План-конспект уроку фізкультури для учнів 8 класу

Про матеріал
В розробці використано метод колового тренування для розвитку сили, гнучкості та витривалості учнів 8 класу Учні мають пройти два кола - перше коло учні проходять 5 станцій - інтенсивно-інтервальний спосіб; друге коло учні проходять 5 станцій за інтенсивно-темповим способом. Завдання уроку - розвивати силу, гнучкість витривалість учнів; формувати здоровʼязберігаючі компетентності; виховувати високі морально-вольові якості
Перегляд файлу

План-конспект

уроку фізкультури   для учнів 8 класу

 

Тема Розвиток сили, гнучкості та витривалості методом колового тренування

 

Завдання – Розвивати силу, гнучкість витривалість учнів

  • Формувати здоровʼязберігаючі компетентності
  • Виховувати високі морально-вольові якості

Тип уроку. Урок-тренування

Інвентар : картки із завданнями, картки фізичної підготовленості учнів, музична

                       колонка, матраси,   гімнастичні лавки, баскетбольні мʼячі, бутилки з піском, 

                       скакалки, свисток,   секундомір

Місце проведення: спортивний зал

 

н/п

Зміст  уроку

Дозування

Організаційно-методичні

вказівки

Підготовча частина  10- 12 хв.

1.

Шикування. Рапорт. Привітання

Повідомлення завдань уроку

40с

- Звернути увагу на форму учнів

2.

Вимірювання ЧСС за 10с

30с

- Перевірити стан готовності організму учня до фізичних навантажень

3.

Різновиди ходьби дистанція 2-3 кроки ходьба на носочках; на пʼятах; на зовнішній та внутрішнй частині стопи, зі зміною положення рук

1  хв.

- В колоні по одному. Стежити за поставою учнів та дотриманням дистанції

4.

Різновиди бігу: повільний біг по периметру зала; біг приставними кроками; біг зі зміною напрямку

1 – 1,5хв.

- В колоні по одному

5.

Комплекс ЗРВ  без предметів:

 

1) в.п. стійка ноги нарізно, руки на пояс – повороти головою ліворуч-праворуч; нахили голови вперед –назад;

2) в.п. стійка руки на пояс – на 1 прогнутися в спині, руки уверх ліва нога назад на носочок; - 2. в.п. – 3 -4 те ж, але права нога назад;

3) в.п. стійка ноги нарізно руки, зігнуті в ліктях, в сторони – колові оберти руками поступово збільшуючи амплітуду;

4) в.п. стійка ноги нарізно, руки за головою – нахили в сторони по2 рази;

 

5) в.п. стійка ноги нарізно, руки на поясі – колові оберти тулубом;

 

6) в.п. стійка руки на пояс –  1 підняти руки уверх прогнутися в спині, - 2 нахил вперед, - 3 у нахилі взятися за гомілки голову до колін, 4 – в.п.

7) в.п. випад на праву ногу, руки в сторони – пружні погойдування, те ж к випаді на ліву ногу

8) в.п. широка стійка руки на стегна – перекати ліворуч-право-руч на рахунок 4 і утримувати шпагат;

9) в.п. основна стійка – присідання, руки вперед

10) в.п. основна стійка – стрибки на двох ногах – на місці, вперед-назад, в сторони

11) в.п. стійка руки за голову – 1- піднятися на носки, розвести руки, 2 в.п., 3 -4 – те ж саме.

 

8 – 10 хв.

 

по 10раз

 

 

6 – 8 раз

 

 

по 10 раз

 

 

 

6 – 8 раз

 

 

по 4–5 раз

 

 

 

4 – 6 раз

 

 

 

по 10 раз

 

 

6 – 8 раз

 

10-15раз

по8

10раз

 

10 раз

- Перешикування в 3 шеренги уступами

- Стежити за дотриманням правильної постави учнями

 

 

 

- Долоні учнів були направлені вперед, дивитися уверх

 

 

- Стежити за витримуванням правильної постави

 

 

 

- Стежити, щоб учні не зводили руки

 

 

- Вправу виконувати повільно

 

 

- Стежити, щоб учні не згинали коліна і  положення 3 утримували до рахунку 4

 

 

- Стежити, щоб учні утримували поставу і виконували глибокі  погойдування

 

-Ноги в колінах не згинати, розтяжка у шпагаті – до легкого болю

 

- Утримувати поставу, не нахилятися вперед

- Руки розслаблені, утримувати поставу

 

-  Стежити, щоб в положенні на носках, голову не опускали і старалися зводить лопатки

 

ІІ Основна частина – 28 – 30 хв

Перше коло   (інтенсивно-інтервальний спосіб)

 

1.

1).

 

 

 

2).

 

 

2.

 

1).

 

 

2).

 

 

 

3.

 

1).

 

 

 

 

2).

 

 «Станція» №1 (Додаток №1)

 Нахил уперед з положення лежачи, руки витягнуті

 

З положення лежачи на животі,

руки за головою, прогнутися в спині

«Станція» №2

З положення лежачи на спині – занесення прямих ніг за голову і повільне їх опускання

 З положення лежачи на животі, руки на рівні грудей, виконувати вправу «змія»

 

 

 «Станція» №3

- Згинаня-розгинання рук в упорі лежачи, від лавки (дівчата)

- Піднімання-опускання рук в упорі лежачи, руки на лавці (хлопці)

Згинання-розгинання рук з поло-ження упор лежачи позаду, руки на лавці

 

2  хв

 

Хл 10-12

Дівч. 8-10

 раз

 

 

Хл. 6-8 раз

Дівч. 5-6

 

2хв

Хл. 4 -5 раз

Дівч. 3-4

 

 

2 – 3 рази

 

 

 

 

 

 

2 хв

Дівч.8-10раз

 

Хл.8-10 раз

 

Хл. 2* 10-12раз

Дівч. 1-2*

8-10раз

Стежити за самопочуттям учнів

- Хлопці з мʼячем у руках 

 

 

 

 

-Ноги не відривати від підлоги

 

 

Ноги в колінах не згинати, голову не відривати від матраса.

 

 

На вдиху прогнутися в спині голову закинути назад, таз від матраса не відривати, утримувати це положення 5-7с із затримкою дихання, -  повільно опуститися і розслабитися на 5-7с.

 

-Стежити, щоб тулуб був прямий, голову не опускати

 

- В поясі не прогинатися

 

 

 

 

-Старатися не згинатися в поясі

4.

1).

 

 

2).

 

 

5.

1).

 

 

 

 

 

2).

 

 

 

6.

 «Станція» №4

Вихідне положення стійка руки за голову, біля лавки - піднімання на носки на лавці

Присідання на одній нозі в парах

 

 

«Станція» №5

Гнучкість - пружні нахили до лівої, правої ноги і в середину з  поло-ження сід ноги нарізно, руки вперед. Партнер, долоні якого на спині товариша, мʼяко тисне на спину

Вправа «Потягусі» - зі стійки ноги нарізно руки в «замок» над головою, тягнутися уверх, ліворуч, праворуч і уперед вниз

Вимірювання ЧСС за 10с та запис результатів у картку фізичного розвитку

Вимірювання ЧСС після 2 хвилин відпочинку

2хв.

Хл. 15-20раз

Дівч. 10-15

 

Хл. 8-10раз

Дівч. 5-

7раз

 

2 хв.

до 30 раз

 

 

 

 

 

 

 

1раз

 

 

 

 

2 -3 хв.

 

У стійці на носках розвести руки і звести лопатки

 

Триматися за плечі один одного

 

 

 

Ноги в колінах не згинати.

Стежити, щоб в учня , який виконує вправу не було больових відчуттів

 

 

 

Вправу виконувати повільно. Витягуватися якнайсильніше. Стежити, щоб руки були за головою

 

Звернути увагу учнів на те як відновлюється пульс

Запис результатів у картку фізичного розвитку (Додаток №2)

Друге коло (інтенсивно-темповий спосіб)

(30с виконання вправи; 30с відпочинок під час переходу до другої станції

1.

 

 

 

2.

 

 

 

 

3.

 

 

 

4.

 

 

 

5.

6.

 «Станція» № 1

- Сід з положення лежачи на спині, руки за головою

«Станція» № 2

- З положення лежачи на животі, руки за головою, прогнутися в

спині піднявши груди і ноги

 

 «Станція» № 3

- Піднімання- опускання ніг на лавку, з положення ноги по обидві сторони від лавки

 «Станція» № 4

- Згинання- розгинання рук в упорі лежачи від підлоги - хлопці;

  - в упорі на колінах – дівчата

«Станція» № 5

- Стрибки на скакалці

- Вимірювання ЧСС за 10с

 

 

за 30с

 

 

 

за 30с

 

 

 

за 30с

 

 

за 30с

 

 

 

за 30с

30с

Стежити за своїм самопочуттям, якщо учень відчуває сильну втому – припинити виконання вправи

30с відпочинок

- Стежити, щоб підборіддя було підняте, а ноги в колінах не згиналися

 

 

- Точно ставити ступні на лавку, щоб не зісковзнути (почергово права-ліва нога)

 

 

- Згинати руки до гострого кута. Стежити, щоб тулуб не прогинався

 

- Стежити за самопочуттям

Заключна частина     4-5хв.

1.

 

2.

- Вправи на розслаблення і відновлення ЧСС

-Рефлексія: бесіда

1хв.

 

1-2хв.

- В колоні по одному – ходьба зі зміною положення рук

- як пройшов урок?

- як оцінюєш свою роботу?

- чи комфортно було працювати у

парі з..?

 

3.

 

4.

-Оцінка роботи окремих учнів та класу в цілому

-Домашнє завдання: виконувати вправи для розвитку певних якостей учня із записом у щоденник занять

1хв.

 

1хв.

- Звернути увагу на досягнення учнів на цьому уроці

- Нагадати учням про необхідність спостереження за своїм самопочут-тям під час самостійних занять фізи-чними вправами.

Нагадати про правила самостійних занять

 

1

 

doc
Додав(-ла)
Костюк Наталя
Додано
17 січня 2019
Переглядів
1185
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку