+
|
ПОГОДЖУЮ: Директор ЗЗСО «Гімназія села Ставки» _____________________ Вітрук В.В. «____»_________ 2024 р. |
ІНДИВІДУАЛЬНИЙ ПЛАН
корекційно-розвиткових занять
за програмою «Корекція розвитку»
(35 годин, 1 година на тиждень)
з учнем 9 класу
____________________________
на _______________ навчальний рік
Учитель
Грущинська О.В.
Складено відповідно до програми з корекційно-розвиткової роботи
для 5-9 класів спеціальних загальноосвітня навчальних закладів
для дітей із затримкою психічного розвитку
«Корекція розвитку». Автори: Сак Т.В., Прохоренко Л.І. (2018 р.)
№ |
Дата |
Зміст навчального матеріалу
|
Спрямованість корекційно-розвивальної роботи та очікувані результати |
Примі-тки |
Діагностичний етап |
||||
1
|
|
Знайомство (Вправа «Привітання», вправа-гра «Розкажи про себе», «Чарівні слова», «Якби я був чарівником», Рефлексія, Релаксація, Прощання)
|
Встановлення атмосфери взаємодовіри. Визначити рівень розвитку уваги, пам’яті, мислення, уяви, загальної обізнаності учня, самооцінки. |
|
Формування уяви в нових (змінених) умовах діяльності |
|
|||
2 |
|
Формування уяви засобами уявлення кінцевого результату предметної діяльності (вправи типу «Уяви, що далі…») |
Учень/учениця: - під час оволодіння новою навчальною інформацією перетворює образи сприйняття в образи уяви; - може уявити кінцевий результат предметної діяльності; - створює план виконання завдання.
|
|
3
|
|
Створення плану виконання завдання Орієнтація уяви на кінцевий і проміжні результати розв’язування |
||
4 |
|
Вправи. Поетапне формування уяви в процесі вправляння у самостійному розв’язуванні запропонованих завдань (за 3-ма етапами) |
||
5 |
|
Демонстрації плану (як складати план-схему завдання (твору, конструкції) |
||
6 |
|
Самостійне опрацювання учнем плану (обґрунтування складеного плану-схеми і створення на його основі власного плану) |
||
7 |
|
Самостійне складання пла нового завдання |
||
Формування логічного мислення |
|
|||
8 |
|
Виділення суттєвих властивостей об’єктів, явищ («Назви основні властивості об’єкта, явища») |
На основі опанованих знань виділяє суттєві властивості об’єктів, явищ. Порівнює об’єкти, явища на рівні уявлень. Класифікує об’єкти і явища. Дає словесну характеристику класів у класифікації. Ділить об’єкти на класи. Дає визначення поняття. Відносить об’єкти до родини (класу). Розкриває причинно-наслідкові зв’язки у тексті; повідомленнях. |
|
9 |
|
Розуміння загальних понять («Назви одним словам») |
||
10 |
|
Порівняння об’єктів, явищ на рівні уявлень («Спільне і відмінне») |
||
11 |
|
Класифікація об’єктів і явищ («Порівняй і об’єднай у групи») |
||
12 |
|
Надання словесної характеристики класів у класифікації |
||
13 |
|
Надання визначення поняттю |
||
14 |
|
Віднесення об’єктів до родини (класу). |
||
15 |
|
Формування причинно-наслідкового мислення («Пронумеруй події, явища за часом виникнення») |
||
Формування саморегуляції |
||||
Формування навчальної мотивації |
||||
16 |
|
Засвоєння цікавих фактів у змісті навчання Розвиток навчальної мотивації, бажання мати високий рівень знань і умінь засобами створення ситуації успіху
|
Вміє ставити мету завдання, пояснювати її покрокову реалізацію. |
|
17
|
|
Проведення експериментів, дослідів з певних тем. Проведення дослідів з певних тем. |
||
18
|
|
Вправа «Ким я хочу стати в житті?» Вправа «Майбутня професія» |
||
19 |
|
Емоційна виразність (як вербальними, так і невербальними засобами). Вправа «Незавершені розповіді на шкільні теми» |
||
Формування самоконтролю |
||||
20 |
|
Планування майбутньої діяльності (теми, що цікавлять учня) Схематичне зображення плану завдання Самоконтроль по ходу виконання та кінцевого результату |
Вміє: - будувати план завдання; встановлювати взаємозв’язки між етапами завдання; -визначати потенційно можливі дії і їх результати; -мовленнєво обґрунтовувати отриманий результат; - виконувати завдання практично, відповідно до плану дій; - самостійно складати і контролювати хід розв’язування знайомих завдань. |
|
21 |
|
Вправи на з’ясування з учнями основного обсягу роботи і ознайомлення з кінцевим результатом і всіма засобами його одержання |
||
22 |
|
Вправи на оцінювання стану виконаної роботи, з’ясування допущених помилок і виявлення їх причини |
||
23 |
|
Вправи на звіряння завдання зі зразком |
||
24 |
|
Вправи на перевірку за допомогою сигнальних карток |
||
Формування самооцінки |
||||
25
|
|
Оцінювання результату з точки зору відповідності способів кінцевої перевірки внутрішньому плану дій Визначення, виправлення і обґрунтування допущених помилок |
Учень має адекватну самооцінку, правильне співвідношення свої можливостей і досягнень, досить критичне ставлення до себе, прагнення реально дивитися на свої невдачі та успіхи, намагається ставити перед собою досяжні цілі, які можна здійснити насправді. |
|
26 |
|
Вправа «Встанови рейтинг самооцінки» |
||
27 |
|
Вправа «5 позитивних і 5 негативних якостей» (адекватна самооцінка) |
||
28 |
|
Вправа «Я реальний – я ідеальний» (адекватна самооцінка) |
||
29 |
|
Вправи на звіряння із готовою відповіддю чи виконаним завданням у підручнику |
||
30 |
|
Вправи на виконання завдання за схемою, графіком, за пропонованим алгоритмом |
||
Формування рефлексії |
||||
31
|
|
Письмова робота «Сьогоднішній урок ….(будь-який предмет)» Письмова робота «Мій сьогоднішній день» |
|
|
32 |
|
Письмова робота «Мої успіхи» Перевірка мети подальшої діяльності |
||
33 |
|
Письмова робота «Заради чого я навчаюсь» |
||
34 |
|
Проведення анкетування (задоволеність результатом роботи)
|
||
35 |
|
Підсумкове заняття (підсумкове діагностування) |