План конспект уроку миру №2 для проєкту «Освіти миру HWPL» в Україні для учнів початкової школи

Про матеріал
План конспект уроку миру №2 для проєкту «Освіти миру HWPL» в Україні для учнів початкової школи
Перегляд файлу

Урок миру 2 Тема: Причини, чому всі творіння живуть у гармонії

Мета уроку:

Ознайомити з причинами, чому всі творіння живуть у гармонії.

Розвивати вміння учнів розуміти та поважати цінність життя.

Формувати у дітей почуття відповідальності за збереження природи та гармонії у світі.

Вступ (+ повторення попередньої теми уроку):

Вчитель запитує учнів, що вони пам’ятають з попереднього уроку про “Первісний стан усіх творінь.”

Діти відповідають, що в первісному стані всі творіння були рівними та мали гармонійні стосунки один з одним.

Доповнення:

Вчитель може попросити дітей намалювати малюнок, який відображає їхні уявлення про первісний стан усіх творінь.

Діти малюють малюнки, на яких зображують, як різні творіння природи мирно співіснують один з одним.

Запитання вчителя:

Як ви думаєте, чому всі творіння були рівними в первісному стані?

Як ви думаєте, чому в первісному стані всі творіння мали гармонійні стосунки один з одним?

(Ці запитання допоможуть вчителю перевірити розуміння учнями матеріалу попереднього уроку)

Основний зміст:

1.Вчитель розповідає дітям про те, що всі творіння мають свою цінність і важливі для існування гармонії у світі.

Наприклад, дерева дають нам кисень, квіти прикрашають нашу планету, а тварини допомагають у боротьбі зі шкідниками.

2.Вчитель пояснює дітям, що всі творіння взаємодіють один з одним, допомагаючи один одному.

Наприклад, рослини та тварини взаємозалежні: рослини дають тваринам їжу, а тварини допомагають рослинам розмножуватися.

3.Вчитель робить висновок, що всі творіння живуть у гармонії, тому що вони цінують один одного та допомагають один одному.

Висновок:

Вчитель запитує дітей, що вони зрозуміли з уроку.

Діти відповідають, що всі творіння живуть у гармонії, тому що вони цінні та важливі для існування один одного.

Практичні завдання під час уроку:

Вчитель пропонує дітям намалювати картину, на якій вони зобразять гармонію у світі.

Діти малюють картини, на яких зображують взаємодію різних творінь природи.

Домашнє завдання:

Вчитель дає дітям завдання знайти вдома приклади гармонії у світі та розповісти про них на наступному уроці.

Додаткові матеріали, посилання на відео і т.д.:

Вчитель може використовувати на уроці відеоролик про гармонію у природі.

Особливості адаптації уроку:

Вчитель може використовувати на уроці прості та зрозумілі для дітей ілюстрації та приклади.

Вчитель може задавати дітям прості запитання, щоб перевірити їхнє розуміння матеріалу.

Вчитель може використовувати на уроці ігри та пісні, щоб зробити його більш цікавим та захоплюючим для дітей.

pdf
Додано
19 грудня
Переглядів
17
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку