План – конспект Уроку фізичної культури з елементами футболу для учнів 8 класу

Про матеріал
Мета уроку: сприяти виховання в учнів потребу у систематичних завданнях фізичною культурою і спортом та розвивати морально – вольові якості засобам гри у футбол.
Перегляд файлу

План – конспект

Уроку фізичної культури

з елементами футболу

для учнів 8 класу

 

Мета уроку: сприяти виховання в учнів потребу у систематичних завданнях фізичною культурою і спортом та розвивати морально – вольові якості засобам гри у футбол.

Завдання:  1) Повторити різновиди введення, передач та зупинки м’яча.

2) Вдосконалювати техніку удару по м’ячу внутрішньою стороною ступні.

3) Виконувати удари по воротах ( з орієнтуванням на оцінку ).

4) Сприяти розвитку швидкості, спритності, координації та точності рухів учнів.

Місце проведення: спортивний зал.

 Інвентар: футбольні м’ячі, ворота  з гімнастичних матів, два комплекти форми, гімнастичні лавки, свисток,  секундомір.

п/п

Зміст

Дозування

Організаційно – методичні вказівки

 

  1. Шикування, рапорт, привітання вчителя, « Доброго дня,  юні футболісти».
  2. Повідомлення завдань уроку.
  • назвати батьківщину футболу.
  • Назвати кращі команди свиту.
  • Назвати видатних українських футболістів.
  1. Замірювання ЧСС.
  2. Стройові вправи:
  • направо, наліво, кругом.
  • Перешикування з однієї шеренги в дві шеренги.
  • Перешикування з однієї шеренги в три.
  1. Вправи для формування правильної постави та профілактики плоскостопості.

Ходьба:

  • звичайним кроком.
  • на носках.
  • на п’ятках.
  • на зовнішній стороні ступні.
  • на  внутрішній  стороні ступні.
  • випадами з поворотом тулуба в однойменну сторону.
  • в присіді.

Біг та його різновиди:

  • звичайний.
  • з високим підніманням стегна.
  • з захлестом гомілки назад.
  • приставним лівим боком.
  • приставним правим боком.
  • спиною вперед.
  • зі зміною напрямку руху за сигналом.
  • з прискоренням по діагоналі.
  1. Вправи на відновлення дихання:
  • перешикування з однієї колони в дві колони,
  1. ЗРВ на місці з м’ячами в парах.
  1. в.п. – стоячи спиною один до одного, м’яч вгору.
    1.  випад лівою ногою  вперед прогнувшись;
    2. в.п.

3-4 теж саме, з правої ноги.

       2) в.п. – стоячи спиною один до одного       м’яч внизу. Бокова передача.

       3) в.п. –м’яч внизу. Передача м’яча знизу вгору та зверху вниз.

       4) в.п. - стоячи спиною один до одного, м’яч затиснутий на рівні поперека.

Присідання з м’ячем.

       5) в.п. – стоячи один навпроти одного, тримаючись за м’яч на рівні грудей.

       1-4-4 стрибки на місці;

       5-8-4 стрибки в праву сторону;

       9-12-4 стрибки в ліву сторону.

1 хв.

 

 

 

2 хв.

 

 

 

30 сек.

30 сек.

 

 

 

 

 

2 хв.

 

 

 

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

10 м.

 

10 м.

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 хв.

 

 

 

 

5 хв.

4-6 раз

 

 

 

6-8 раз

 

6-8 раз

 

6-8 раз

 

 

36 стрибків

 

 

 

 

Зовнішній вигляд учнів. Чітко виконувати команди.

 

Опитування учнів.

Відмічати правильні відповіді.

 

За 6 сек.

Звернути увагу на учнів з підвищенню ЧСС.

 

 

 

 

 

 

 

Темп середній

Руки вгору

Руки за голову

Руки за спину

Спину тримати рівно

 

 

 

 

 

Дистанція 2 кроки

 

 

 

 

 

 

 

Темп виконання повільний

 

Стежити за чіткістю виконання

 

 

 

 

 

 

 

Ступні з місця  не зрушувати

 

 

 

  1. Передача м’яча внутрішньою стороною крізь умовні ворота.
  • із зупинкою м’яча підошвою.
  • в один дотик.
  • В ускладнених умовах:

Виконувати передачу, зробити стрибки туди-назад через гімнастичну лаву і знову виконати передачу.

  1. Гра « М’яч  – ведучому».

Виконується в двох колонах.

За 4-5 м. від колони ведучий.

Зробивши передачу ведучому, побігти в кінець своєї колони.

Замірювання ЧСС.

  1. Різновиди ведення м’яча:
  • довільне ведення з зупинкою м’яча, наступивши на нього після зупинки виконати передачу партнеру.
  1. Удари по нерухомому м’ячу внутрішньою частиною ступні  на точність.
  1. По воротах ( з орієнтуванням на оцінювання, 5 спроб – залікові), ( хлопці ).
  2. Гра збий кеглі ( дівчата).
  1. Футбольна естафета:
  • ведення м’яча з обведенням стійок з назвою футбольного клубу.
  1. начальна гра.

4-5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

2-3 хв.

 

 

 

 

30 сек.

3-4 хв.

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

4 хв.

 

 

5, 5 хв.

Відстань до 5 м.

При ударі стопа розвертається на зовні, п’ята під час зупинки повинна бути нижча за носок.

 

 

Змагальний метод.

 

 

 

 

За 6 сек.

 

Чітко виконувати удари на партнера

 

На одні ворота, га гімнастичному маті  вказані точки.

 

 

 

 

Правильно називати футбольні клуби України.

Увага – правила технічної безпеки.

 

  1. Шикування в дві шеренги, обличчям один до одного.
  2. вправи на утримання рівноваги ( балансу):
  1. В парах. Стоячи один навпроти одного на одній нозі, взятися за руки. За сигналом намагатися вивести з рівноваги партнера.
  2. Теж саме, але учні зчіплюються ступнями махових ніг.
  3. Самостійно. Зробивши стрибок, заплющити очі, порахувати до п’яти, утримувати рівновагу.
  1. Шикування в одну шеренгу на швидкість.
  2. Підсумок уроку.
  3. Замірювання ЧСС.
  4. Домашнє завдання.

 

30 сек.

 

 

2.5 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

30 сек.

30 сек.

30 сек.

30 сек.

Як при виконанні вправ з м’ячем.

 

 

Акцентувати увагу на важливості цього компоненту під час гри. Адже більшість фінтів засновано на тому, щоб хоча б на мить вивести суперника з рівноваги, отримати перевагу та залишити його позаду.

Відзначити кращих

За 6 сек.

Жонглювання м’ячем, та вправи вивчені на уроці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

doc
Додав(-ла)
Сисоєв Віктор
Додано
28 березня 2019
Переглядів
1556
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку