ПЛАН-КОНСПЕКТ УРОКУ
Клас: 8-А
Предмет: геометрія
Тема уроку. Розв’язування прямокутних трикутників.
Мета: узагальнити і систематизувати знання з даної теми; повторити означення синуса, косинуса і тангенса гострого кута прямокутного трикутника, теорему Піфагора та основні наслідки з неї; закріпити вміння і навички застосувати теоретичний матеріал до розв'язування прямокутних трикутників; показати практично-прикладний характер здобутих знань; розвивати міжпредметні зв'язки; виховувати пізнавальний інтерес до вивчення математики.
Виховувати культуру учнів, увагу, акуратність, дисциплінованість.
Обладнання: презентація, віртуальна дошка, підручник «Геометрія 8 клас», план-конспект уроку, картки з завданнями по групах
Тип уроку: застосування знань, умінь і навичок;
Хід уроку:
Організація класу 2хв.
Вітаюся з учнями в віртуальному класі. Пропоную учням підготувати все необхідне для уроку. Відмічаю відсутніх.
Епіграф уроку: Світ, що нас оточує , – це світ геометрії. Тож давайте його пізнавати! Піфагор
Перевірка домашнього завдання 10 хв. За готовими малюнками проводиться усне обговорення плану розв'язання задачі, оголошується правильна відповідь.
Засвоєння теоретичного матеріалу (правил обчислення сторін прямокутного трикутника) перевіряється під час виконання математичного диктанту.
1. Відношення протилежного катета до прилеглого це …
2. Відношення прилеглого катета до гіпотенузи це …
3. Сторона, що лежить на проти кута 90° це …
4. Одна з сторін що утворює прямий кут це …
5. Відношення протилежного катета до гіпотенузи це …
6. Найбільша сторона прямокутного трикутника …
Презентація учнівських проєктів 10хв.
Виступ капітанів команд з підготовленими презентаціями
Розв’язування вправ практичного характеру 20 хв.
Командна робота
Клас заздалегідь поділений на 3 команди розподіляється по кімнатах у ТІМС, де заготовлені задачі для кожної групи
Задача 1
З башти висотою 75 м над рівнем моря видно корабель під кутом 2°. Знайдіть відстань від корабля до маяка.
Розв’язання ∠