Урок № Клас: 1-А Дата Вчитель: Клименко О. М.
Тема уроку: Весняна композиція.
Мета:
Навчальна: відпрацювати навички з ножицями, навчити учнів виконувати весняну композицію за зразком;
розвиваюча мета: естетичні уявлення і художній смак, творче мислення;
виховна мета: прагнення до прекрасного, акуратність, охайність.
Тип уроку:
Урок застосування отриманих умінь і навичок на практиці.
Обладнання: роздатковий матеріал, ілюстративний матеріал, зразок виконаної роботи, ножиці, клей, кольоровий папір, простий олівець.
Хід уроку.
1. Організаційний момент.
Привітання.
Перевірка присутності учнів.
Упорядкування робочих місць.
2. Повідомлення теми і мети уроку.
3. Планування роботи:
- розглянути зразок «Весняна композиція»;
- підібрати шаблони необхідних деталей для композиції;
- підготувати матеріали та інструменти;
- виготовити деталі композиції, зкомпонувати їх;
- приклеїти деталі.
4. Практична робота
Весна асоціюється з яскравими фарбами, свіжістю, сонячним світлом і простором.
Душа співає і тягнеться назустріч сонячним променям, піднімається настрій і хочеться творити, насичувати свій будинок яскравими фарбами, чарівністю, веселощами.
Весняна композицію можна зробити з природних матеріалів. Знайти красиві гілочки не складе праці, їх можна прикрасити квітами з паперу, зв'язати в пучок і декорувати яскраві гудзики, сплести вінок, обмотати будь посудину і пофарбувати фарбою, прив'язавши яскраву стрічку.
Весняна композицію - квіти, часто створюють з паперу, картону. Квіти з паперу, а також букети з них виготовляють в техніці, квілінг , орігамі, торцювання.
Весняна композицію також можна створити із фетру або фоамірану.
А тепер приступимо до створення нашої композиції.
Діти працюють самостійно за поданими інструкціями. Вчитель у разі потреби допомагає їм, нагадує, що виконувати завдання треба швидко, акуратно.
Звертається увага на якість роботи «Весняна композиція», співвідношення кольорів та розмірів. Виставлення оцінок.
5.Підсумок заняття.
6. Прибирання робочого місця.
7. Завдання додому.