План-коспект урока хореографії для учнів початкової школи

Про матеріал
Мета уроку за допомогою використання відповідних хореографічних вправ укріпити здоров’я учнів, формувати правильну поставу, сприяти профілактиці плоскостопості; вироблення гарної ходи, вміння відтворювати ритмічні рухи. Щоб дітям було цікаво проходить у ігровій формі.
Перегляд файлу

План-конспект урока хореографії для початкової школи
Вчитель хореографії Линник Н.В.


Тема. Формування правильної постави засобами музичних вправ

Мета: за допомогою використання відповідних хореографічних вправ укріпити здоров’я учнів, формувати правильну поставу, сприяти профілактиці плоскостопості; вироблення гарної ходи, вміння відтворювати ритмічні рухи.

Тип заняття:  формування практичних умінь та навичок.

Форма заняття: групове.

Час: 45 хв.

Учасники заняття: 16 дітей (вік 6-7 років).

Матеріальне забезпечення: гімнастичні килимки, мішечки з піском, магнітофон, музичні диски.

Хід уроку.

І Вступна частина (15 хв)

1. Організаційний момент: емоційне привітання, побажання гарного настрою, висловлення впевненості в успіху дітей (інструктаж з техніки безпеки).
Вчитель: -Сьогодні ми з вами уявно помандруємо на берег моря. Хто з вас бував на морі, на пляжі? (Діляться враженнями). Ми уявимо, що йдемо по теплому жовтенькому пісочку і сонечко усміхається нам. (Під музику зі звуками моря):

 - шикування в колону по одному;
 - маршування по колу;
 - перебудова на лінії;
 - привітання, уклін.

2. Гімнастика для ніг «профілактика плоскостопості» (під музику з мультфільма «Черепаха і левеня»)
 - піднімання на півпальцях на місці, не відриваючі носки від підлоги, намагаємося піднімати вище п'яти;
 - ходьба на п'ятах, руки за спиною;
 - ходьба на носках, руки за головою;
 - перекати з п'ятки на носок, руки на поясі;
 - підводитися на носки і опускатися на всю стопу.

 3. Розминка по колу.

 Вчитель: - Уночі на морі був сильний шторм і на березі опинились маленькі морські камінці і мушлі. Зараз ми будемо ходити по них. (використовує штучні килимки з рельєфним покриттям для окремих вправ)
 - перешикування з кола на лінії;
 - танцювальний крок з носка;      
 - кроки на півпальцях;
 - кроки на п’ятках;
 - кроки з чергуванням півпальці-пятки.;
 - кроки з високим підніманням стегна;
 - кроки на зовнішній та внутрішній стороні стопи;
 - підскоки з високо піднятими колінами;
 - біг з натягнутими підйомами вперед-назад-вбоки;
 - галоп правим та лівим боком.
4. Вправи для вирівнювання дихання (обличчям в коло): - вправа «Хвиля».
 - вправа « До сонечка».

ІІ Основна частина (20 хв)

  1. Партерна гімнастика:

 Вчитель: Серед вас є майбутні мандрівники? Будемо мандрувати у човниках. Ці човники можуть розмістити тільки двое діток. Об’єднайтеся у пари. (Словесна вказівка: розгорнути гімнастичні килимочки і сісти на них з витягнутими ногами вперед, спина рівна.

Вправи виконуються у повільному темпі на килимках  під музичний супровід (муз. розмір 3/4). Максимально слідкувати за корпусом.  Виконувати в повільному темпі. Дихання спокійне.)

 - вправи для ступнів;
 - розведення ніг в сторони і схрещування прямих ніг;
 - згинання й розгинання ніг в колінах, сидячи;
 - почергове підняття колін до долоні однойменної руки;
 - пересування вперед на сідничних мязах;
 -  лежачи на спині, почергове згинання й розгинання ніг в колінних, кульшових й гомілковостопних суглобах-«велосипед».

- вправа «місток»;
 - вправа «лотос».
2. Вправи на фантазування та імпровізацію.

 Вчитель: - Ми мандрували і потрапили на острів. Тут нас зустріли дуже милі і привітні туземці. Сьогодні у них свято день високого сонця. А вони вірять у надприродні можливості сонця і поклоняються йому. Зараз кожен з вас придумає свій танець-подяку Сонцю. Це і буде подарунком туземцям. (Імпровізація під музику).

 3. Ходьба з мішечком на голові для контролю правильної постави (так, як роблять туземки, коли несуть воду у глечиках).

ІІІ.Заключна частина (10 хв)

1. Релаксаційні вправи.

Вчитель: - Ми з вами повертаємося додому і  ви розкажете своїм батькам про нашу цікаву і веселу мандрівку. Намалюйте у повітрі велику карту нашої подорожі і подякуйте один одному за підтримку, допомогу на занятті.

2. Підсумки уроку.

Вчитель: - Туземці вітаються і прощаються носиками. Давайте і ми обіймимось один з одним і подякуємо один одному за урок. Будьте щасливі і радісні. До зустрічей.

 

 

doc
Додав(-ла)
Линник Наталья
Додано
31 березня 2020
Переглядів
376
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку