До розіграшу
залишилось:
12 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

План-конспект уроку на тему: "Розв’язування виразів і задач, №322 – 329" (за М.В. Богдановичем)

Про матеріал

Метою уроку є

-закріплення вміння розв'язувати задачі;

- вдосконалення обчислювальних навичок;

- розвиток логічного мислення, уваги;

- виховування старанності.

Урок із використання ТЗН

Перегляд файлу

Тема.      Розв’язування виразів і задач, №322 – 329

Мета: закріплювати вміння розв'язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення, увагу; виховувати старанність.

Тип уроку: закріплення знань

Обладнання: підручники, зошити, додаткові картки, ТЗН

Методи та види роботи: бесіда, робота над задачею, робота над загадкою, самостійна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перебіг уроку

  1. Організація класу
    1. Привітання
  • Добрий день, діти! Мене звати Вікторія Олексіївна! Сьогодні урок математики проводитиму я
    1. Перевірка готовності до уроку
  • Щоб розпочати урок, ми повинні приготувати для роботи певні речі. А які саме, ви зрозумієте. Я буду показувати вам зображення шкільного приладдя, ви будете називати його й показувати у себе на парті.

( підручник, зошит, пенал)

  1. Перевірка постави

Сядьте всі рівно, свої спини притуліть до спинок стільців, ноги поставте на підлогу, підборіддя припідніміть, а руки складіть

 1.4 Мотивація навчальної діяльності

Сьогодні до нас на урок завітав казковий герой, а який саме, ви дізнаєтесь, коли відгадаєте загадку.

Живу лише влітку,

Шовкові крильця маю.

Із квіточки на квітку

В садочку я літаю

Метелик

Правильно, це – метелик. Він буде гостем на нашому уроці. Будьте уважні, метелик дуже тендітний, і його крильця тріпочуть від найменшої помилки.

  1. Контроль, корекція та закріплення знань учнів
    1. Каліграфічна хвилинка
  • Яке найбільше трицифрове число? (999)
  • Зі скількох сотен складається? (9)
  • Зі скількох десятків складається? (9)
  • Зі скількох одиниць складається? (9)
  • Розгорніть зошити, запишіть сьогоднішню дату, класна робота, пропишіть через клітинку число 999
    1. Математичний диктант (№322)
  • Число 36 зменшити у 9 разів

36:9 =4

  • знайти дев’яту частину від 45 кг

45:9*1=5

  • знайти, у скільки разів 9 менше від 72;

72:9=8

  • розв’язати рівняння х ∙ 9 = 72

х=72:9

х=8

  1. Розвиток математичних знань учнів
  • Метелик приніс вам завдання
    1. Робота над задачею №324

  • Розгорніть підручники на сторінці 45
  • (ім’я), прочитай умову задачі
  • (ім’я), прочитай перше запитання задачі
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання? (ні)
  • Що нам відомо?
  • Що невідомо?
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання? (так)
  • За допомогою якої арифметичної дії? (додавання)
  • а + b
  • (ім’я), прочитай наступне запитання задачі
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання? (так)
  • За допомогою якої арифметичної дії? (віднімання)
  • (а - b)
  • (ім’я), прочитай наступне запитання задачі
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання? (так)
  • За допомогою якої арифметичної дії? (ділення)
  • а : b
  1. а + b – окунів хлопчики піймали разом
  2. а – b –(на)  окунів більше піймав Тарас
  3. а : b – (у) окунів більше упіймав Тарас
    1.  Самостійна робота (с. 45, завдання 323)

 

 

— Обчисліть рівності:

1 варіант — верхній рядок;

2 варіант — нижній рядок

  1. Робота над задачею (с. 46, завдання 325)

  • Про що йдеться у задачі?
  • Що нам відомо?
  • Що необхідно знайти?
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання?
  • Що нам спочатку необхідно знайти?
  • Якою арифметичною дією?
  • 36+27=63
  • Тепер ми можемо дати відповідь на запитання?
  • За допомогою якою арифметичної дії?
  • 63:9=7
  • Метелик підказує, що ця задача має другий спосіб

Або

Дивлячись на структурні записи виразів, учні складають план розв’язання задачі кожним зі способів, підставляють числа і знаходять відповіді. Коли діти переконаються, що відповіді однакові, вчитель пояснює, що обидва вирази ілюструють два різні способи ділення суми на число: можна спочатку знайти цю суму, а потім поділити її на число, а можна поділити на число окремо кожний доданок і знайдені частки додати.

  1. Робота над задачею №326

  • (ім’я), прочитай умову задачі
  • (ім’я), прочитай запитання задачі
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання? (ні)
  • Що нам відомо?
  • Що невідомо?
  • Чи можемо ми одразу дати відповідь на запитання?
  • Що ми можемо знайти?
  • За допомогою якої арифметичної дії?
  • 56:7=8
  • Що можемо знайти тепер?
  • За допомогою якої арифметичної дії?
  • 56+8=74
  • Тепер ми можемо відповісти на запитання задачі?
  • 100-74=26
    1.  Робота над задачею (с. 46, завдання 327)

Зважують три і три монети. Якщо монети будуть у рівновазі, то це означає, що легша монета — у третій купці з трьох монет. Якщо при зважуванні терези не будуть у рівновазі, то легша монета — в одній з купок першого зважування. При другому зважуванні беруться будь-які дві монети купки, в якій легша монета.

  1. Самостійна робота (с. 46, завдання 329)

(90-18):9=8

40+(9*6)=94

81:9:3=3

72:8+45:9=14

  1. Підсумок

3.1 Домашнє завдання №328

 

 

 

 

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
12 лютого
Переглядів
221
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку