План-конспект
уроку фізичної культури з теми «Баскетбол»
для 10 класу
Мета уроку: формування життєвої компетенції(компетенції навчатися), соціальної, комунікативної, інформаційної, трудової, компетенції здорового способу життя.
Завдання:
- ознайомити зі спеціальними вправами в парах з м'ячем, повторити техніку ведення м'яча зі зміною швидкості, висоти. Закріпити техніку ведення, кидка після подвійного кроку;
- сприяти зміцненню здоров'я дітей, профілактиці плоскостопості, формуванню правильної постави;
- розвивати швидкість, спритність, координацію рухів;
- виховувати дисциплінованість, цілеспрямованість, волю до перемоги, вміння долати труднощі; вироблення свідомого ставлення до занять фізичною культурою
Інвентар: м'ячі баскетбольні
Місце проведення: спортивна зала
№ з/п |
Зміст уроку |
Дозування |
Організаційно-методичні вказівки |
1 |
Підготовча частина уроку |
|
|
|
1. Шикування, привітання, рапорт, повідомлення завдань уроку. 2. Бесіда «Український баскетбол» 3. Презентація «Правила гри у баскетбол» 4. Тестові завдання 3.Організаційні вправи: розподіл на 1-й, 2-й, 3-й; перешикування у три шеренги та навпаки. Перешикування з однієї колони в чотири у русі та навпаки. 4.Повільний розігріваючий біг з елементами переміщення баскетболіста: - приставним кроком правим боком; - приставним кроком лівим боком; - біг спиною; 5.Ходьба, відновлення дихання. 6.Перешикування у дві колони для загальнорозвиваючих вправ у парах з м'ячем. |
18 хвилин |
Виступ із повідомленням на цю тему (інформаційна компетенція: уміння шукати, опрацьовувати та передавати інформацію); комунікативна компетенція (володіння рідною мовою, ораторським мистецтвом) Звернути увагу на дотримання правильних інтервалів і дистанцій; на правильність поворотів Вправа сприяє розвитку координації рухів
Спину тримати прямо, голову не нахиляти, дивитися прямо
|
II |
Основна частина |
24 хвилини |
|
|
1. Ознайомити зі спеціальними вправами з м'ячем у парах. 2. Ведення м'яча на місці та у русі зі зміною напрямку. 3. Дві колони стоять навпроти баскетбольних щитів (виконують ведення м'яча; подвійний крок; кидок м'яча з лівого та правого боку). 4. Навчальна гра |
|
Енергійно і швидко передавати м'яч з рук у руки. Виконуючи вправу, ступнями не ворушити Повороти тулуба максимальні Слідкувати за рухами учнів; повороти мають бути одночасними М'яч підкинути якнайвище вертикально вгору Під час виконання передачі одночасно плече подавати вперед і робити крок однойменною ногою. Перший крок довший, другий -коротший, зі стрибком Розвиток соціальної та комунікативної компетенції
|
III |
Заключна частина 1.Шикування 2.Вправи на відновлення дихання: - зробити повільний повний вдих, затримати повітря; - коротким і сильним поштовхом видихнути через щільно стулений рот, не надуваючи щік. 3.Підсумки уроку, оцінювання 4.Домашнє завдання: Вихід учнів із зали. |
3 хвилини |
Спеціальні дихальні вправи. Вправа корисна при потребі «провітрювання» легенів
Відпрацьовувати стрибок у довжину з місця. |