План проведення проекту "Математика в моїй майбутній професії"

Про матеріал
План проведення проекту "Математика в моїй майбутній професії" (детальний опис + блок-схема)
Перегляд файлу

Проект «Математика в моїй майбутній професії»

Гулова Г.В.

План проведення проекту

  1. Підготовчий етап:


              1.Постановка основоположного питання
              2.Визначення цілей роботи над проектом
              3.Формулювання проблемних питань (мозковий штурм )

              4. Провести соціологічне опитування «Ким бути ?»

(1. участь в опитуванні - спільна діяльність)
              5.Формулювання груп для проведення досліджень
                      * Розподіл ролей учасників груп

(3. участь в розподілі груп - індивідуальна діяльність)
                      * Розподіл обсягу виконання роботи для кожного учасника.

(4. участь в розподілі завдань – індивідуальна діяльність)
              6.Знайомство з критеріями оцінювання .

(5. знайомство з критеріями – спільна діяльність )
              7.Рекомендації вчителя для кожної групи індивідуально.

(6. одержання рекомендацій від учителя – групова діяльність)

 

  1. Практичний етап
                  1.Спільне планування проекту

(2. планування проекту разом з учителем - спільна діяльність) 
              2.Аналіз наявної інформації.

(7. участь в обговоренні майбутньої професії – групова діяльність)
              3.Визначення потреб в інформації.
              4.Консультування і спостереження за діяльністю учнів
                       * Спільне обговорення в групах результатів проекту
                       * Огляд зібраного учасниками матеріалу для проекту .

(8. звітність учителю – групова діяльність)
              6.Работа учнів з пошуку матеріалів до проекту , обробка інформації
                       * Підготовка методичного матеріалу для виконання практичної роботи

(9. збір власного матеріалу – індивідуальна діяльність)
              7.Попередня оцінка проекту.

(10. поточний звіт – групова діяльність )

 

  1. Контрольний етап
                  1.Презентація проекту.

(11. представлення проекту – групова діяльність)
              2.Аналіз результатів виконання проекту.
              3.Оцінка діяльності учнів (Критерії оцінювання презентації)
              4.Самооцінка просування кожного учасника проекту (рефлексія)

(12. рефлексія – індивідуальна діяльність)

 

ІІІ. Організація роботи над проектом у співпраці з учнями

  1. Для початку проведемо опитування, з метою виявлення схильностей і побажань учнів.
  2. Виділимо сфери діяльності та професії , в яких пріоритетні математичні знання.
  3. Розподіл учнів на групи
  4. Робота учнів над власними проектами(під контролем та деяким керівництвом вчителя).
  5. Представлення і оцінка проектів.

 

ІV. Етап оцінювання

Важливою, на мою думку, особливістю даного проекту буде методика оцінювання проектної діяльності учнів, адже планується окрім кінцевої оцінки роботи кожного учня зокрема при представленні власного проекту, під час його проведення буде проводитись поточне оцінювання.

Суть якого полягатиме в оцінці розв’язання учнями завдання і набуття вмінь, передбачених навчальним планом, але дані завдання (які будуть спеціально розроблені вчителем) матимуть прямий зв'язок з конкретною професією чи наявним практичним застосуванням у повсякденному житті.

Важливим елементом також буде рефлексія, з допомогою результатів якої вчитель зможе зробити висновок про можливість подальшого використання даної проектної діяльності, а також удосконалення з метою одержання ще кращих.

1

 

doc
Додано
12 квітня 2019
Переглядів
850
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку