План-конспект відкритого уроку для учнів 4-А класу Вчитель фізичної культури КЗО «СЗШ №20» ДМР Мороз Євген Володимирович

Про матеріал
: Сприяння розвитку фізичних здібностей за допомогою рухливих ігор. Мета заняття: Повторення з учнями технічних прийомів ведення, передач та прийомів м’яча за допомогою рухливих ігор; розвивати координаційні здібності; виховувати вольові якості, сміливості, наполегливості, впевненості у власних силах.
Перегляд файлу

 

План-конспект

відкритого уроку для учнів 4-А класу

Вчитель фізичної культури

КЗО  «СЗШ №20» ДМР

Мороз Євген Володимирович

 

Тема: Сприяння розвитку фізичних здібностей за допомогою рухливих ігор.

 

Мета заняття: Повторення з учнями технічних прийомів ведення, передач та прийомів м’яча за допомогою рухливих ігор; розвивати координаційні здібності; виховувати вольові якості, сміливості, наполегливості, впевненості у власних силах.

 

Завдання:

1. Закріпити техніку виконання прийомів, ведення та передач баскетбольного м’яча  за допомогою рухливих ігор.

2. Повторити  техніку виконання передачі двома руками від грудей, та з відскоком від підлоги.

3. Сприяти розвитку фізичних здібностей.

4. Сприяти розвитку почуття єдності колективу.

Дата проведення:  19.12.18.

Час проведення:   11:25 – 12:15

Місце проведення: с/з КЗО  «СЗШ № 20»

Інвентар: Волейбольні, баскетбольні м’ячі, фішки, секундомір, свисток.

 

 

 

ЧАСТИНА УРОКУ

ДОЗ.

ОМВ

І

ПІДГОТОВЧА

15хв.

 

 

1.

Організований вхід до зали

 Шикування, вітання, повідомлення завдань уроку. Інструктаж з безпеки життєдіяльності та правил поведінки на уроці.

 

 

1хв.

Звернути увагу на зовнішній вигляд учнів та їх функціональний стан. Розповідь вчителя: «На сьогоднішньому уроці за допомогою рухливих ігор ми продовжуємо працювати над технікою введення та передач м’яча. Дотримуватись правил безпечної поведінки уважно слухати мої команди».

2.

Вимірювання ЧСС.

1хв.

Норма 90 ударів за хвилину

3.

 Рухлива гра: «На свої місця»

1хв.

Діти стоять в одній шерензі. За сигналом розбігаються

4.

Різновиди ходьби:

-на носках

-на зовнішній стороні стопи;

-на внутрішній стороні стопи;

-на п’ятах

1хв.

10м

10м

10м

10м

 

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки на поясі

Руки за головою

5.

 Рівномірний біг.

 

 

1хв.

Активізувати та підготувати серцево-судинну та дихальну системи до основної частини уроку

6.

 Вправи на відновлення дихання:

-1 руки вгору-вдих;

-2 руки донизу-видих;

30сек.

 

Виконувати в повільному темпі, слідкувати за правильним диханням

 

Перешикування

30сек.

В  4 колони

7.

 Спеціально-бігові вправи:

- біг з прискоренням;

- біг з високим підніманням стегна;

- закидання гомілки;

- стрибки на правій нозі;

- стрибки на лівій нозі;

- стрибки в повному присяді.

4хв.

2х5м

2х5м

2х5м

2х5м

2х5м

2х5м

 

Активізувати та підготувати серцево-судинну та дихальну системи до виконання основної частини уроку.

Виконувати чітко за командою вчителя

8.

ЗРВ на місці:

 

4хв.

 

Підготувати м’язову систему для виконання вправ основної частини уроку

 1. В.П. руки зігнуті перед собою

     1-4 колові оберти передпліччями вперед.

     5-8 колові оберти передпліччями назад.

4-8р.

 

 

Фронтальний метод.

Спину тримати рівно та намагатися виконувати з максимальною амплітудою.

 

2.  В.П. руки вгору

    1-4 колові оберти руками вперед.

    5-8 колові оберти руками назад.

4р.

 

 

Руки прямі, спину тримати рівно.

Вправу виконувати з максимальною амплітудою, лопатки з’єднати.

3.  В.П. руки на поясі

   1-3-нахил.

   4 –хлопок над головою.

8р.

 

 

Виконувати з максимальною амплітудою.

При виконанні нахилу ноги не згинати.

4.  В.П. руки на поясі

   1-випад правою ногою вперед, правою рукою торкнутися лівої п’ятки

   2-В.П.

   3-випад лівою ногою вперед, лівою рукою торкнутися правої п’ятки.

  4-В.П.

6-8р.

 

 

 

 

Спину тримати рівно, намагатися максимально виконати завдання. Випад робити тільки вперед. Вправу виконувати з максимальною амплітудою.

 

 

5.  В.П. руки за спиною, пальці переплетені в «замок»

    1-нахил вперед, руки в гору

    2-В.П.

    3-4 те ж саме

8-12р.

 

 

 

 

При виконанні нахилу ноги не згинати, спину тримати рівно паралельно підлозі. Руки намагатися завести максимально вперед.

6. В.п.-ос.

   1-упор присівши

   2-упор лежачи

   3-упор присівши

   4-в.п.

4-6р.

 

 

 

 

Ноги разом. Виконувати за рахунком. Корпус прямо

 

 

7.  Стрибкові вправи.

 стрибки на правій нозі

 стрибки на лівій нозі

 стрибки на двох ногах

4р.

Підготувати м’язи ніг до виконання задач основної частини уроку. Виконувати з просуванням вперед.

8. Перехід на ходьбу.

 

Виконувати вправи на відновлення дихання після виконання стрибкових вправ.

9.

Вимірювання ЧСС: (10сек)

 

1 хв.

Норма не більше 15 ударів за 10 сек. Учням, пульс яких перевищує норму, звернути увагу,

ІІ.

     ОСНОВНА ЧАСТИНА

20 хв.

 

1

Ведення м’яча:

- правою рукою;

- лівою руко;

- приставним кроком з    підкиданням м'яча вгору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перешикування в коло

5хв.

2х5м

2х5м

2х5м

 

Поточний метод. Ведення м’яча виконується послідовними поштовхами по ньому до підлоги, трохи вбік і попереду себе, але так, щоб м’яч не підіймався вище поясу. М’яч слід прикривати корпусом, ведучі від протилежною від противника рукою.

Зміна руки та виконання ведення за сигналом вчителя.

Особливу увагу звернути на положення тіла, роботу рук та ніг. Від учнів слід домагатися м’якого руху пальців, та вести м’яч без постійного зорового контролю.

Показ, пояснення.

 

   2.

Рухлива гра: «М’яч капітану»

 

Передачі м’яча:

- двома руками від грудей

- двома руками від грудей з    відскоком від підлоги

- чергування передач двома руками від грудей та передачі двома руками  з відскоком від підлоги

 

 

 

 

 

 

 

 

3хв.

 

 

4р.

4р.

 

4р.

 

 

 

 

Кисті рук розкриті так, щоб утворювалась «лійка», зробити коловий рух кистями і спрямувати м’яч партнеру не роблячи передачі, зробити невеликий крок. Зробити невеличкий крок ногою вперед, витягнути прямі руки з широко розставленими пальцями, великі пальці при цьому направлені один на одного на відстані 3-5 см. Звернути увагу на положення рук та ніг.

Груповий метод. Відстань мінімальна. Звернути увагу на положення рук та ніг при передачі м’яча та на учнів, які допускають помилки. Не розчиняють ноги. Переносити вагу тіла на виставлену ногу.

Показ, пояснення.

3.

Чергування ведення та передач м'яча

3хв.

Діти стоять в колонах, перший веде м'яч та передає іншому і стає в кінець колони.

4.

Кидок м’яча у кошик з середньої відстані.

3хв.

Перш ніж виконати кидок, потрібно розслабитися, опустити руки і вдихнути, подивившись на ціль. Потім не поспішаючи потрібно кинути м'яч. Краща стійка для вдалого кидка – ноги трохи зігнуті в колінах, а стопи розташовуються на ширині плечей. При цьому руки повинні тягнутися до кошика. Розмір баскетбольного м'яча дозволяє зручно контролювати його стадіях кидка. Рух починається двома руками,  і закінчується кінчиками пальців. У завершальній стадії пальці підкручування м'яча.

5.

Рухлива гра: «Змійка».

 

 

Перешикування в шеренгу.

5хв.

 

 

1хв.

Діти стоять в колоні тримають одне одного за пояс. Завдання одного з учнів доторкнутися до останнього.

ІІІ

ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

5хв.

 

1.

Рухлива гра: «Берег – море»

2хв.

Діти стоять в одній шерензі, за командою: «Берег»- стоять на місці,«Море»- стрибають вперед.

2.

Вправи на відновлення дихання.

2хв.

Діти стоять в шерензі, одночасне виконання вправ.

3.

Підведення підсумків уроку.

1хв.

Фронтальний метод.

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Горячек Наталі
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
6 червня 2022
Переглядів
299
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку