План робота соціального педагога

Про матеріал
план роботи соціального педагога на навчальний рік з навантаженням 0,25 ставки. Розроблений відповідно до школи: учнів та їх батьків, вчителів, адміністрації.
Перегляд файлу

Вересень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Вивчення особливостей взаємодії та спілкування учнів з ровесниками. Соціометрія

ІV тиждень

5-7 класи

1.2

Анкетування щодо виявлення девіантної поведінки

ІІ тиждень

5-9 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Складання соціального паспорту школи

Протягом місяця

Учні школи

2.2

Формування бази даних  соціально-незахищених категорій учнів

І тиждень

Учні школи

3

Консультативні

 

 

3.1

Індивідуальне консультування класних керівників за результатами соціометричного дослідження

ІV тиждень

Класні керівники

3.2

Індивідуальні бесіди з батьками учнів «групи ризику» на тему «Формування навичок самостійності та самовиховання у підлітковому віці»

Протягом місяця

Батьки учнів «групи ризику»

4

Захисні

 

 

4.1

Участь у громадському огляді утримання учнів в сім’ях

Протягом місяця

 

4.2.

Соціальний супровід дітей пільгових категорій (бесіди, контроль за відвідуванням школи, допомога у розв`язанні проблем)

Протягом місяця

Учні пільгових категорій

5

Профілактичні

 

 

5.1

Виховна година : «Знай свої права та обов`язки»

І тиждень

1-4 класи

5.2

Перегляд відеоматеріалу з обговоренням «Цінність людського життя»

ІІ тиждень

8-9 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Виховна година «Дружба та братство – найбільше багатство»

І\/ тиждень

5 клас

6.2

Бесіда з батьками «Школа-учні-батьки. Що допомагає та що заважає дитині вчитися»

ІІІ тиждень

1 клас

7

Організаційні

 

 

7.1

Написання планів роботи (річний, місячний)

 

 

7.2

Оформлення облікової інформації

 

 

 

 

Жовтень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Вивчення класних колективів. Соціометрія.

І тиждень

8-9 класи

1.2

Діагностика «Портрет класу»

І тиждень

5 клас

2

Прогностичні

 

 

2.1

Відвідування уроків з метою спостереження за учнями «групи ризику»

І тиждень

Учні школи

3

Консультативні

 

 

3.1

Індивідуальні консультації для батьків

ІІ тиждень

Батьки

4

Захисні

 

 

4.1

Здійснення соціального патронажу сімей, які цього потребують

Протягом місяця

Сім’ї учнів

5

Профілактичні

 

 

5.1

Виховні години з патріотичного виховання «Рідна ненька Україна»

Протягом місяця

4- 7 класи

5.2

Бесіда «Порядна дитина, яка вона»

І тиждень

 9 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Бесіда «Освіта – шлях до майбутньої професії»

І\/ тиждень

9 клас

6.2

Педагогічно-посвітницька бесіда «Особистий приклад і авторитет батьків у сім’ї»

Протягом місяця

Батьки дітей «групи ризику»

7

Організаційні

 

 

7.1

Підготовка до проведення  виховних годин, тренінгів, бесід

 

 

7.2

Оформлення соціально-психологічного стенду

 

 

7.3

Оформлення облікової інформації

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Вивчення та аналіз діяльності класних колективів.

ІІ тиждень

5-9 класи

1.2

Анкета «Моральні якості учня»

ІІ тиждень

5-7 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Складання індивідуальних карток проблемних учнів

Протягом місяця

1-9 класи

2.2

Анкета визначення установки на вживання учнями тютюну

ІІІ тиждень

8-9 класи

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування батьків, діти яких знаходяться в групі ризику, щодо розповсюдження пияцтва, куріння та інших негативних явищ

ІІІ тиждень

Батьки учнів «групи ризику»

3.2

Консультування вчителів за результатами діагностик: «соціометрія», «Моральні якості учня», «Шкідливі звички»

ІV тиждень

Класні керівники

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей «групи ризику» - «Я і моє оточення»

Протягом місяця

Діти з девіантною поведінкою

5

Профілактичні

 

 

5.1

Профілактична робота з учнями схильних до правопорушень

ІV тиждень

Діти з девіантною поведінкою

5.2

Виховна година «Жорстоке поводження»

ІІ тиждень

5-8 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Виховна година щодо запобігання ксенофобії «Зверни увагу на свій спосіб спілкування»

ІІ тиждень

5-8 класи

6.2

Виховна година «Заповіді людяності»

ІІ тиждень

3-4 клас

7

Організаційні

 

 

7.1

Поповнення банку соціального інструментарію за основними видами та напрямками роботи

Протягом місяця

 

7.2

ШМО класних керівників «Психологічні наслідки для дітей, що перебували у травмуючих ситуаціях»

Протягом місяця

Класні керівники

 

 

 

Грудень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Анкета «Проблема шкідливих звичок учня»

І тиждень

8-9 класи

1.2

Анкета «Поведінка у конфліктній ситуації»

ІІ тиждень

7-8 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Анкета «Що я знаю про СНІД»

І тиждень

5 клас

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування вчителів з питань профілактики порушення дисципліни дітьми під час уроків

Протягом місяця

Класні керівники

3.2

Консультування вчителів за результатами діагностик: «Проблема шкідливих звичок учня», «Поведінка у конфліктній ситуації», «Що я знаю про СНІД»

Кінець місяця

Класні керівники

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

Діти з особливими освітніми потребами

4.2

Вивчення умов проживання та стосунків в сім`ї дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

Діти з особливими освітніми потребами

4.3

Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя

Протягом місяця

Діти «групи ризику»

5

Профілактичні

 

 

5.1

Виховна година «Що нам відомо про СНІД»

І тиждень

5-7 класи

5.2

Виховна година «ВІЛ/СНІД: запитання та відповіді»

ІV тиждень

8-9 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Виховна година «Заповіді людяності»

ІІІ тиждень

Початкові класи

7

Організаційні

 

 

7.1

Профілактична бесіда "Булінг у дитячому середовищі: причини, наслідки та шляхи його подолання".

ІІІ тиждень

Вчителі

 

Січень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Анкета «Самохарактеристика учня»

ІІ тиждень

4-5 класи

1.2

Анкета для вивчення шкільної мотивації, Лусканової

ІІІ тиждень

3-7 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Корекція та доповнення соціальної картотеки проблемних учнів

Протягом місяця

 

2.2

Анкета «Духовні цінності сучасної молоді»

ІІІ тиждень

5-7 класи

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування вчителів за результатами проведених діагностик

Кінець місяця

Класні керівники

3.2

Консультування батьків дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

Батьки

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

 

5

Профілактичні

 

 

5.1

Виховні бесіди з учнями з профілактики правопорушень «Відповідальність за свої вчинки»

Протягом місяця

Учні з девіантною поведінкою

5.2

Виховна година «Наркотики»

ІІІ тиждень

5-8 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Виховна година з елементами тренінгу виховання толерантності «Вчимося жити в мирі й злагоді»

ІІІ тиждень

7 клас

6.2

Виховна година «Твоя особиста безпека»

ІІ тиждень

1-4 класи

7

Організаційні

 

 

7.1

Заповнення документації соціального педагога

Протягом місяця

 

7.2

Поповнення банку даних корекційними та діагностичними методиками

Протягом місяця

 

                                                               Лютий

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Опитувальник «Прояви жорстокості в дитячо-батьківських стосунках»

І тиждень

1-4 класи

1.2

Анкета «Класний колектив очима учня»

ІІ тиждень

5-7 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Написання твору «Щасливе дитинство»

ІІІ тиждень

5 класи

2.2

Відстеження ефективності діяльності щодо соціального супроводу дітей різних категорій

Протягом місяця

 

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування вчителів за результатами діагностик: «Прояви жорстокості в дитячо-батьківських стосунках», «Класний колектив очима учня»

ІV тиждень

Класні керівники

3.2

Індивідуальне консультування батьків дітей з агресивними проявами.

Протягом місяця

Батьки

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід  дітей з особливими освітніми потребами

Протягом місяця

1-6 каси

4.2

Соціально-педагогічний супровід дітей з сімей, які опинились в складних умовах життя

Протягом місяця

 

5

Профілактичні

 

 

5.1

Виховна година «Туберкульоз: як себе захистити»

ІІ-ІІІ тижні

7-9 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

1-3 класи

6.2

Соціально-психологічний тренінг для роботи з молодшими школярами

Протягом місяця

3 клас

7

Організаційні

 

 

7.1

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

 

                                                         Березень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Анкета «Класний керівник очима учнів»

І тиждень

5-7 класи

1.2

Анкета «Твоя уява»

ІІ тиждень

4-6 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Заповнення індивідуальних карток проблемних учнів

Протягом місяця

 

2.2

Передбачення професійної спрямованості учнів випускного класу

Протягом місяця

9 клас

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування вчителів за результатами анкетувань

Кінець місяця

Класні керівники

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід дітей, які цього потребують

Протягом місяця

1-9 класи

4.2

Складання актів житлово-побутових умов

Протягом місяця

 

5

Профілактичні

 

 

5.1

Бесіда «Міфи та правда про шкідливі звички»

ІІІ тиждень

5-7 класи

5.2

Профілактично-просвітницька акція «За здоровий спосіб життя»

Протягом місяця

5-9 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

3-4 класи

6.2

Соціально-психологічний тренінг для роботи з молодшими школярами

Протягом місяця

4 клас

7

Організаційні

 

 

7.1

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

 

 

 

 

Квітень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Анкета «Тест Дж. Голланда для професійних типів особистості»

І тиждень

7-8 класи

1.2

Анкета для вивчення загального рівня вихованості учнів

ІІІ тиждень

3-9 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Анкета «Очікування учнів від переходу в школу ІІ ступеня»

ІІ тиждень

4 клас

2.2

Прогнозування подальшої співпраці з класними керівниками та класоводами

Протягом місяця

 

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування вчителів за результатами анкетувань

Протягом місяця

Класні керівники

3.2

Консультування учнів «Вихована людина - яка вона»

ІІ тиждень

 

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують

Протягом місяця

1-9 класи

5

Профілактичні

 

 

5.1

Виховні години про вплив алкоголю на підлітків «Пивний алкоголізм – реалії сьогодення»

Протягом місяця

8-9 класи

5.2

Виховна година «Давайте жити дружно»

ІІІ тиждень

3 клас

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

4 клас

7

Організаційні

 

 

7.1

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

 

 

 

 

Травень

Види роботи

Термін проведення

Де і з ким проводилось

1

Діагностичні

 

 

1.1

Анкета «Мої друзі»

І тиждень

5-9 класи

1.2

Анкета «Агресивність учнів»

ІІ тиждень

7-9 класи

2

Прогностичні

 

 

2.1

Відстеження ефективності діяльності щодо соціального супроводу дітей різних категорій

Протягом місяця

 

3

Консультативні

 

 

3.1

Консультування класних керівників за результатами самооцінки учнів, та вивчення інтересів

Кінець місяця

Класні керівники

3.2

Консультування учнів «Паління та його вплив на організм»

ІІІ тиждень

Класні керівники

4

Захисні

 

 

4.1

Соціально-педагогічний супровід учнів, які цього потребують

Протягом місяця

1-9 класи

5

Профілактичні

 

 

5.1

Профілактичні бесіди, з метою попередження правопорушень під час літніх канікул

Протягом місяця

5-9 класи

5.2

Виховна година «Вживання алкоголю: причини та наслідки»

ІІІ тиждень

8-9 класи

6

Соціально-перетворювальні

 

 

6.1

Корекційні заняття з розвитку комунікативних вмінь молодших школярів

Протягом місяця

 

7

Організаційні

 

 

7.1

Участь в нараді педагогічного колективу

Протягом місяця

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
4 березня 2020
Переглядів
949
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку