Розробка уроку з фізичної культури для учнів 8 класу на тему: "Удосконалення техніки кидка м’яча в корзину"

Про матеріал
Дана розробка уроку з фізичної культури для учнів 8 класу на тему: "Удосконалення техніки кидка м’яча в корзину" вчить техніки рухових дій захисника, удосконалює техніку кидка м’яча в корзину після ведення та подвійного кроку, сприяє розвитку швидкісно-силових якостей та спритності. Дає можливість повторити техніку передачі м’яча однією та двома руками в русі.
Перегляд файлу

Урок з баскетболу для учнів 8-го класу.

Тема:                    Удосконалення техніки кидка мяча в корзину.

Задачі уроку:      1. Повторити техніку передачі мяча однією та двома руками в русі.

                              2. Удосконалювати техніку кидка мяча в корзину після ведення та подвійного кроку.

                              3.Вчити техніки рухових дій захисника.

                              4. Сприяти розвитку швидкісно-силових якостей та спритності.

Обладнання:      баскетбольні мячі, фішки, секундомір, свисток.                                                     Місце проведення: спортивна зала.

№ з/п

Зміст уроку

Дозування

Організаційно-методичні                    вказівки  

І

Підготовча частина

15 хв.

 

 

1. Шикування в одну шеренгу, рапорт          чергового, привітання, повідомлення завдань уроку.

 

1,5 хв.

Перевірити наявність та охайність спортивної форми.

 

2. Правила поведінки та техніки безпеки під час виконання фізичних вправ.

15сек.

Чітко виконувати вправи за командою вчителя.

 

3. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність організму до роботи на уроці.

 

4. Організаційні вправи:

- перешиковування з однієї шеренги в три та навпаки;

- повороти на місці: ліворуч, праворуч, кругом;

- перешиковування з однієї колони в три, чотири і навпаки.

 

 

2 хв.

 

Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів та дистанції, чіткість виконання поворотів.

 

5. Різновиди ходьби;

- на носках, руки на поясі;

  - ходьба на пятках, руки за головою;

  - ходьба на внутрішній стороні ступні, руки на поясі;

  - ходьба на зовнішній стороні ступні, руки за головою;

 

 

 

 

1 хв.

 

Вправи на формування

правильної постави.

Спину тримати прямо, ноги в колінах підігнути і звести.

Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися прямо.

 

6. Біг:

- у повільному темпі;

- з поворотами на 360 градусів через ліве плече;

- з поворотами на 360 градусів через праве плече;

- зі зміною напряму руху;

- зупинкою та зміною напряму руху;

-приставними кроками правим боком уперед, руки на поясі;

-приставними кроками лівим боком уперед, руки на поясі;

- спиною уперед, руки працюють, як при звичайному бігові;

- біг стрибками з ноги на ногу;

- біг з прискоренням;

- у чергуванні з стрибками.

 

 

 

 

 

1 хв.

Зміна напряму руху, виконувати за сигналом.                                Вправу виконувати по «змійці», зупинка, відновлення та зміна руху виконується за сигналом.

Вправа сприяє розвиткові координації рухів.                      

 

Погляд спрямований у напрямку руху через ліве або праве плече.

Під час поштовху максимально допомагати руками.

 

Швидкість максимальна, вправу виконувати по діагоналі баскетбольного майданчика.

 

7. Стрибки:

- на лівій нозі, руки на поясі;

- стрибки на правій нозі, руки на поясі;

- стрибки на двох ногах, руки на поясі.

 

1 хв.

Вправу виконувати за сигналом, кожен різновид – почергово один за одним.

 

8. Вправа на відновлення дихання.

    1. Руки вгору – вдих.

    2. Руки вниз – видих.

 

15 сек.

Погляд спрямований на кисті рук.

 

9. Перешиковування з однієї колони у дві.

30 сек.

Інтервал та дистанція два кроки.

 

10. Загально розвиваючі вправи у парах.

А) В. п.: о. с., стоячи спиною один до одного, руки опущені вздовж тулуба вниз. 1- 2  руки через сторони вгору, піднятись на носках. 3 – 4 – В. п.

б) В. п.: о. с., стоячи обличчям один до одного, прямі руки опущені вниз. 1 – руки через сторони вгору, ліву ногу назад на носок. 2-в. п. 3 – руки через сторони вгору, праву ногу назад на носок. 4 – в. п.

в) В. п.: о. с., стоячи обличчям один до одного, прямі руки в сторони. 1 – нахил тулуба ліворуч, ліву ногу в сторону на носок. 2 – в. п. 3 – нахил тулуба праворуч, праву ногу в сторону на носок. 4 – в. п.

г) В. п.: о. с., стоячи обличчям один до одного, руки прямі на плечах партнера, ноги нарізно. 1 – 3 нахили ліворуч           (праворуч). 4 – в. п.

д) В. п.: о. с., стоячи обличчям один до одного , руки прямі на плечах партнера, ноги нарізно, нахил уперед. 1 – 3 – пружні нахили уперед. 4 – в. п.

е) стоячи обличчям  один до одного, руки прямі на плечах партнера, ноги нарізно, нахил уперед. 1 – поворот тулуба ліворуч 2 – в. п. 3 – поворот тулуба праворуч 4- в. п.

є) В. п.: о. с., стоячи обличчям один до одного. 1 – 3 – один учень виконує пружні нахили вперед, другий підсилює нахили надавлюванням руками на лопатки партнера. 4 – в. п.

ж) В. п.: о. с., стоячи спиною один до одного, руки вгорі. 1 – 3 – нахил уперед, підняти партнера на спину. 4 – в. п.

з) В. п.: о. с., стоячи спиною один до одного, взявшись руками під лікті 1 – 2 – присісти. 3 – 4 в. п.

і) В. п.: о. с., сидячи на підлозі, ноги нарізно, впертись ступнями, триматись за руки. 1 – 4 – колові рухи тулубом ліворуч, 5 – 8 – колові рухи тулубом праворуч.

Ї) В. п.: о. с., сидячи на підлозі, ноги нарізно, впертись ступнями, триматись за руки. 1 – 2 – нахил уперед (назад). 3 – 4 –в. п.

к) В. п.: о. с., стоячи обличчям один до одного, руки на плечах. 1 – 2 – одночасні стрибки вперед (назад), 3 – 4 в. п.

5 хв.

6 – 7 р.

 

 

 

6 – 7 р.

 

 

 

9 – 10 р.

 

 

9 – 10 р.

 

 

7 – 8 р.

 

 

7 – 8 р.

 

 

7 – 8 р.

 

 

8 – 9 р.

 

9 – 10 р.

 

8 – 9 р.

 

 

8 – 9 р.

 

 

9 -10 р.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виконувати на місці.

 

11. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Готовність організму учнів до основної частини уроку.

ІІ

Основна частина

 25 хв.

 

 

1. Ведення мяча лівою та правою рукою бігом.

2 хв.

Виконується швидкісне ведення.

 

2. Ведення мяча поперемінно лівою та правою рукою.

2 хв.

Виконувати вправу в уповільненому темпі, голова піднята.

 

3. Передачі мяча в русі:

- двома руками від грудей;

- пряма після подвійного кроку;

- з відскоком від підлоги;

- однією рукою;

- знизу;

- від плеча.

 

 

6 хв.

Вправи виконувати в парах.

Виконувати на відстані 3 – 4 м. від партнера.

Виконувати на відстані 5 – 6 м. від партнера.

 

 

4. Кидки мяча в корзину після подвійного кроку з різних боків від щита:

- праворуч;

- ліворуч;

- прямо.

 

6 хв.

 

Виконувати потоковим методом.

 

5. Техніка стійки захисника.

1 хв.

Уважно стежити за показом вправи вчителем і повторювати за ним.

 

6. Переміщення захисника.

2 хв.

 

 

7. Вправи на відпрацьовування переміщень захисника. Захисник зустрічає гравця, який веде м’яч і перешкоджає веденню.

 

3 хв.

 

Вправу виконувати в парах.

 

8. Ігрові комбінації на відпрацьовування техніки ведення, передач та кидків у корзину.

3 хв.

Вправу виконувати по троє.

 

9. Вправа на розвиток спритності – «човниковий біг», чотири підходи по 9 м

2 хв.

Кожна шеренга виконує вправу почергово одна за одною.

ІІІ

Заключна частина

5 хв.

 

 

1. Перешиковування з колони по три в шеренгу.

20 сек.

Перешиковування від першого до останнього.

 

2. Вправа на увагу. Учні ведуть мячі, за умовним сигналом виконують вправу.

 

2 хв.

Один короткий свисток – зупинитися; один довгий – продовжити рух; два короткі – рух у протилежному напрямку.

 

3.Вправа на відновлення дихання.

- зробити повільно повний вдих затримати повітря.

- коротким і сильним поштовхом видихнути через губи, складені трубочкою, не надуваючи щік.

 

 

15 сек.

 

Спеціальні дихальні вправи, вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів.

 

4. Вимірювання ЧСС за 10 сек.

20 сек.

Звернути увагу на учнів з підвищеним пульсом.

 

5. Підсумок уроку, виставлення оцінок.

1, 5 хв.

Відзначити кращих учнів, дати рекомендації тим, хто відстає.

 

6. Домашнє завдання.

30 сек.

Відпрацьовувати «човниковий біг»

 

7. Правила поведінки під час виходу зі спортивної зали.

10 сек.

Виходити зі спортивної зали звичайним кроком, не порушуючи строю, тримаючи дистанцію.

 

 

 

 

docx
Додано
28 березня 2019
Переглядів
529
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку