А) Марафонська битва |
1) 480 р. до н. е. |
Б) битва при Фермопілах |
2) 776 р. до н. е. |
В) початок проведення Олімпійських ігор |
3) 490 р. до н. е. |
Г) «Золоте 50-ліття» Афінської держави |
4) 480-431 рр. до н. е. |
Д) правління Перікла |
5) 500-449 рр. до н. е. |
Є) Греко-перські війни |
6) 444-429 рр. до н. е. |
А) Марафонська битва |
1) 480 р. до н. е. |
Б) битва при Фермопілах |
2) 776 р. до н. е. |
В) початок проведення Олімпійських ігор |
3) 490 р. до н. е. |
Г) «Золоте 50-ліття» Афінської держави |
4) 480-431 рр. до н. е. |
Д) правління Перікла |
5) 500-449 рр. до н. е. |
Є) Греко-перські війни |
6) 444-429 рр. до н. е. |
А) Марафонська битва |
1) 480 р. до н. е. |
Б) битва при Фермопілах |
2) 776 р. до н. е. |
В) початок проведення Олімпійських ігор |
3) 490 р. до н. е. |
Г) «Золоте 50-ліття» Афінської держави |
4) 480-431 рр. до н. е. |
Д) правління Перікла |
5) 500-449 рр. до н. е. |
Є) Греко-перські війни |
6) 444-429 рр. до н. е. |
Співвіднести імена греків і сфери їх діяльності
А) Геродот |
1) скульптор, автор статуї «Дискобол» |
Б) Піфагор |
2) лікар, чиє вчення ґрунтувалося на точному встановленні діагнозу |
В) Гіппократ |
3) «батько історії» |
Г) Мирон |
4) математик, заснував свою школу |
Д) Аристотель |
5) учень Сократа, заснував першу Академію |
Є) Сократ |
6) «Я знаю, що я нічого не знаю», «Істина народжується в суперечці» |
Ж) Фідій |
7) математик, створив школу - Лікей |
З) Платон |
8) скульптор, створив статуї Зевса, Афіни, Афродіти |
Співвіднести імена греків і сфери їх діяльності
А) Геродот |
1) скульптор, автор статуї «Дискобол» |
Б) Піфагор |
2) лікар, чиє вчення ґрунтувалося на точному встановленні діагнозу |
В) Гіппократ |
3) «батько історії» |
Г) Мирон |
4) математик, заснував свою школу |
Д) Аристотель |
5) учень Сократа, заснував першу Академію |
Є) Сократ |
6) «Я знаю, що я нічого не знаю», «Істина народжується в суперечці» |
Ж) Фідій |
7) математик, створив школу - Лікей |
З) Платон |
8) скульптор, створив статуї Зевса, Афіни, Афродіти |
Співвіднести імена греків і сфери їх діяльності
А) Геродот |
1) скульптор, автор статуї «Дискобол» |
Б) Піфагор |
2) лікар, чиє вчення ґрунтувалося на точному встановленні діагнозу |
В) Гіппократ |
3) «батько історії» |
Г) Мирон |
4) математик, заснував свою школу |
Д) Аристотель |
5) учень Сократа, заснував першу Академію |
Є) Сократ |
6) «Я знаю, що я нічого не знаю», «Істина народжується в суперечці» |
Ж) Фідій |
7) математик, створив школу - Лікей |
З) Платон |
8) скульптор, створив статуї Зевса, Афіни, Афродіти |
Установіть спільне та відмінне
1) Ксеркс, Фемістокл, Леонід, Перікл
2) Марафонська, Фермопільська, Саламінська битви
3) Фідій, Піфагор, Мирон, Гіппократ.
Установіть спільне та відмінне
1) Ксеркс, Фемістокл, Леонід, Перікл
2) Марафонська, Фермопільська, Саламінська битви
3) Фідій, Піфагор, Мирон, Гіппократ.
Установіть спільне та відмінне
1) Ксеркс, Фемістокл, Леонід, Перікл
2) Марафонська, Фермопільська, Саламінська битви
3) Фідій, Піфагор, Мирон, Гіппократ.
Хронологічні задачки
1) Скільки років минуло від початку греко-перських воєн до обрання першим стратегом Перікла?
2) Скільки років від початку проведення Олімпійських ігор святкуватиметься в поточному році?
3) Скільки разів греки провели Олімпійські ігри в період від виникнення цих ігор до початку греко-перських воєн?
Хронологічні задачки
1) Скільки років минуло від початку греко-перських воєн до обрання першим стратегом Перікла?
2) Скільки років від початку проведення Олімпійських ігор святкуватиметься в поточному році?
3) Скільки разів греки провели Олімпійські ігри в період від виникнення цих ігор до початку греко-перських воєн?
Хронологічні задачки
1) Скільки років минуло від початку греко-перських воєн до обрання першим стратегом Перікла?
2) Скільки років від початку проведення Олімпійських ігор святкуватиметься в поточному році?
3) Скільки разів греки провели Олімпійські ігри в період від виникнення цих ігор до початку греко-перських воєн?
Фідій Мирон Поліклет
Афінський акрополь Парфенон Театр
Храм Артеміди в Ефесі Каріатиди
Вазопис Олімпійські ігри «Дискобол»
Дорифор Статуя Зевса в Олімпії
Фідій Мирон Поліклет
Афінський акрополь Парфенон Театр
Храм Артеміди в Ефесі Каріатиди
Вазопис Олімпійські ігри «Дискобол»
Дорифор Статуя Зевса в Олімпії
Фідій Мирон Поліклет
Афінський акрополь Парфенон Театр
Храм Артеміди в Ефесі Каріатиди
Вазопис Олімпійські ігри «Дискобол»
Дорифор Статуя Зевса в Олімпії
Питання до кросворда
По вертикалі:
3. Найвищий орган Афінської держави.
4. Одна з стародавніх назв Греції.
5. Тісно зімкнутий лінійний бойовий порядок грецької піхоти.
6. Переможці Олімпійських ігор.
7. Посада, яку обіймав Перікл в Афінах на протязі 15 років.
8. Заробітна плата в греків.
9. Бойовий грецький корабель.
1. Мистецтво керувати державою.
2. Місце в храмі, де отримували відповідь від богів.
3. Талановитий державний діяч, що об’єднав поліси Греції у війні проти Перської держави.
4. В честь яких свят проводили олімпійські ігри.
5. Колони, змінені на скульптурні фігури жінок.
6. Дочка троянського царя, що вміла передвіщати майбутнє.
7. Театральна вистава, що в перекладі з грецької означала «пісню цапів».
8. Що використовували афіняни для голосування на виборах державних посадовців.
План-конспект уроку-гри
Всесвітня історія. Історія України. 6 клас.
Тема: Узагальнення знань з теми «Антична грецька цивілізація»
Мета: систематизувати, узагальнити та закріпити знання учнів з даної теми, визначити якість засвоєння знань, перевірити вміння систематизувати матеріал, складати розповідь, висловлювати власну думку, застосовувати набуті знання; виділити й актуалізувати в пам’яті учнів найважливіші явища і процеси; виховувати зацікавленість історією.
Тип уроку: урок контролю та перевірки знань.
Обладнання: картки з завданнями.
ХІД УРОКУ
І. Організаційна частина уроку
Учитель повідомляє тему та мету уроку. Роз’яснює умови виконання роботи. Відповідає на запитання, які виникли в учнів стосовно правил виконання роботи.
Правила:
ІІ. Виконання завдань
Конкурс 1 (кожній команді на окремому аркушу)
Співвіднести події і дати
А) Марафонська битва |
1) 480 р. до н. е. |
Б) битва при Фермопілах |
2) 776 р. до н. е. |
В) початок проведення Олімпійських ігор |
3) 490 р. до н. е. |
Г) «Золоте 50-ліття» Афінської держави |
4) 480-431 рр. до н. е. |
Д) правління Перікла |
5) 500-449 рр. до н. е. |
Є) Греко-перські війни |
6) 444-429 рр. до н. е. |
|
|
|
|
Конкурс 2 (кожній команді на окремому аркушу)
Співвіднести імена греків і сфери їх діяльності
А) Геродот |
1) скульптор, автор статуї «Дискобол» |
Б) Піфагор |
2) лікар, чиє вчення ґрунтувалося на точному встановленні діагнозу |
В) Гіппократ |
3) «батько історії» |
Г) Мирон |
4) математик, заснував свою школу |
Д) Аристотель |
5) учень Сократа, заснував першу Академію |
Є) Сократ |
6) «Я знаю, що я нічого не знаю», «Істина народжується в суперечці» |
Ж) Фідій |
7) математик, створив школу - Лікей |
З) Платон |
8) скульптор, створив статуї Зевса, Афіни, Афродіти |
Конкурс 3 (кожній команді на окремому аркушу)
Установіть спільне та відмінне
1) Ксеркс, Фемістокл, Леонід, Перікл
2) Марафонська, Фермопільська, Саламінська битви
3) Фідій, Піфагор, Мирон, Гіппократ.
Конкурс 4 (кожній команді на окремому аркушу)
Хронологічні задачки
1) Скільки років минуло від початку греко-перських воєн до обрання першим стратегом Перікла?
2) Скільки років від початку проведення Олімпійських ігор святкуватиметься в поточному році?
3) Скільки разів греки провели Олімпійські ігри в період від виникнення цих ігор до початку греко-перських воєн?
Конкурс 5 (вчитель зачитує питання, команди відповідають по принципу хто перший підняв руку)
А) Афіни Б) Спарта В) Мілет Г) Мікени
А) Дарій І Б) Перікл В) Леонід Г) Ксеркс
А) Марафонську Б) Саламінську В) Фермопільську Г) Афінську
А) рада старійшин Б) народні збори
В) Рада чотирьохсот Г) Рада п’ятисот
А) Геродоту Б) Есхілу В) Періклу Г) Солону
А) Ради старійшин Б) народних зборів
В) Ради чотирьохсот Г) Ради п’ятисот
А) гілки оливи Б) грона винограду В) вовняні нитки Г) колосся
А) гілки оливи Б) грона винограду В) вовняні нитки Г) колосся
А) старійшину Б) раба В) дідуся Г) військового
А) граматика Б) політика В) діалектика Г) риторика
А) граматика Б) політика В) діалектика Г) риторика
А) 10 років Б) 12 років В) 15 років Г) 16 років
А) 15 років Б) 17 років В) 18 років Г) 20 років
А) дівчина Б) батько дівчини В) дід дівчини Г) мати дівчини
А) математика Б) географія В) філософія Г) геометрія
А) Демокріту Б) Геродоту В) Геракліту Г) Гомеру
А) Демокріт Б) Сократ В) Гомер Г) Геракліт
А) Піфагора Б) Сократа В) Гіппократа Г) Геродота
А) школи Б) гумнасії В) храми В) театри
А) овальну Б) кубічну В) прямокутну Г) циліндричну
А) Афродіти Б) Афіни В) Феміди В) Артеміди
А) подвиг Б) найвища слава В) ганебна слава Г) перемогу
А) Перікл Б) Солон В) Ксеркс Г) Лікург
А) акрополь Б) Парфенон В) Ерехтейон Б) храм Артеміди
А) статую Гермеса Б) «Дорифор» В) Афродіту Кнідську Г) «Дискобол»
А) Перікла Б) Леоніда В) Солона Г) Лікурга
Конкурс 6
Кросворд
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Питання до кросворда
По вертикалі:
1. Місце, де греки проводили дозвілля та займалися спортом.
2. Позбавлені прав люди, які є власністю їх володарів.
3. Найвищий орган Афінської держави.
4. Одна з стародавніх назв Греції.
5. Тісно зімкнутий лінійний бойовий порядок грецької піхоти.
6. Переможці Олімпійських ігор.
7. Посада, яку обіймав Перікл в Афінах на протязі 15 років.
8. Заробітна плата в греків.
9. Бойовий грецький корабель.
По горизонталі:
1. Мистецтво керувати державою.
2. Місце в храмі, де отримували відповідь від богів.
3. Талановитий державний діяч, що об’єднав поліси Греції у війні проти Перської держави.
4. В честь яких свят проводили олімпійські ігри.
5. Колони, змінені на скульптурні фігури жінок.
6. Дочка троянського царя, що вміла передвіщати майбутнє.
7. Театральна вистава, що в перекладі з грецької означала «пісню цапів».
8. Що використовували афіняни для голосування на виборах державних посадовців.
Конкурс 7 Підберіть назву для ілюстрації
Фідій, Мирон, Поліклет, Афінський акрополь, Парфенон, Театр, Храм Артеміди в Ефесі, Каріатиди, Вазопис, Олімпійські ігри, «Дискобол», Дорифор, Статуя Зевса в Олімпії
Відповіді
Конкурс 1. А3,Б1,В2, Г4, Д6, Є5.
Конкурс 2. А3, Б4, В2, Г1, Д7, Є6, Ж8, З6.
Конкурс 5. 1в, 2в, 3в,4б,5в,6б,7а, 8в,9б,10г,11в,12б,13г,14б,15в, 16в,17в, 18г,19в, 20в, 21в, 22в,23а,24б,25в,26а.
Конкурс 6.
По вертикалі:
1. Палестра
2. Раби
3. Народні збори
4..Еллада
5. Фаланга
6. Олімпіоніки
7. Стратег
8. Дієта
9. Трієра
По горизонталі:
1. Політика
2.Оракул
3. Фемістокл
4. Діонісій
5. Каріатиди
6. Кассандра
7. Трагедія
8. Боби
ІІІ. Підведення підсумків.