План-конспект уроку з музичного мистецтва у 3 класі Урок 11 «Жартівливі та сумні інтонації» (за підручником Аристової, Сергієнко)

Про матеріал

Урок 11 «Жартівливі та сумні інтонації». Презентація до уроку з музичного мистецтва у 3 класі загальноосвітньої школи, розроблений за підручником Аристової, Сергієнко.

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Жартівливі та сумні інтонації

Номер слайду 2

Номер слайду 3

Номер слайду 4

У перекладі з латинської мови слово «інтонація» означає - гучна, виразна вимова. ЩО ТАКЕ ІНТОНАЦІЯ?Кожен музичний твір має своє власне зернятко - основну інтонацію. Коротка послідовність звуків, з якої складається основна інтонація, називається мотивом.

Номер слайду 5

Слухання музики. Віктор Косенко «Гумореска»• Який характер музики?• Який характер її основної інтонації?• Який характер мелодії?• Які особливості темпу, тембру, сили звуку?• Як розвивається мотив у цьому музичному творі?• Яку назву можна дати п’єсі?

Номер слайду 6

Слухання музики. Віктор Косенко «Колискова»• Порівняйте характер інтонацій цих двох творів, • Який з мотивів сумний, а який – жартівливий.

Номер слайду 7

Віктор Степанович Косенко український композитор, піаніст, педагог

Номер слайду 8

Ім'я Косенка присвоєно Житомирському музичному училищу, Київській дитячій музичній школі № 3, його іменем названо вулиці в Києві та Житомирі.

Номер слайду 9

ЗАВДАННЯОберіть слова, що характеризують прослухані твори В. Косенка.

Номер слайду 10

МУЗИЧНА АБЕТКАНа першому поверсі музичного будиночка присіла нотка МІ. Вона розташувалася на першій лінійці.мі

Номер слайду 11

Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.

Номер слайду 12

Т. Попатенко « Щеня і кошеня» 1. Жили в одній квартирі щеня і кошеня. Завжди удвох дружили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке,Завжди удвох дружили щеня і кошеня.2. Та іграшку предивну внесли якогось дня.І дуже розгубились щеня і кошеня. Бо як пригорнешся, то весь обколешся,І, не секрет, що зветься ялинкою вона.3. І от на цю ялинку з колючим чубеням. Напали тишком-нишком щеня і кошеня. Зубами і лапами кусали й шкрябали,Аж поки не звалили - щеня і кошеня.4. Ялинку повалили та не змогли піднять. Сховалися під килим щеня і кошеня. Та відшукали їх, і покарали їх…І сорому зазнали щеня і кошеня.5. Ялинку заквітчали, пісні гостей дзвенять.І навіть запросили щеня і кошеня. Одне вусатеньке, друге кошлатеньке.Із дітьми веселились щеня і кошеня.

Номер слайду 13

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКАБігла мишка по ліску,(біжимо по колу, як мишка) скаче жабка у ставку,(скачемо, як жабка) зайчик наздогнав лисичку, печуть разом паляничку.(знаходимо собі пару, плескаємо в долоньки)А ведмедик іде пішки,клишоногі в нього ніжки.(ходимо на зовнішній стороні стопи, як ведмедик)

Номер слайду 14

Коротка послідовність звуків, з якої складається основна інтонація, називається … Яким може бути характер мотиву? З якими музичними творами ми познайомились на уроці? Назвіть автора цих п’єс. Порівняйте характер інтонацій цих двох творів, який з мотивів сумний, а який – жартівливий. З якою ноткою познайомились на уроці, де вона розташувалась? Підсумок уроку

Номер слайду 15

pptx
Додано
20 серпня 2018
Переглядів
1924
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку