ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ ФІЗИЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДЛЯ УЧНІВ 6 КЛАСУ
Тема : баскетбол.
Мета: формування навичок гри в баскетбол, активізація пізнавального інтересу до уроків фізичної культури, виховання свідомого ставлення до занять фізичноюкультурою.
Завдання уроку:1.Повторити ведення м’яча на місці та в русі.
2. Закріпити техніку виконання передачі м’яча двома руками від грудей.
3.Розвивати спритність, швидкість, реакцію засобами спеціальних вправ.
4. Виховувати відповідальність і самостійність.
Інвентар: баскетбольні м’ячі, фішки, свисток.
Місце проведення: спортзал
№ |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
І. Підготовча частина (12–15 хв.) |
|||
1 |
Організація класу Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
1-2 хв. 30 сек. |
Перевірити готовність учнів до уроку. |
2 |
Інструктаж з техніки безпеки під час занять баскетболом. |
1 – 2 хв. |
Акцентувати увагу на бережному ставленні один до одного. |
3. |
Виконання стройових вправ та перешикувань на місці. |
30-40с. |
Слідкувати за правильними виконанням вправ за командою. |
4 |
Ходьба та її різновиди: - звичайна; - спортивна; - на носках, руки на пояс; - на п’ятах, руки за голову; - на внутрішній стороні стопи; - на зовнішній стороні стопи; |
1 –2 хв. |
Слідкувати за поставою |
5. |
Біг та його різновиди: - звичайним бігом; - з високим підніманням стегна; - з відведенням гомілок назад; - приставним кроком, лівим боком; - приставним кроком, правим боком; - стрибками з ноги на ногу з коловим обертанням рук вперед; - стрибками з ноги на ногу з коловим обертанням рук назад; - спиною вперед; |
2 – 3 хв. |
Дотримуватись дистанції.
|
6. |
Вправи на відновлення дихання: - 1-2 – руки дугами вгору; - 3-4 – руки дугами вниз. |
1 хв. |
|
7. |
Розминка з м’ячами: - колові оберти м’яча навколо тулуба; - підкидання і ловіння м’яча із сплеском в долоні; - перекидання м’яча з лівої на праву руку; - підкидання і ловіння м’яча із поворотом на 180 градусів; - ходьба з прокочуванням м’яча між ногами "вісімкою" по підлозі; - те саме передаючи м’яч з руки на руку між колінами; - кидок м’яча двома руками із-за спини і ловіння спереду; - "планка" на м’ячі; - пересування приставними кроками з передачею м’яча об стіну. Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
5-6хв. |
Дистанція між учнями 1,5м
При ловінні м’яча опускати руку вниз
При кидку корпус нахилити вперед
Дівчата виконують без м’яча
|
ІІ. Основна частина уроку (26 – 27 хв.) |
|||
1 |
Передача м’яча двома руками від грудей з місця Передачу починати виконувати колоподібним рухом вперед-вниз. Передача м’яча двома руками від грудей з кроком вперед Передача м’яча двома руками від грудей з двома кроками вперед |
7-8хв. |
Ліва нога попереду, кисті рук повністю випрямляються
Крок робити правою ногою.
Слідкувати за чіткістю виконання. |
2 |
Ведення м’яча: - на місці виконувати м’яким поштовхом рукою вниз, збоку від ноги. Ноги напівзігнуті, лікті опущені, кисть руки з розставленими пальцями штовхає м’яч вниз; - в русі- те саме, що і на місці, але збоку від стоп ніг; - ведення правою і лівою рукою в русі; - те саме бігом. Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
7-8хв.
30 сек |
Фронтальний метод
Слідкувати за положенням ніг
Виправляти помилки
|
3 |
Естафети з елементами ведення м’яча: - ведення баскетбольного м’яча рукою до стійки і назад; - ведення баскетбольного м’яча між стійками; - ведення баскетбольного м’яча спиною вперед; - ведення баскетбольного м’яча з передачею партнеру. |
10-11хв. |
Вести м’яч в одну сторону правою, а в іншу лівою рукою
Команду розділити навпіл і поставити одна навпроти іншої
|
ІІІ Заключна частина (3 – 4 хв.) |
|||
1. |
Шикування в одну шеренгу |
30 – 40сек. |
|
2.
|
Малорухлива гра «Хвилинка» |
1 – 2 хв. |
За сигналом учні починають рух в колону по одному. Вони повинні пройти рівно хвилину і відійшовши в сторону зупинитися. Перемагає той, хто точніше зупиниться. |
3. |
Підведення підсумків уроку, виставлення оцінок |
30 сек. |
Відмітити успішні дії учнів |
4. |
Вимірювання ЧСС за 10 сек. |
30 сек. |
Перевірити стан учнів |
5. |
Домашнє завдання: відпрацювання удару зовнішньою стороною підйому
|
30 сек. |
|