Розвиток мовлення
Дошкільна група
9 годин на тиждень
№ |
Зміст навчального матеріалу |
Дата |
К-ть годин |
Індивідуальна робота |
Обладнання |
Спрямованість корекційно- розвивальної роботи та очікувані результати |
|
159-167 |
Дружба. Речення з Протиставленням. |
13.01.25 13. 01.25 14. 01.25 15.01.25 15. 01.25 16. 01.25 16. 01.25 17. 01.25 17. 01.25
|
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки, логопедичні картки, фразовий конструктор.
|
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Розуміє, що таке погані та добрі вчинки. Складає прості речення з протиставленням. |
|
168-176 |
Моя Батьківщина-Україна. |
20. 01.25 20. 01.25 21. 01.25 22. 01.25 22. 01.25 23. 01.25 23. 01.25 24. 01.25 24. 01.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки, логопедичні картки. |
Виконує артикуляційну та дихальну гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Знає, в якій країні живе. Показує та називає державні символи нашої держави. |
|
177-185 |
Дитячий садок.Іменники |
27. 01.25 27. 01.25 28. 01.25 29. 01.25 29. 01.25 30. 01.25 30. 01.25 31. 01.25 31. 01.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Тренажер для розвитку мовного дихання. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Знає що таке дитячий садок, називає працівників дитячого садку. Вживає в активному мовленні іменники. Відповідає правильно на питання «Хто?», «Що?» |
|
186-194 |
Зима. Складання речень за малюнком. |
03.02.25 03.02.25 04.02.25 05.02.25 05.02.25 06.02.25 06.02.25 07.02.25 07.02.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Презентація «Зима». Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки, логопедичні картки, зайчик. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Називає основні ознаки зими. Складає речення за малюнком. |
|
195-203 |
Культура поведінки. Слова ввічливості. |
10.02.25 10.02.25 11.02.25 12.02.25 12.02.25 13.02.25 13.02.25 14.02.25 14.02.25
|
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Відео «Добре чи погано». Індивідуальні дзеркала. Презентація «Слова ввічливості». Предметні малюнки. Логопедичні картки. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Знає, та розуміє де використовувати слова ввічливості. Розуміє загальні правила культурної поведінки. |
|
204-212 |
Безпечна поведінка. Вживання прийменників |
17.02.25 17.02.25 18.02.25 19.02.25 19.02.25 20.02.25 20.02.25 21.02.25 21.02.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Фразовий конструктор. Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Ілюстрації з сюжетними малюнками «Безпечна поведінка» |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою.. Шукає відмінності на схожих малюнках. Вживає для побудови речення прикметники. Розуміє яка поведінка безпечна, а яка небезпечна. |
|
213-221 |
Професії. Переказ оповідання Т.Коломієць «Хліб» |
24.02.25 24.02.25 25.02.25 26.02.25 26.02.25 27.02.25 27.02.25 28.02.25 28.02.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Картки «Професії». Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Текст оповідання. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Знає та називає що робить повар, вихователь, лікар. Розуміє та використовує дієслова наказового способу. Виконує прості дії за інструкцією. Вміє переказати почуте оповідання. Відповідає правильно на запитання після прослуховування тексту. |
|
222-230 |
Дерева і кущі. Утворення відносних прикметників |
03.03.25 03.03.25 04.03.25 05.03.25 05.03.25 06.03.25 06.03.25 07.03.25 07.03.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Картки «Дерева та кущі». Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. |
Називає або показує на малюнках дерева та кущі. Відображає фразою результати спостережень. Виконує артикуляційну та дихальну гімнастику. Складає прості поширені речення із 4 слів. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Намагається самостійно утворювати відносні прикметники.
|
|
231-239 |
Дикі тварини. Іменники однини-множини. |
10.03.25 10.03.25 11.03.25 12.03.25 12.03.25 13.03.25 13.03.25 14.03.25 14.03.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Презентація «Дикі тварини», фігурки диких та свійських тварин. Індивідуальні дзеркала. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Називає та показує на картинці диких тварин; співвідносить малюнок з фігуркою, словом. Розрізнює тварин за різними ознаками. Утворює множину з заданим іменником. |
|
240-248 |
«Розкажу про себе». Складання описової розповіді.
|
17.03.25 17.03.25 18.03.25 19.03.25 19.03.25 20.03.25 20.03.25 21.03.25 21.03.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Тренажер для розвитку мовного дихання. |
Складає розповідь про себе з допомогою педагога. Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. |
|
249-257 |
Продукти харчування. Прийменники. |
31.03.25 31.03.25 01.04.25 02.04.25 02.04.25 03.04.25 03.04.25 04.04.25 04.04.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Фразовий конструктор. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Показує та називає продукти харчування. Розуміє та виконує інструкції дорослого. Розрізняє поняття «їстівне», «неїстівне». Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Складає поширені речення за лексичною темою. |
|
258-266 |
Свійські птахи. Вправляння в утворенні звуконаслідувальних слів |
07.04.25 07.04.25 08.04.25 09.04.25 09.04.25 10.04.25 10.04.25 11.04.25 11.04.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Фігурки свійських птахів. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Вміє описувати за допомогою схеми знайомі предмети. Впізнає та називає свійських птахів. Називає слова в однині та в множині. Називає (показує) фігурки свійських птахів орієнтуючись на візуальну чи мовленнєву інструкцію. |
|
267-275 |
Лісові мешканці. Складання речення із 2-3-ох слів за допомогою схем |
14.04.25 14.04.25 15.04.25 16.04.25 16.04.25 17.04.25 17.04.25 18.04.25 18.04.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Фігурки лісових мешканців. Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки, іграшка «Зайчик». |
Використовує в активному словнику узагальнене поняття «лісові мешканці». Повторює артикуляційну гімнастику, пальчикові ігри. Розрізняє, називає лісових мешканців та свійських тварин. Складає речення з 2, -ох слів. |
|
276-284 |
Зоопарк. Давальний відмінок іменників |
21.04.25 21.04.25 22.04.25 23.04.25 23.04.25 24.04.25 24.04.25 25.04.25 25.04.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Фігурки тварин. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Розуміє (використовує) слова конкретним значенням. Спостерігає за використанням варіативних значень слова, засвоює різні відтінки слова у контекстах. Називає (показує) тварин. Складає розповіді за малюнком. |
|
285-293 |
Українські казки. Характеристика дійових осіб. |
28.04.25 28.04.25 29.04.25 30.04.25 30.04.25 01.05.25 01.05.25 02.05.25 02.05.25 |
9 |
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату.
|
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Тексти українських народних казок, мнемо доріжки, сюжетні малюнки |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Слухає невеличкі казки. Відповідає на питання за текстом. Розповідає текст з використанням мнемо доріжки. Складає характеристики дійових осіб. |
|
294-302 |
Рослини. Складання розповіді за серією предметних малюнків. |
05.05.25 05.05.25 06.05.25 07.05.25 07.05.25 08.05.25 08.05.25 09.05.25 09.05.25 |
|
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Предметні малюнки. Картинки з зображенням рослин. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Називає знайомі рослини. Складає розповіді за предметними малюнками. |
|
303-311 |
Підводне царство. Вживання складних прийменників.
|
12.05.25 12.05.25 13.05.25 14.05.25 14.05.25 15.05.25 15.05.25 16.05.25 16.05.25 |
|
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Утворює складні прийменники. Називає мешканців підводного царства. |
|
312-320 |
Домашні електроприлади. Короткі розповіді. |
19.05.25 19.05.25 20.05.25 21.05.25 21.05.25 22.05.25 22.05.25 23.05.25 23.05.25 |
|
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. Презентація «Електроприлади в домі» |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Знає, називає (показує) домашні електроприводи. Складає короткі розповіді про електроприводи. Знає основні правила поводження з електроприладами. |
|
321-329 |
Комашки. Утворення дієслів за допомогою префіксів |
26.05.25 26.05.25 27.05.25 28.05.25 28.05.25 29.05.25 29.05.25 30.05.25 30.05.25 |
|
Постановка, закріплення, диференціація звуків. Розвиток мовного дихання, артикуляційного апарату. |
Індивідуальні дзеркала. Предметні малюнки. |
Виконує артикуляційну й пальчикову гімнастику. Використовує в мовленні слова за лексичною темою. Називає та показує комах. Утворює дієслова за допомогою префектів. |
|