В.п.

3-4. - те саме з правої ноги.

 

6. В.п.- руки за спиною в "замок"

1. - крок лівою нахил вперед, руки

відвести вперед;

2. - те саме з кроком правої ноги.

 

7. В.п. - руки на пояс

1. - випад лівою;

2 - те саме правою

 

8. В.п. - кисті рук в "замок"

1. - випад лівою, поворот тулуба вправо;

2. - випад правою, поворот тулуба вліво;

3-4. - те саме.

 

9. В.п.- руки на пояс

1. - 4 стрибки на лівій нозі;

2. - 4 стрибки на правій нозі;

3. - 4 на двох

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

 

 

3-4р.

 

 

6-7р.

 

 

 

6-7р.

 

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

6-8р.

 

 

 

 

 

 

 

3-4р.

 

 

 

20сек.

 

Рух головою виконувати плавно

 

 

 

 

Руки в ліктях не згинати

 

 

 

Акцентовані, ритмічні рухи

 

 

 

 

 

 

Ноги в колінах не згинати

 

 

 

 

Вправу виконувати на кожен крок

 

 

 

 

 

 Спину тримати рівно

 

 

 

 

Носок ноги розвернути назовні

 

 

 

 

 

 

 

Дотримуватися дистанції

 

 

ІІ. Основна частина уроку (26 – 27 хв.)

1

 

 

 

 

 

Стаття ВИКОНАННЯ НИЗЬКОГО СТАРТУ В БІГУ НА КОРОТКІ ДИСТАНЦІЇ

 

Виконання команд:

- "На старт"

 

-"Увага"

 

-"Руш"

 

- вибігання з низького старту;

- вибігання з подоланням опору

 

Учні розподілені по парах. Один учень надіває скакалку на шию і під руками, виконує положення низького старту. Інший тримає скакалку ззаду. Після команди "Руш" пара починає бігти, один учень натягує скакалку і не дає змоги першому різко підняти тулуб. Після 4-5м скакалка послабляється  і учні міняються місцями.

 

- зустрічна естафета.

4-5хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3-4р.

2-3р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4-5хв.

Фронтальний метод

За командою: «На старт!» учень переступає через стартову лінію і встає так, щоб колодки виявилися позаду нього. Далі учень присідає, ставить руки на грунт, впирається стопою найсильнішої ноги в опорну площадку задньої колодки. Потім він опускається на коліно ноги, що упирається в задню колодку, підтягує руки за стартову лінію і ставить їх впритул до неї таким чином, щоб опора тіла припадала на кисті, великі пальці були повернені всередину, а решта - назовні. За командою: «Увага!» учень відриває коліно ноги, що упирається в задню колодку, від землі, піднімає таз трохи вище плечей і подає тулуб вперед вгору. Вага тіла переміщається на руки і попереду стоїть ногу. Після команди: «Руш!» учень відриває руки від доріжки і одночасно відштовхується від колодок.

 

2

 

 

 

Метання м’яча :

- з місця;

- з трьох кроків розбігу;

- в ціль;

- гра "Влучні стрільці"

 

3-4р

3-4р

3-4р

   5-7хв.

 

Фронтальний метод

Учні, які збирають м’ячики стоять збоку

Влучити в  підвішені обручі

Дві команди стоять на однаковій відстані від м’ячів. Спочатку метає одна команда по м’ячах, підраховують к-ть вдалих спроб, а потім інша.

3

Стрибки у довжину:

- з місця;

- гра "Стрибунці-горобці"

- з розбігу "зігнувши ноги"

- гра "Удочка"

 

 

6-8р.

4-5хв.

3-4р.

 

Груповий метод

 

 

Звертати увагу на фазу польоту

ІІІ Заключна частина (3 – 4 хв.)

1

Шикування в одну шеренгу

 

30 – 40сек.

 

 

2.

 

 

 

 

 

 

 

 

Малорухлива гра «Клас, струнко»

1 – 2 хв.

Клас стоїть в одну шеренгу. Вчитель подає будь-які команди, але учні виконують команду лише в тому випадку, коли перед командою вчитель говорить слово "Клас". Якщо ключове слово не називається стоять  і не виконують команду. Хто помилився, робить крок у сторону і продовжує гру.

3.

Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок

30 сек.

Відмітити успішні дії учнів

4.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

30 сек.

Перевірити стан учнів

5.

Домашнє завдання: метання паперових кульок з трьох кроків.

30 сек.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Мартинова Дар'я Андріївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додав(-ла)
Попов Олексій
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
399
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку