Група II, 2р. навчання основного рівня
Тема: Класичний екзерсис біля станка. Вивчення нових комбінацій.
Мета:
- вивчити та закріпити вправи біля станка з класично танцю;
- розвивати почуття ритму, координацію рухів, правильність та чіткість виконання;
- виховувати естетичні почуття, вміння та бажання працювати в колективі, досягаючи високих результатів не тільки особистих, але і колективу в цілому, виховувати любов до класичної хореографії.
Обладнання: музичний супровід акомпаніатора.
Хід заняття
1. Організаційний момент(5хв)
- діти зайшли до залу і стали біля станків, обличчям до центру;
- привітання;
- керівник гуртка оголошує тему і мету заняття.
Керівник гуртка: - Класичний танець – це основа хореографічної майстерності, тому ми дуже багато уваги приділяємо його вивченню. З давніх-давен класичний танець вважався взірцем хореографічного мистецтва. Як один із основних видів хореографії він поєднує в собі прийоми художнього мислення для оформлення виразності рухів, властивих танцювальним потребам людини на різних етапах розвитку культури. Саме за допомогою класичного танцю осягаються всі тонкощі хореографічного мистецтва.
Діти перешиковуються в четвірки
- розминка на середині залу
Керівник гуртка: - Діти, а хто хоче спробувати себе в ролі вчителя і провести розминку?
Розминка (проводить учениця).
Діти перешиковуються в одну колону і марширують до станків.
2. Основна частина
- Вправи біля станків (10хв).
Керівник гуртка: - Діти, сьогодні ми повторимо з вами класичні вправи біля станка, а також познайомимося з новими комбінаціями.
- демі-пліє з реліве та повним пліє по I, II, IV, V позиціям ніг та пор-де-бра;
- батман тандю-жете з піке з V позиції ніг;
- ронд-де-жамб партер ан деор, ан дедан;
- Вивчення нового матеріалу (10хв).
Керівник гуртка: - Наступна вправа, батан фондю – це повільне згинання та розгинання ноги в різні сторони. Ми з вами уже знайомі з батман фондю з відкриванням ноги в підлогу. А сьогодні ми познайомимося з батман фондю з відкриванням ноги на 45 градусів (вчитель показує вправу). Давайте зараз спробуємо повторити разом зі мною (діти повторюють разом з вчителем без музичного супроводу). А тепер поєднаємо батман фондю відкривання в підлогу та батман фондю відкривання на 45 градусів в одну комбінацію під музику (виконуємо вправу з вчителем під музику).
- батман фондю з батман фондю на 45 градусів в різні сторони;
Керівник гуртка: - Молодці, діти! Сьогодні ми вивчимо ще одну комбінацію – батман фроппе в поєднанні з батман фроппе на 45 градусів. Хто мені може сказати, що таке батман фропе? (відповідь дітей). Правильно, молодець. Сьогодні ми познайомимося з батман фроппе з відкриванням ноги на 45 градусів (вчитель показує). Давайте разом поєднаємо ці дві вправи в одну комбінацію (діти повторюють з вчителем під музичний супровід).
- батман фроппе в підлогу та батман фроппе з відкриванням ноги на 45 градусів;
- гранд батман.
Діти перешиковуються в четвірки
- Вправи на середині залу (10хв)
Керівник гуртка: - А зараз я перевірю, чи знаєте ви позиції ніг та рук з класичного танцю.
- Гра «Чи знаєш ти класичні позиції рук та ніг?»
- пор-де-бра;
- батман тандю з переходом назад, вперед по III позиції ніг;
- батман тандю жете з переходом назад, вперед по III позиції ніг;
- стрибки (соте, шанджмани)
- Фізкультхвилинка гра на увагу «Світлофор».
Перерва(15хв)
Діти перешиковуються на діагональ
Вправи на діагоналі (5хв)
Розтяжки (10хв)
(на станку та на підлозі, проводить вихованка групи)
3. Повторення та закріплення вивченого (20 хв).
Керівник гуртка: - Нагадую, що тема заняття класичний екзерсис біля станка. Для закріплення ваших знань, умінь та навичок ми влаштуємо змагання між командами (діти розділяються на дві команди).
Запитання вчителя до команд:
Керівник гуртка: - І останнє завдання для закріплення нового матеріалу. Я хочу, щоб одна команда показала нову комбінацію з батман фондю, а інша з батман фроппе, при цьому команда-суперник повинна уважно спостерігати за виконанням вправи і вкінці вказати на помилки, допущені під час показу комбінації.
Керівник гуртка: - Молодці, діти, ви були сьогодні дуже уважними.
4. Підведення підсумків заняття (10хв)
Керівник гуртка: - На сьогоднішньому занятті ми повторили класичні вправи біля станка та на середині залу, а також вивчили нові комбінації.
5. Домашнє завдання.
- повторювати вивчені вправи.
Уклін.