Погоджено Затверджено
Заступник директора з Директор ліцею
Навчально-виховної роботи ____________ В.В. Томчук
____________ Л.О. Генда «__» _______ 2022 р.
План роботи команди ППС на 2020-2021 н.р.
МЕТА: забезпечення кожного учня психолого-педагогічним супроводом, що сприятиме фізичній, психологічній та морально-правовій безпеці дітей з особливими освітніми потребами.
№ з/п |
Зміст роботи |
Термін виконання |
Відповідальний |
1 |
Кадрове забезпечення навчально-виховного процесу. Проходження курсів, навчальних тренінгів. |
Протягом року |
Директор НВК |
2 |
Забезпечення необхідної матеріально-технічної бази. |
Протягом року |
Адміністрація школи |
3 |
Оновити банк даних дітей, які потребують корекції фізичного та розумового розвитку |
Вересень |
Класні керівники, практ.психолог, соц. педагог |
4 |
Складання індивідуальної програми розвитку дитини (ІПР) |
Серпень, вересень. травень |
Заступник директора НВР |
5 |
Перегляд та коригування ІПР (за потреби) |
Грудень, січень |
Команда супроводу |
6 |
Розробка календарно-тематичного плану з предметів та корекційно-розвивальних занять н6а навчальний рік. |
Вересень |
Заступник директора з НВР, корекційні педагоги |
7 |
Розробка та затвердження розкладу корекційних занять на навчальний рік |
Вересень |
Заступник директора з НВП. |
8 |
Діагностичне дослідження готовності вчителів, корекційних педагогів до роботи з дітьми з ООП |
Травень |
Практичний психолог |
9 |
Здійснювати діагностичне вивчення особливостей розвитку дітей з особливими освітніми потребами |
Впродовж року |
Практ.психолог |
10 |
Опрацювання нових нормативно-законодавчих документів щодо організації освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами |
Впродовж року |
Команда супроводу |
11 |
Забезпечувати системний соціально-психолого педагогічний супровід дітей з особливими потребами та їх сімей |
Впродовж року |
Практ.психолог, соц. педагог |
12 |
Залучати дітей, які потребують корекції фізичного або розумового розвитку, до роботи органів учнівського самоврядування |
Впродовж року |
Класні керівники, асистент вчителя |
13 |
Створити умови для організації корекційних занять, ігрової діяльності, занять з розвитку художньої творчості |
Впродовж року |
Класні керівники, асистент вчителя |
14 |
Надавати консультативно-просвітницьку допомогу батькам, педагогам з питань навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами |
Впродовж року |
Практ.психолог |
15 |
Підготовка документів до проходження обласної психолого-медико-педагогічної консультації (за потребою) |
Лютий |
Практичний психолог, класний керівник |
16 |
Проміжний моніторинг досягнень учнів з ООП |
Березень |
Заступник директора з НВР, корекційні педагоги, асистент вчителя, |
17 |
Комплексний аналіз результатів корекційної рогботи з учняіми з ООП за навчальний рік |
Травень, червень |
Заступник директорна з НВР, корекційні педагоги, асистент вчителя, практичний психолог. |