План психолога на період карантину з 13 березня по 3 квітня

Про матеріал
План психолога на період карантину з 13 березня по 3 квітня, що містить зміст і напрямки роботи на кожен день.
Перегляд файлу

План

роботи практичного психолога

на час запровадження карантину

з 13 березня до 03 квітня 2020 року

 

№ з/п

Термін проведення

 

Напрями діяльності з учасниками освітнього процесу. Види та форми роботи

Цільова група/

аудиторія

Відмітка про виконання

1.

13.03

Розробити рекомендації - поради психолога на час карантину «Як зберегти спокій, читаючи новини про посилення заходів безпеки через пандемію коронавірусу в світі».

Педагоги, вихованці, батьки

Розмістити на сайт

Обробка результатів анкетування «Мої інтереси».

Учні шкіл

 

Розробити тренінгове заняття для лідерів учнівського самоврядування «Лідер - це ти!».

Вихованці

Для подальшого використання в роботі

2.

16.03

Обробка результатів анкетування «Мої інтереси».

Учні шкіл

 

Підібрати, опрацювати матеріал та розробити рекомендації - поради з питань:

 конструктивного вирішення конфліктів;

 професійного самовизначення.

Вихованці

Розмістити на сайт та для подальшого використання в роботі

3.

17.03

Підбір та опрацювання матеріалу, розробка рекомедацій «Ситуації ризику. Ефективні дії в ситуації ризику».

Вихованці

Розмістити на сайт

Розробити рекомендації «Особливості професійного самовизначення учнів».

Вихованці

Розмістити на сайт

4.

18.03

В рамках психологічної підготовки вихованців до професійної діяльності підібрати, опрацювати матеріал та розробити:

- профорієнтаційне заняття «Визначення особистісної перспективи» .

- тренінгове заняття «Вибір професії, або завдання з багатьма невідомими», 9-11-ті.

- тренінгові заняття «Вибір професії - запорука успіху у майбутньому».

Вихованці

Для подальшого використання в роботі

5.

19.03-27.03

В рамках психологічного супроводу готовності вихованців до ДПА та ЗНО підібрати матеріал та розробити:

- рекомендації «Профілактика стресів перед іспитами».

- тренінгове заняття «Психологічний

супровід і підтримка під час

підготовки та проходження ДПА».

- тренінгове заняття «Профілактика

стресів в екзаменаційний період».

- годину спілкування «Екзаменаційний стрес як фактор впливу на емоційний стан вихованця».

- інтерактивне заняття «У кожному шансі-криза, у кожній кризі-шанс» 9-11 кл.

- заняття «Формула успіху на іспитах».

- «На порозі зовнішнього незалежного оцінювання».

- тренінгові заняття «Долаємо стрес разом».

Вихованці

 

 

 

 

Розмістити на сайт

Для подальшого використання в роботі

6.

30.03 -

31.03

Підібрати матеріал та розробити:

- практичне заняття «Профілактика екзаменаційного стресу».

- консультацію «Правила підготовки до іспиту».

- консультацію для старшокласників з питання «Проблема психологічної готовності до зовнішнього незалежного оцінювання (ЗНО)».

Вихованці

 

 

 

 

 

Вихованці,батьки

 

Для подальшого використання в роботі

Розмістити на сайт

 

 

7.

1.04

З метою підвищення рівня інформованості з питання здорового способу життя опрацювати літературу та розробити:

 тренінгове заняття «Вибір у твоєму житті»

 тренінгове заняття «Здоров’я - моя цінність».

Підготувати виступ на м/о «Піклування про психологічне здоров’я».

Вихованці

 

 

 

 

 

 

 

 

Педагоги

Для подальшого використання в роботі

8.

2.03-3.03

Підібрати, опрацювати матеріал та розробити заходи в рамках тижня психології, а саме:

  • психологічний квест «Пригоди спритних»
  • конкурс малюнків «Малюємо настрій»
  • інтелектуальну вікторину «Країна здоров’я»
  • інтерактивне заняття «Я і мої емоції»
  • заняття з елементами тренінгу «Поведінка дітей – віддзеркалення поведінки батьків»

Педагоги, вихованці

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Батьки

Для подальшого використання в роботі

 

 

docx
Додано
14 квітня 2020
Переглядів
435
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку