ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Тема : волейбол.
Мета: формування особистої зацікавленості в заняттях спортивними іграми, підвищення функціональних можливостей учнів, реалізація власних вмінь та навичок, розвиток фізичних якостей і рухових умінь.
Завдання уроку: 1. Повторити пересування в стійці волейболіста.
2. Удосконалювати техніку виконання передачі двома руками зверху.
3. Закріплювати нижню пряму подачу.
4. Сприяти розвитку стрибучості, узгодженості і координації рухів та спритності.
5. Виховувати наполегливість і самостійність.
Інвентар: волейбольні м’ячі, волейбольна сітка, фішки, гімнастичні обручі, секундомір
Місце проведення: спортивний зал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (13–15 хв.) |
|||
1 |
Організація класу Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
1-2 хв. 30 сек. |
Перевірити готовність учнів до уроку. |
2 |
Інструктаж з техніки безпеки під час занять волейболом. |
30-40сек. |
Нагадати учням основні правила |
3. |
Виконання стройових вправ та перешикувань на місці: - повороти на місці; - з однієї шеренги в дві і три; - те саме в колоні. |
30-40с. |
Добиватися чіткого і узгодженого виконання |
4 |
Ходьба та її різновиди
|
1 –1,5 хв. |
Слідкувати за поставою |
5. |
Біг та його різновиди: - звичайним бігом; - перехресним кроком вліво-вправо; - спиною вперед; - уздовж сітки з імітацією блокування, здійснить стрибок , руки вгору; - біг до сітки, стрибок вгору, біг до лінії спиною вперед; - біг до триметрової лінії і назад;
|
2-3 хв. |
Дотримуватись дистанції.
Оглядатися через плече
Виконувати по обидві сторони сітки Виконувати на обох половинах майданчика одночасно |
6. |
Перешикування у дві колони |
20-30сек. |
Через середину зала по два Рух продовжують у різні сторони |
7. |
Вправи в русі: 1. В.п. - кисті рук зчеплені 1-4. - колові рухи кистями рук
2. В.п. - руки вгору. 1-4. - колові руки руками вперед; 5-8.- те саме назад.
3. В.п. - кисті рук зчеплені, руки перед грудьми. 1. - руки випрямити вперед; 2.- в.п. 3-4. - те саме.
4. В.п. - кисті рук зчеплені, руки зігнуті в ліктях 1.- правою кистю нажати на ліву кисть вліво; 2.- лівою кистю нажати на праву кисть вправо; 3-4. - те саме
5. В.п. - стоячи лицем до стіни, опора на стіну пальцями пук 1-4. - згинання і розгинання рук від стіни; 5-8. - те саме
6. В.п. - упор присівши 1-8. - стрибки в упорі присівши
7. В.п. - упор лежачи 1-8 - пересування в упорі лежачи по колу. Вправи з м’ячами: - передача з рук у руки з поворотом тулуба; - кидок із-за голови в руки напарнику; - те саме з відскоком від підлоги; - підкидання і ловіння м’яча з підсіданням під нього
Вимірювання ЧСС за 10 сек.
|
15-20р.
15-16р.
15-20р.
15-20р.
12-16р.
8-10р.
2-3р.
10-12р.
10-12р. 10-12р.
20-30сек. |
Широка амплітуда
Руки прямі
Сильно нажимати на пальці
Високий темп
Спину тримати прямо
Дистанція 1м
Дівчата виконують пів кола в одну і пів кола в іншу сторону
Робота в парах
Звертати увагу на завершення кидка кистями рук
В момент ловіння м’яча, руки підставити "ковшиком" і зігнути в ліктях |
ІІ. Основна частина уроку (26 – 27 хв.) |
|||
1
|
Пересування в стійці волейболіста: - вперед кроком і бігом; - назад те саме; - приставними кроками; - схресним кроком; - зміна способу пересування за сигналом. |
4-5хв. |
Фронтальний метод Переміщення виконувати у всіх видах стійок
Чергувати пересування приставними кроками і схресним кроком
|
2
|
Передача м’яча двома руками зверху: - над собою 4-5разів; - з відскоком від стіни; - у парі з партнером; - передача над собою - передача партнеру; - те саме тільки дві передачі над собою: - передача "змійкою" - передача в обруч. |
7-8хв. |
Індивідуально, кожен з своїм м’ячем
Робота в парах
Дві шеренги навпроти, перша передача прямо, а решта навскіс
|
3 |
Нижня пряма подача: - з відстані 3-4м подача вивченим способом; - те саме з відстані 4-5м. - те саме через сітку; - рухлива гра "М’яч капітану"
|
8-10р.
8-10р. 8-10р. 4-5хв. |
Фронтальний метод Звернути увагу на постановку ніг
Акцентувати увагу на рух рукою вперед-вгору
|
4 |
Гра "Малюкбол"
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
4-5хв.
20-30сек. |
Використовувати нижню пряму подачу з відстані 4м. Перший м’яч ловить, а потім підкидає над собою і виконує передачу двома руками зверху іншому. Третій гравець м’яч через сітку передає також двома зверху. |
ІІІ.Заключна частина (3-4хв.) |
|||
1 |
Шикування в одну шеренгу |
30-40сек. |
|
2.
|
Рефлексія - малорухлива гра «Виставка картин» |
2-3хв. |
Одна команда зображує репродукцію картини, а інша відгадує. |
3. |
Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок |
30 сек. |
Відмітити успішні дії учнів |
4. |
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
30 сек. |
Перевірити стан учнів |
5. |
Домашнє завдання: жонглювання повітряною кулькою |
30 сек. |
|