Урок хореографії "Класичний екзерсис біля станка. Вивчення нових комбінацій"

Про матеріал
План-конспект уроку з класичного танцю танцювального колективу "Дзвіночок" КЗ"БОГОДУХІВСЬКИЙ ЦЕНТР ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ"
Перегляд файлу

 

Група II, 2р. навчання основного рівня

Тема: Класичний екзерсис біля станка. Вивчення нових комбінацій.

Мета:

- вивчити та закріпити вправи біля станка з класично танцю;

- розвивати почуття ритму, координацію рухів, правильність та чіткість виконання;

- виховувати естетичні почуття, вміння та бажання працювати в колективі, досягаючи високих результатів не тільки особистих, але і колективу в цілому, виховувати любов до класичної хореографії.

Обладнання: музичний супровід акомпаніатора.

 Хід заняття 

 

1. Організаційний момент(5хв)

      - діти зайшли до залу і стали біля станків, обличчям до центру;

      - привітання;

      - керівник гуртка оголошує тему і мету заняття.

Керівник гуртка:  - Класичний танець – це основа хореографічної майстерності, тому ми дуже багато уваги приділяємо його вивченню. З давніх-давен класичний танець вважався взірцем хореографічного мистецтва. Як один із основних видів хореографії він поєднує в собі прийоми художнього мислення для оформлення виразності рухів, властивих танцювальним потребам людини на різних етапах розвитку культури. Саме за допомогою класичного танцю осягаються всі тонкощі хореографічного мистецтва.

  • розминка по колу (марш, кроки на пів-пальцях, кроки на п’ятках,  кроки з підніманням колін вперед та назад, біг по колу та галоп.)

Діти перешиковуються в четвірки

    -   розминка на середині залу

Керівник гуртка:  - Діти, а хто хоче спробувати себе в ролі вчителя і провести розминку?

                            Розминка (проводить учениця).

 Діти перешиковуються в одну колону і марширують до станків.

2. Основна частина

    - Вправи біля станків (10хв).

Керівник гуртка:  - Діти, сьогодні ми повторимо з вами класичні вправи біля станка, а також познайомимося з новими комбінаціями.

      - демі-пліє з реліве та повним пліє по I, II, IV, V позиціям ніг та пор-де-бра;

      - батман тандю-жете з піке з V позиції ніг;

      - ронд-де-жамб партер ан деор, ан дедан;

- Вивчення нового матеріалу (10хв).

Керівник гуртка:  - Наступна вправа, батан фондю – це повільне згинання та розгинання ноги в різні сторони. Ми з вами уже знайомі з батман фондю з відкриванням ноги в підлогу. А сьогодні ми познайомимося з батман фондю з відкриванням ноги на 45 градусів (вчитель показує вправу). Давайте зараз спробуємо повторити разом зі мною (діти повторюють разом з вчителем без музичного супроводу). А тепер поєднаємо батман фондю відкривання в підлогу та батман фондю відкривання на 45 градусів в одну комбінацію під музику (виконуємо вправу з вчителем під музику).

      - батман фондю з батман фондю на 45 градусів в різні сторони;

Керівник гуртка:  - Молодці, діти! Сьогодні ми вивчимо ще одну комбінацію – батман фроппе в поєднанні з батман фроппе на 45 градусів. Хто мені може сказати, що таке батман фропе? (відповідь дітей). Правильно, молодець. Сьогодні ми познайомимося з батман фроппе з відкриванням ноги на 45 градусів (вчитель показує). Давайте разом поєднаємо ці дві вправи в одну комбінацію (діти повторюють з вчителем під музичний супровід).

      - батман фроппе в підлогу та батман фроппе з відкриванням ноги на 45 градусів;

      - гранд батман.

Діти перешиковуються в четвірки

  - Вправи на середині залу (10хв)

Керівник гуртка:  - А зараз я перевірю, чи знаєте ви позиції ніг та рук з класичного танцю.

- Гра «Чи знаєш ти класичні позиції рук та ніг?»

- пор-де-бра;

- батман тандю з переходом назад, вперед по III позиції ніг;

- батман  тандю жете з переходом назад, вперед по III позиції ніг;

     - стрибки (соте, шанджмани)

- Фізкультхвилинка  гра на увагу «Світлофор».

Перерва(15хв)

Діти перешиковуються на діагональ

Вправи на діагоналі (5хв)

  • галоп;
  • шине.

Розтяжки (10хв)

(на станку та на підлозі, проводить вихованка групи)

  • перевірка шпагату.

  3. Повторення та закріплення вивченого (20 хв).

Керівник гуртка:  - Нагадую, що тема заняття класичний екзерсис біля станка. Для закріплення ваших знань, умінь та навичок ми влаштуємо змагання між командами (діти розділяються на дві команди).

                         Запитання вчителя до команд:

  1.               Як називається перша вправа, яку ми виконуємо біля станка?
  2.               По яким позиціям ніг ми виконуємо демі-пліє з повним пліє?
  3.               По якій позиції ніг при повному пліє п’ятки не відриваються від підлоги?
  4.               Яка наступна вправа після демі-пліє?
  5.               Розкажіть правило для голови при виконанні батман тандю або батман жете.
  6.               Що таке батман жете?
  7.               Назвіть дві комбінації, з якими ми сьогодні познайомились?
  8.               Що таке батман фондю?
  9.               Що таке батман фроппе?
  10.          Що таке гранд батман?

Керівник гуртка:  - І останнє завдання для закріплення нового матеріалу. Я хочу, щоб одна команда показала нову комбінацію з батман фондю, а інша з батман фроппе, при цьому команда-суперник повинна уважно спостерігати за виконанням вправи і вкінці вказати на помилки, допущені під час показу комбінації.

Керівник гуртка:  - Молодці, діти, ви були сьогодні дуже уважними.

        4. Підведення підсумків заняття (10хв)

       Керівник гуртка:  - На сьогоднішньому занятті ми повторили класичні вправи біля станка та на середині залу, а також вивчили нові комбінації.

        5. Домашнє завдання.

- повторювати вивчені вправи.

           Уклін.

 

doc
Додано
31 березня 2020
Переглядів
2035
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку