План
роботи практичного психолога
на час запровадження карантину
з 13 березня до 03 квітня 2020 року
№ з/п |
Термін проведення
|
Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу. Види та форми роботи |
Цільова група/ аудиторія |
Відмітка про виконання |
1. |
13.03 |
Розробити рекомендації - поради психолога на час карантину «Як зберегти спокій, читаючи новини про посилення заходів безпеки через пандемію коронавірусу в світі». |
Педагоги, вихованці, батьки |
Розмістити на сайт |
Обробка результатів анкетування «Мої інтереси». |
Учні шкіл |
|
||
Розробити тренінгове заняття для лідерів учнівського самоврядування «Лідер - це ти!». |
Вихованці |
Для подальшого використання в роботі |
||
2. |
16.03 |
Обробка результатів анкетування «Мої інтереси». |
Учні шкіл |
|
Підібрати, опрацювати матеріал та розробити рекомендації - поради з питань: • конструктивного вирішення конфліктів; • професійного самовизначення. |
Вихованці |
Розмістити на сайт та для подальшого використання в роботі |
||
3. |
17.03 |
Підбір та опрацювання матеріалу, розробка рекомедацій «Ситуації ризику. Ефективні дії в ситуації ризику». |
Вихованці |
Розмістити на сайт |
Розробити рекомендації «Особливості професійного самовизначення учнів». |
Вихованці |
Розмістити на сайт |
||
4. |
18.03 |
В рамках психологічної підготовки вихованців до професійної діяльності підібрати, опрацювати матеріал та розробити: - профорієнтаційне заняття «Визначення особистісної перспективи» . - тренінгове заняття «Вибір професії, або завдання з багатьма невідомими», 9-11-ті. - тренінгові заняття «Вибір професії - запорука успіху у майбутньому». |
Вихованці |
Для подальшого використання в роботі |
5. |
19.03-27.03 |
В рамках психологічного супроводу готовності вихованців до ДПА та ЗНО підібрати матеріал та розробити: - рекомендації «Профілактика стресів перед іспитами». - тренінгове заняття «Психологічний супровід і підтримка під час підготовки та проходження ДПА». - тренінгове заняття «Профілактика стресів в екзаменаційний період». - годину спілкування «Екзаменаційний стрес як фактор впливу на емоційний стан вихованця». - інтерактивне заняття «У кожному шансі-криза, у кожній кризі-шанс» 9-11 кл. - заняття «Формула успіху на іспитах». - «На порозі зовнішнього незалежного оцінювання». - тренінгові заняття «Долаємо стрес разом». |
Вихованці |
Розмістити на сайт Для подальшого використання в роботі |
6. |
30.03 - 31.03 |
Підібрати матеріал та розробити: - практичне заняття «Профілактика екзаменаційного стресу». - консультацію «Правила підготовки до іспиту». - консультацію для старшокласників з питання «Проблема психологічної готовності до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО)». |
Вихованці
Вихованці,батьки
|
Для подальшого використання в роботі Розмістити на сайт
|
7. |
1.04 |
З метою підвищення рівня інформованості з питання здорового способу життя опрацювати літературу та розробити: • тренінгове заняття «Вибір у твоєму житті» • тренінгове заняття «Здоров’я - моя цінність». Підготувати виступ на м/о «Піклування про психологічне здоров’я». |
Вихованці
Педагоги |
Для подальшого використання в роботі |
8. |
2.03-3.03 |
Підібрати, опрацювати матеріал та розробити заходи в рамках тижня психології, а саме:
|
Педагоги, вихованці
Батьки |
Для подальшого використання в роботі |