Урок миру 【Урок 11】 "Дух законослухняності і закон миру"
•Зрозуміти дух законослухняності через необхідність законів.
•Зрозуміти, що для дотримання законів необхідно мати риси характеру миру.
•Зрозуміти, що для досягнення миру необхідний юридично обов'язковий закон про мир.
•Вчитель проводить вступну бесіду з учнями, повторюючи тему попереднього уроку.
•Учням пропонується розповісти, що вони знають про спадщину.
•Учитель розповідає, що спадщина - це все, що залишилося нам від наших предків. Це може бути матеріальні речі, такі як пам'ятники, музеї, книги, або нематеріальні речі, такі як звичаї, традиції, мова.
•Учитель запитує учнів, чому важливо зберігати спадщину.
•Учням пропонується розповісти, що вони можуть зробити, щоб допомогти зберегти спадщину.
•Учитель пояснює учням, що закони - це правила, яких повинні дотримуватися всі люди. Закони необхідні для того, щоб забезпечити порядок у суспільстві.
•Учитель розповідає учням про різні види законів.
•Учитель запитує учнів, чому важливо дотримуватися законів.
•Учням пропонується розповісти, які закони вони знають.
•Учитель розповідає учням про риси характеру миру.
•Учитель пояснює учням, що риси характеру миру - це ті якості, які необхідні для того, щоб жити в мирі та гармонії з іншими людьми.
•Учитель запитує учнів, які риси характеру миру вони знають.
•Учитель розповідає учням про Декларацію миру і припинення війни (DPCW).
•Учитель пояснює учням, що DPCW - це міжнародний правовий документ, який спрямований на припинення війн і досягнення миру в усьому світі.
•Учитель запитує учнів, чому важливо мати такий документ.
•Учитель проводить підсумкову бесіду з учнями.
•Учитель запитує учнів, що вони дізналися на уроці.
•Учитель заохочує учнів дотримуватися законів і розвивати в собі риси характеру миру.
•Учням пропонується скласти список законів, які вони знають.
•Учням пропонується намалювати малюнок, який зображує, як важливо дотримуватися законів.
•Учням пропонується розповісти своїм батькам, що вони дізналися на уроці.
Додаткові матеріали, посилання на відео і т.д.
•Вчитель може продемонструвати учням відеоролик про важливість законів.