План-конспект уроку Food and Drinks

Про матеріал
Мета моєї професійної діяльності є цілісний розвиток особистості учня, його духовних, емоційних, естетичних і творчих задатків, формування не лише інтелектуальних здібностей, але й навичок та умінь користуватися мовою як засобом спілкування, прагнення до самоосвіти і самовдосконалення.
Перегляд файлу

 

Тема уроку: Food and Drinks

Підтема уроку  Let’s go shopping!

Ціль - Навчити элементарним фразам этикетного діалогу з  теми «Їжа», ознайомити учнів з застосуванням SOME and ANY; розвивати творчі нахили й навички аудіювання, читання, говоріння й письма.

Активна лексика – menu, shopping list, potatoes, pasta, carrots, sausages, rice, popcorn, Coke, need, cheese, meat, biscuits, milk, orange juice, Can I have some meat and potatoes? Here you are. Thank you. Have you got any cheese? NO, I haven’t got any.

Обладнення уроку раздатковий матеріал, картки з зображенням продуктів, картки з друкованими словами, оцінювальні картки, медіапроектор, презентація «Food and drinks» , відео «Do you like apples…»

Хід уроку:

I. Початок уроку.

Привітання, мовна розминка.

T – Good morning my dear friends! Glad to see you again! Today we are having a very unusual lesson, full of surprises and interesting tasks. You will meet at last your mysterious friend, who was hiding all this time in my magical box. I guess you already know what I mean. But first of all let’s greet each other and our guests!

Вчитель співає, учні повторюють:

Teacher - Good morning!

St. - Good morning!

T. – How are you?

St. - How are you?

T. – It’s very nice to have you here with me!

Good morning!

St. – Good morning!

T. – How are you?

St. – Just fine!

All together – Good morning, have a very good time!

T. – Thanks, my little friends, and sit down. So, let’s start.

Today we are having a very unusual lesson. You will meet one mysterious creature and I hope you will become good friends. His name you are going to learn from our presentation, but your task is to remind all the food in English. Be attentive – you are going to learn some new words, and when you see them, please, clap hands.

II. Основна частина уроку.

- Введення нової лексики з теми «Їжа»

1). Демонстрація презентації.

Слайд 1 . Vegetables – овочи

Слайд 2. Carrot - морква

Слайд 3. Potato – бараболя

Слайд 4. Eggs – яйця

Слайд 5. Banana – банан

Слайд 6. Pine-apple – ананас

Слайд 7. Apple – яблоко

Слайд 8. Salad – салат

Слайд 9. Pizza – піца

Слайд 10. Chips – жарена картопля

Слайд 11. Burger – бургер, котлета

Слайд 12. Sandwich – бутерброд

Слайд 13. Popcorn – попкорн

Слайд 14. Ice-cream – морозиво

Слайд 15. Chicken – курка

Слайд 16. Pasta – вермішель, макарони

Слайд 17. Fish – риба

Слайд 18. Meat – м`ясо

Слайд 19. Rice – рис

Слайд 20. Water – вода

Слайд 21. Coke – кока-кола

Слайд 22. Orange juice – апельсиновый сік

Слайд 23. Lemonade – лимонад

Слайд 24. Milk – молоко

Слайд 25. Sausages – сосиски

Слайд 26. Biscuits – печіво

Слайд 27. Jelly – желе

Слайд 28. Сake – торт

Слайд 29. Сhocolate – шоколад

Слайд 30. Tea – чай

2) Практикування нових слів So, how many new words have you found? 4 words – pine-apple, salad, jelly, tea (*вчитель демонструе малюнки нових слів)

Do you like jelly, Dima? Do you like pine-apples, Vania? Do you like tea, Ania? Do you like salad, Sasha? (діти відповідають)

Let us sing a song “Do you like….” іти співають, одчасно з просмотром відео пісни)

3) Практикування діалогічної мови.

- What is your favourite food?

-  My favourite food is ice-cream. What about you?

 - I like pineapples. Yummy!!!

Й так далі, поки  усі діти не обміняються репликами один з одним.

 Good job, dear friends. Now, when I see you are prepared well, it’s time to meet our mysterious guest and find out about his favourite food!

Cлайд 31. His name is Pancha Carancha! He looks like a monster, doesn’t he? Let’s think why he is so angry?

Слайд 32. Oh, I see…..He has a birthday today. And he is very hungry and thirsty. We are going shopping to buy some food and drinks for him!!!

Слайд 33. Let’s buy food and make a monster’s salad for Pancha Carancha.

- Весела граматика:

1). Some or Any:

Слайд 34. Your ideas of monster’s salad. We use some for affirmative sentences and any for negative and interrogative sentences.

Let’s practise them in our shopping lists.

Take the shopping lists and write down which food you need and what you don’t need for this unusual salad. It must be very special!

іти заповнюють список покупок для салата, (прикл. 2), оголошують свої варіанти, обговорюють найкращі)

 

And now let’s go to the shop!

Teacher is asking the questions to practise SOME and ANY. (Вчитель у ролі продавця) Образець на слайді 37.

---- Seller – do you need any bananas in your salad?

--- CUST. - no, I don’t need any bananas.

--- Seller - do you need any carrots?

--- cust. - Yes, I need some carrots.

Робота в парах.

 

 

 

 

2). Практикування граматичної структури Present Simple:

Now our guest Pancha Carancha wants to play! На дошку вішається зображення монстра, вчитель хаотично роздає учням карти з продуктами, діти поднімають зображення продуктів, вчитель оголошує

Pancha Carancha likes apples.

Учень з зображенням яблука повинен «захиститися» - Pancha Carancha doesn’t like apples, he likes potatoes…. Й так далі по ланцюжку.

III. Підсімки уроку: Our lesson is over. You have worked very well.

I give you good marks. (Виставлення оцінок.)

Sometimes you say “Hello!”
Because the bell has gone
And every day you say
“Good day, good day, good day!”
It's time to say “Good-bye”,
Good-bye, my children, bye.
- You may be free.

 

Домашне завдання. Скласти “Shopping list for Birthday party”.

 

docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Розробки уроків
Інкл
Додано
25 березня 2020
Переглядів
522
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку