План корекційно - розвиткових занять для учня з ООП

Про матеріал
Індивідуальний план корекційно - розвиткових занять розроблені для дітей з ООП. Метою корекційно-розвиткових занять для учнів із затримкою психічного розвитку основної школи визначено формування навчально-пізнавальної діяльності та емоційно-вольової сфери.
Перегляд файлу

+

 

 

 

 

 

ПОГОДЖУЮ:           

Директор ЗЗСО «Гімназія села Ставки»

_____________________ Вітрук В.В.

«____»_________ 2024 р.

 

ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН

корекційно-розвиткових занять

за програмою «Корекція розвитку»

(35 годин, 1 година на тиждень)

з учнем 9 класу

____________________________

на _______________ навчальний рік

 

 

Учитель

Грущинська О.В.

 

Складено відповідно до програми з корекційно-розвиткової роботи

для 5-9 класів спеціальних загальноосвітня навчальних закладів

для дітей із затримкою психічного розвитку

«Корекція розвитку». Автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І. (2018 р.)

 

 

 

 

 

 

 

Дата

Зміст навчального матеріалу

 

Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати

Примі-тки

Діагностичний етап

1

 

 

Знайомство

(Вправа «Привітання», вправа-гра «Розкажи про себе», «Чарівні слова», «Якби я був чарівником», Рефлексія, Релаксація, Прощання)

  •           Діагностика розвитку пізнавальних процесів

Встановлення атмосфери взаємодовіри.

Визначити рівень розвитку уваги, пам’яті, мислення, уяви, загальної обізнаності учня, самооцінки.

 

Формування уяви в нових (змінених) умовах діяльності

 

2

 

Формування уяви засобами уявлення кінцевого результату предметної діяльності (вправи типу «Уяви, що далі…»)

Учень/учениця:

-  під час оволодіння новою навчальною інформацією перетворює образи сприйняття в образи уяви;

- може уявити кінцевий результат предметної діяльності;

- створює план виконання завдання.

 

 

 

3

 

 

Створення плану виконання завдання

Орієнтація уяви на кінцевий і проміжні результати розв’язування

4

 

Вправи. Поетапне формування уяви в процесі вправляння у самостійному розв’язуванні запропонованих завдань (за 3-ма етапами)

5

 

Демонстрації плану (як складати план-схему завдання (твору, конструкції)

6

 

Самостійне опрацювання учнем плану (обґрунтування складеного плану-схеми і створення на     його основі власного плану)

7

 

Самостійне складання пла нового завдання

Формування логічного мислення

 

8

 

Виділення суттєвих властивостей об’єктів, явищ («Назви основні властивості об’єкта, явища»)

На основі опанованих знань виділяє суттєві властивості об’єктів, явищ.

Порівнює об’єкти, явища на рівні уявлень.

Класифікує об’єкти і явища.

Дає словесну характеристику класів у класифікації.

Ділить об’єкти на класи.

Дає визначення поняття.

Відносить об’єкти до родини (класу). Розкриває причинно-наслідкові зв’язки у тексті; повідомленнях.

 

9

 

Розуміння загальних  понять («Назви одним словам»)

10

 

Порівняння об’єктів, явищ на рівні             уявлень («Спільне і відмінне»)

11

 

Класифікація об’єктів і явищ («Порівняй і об’єднай у групи»)

12

 

Надання словесної характеристики           класів у класифікації

13

 

Надання визначення поняттю

14

 

Віднесення об’єктів до родини (класу).

15

 

Формування причинно-наслідкового          мислення

(«Пронумеруй події, явища за часом виникнення»)

Формування саморегуляції

Формування навчальної мотивації

16

 

Засвоєння цікавих фактів у змісті навчання

Розвиток навчальної мотивації, бажання мати високий рівень знань і умінь засобами створення ситуації успіху

 

Вміє ставити мету завдання, пояснювати її покрокову реалізацію.

 

17

 

 

Проведення експериментів,        дослідів з певних тем.

Проведення дослідів з певних тем.

18

 

 

Вправа «Ким я хочу стати в житті?»

Вправа «Майбутня професія»

19

 

Емоційна виразність (як вербальними, так і невербальними   засобами).

Вправа «Незавершені розповіді на шкільні теми»

Формування самоконтролю

20

 

Планування майбутньої діяльності (теми, що цікавлять учня)

Схематичне зображення плану завдання

Самоконтроль по ходу виконання та кінцевого результату

Вміє:

-  будувати план завдання; встановлювати взаємозв’язки між етапами завдання;

-визначати потенційно можливі дії і їх результати;

-мовленнєво обґрунтовувати отриманий результат;

- виконувати завдання практично, відповідно до плану дій;

- самостійно складати і контролювати хід розв’язування знайомих завдань.

 

21

 

Вправи на з’ясування з учнями основного обсягу роботи і ознайомлення з кінцевим результатом і всіма засобами   його одержання

22

 

Вправи на оцінювання стану виконаної роботи, з’ясування допущених помилок і виявлення  їх причини

23

 

Вправи на звіряння завдання зі зразком

24

 

Вправи на перевірку за допомогою  сигнальних карток

Формування самооцінки

25

 

 

Оцінювання результату з точки зору відповідності способів кінцевої перевірки внутрішньому плану дій

Визначення, виправлення і обґрунтування  допущених помилок

Учень має адекватну самооцінку, правильне співвідношення свої можливостей і досягнень, досить критичне ставлення до себе, прагнення реально дивитися на свої невдачі та успіхи, намагається ставити перед собою досяжні цілі,

які можна                                    

          здійснити насправді.

 

26

 

Вправа «Встанови рейтинг самооцінки»

27

 

Вправа «5 позитивних і 5 негативних якостей» (адекватна самооцінка)

28

 

Вправа «Я реальний – я ідеальний» (адекватна самооцінка)

29

 

Вправи на звіряння із готовою

відповіддю чи виконаним завданням у  підручнику

30

 

Вправи на виконання завдання за схемою,  графіком, за пропонованим алгоритмом

Формування рефлексії

31

 

 

Письмова робота «Сьогоднішній урок ….(будь-який предмет)»

Письмова робота «Мій сьогоднішній день»

 

 

32

 

Письмова робота «Мої успіхи»

Перевірка мети подальшої діяльності

33

 

Письмова робота «Заради чого я        навчаюсь»

34

 

Проведення анкетування (задоволеність результатом роботи)

 

35

 

Підсумкове заняття (підсумкове діагностування)

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Інкл
Додано
18 листопада
Переглядів
287
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку