План-конспект уроку фізичної культури з баскетболу для учнів 6 класу

Про матеріал
Урок з модуля баскетбол для 6 класу реалізує освітні, виховні та розвиваючі завдання. Вони реалізуються шляхом використання як групових так і індивідуальних форм роботи.
Перегляд файлу

ПЛАН-КОНСПЕКТ  УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ

Тема : баскетбол.

Мета:  формування навичок гри в баскетбол, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури, виховання свідомого ставлення до занять фізичноюкультурою.

Завдання уроку:1.Повторити ведення м’яча на місці та в русі.

2. Закріпити техніку виконання передачі м’яча двома руками від грудей.

3.Розвивати спритність, швидкість, реакцію засобами спеціальних вправ.

4. Виховувати відповідальність і самостійність.

Інвентар: баскетбольні м’ячі,  фішки, свисток.

Місце проведення: спортзал

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні вказівки

І. Підготовча частина (12–15 хв.)

1

Організація класу

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

1-2 хв.

30 сек.

Перевірити готовність учнів до уроку.

2

Інструктаж з техніки безпеки під час занять баскетболом.

1 – 2 хв.

Акцентувати увагу на бережному ставленні один до одного.

3.

Виконання стройових вправ та перешикувань на місці.

30-40с.

Слідкувати за правильними виконанням вправ за командою.

4

Ходьба та її різновиди:

- звичайна;

- спортивна;

- на носках, руки на пояс;

- на п’ятах, руки за голову;

- на внутрішній стороні стопи;

- на зовнішній стороні стопи;

1 –2 хв.

Слідкувати за поставою

5.

Біг та його різновиди:

- звичайним бігом;

- з високим підніманням стегна;

- з відведенням гомілок назад;

- приставним кроком, лівим боком;

- приставним кроком, правим боком;

- стрибками з ноги на ногу з коловим обертанням рук вперед;

- стрибками з ноги на ногу з коловим обертанням рук назад;

- спиною вперед;

2 – 3 хв.

 Дотримуватись дистанції.

 

6.

 Вправи на відновлення дихання:

- 1-2 – руки дугами вгору;

- 3-4 – руки дугами вниз.

1  хв.

 

7.

Розминка з м’ячами:

- колові оберти м’яча навколо тулуба;

- підкидання і ловіння м’яча із сплеском в долоні;

- перекидання м’яча з лівої на праву руку;

- підкидання і ловіння м’яча із поворотом на 180 градусів;

- ходьба з прокочуванням м’яча між ногами "вісімкою" по підлозі;

- те саме передаючи м’яч з руки на руку між колінами;

- кидок м’яча двома руками із-за спини і ловіння спереду;

- "планка" на м’ячі;

- пересування приставними кроками з передачею м’яча об стіну.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

5-6хв.

Дистанція між учнями 1,5м

 

 

 

При ловінні м’яча опускати руку вниз

 

 

 

 

При кидку корпус нахилити вперед

 

 

 

Дівчата виконують без м’яча

 

ІІ. Основна частина уроку (26 – 27 хв.)

1

Передача м’яча двома руками від грудей з місця

Передачу починати виконувати колоподібним рухом вперед-вниз.

Передача м’яча двома руками від грудей з кроком вперед

Передача м’яча двома руками від грудей з двома кроками вперед

7-8хв.

Ліва нога попереду, кисті рук повністю випрямляються

 

Крок робити правою ногою.

 

 

 

Слідкувати за чіткістю виконання.

2

Ведення м’яча:

- на місці виконувати м’яким поштовхом рукою вниз, збоку від ноги. Ноги напівзігнуті, лікті опущені, кисть руки з розставленими пальцями штовхає м’яч вниз;

- в русі- те саме, що і на місці, але збоку від стоп ніг;

- ведення правою і лівою рукою в русі;

- те саме бігом.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

7-8хв.

 

 

 

 

 

 

 

30 сек

Фронтальний метод

 

Слідкувати за положенням ніг

 

Виправляти помилки

 

 

      3

Естафети з елементами ведення м’яча:

- ведення баскетбольного м’яча рукою до стійки і назад;

- ведення баскетбольного м’яча між стійками;

- ведення баскетбольного м’яча спиною вперед;

- ведення баскетбольного м’яча з передачею партнеру.

10-11хв.

Вести м’яч в одну сторону правою, а в іншу лівою рукою

 

 

Команду розділити навпіл і поставити одна навпроти іншої

 

ІІІ Заключна частина (3 – 4 хв.)

1.

Шикування в одну шеренгу

 

30 – 40сек.

 

 

2.

 

 

 

 

 

Малорухлива гра «Хвилинка»

1 – 2 хв.

За сигналом учні починають рух в колону по одному. Вони повинні пройти рівно хвилину і відійшовши в сторону зупинитися. Перемагає той, хто точніше зупиниться.

3.

Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок

30 сек.

Відмітити успішні дії учнів

4.

Вимірювання ЧСС за 10 сек.

30 сек.

Перевірити стан учнів

5.

Домашнє завдання: відпрацювання удару зовнішньою стороною підйому

 

30 сек.

 

 

doc
Додав(-ла)
Попов Олексій
Додано
24 жовтня 2021
Переглядів
3669
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку