Психологічний супровід підготовки учнів до ЗНО - один з актуальних і перспективних напрямків роботи психолога в школі. Дана розробка носить характер тренінгової групи зустрічей (учні 11 класу), в якій є постійний склад, але не вимагається присутність на кожній зустрічі.
Головною метою роботи групи є розвиток стресостійкості та мотивації на успіх впродовж навчального року, а також розвиток вміння планувати час, досягати цілей та працювати з особистим ресурсом.
Буду рада, якщо матеріал виявиться корисним для Вас
План
Психологічного супроводу учнів 11-го класу під час підготовки до ЗНО.
Напрямок роботи: тренінгова група зустрічей з розвитку мотивації та стресостійкості.
№ п/п |
місяць |
Тема, напрямок роботи |
примітка |
1. |
вересень |
Визначення понять: мотивація, стресостійкість, локус контролю і т.д. Піраміда потреб А. Маслоу: бажаний і реальний ступінь, шляхи просування |
|
2. |
жовтень |
Ментальні карти: система, побудова, програми для створення |
|
3. |
листопад |
Теорія побудови цілей SMART: можливості для використання, способи побудови і реалізації цілей |
|
4. |
грудень |
Основи тайм-менеджменту: тренування навичок використання часу відповідно до своїх цінностей і задач |
|
5. |
січень-лютий |
Ресурс-техніки для розширення особистісних можливостей і набуття джерел подолання стресу, відновлення ресурсу: «Лінія життя», Метод мотиваційної індукції, Мотиваційна матриця |
|
6. |
березень |
Розвиток сенситивності, автентичності особистості: методи «Список вражень», «Чотири справжніх питання», «Довіра до себе», «Вибір» і т.д. |
|
7. |
квітень-травень |
Баллінтова група щодо розвитку комунікації, тренування навичок конструктивного вирішення конфліктів. Тренування моделей власної поведінки в соціальних взаємовідносинах |
|
Практичний психолог С.В. Уклеїна