Вересень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Вивчення особливостей взаємодії та спілкування учнів з ровесниками. Соціометрія |
ІV тиждень |
5-7 класи |
1.2 |
Анкетування щодо виявлення девіантної поведінки |
ІІ тиждень |
5-9 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Складання соціального паспорту школи |
Протягом місяця |
Учні школи |
2.2 |
Формування бази даних соціально-незахищених категорій учнів |
І тиждень |
Учні школи |
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Індивідуальне консультування класних керівників за результатами соціометричного дослідження |
ІV тиждень |
Класні керівники |
3.2 |
Індивідуальні бесіди з батьками учнів «групи ризику» на тему «Формування навичок самостійності та самовиховання у підлітковому віці» |
Протягом місяця |
Батьки учнів «групи ризику» |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Участь у громадському огляді утримання учнів в сім’ях |
Протягом місяця |
|
4.2. |
Соціальний супровід дітей пільгових категорій (бесіди, контроль за відвідуванням школи, допомога у розв`язанні проблем) |
Протягом місяця |
Учні пільгових категорій |
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Виховна година : «Знай свої права та обов`язки» |
І тиждень |
1-4 класи |
5.2 |
Перегляд відеоматеріалу з обговоренням «Цінність людського життя» |
ІІ тиждень |
8-9 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Виховна година «Дружба та братство – найбільше багатство» |
І\/ тиждень |
5 клас |
6.2 |
Бесіда з батьками «Школа-учні-батьки. Що допомагає та що заважає дитині вчитися» |
ІІІ тиждень |
1 клас |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Написання планів роботи (річний, місячний) |
|
|
7.2 |
Оформлення облікової інформації |
|
|
Жовтень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Вивчення класних колективів. Соціометрія. |
І тиждень |
8-9 класи |
1.2 |
Діагностика «Портрет класу» |
І тиждень |
5 клас |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Відвідування уроків з метою спостереження за учнями «групи ризику» |
І тиждень |
Учні школи |
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Індивідуальні консультації для батьків |
ІІ тиждень |
Батьки |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Здійснення соціального патронажу сімей, які цього потребують |
Протягом місяця |
Сім’ї учнів |
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Виховні години з патріотичного виховання «Рідна ненька Україна» |
Протягом місяця |
4- 7 класи |
5.2 |
Бесіда «Порядна дитина, яка вона» |
І тиждень |
9 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Бесіда «Освіта – шлях до майбутньої професії» |
І\/ тиждень |
9 клас |
6.2 |
Педагогічно-посвітницька бесіда «Особистий приклад і авторитет батьків у сім’ї» |
Протягом місяця |
Батьки дітей «групи ризику» |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Підготовка до проведення виховних годин, тренінгів, бесід |
|
|
7.2 |
Оформлення соціально-психологічного стенду |
|
|
7.3 |
Оформлення облікової інформації |
|
|
Листопад
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Вивчення та аналіз діяльності класних колективів. |
ІІ тиждень |
5-9 класи |
1.2 |
Анкета «Моральні якості учня» |
ІІ тиждень |
5-7 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Складання індивідуальних карток проблемних учнів |
Протягом місяця |
1-9 класи |
2.2 |
Анкета визначення установки на вживання учнями тютюну |
ІІІ тиждень |
8-9 класи |
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування батьків, діти яких знаходяться в групі ризику, щодо розповсюдження пияцтва, куріння та інших негативних явищ |
ІІІ тиждень |
Батьки учнів «групи ризику» |
3.2 |
Консультування вчителів за результатами діагностик: «соціометрія», «Моральні якості учня», «Шкідливі звички» |
ІV тиждень |
Класні керівники |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей «групи ризику» - «Я і моє оточення» |
Протягом місяця |
Діти з девіантною поведінкою |
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Профілактична робота з учнями схильних до правопорушень |
ІV тиждень |
Діти з девіантною поведінкою |
5.2 |
Виховна година «Жорстоке поводження» |
ІІ тиждень |
5-8 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Виховна година щодо запобігання ксенофобії «Зверни увагу на свій спосіб спілкування» |
ІІ тиждень |
5-8 класи |
6.2 |
Виховна година «Заповіді людяності» |
ІІ тиждень |
3-4 клас |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Поповнення банку соціального інструментарію за основними видами та напрямками роботи |
Протягом місяця |
|
7.2 |
ШМО класних керівників «Психологічні наслідки для дітей, що перебували у травмуючих ситуаціях» |
Протягом місяця |
Класні керівники |
Грудень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Анкета «Проблема шкідливих звичок учня» |
І тиждень |
8-9 класи |
1.2 |
Анкета «Поведінка у конфліктній ситуації» |
ІІ тиждень |
7-8 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Анкета «Що я знаю про СНІД» |
І тиждень |
5 клас |
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування вчителів з питань профілактики порушення дисципліни дітьми під час уроків |
Протягом місяця |
Класні керівники |
3.2 |
Консультування вчителів за результатами діагностик: «Проблема шкідливих звичок учня», «Поведінка у конфліктній ситуації», «Що я знаю про СНІД» |
Кінець місяця |
Класні керівники |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом місяця |
Діти з особливими освітніми потребами |
4.2 |
Вивчення умов проживання та стосунків в сім`ї дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом місяця |
Діти з особливими освітніми потребами |
4.3 |
Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя |
Протягом місяця |
Діти «групи ризику» |
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Виховна година «Що нам відомо про СНІД» |
І тиждень |
5-7 класи |
5.2 |
Виховна година «ВІЛ/СНІД: запитання та відповіді» |
ІV тиждень |
8-9 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Виховна година «Заповіді людяності» |
ІІІ тиждень |
Початкові класи |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Профілактична бесіда "Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання". |
ІІІ тиждень |
Вчителі |
Січень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Анкета «Самохарактеристика учня» |
ІІ тиждень |
4-5 класи |
1.2 |
Анкета для вивчення шкільної мотивації, Лусканової |
ІІІ тиждень |
3-7 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Корекція та доповнення соціальної картотеки проблемних учнів |
Протягом місяця |
|
2.2 |
Анкета «Духовні цінності сучасної молоді» |
ІІІ тиждень |
5-7 класи |
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування вчителів за результатами проведених діагностик |
Кінець місяця |
Класні керівники |
3.2 |
Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом місяця |
Батьки |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом місяця |
|
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Виховні бесіди з учнями з профілактики правопорушень «Відповідальність за свої вчинки» |
Протягом місяця |
Учні з девіантною поведінкою |
5.2 |
Виховна година «Наркотики» |
ІІІ тиждень |
5-8 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Виховна година з елементами тренінгу виховання толерантності «Вчимося жити в мирі й злагоді» |
ІІІ тиждень |
7 клас |
6.2 |
Виховна година «Твоя особиста безпека» |
ІІ тиждень |
1-4 класи |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Заповнення документації соціального педагога |
Протягом місяця |
|
7.2 |
Поповнення банку даних корекційними та діагностичними методиками |
Протягом місяця |
|
Лютий
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Опитувальник «Прояви жорстокості в дитячо-батьківських стосунках» |
І тиждень |
1-4 класи |
1.2 |
Анкета «Класний колектив очима учня» |
ІІ тиждень |
5-7 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Написання твору «Щасливе дитинство» |
ІІІ тиждень |
5 класи |
2.2 |
Відстеження ефективності діяльності щодо соціального супроводу дітей різних категорій |
Протягом місяця |
|
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування вчителів за результатами діагностик: «Прояви жорстокості в дитячо-батьківських стосунках», «Класний колектив очима учня» |
ІV тиждень |
Класні керівники |
3.2 |
Індивідуальне консультування батьків дітей з агресивними проявами. |
Протягом місяця |
Батьки |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами |
Протягом місяця |
1-6 каси |
4.2 |
Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя |
Протягом місяця |
|
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Виховна година «Туберкульоз: як себе захистити» |
ІІ-ІІІ тижні |
7-9 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів |
Протягом місяця |
1-3 класи |
6.2 |
Соціально-психологічний тренінг для роботи з молодшими школярами |
Протягом місяця |
3 клас |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Участь в нараді педагогічного колективу |
Протягом місяця |
|
Березень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Анкета «Класний керівник очима учнів» |
І тиждень |
5-7 класи |
1.2 |
Анкета «Твоя уява» |
ІІ тиждень |
4-6 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Заповнення індивідуальних карток проблемних учнів |
Протягом місяця |
|
2.2 |
Передбачення професійної спрямованості учнів випускного класу |
Протягом місяця |
9 клас |
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування вчителів за результатами анкетувань |
Кінець місяця |
Класні керівники |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід дітей, які цього потребують |
Протягом місяця |
1-9 класи |
4.2 |
Складання актів житлово-побутових умов |
Протягом місяця |
|
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Бесіда «Міфи та правда про шкідливі звички» |
ІІІ тиждень |
5-7 класи |
5.2 |
Профілактично-просвітницька акція «За здоровий спосіб життя» |
Протягом місяця |
5-9 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів |
Протягом місяця |
3-4 класи |
6.2 |
Соціально-психологічний тренінг для роботи з молодшими школярами |
Протягом місяця |
4 клас |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Участь в нараді педагогічного колективу |
Протягом місяця |
|
Квітень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Анкета «Тест Дж. Голланда для професійних типів особистості» |
І тиждень |
7-8 класи |
1.2 |
Анкета для вивчення загального рівня вихованості учнів |
ІІІ тиждень |
3-9 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Анкета «Очікування учнів від переходу в школу ІІ ступеня» |
ІІ тиждень |
4 клас |
2.2 |
Прогнозування подальшої співпраці з класними керівниками та класоводами |
Протягом місяця |
|
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування вчителів за результатами анкетувань |
Протягом місяця |
Класні керівники |
3.2 |
Консультування учнів «Вихована людина - яка вона» |
ІІ тиждень |
|
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують |
Протягом місяця |
1-9 класи |
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Виховні години про вплив алкоголю на підлітків «Пивний алкоголізм – реалії сьогодення» |
Протягом місяця |
8-9 класи |
5.2 |
Виховна година «Давайте жити дружно» |
ІІІ тиждень |
3 клас |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів |
Протягом місяця |
4 клас |
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Участь в нараді педагогічного колективу |
Протягом місяця |
|
Травень
№ |
Види роботи |
Термін проведення |
Де і з ким проводилось |
1 |
Діагностичні |
|
|
1.1 |
Анкета «Мої друзі» |
І тиждень |
5-9 класи |
1.2 |
Анкета «Агресивність учнів» |
ІІ тиждень |
7-9 класи |
2 |
Прогностичні |
|
|
2.1 |
Відстеження ефективності діяльності щодо соціального супроводу дітей різних категорій |
Протягом місяця |
|
3 |
Консультативні |
|
|
3.1 |
Консультування класних керівників за результатами самооцінки учнів, та вивчення інтересів |
Кінець місяця |
Класні керівники |
3.2 |
Консультування учнів «Паління та його вплив на організм» |
ІІІ тиждень |
Класні керівники |
4 |
Захисні |
|
|
4.1 |
Соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують |
Протягом місяця |
1-9 класи |
5 |
Профілактичні |
|
|
5.1 |
Профілактичні бесіди, з метою попередження правопорушень під час літніх канікул |
Протягом місяця |
5-9 класи |
5.2 |
Виховна година «Вживання алкоголю: причини та наслідки» |
ІІІ тиждень |
8-9 класи |
6 |
Соціально-перетворювальні |
|
|
6.1 |
Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів |
Протягом місяця |
|
7 |
Організаційні |
|
|
7.1 |
Участь в нараді педагогічного колективу |
Протягом місяця |
|