План конспекту уроку для 4 класу на тему “Tooth health.”

Про матеріал
Мета уроку: Ознайомлення учнів з важливістю догляду за зубами для збереження здоров'я та вивчення відповідного лексико-граматичного матеріалу. Цей план розвиває мовленнєві, лексичні та граматичні навички учнів через інтерактивні та творчі активності.
Перегляд файлу

 

План конспекту уроку для 4 класу на тему “Tooth health.”

Мета уроку: Ознайомлення учнів з важливістю догляду за зубами для збереження здоров'я та вивчення відповідного лексико-граматичного матеріалу.

Частина 1: Введення (10 хвилин)

1.1 Привітання та Перевірка Готовності:

         Вітання учнів та коротка розмова про їхнє самопочуття.

Вчитель: Good morning, class! How are you today?

Учень 1: Good morning, teacher! I'm feeling great, thank you.

Учениця 1: Good morning! I'm a little tired, but I'm excited for the lesson.

Вчитель: I'm glad to hear that! It's perfectly normal to feel a bit tired sometimes. Let's make today's lesson interesting and engaging. Anyone else wants to share how they're feeling?

Учень 2: Morning! I'm feeling awesome today, ready for whatever comes.

Учениця 2: Hello, teacher! I'm feeling a bit nervous about the upcoming test, but I'll do my best.

Вчитель: Thank you for sharing. Don't worry; you've prepared well for the test. We'll take it step by step. Now, let's jump into our lesson on health and taking care of our teeth. Are you all ready?

Учні: Yes, teacher!

Вчитель: Fantastic! Let's get started.

1.2 Активізація Знань:

         Питання: "Що ви вже знаєте про турботу про зуби?"

Частина 2: Вивчення Лексики (15 хвилин)

2.1 Новий Лексичний Матеріал:

         Вивчення слів та виразів пов'язаних із здоров'ям зубів (toothbrush, toothpaste, floss, dentist, etc.).

2.2 Гра "Знайди Слово":

         Учні шукають та показують предмети, пов'язані із доглядом за зубами, коли виголошується відповідне слово.

Частина 3: Граматичні Вправи (10 хвилин)

3.1 Present Simple:

         Використання Present Simple для опису регулярних дій: "I brush my teeth every morning."

Teacher: When we talk about habits or routines, we often use Present Simple. It helps us express things we do regularly. Let's try another one: "We ____________ (have) English class on Mondays."

Students (in unison): We have English class on Mondays.

Teacher: Perfect! You're getting the hang of it. Now, let's see if you can come up with your own sentences. Use Present Simple to talk about something you do regularly.

Student 4: I watch cartoons on Saturdays.

Teacher: Nice one! Cartoons on Saturdays sound like a fun tradition. Anyone else?

Student 5: I help my mom with cooking every evening.

Teacher: That's wonderful! Helping your mom is a great way to contribute to your family. Keep it up! Present Simple helps us share these regular actions in a clear and simple way. Well done, everyone!

3.2 Гра "З'єднай Речення":

         Учні з'єднують фрази про турботу про зуби за допомогою вивченого граматичного матеріалу.

Частина 4: Інтерактивна Активність (20 хвилин)

4.1 Рольова Гра "Візит до Дантиста":

         Учні розділяються на пацієнтів та стоматологів, грають сценку візиту до дантиста, використовуючи вивчений лексико-граматичний матеріал.

4.2 Творча Вправа "Малюнок Про Здоров'я Зубів":

         Учні малюють постери чи малюнки, що відображають правила та поради щодо турботи про зуби.

Частина 5: Підсумок та Домашнє Завдання (5 хвилин)

5.1 Підсумки:

         Підбиття підсумків уроку та нагадування про важливість здоров'я зубів.

5.2 Домашнє Завдання:

         Запрошення учнів поділитися своїми враженнями від уроку та написати коротенький твіт або розповідь на тему "Як я дбаю про свої зуби."

 

docx
Додано
19 січня
Переглядів
131
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку