План роботи методичного об’єднання вчителів освітніх галузей «Математика», «Технології»

Про матеріал
Пропоную розробку плану роботи методичного об’єднання вчителів освітніх галузей «Математика», «Технології».
Перегляд файлу

План роботи методичного     об’єднання вчителів освітніх галузей

«Математика», «Технології»

2021– 2022

Зміст роботи

Дата

Примітка

1.

Організаційне засідання.

  1. Ефективність роботи методичного об’єднання в 2020-2021 н. р. (звіт голови методоб’єднання).
  2. Експрес-інформація МОН. (Вивчення методичних листів Міністерства освіти і науки,молоді та спорту України про вивчення предметів у 2021-2022 н.р., ознайомлення з оновленими навчальними програмами, програмами профільного навчання)
  3. Ознайомлення з положенням про електронний журнал.
  4. Ознайомлення з результатами ЗНО з математики  2021-2022 н.р.
  5. Поповнення банку даних обдарованих учнів.
  6. Затвердження олімпіадних завдань з математики та технологій.
  7. Обмін думками, щодо планування та організації роботи методоб’єднання на новий навчальний рік.
  8. Затвердження плану роботи методичного об’єднання 2021-2022 н. р.

 

 

 

 

 

 

 

Вересень

 

 

 

2.

 

 І. Тема: Розвиток предметно-методичних та професійних  компетентностей педагогів як засіб підвищення предметних та ключових компетентностей учнів.


І. Теоретична частина.
1. Особливості методики уроків із застосуванням компетентністного підходу.


2. Співвідношення між ключовими і предметними компетентностями, що реалізуються в шкільному курсі інформатики.

 

3.Методи і форми дистанційного навчання.


ІІ. Практична частина.

1.Мастер-клас «Реалізація наскрізної змістової лінії «Підприємливість та фінансова грамотність» на уроках математики» .

 

2. Особливості ЗНО-2022 з математики

 

ІІІ.Робота з обдарованими дітьми та з дітьми з особливими потребами.

 

1.Робота з дітьми з особливими потребами «Захист прав людей з інвалідністю» (курси підвищення кваліфікації вчителів на платформі «Прометеус»)

2.Шляхи ефективної взаємодії вчителя з асистентом вчителя в інклюзивному класі.

3. Організація роботи з обдарованими та здібними дітьми.

4. Обговорення результатів шкільних олімпіад та підготовка учнів до районного туру олімпіад.

ІV.Фахові конкурси для вчителів 2021-2022.

V. Результати адаптаційного періоду новопризначених спеціалістів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

3.

 

І.  Тема: Модернізація навчально-виховного процесу шляхом
впровадження сучасних інноваційних технологій.

 

І. Теоретична частина.

 

1.Сучасні педагогічні технології.

 

2. Актуальні аспекти розвитку STEM-освіти у навчанні природничо-наукових дисциплін

 

3. Реалізація діяльнісного підходу до навчання через використання дистанційних технологій

 

ІІ. Практична частина.

1.Я роблю це так: «Організація та проведення практичних робіт на уроках інформатики»

 

 

2.Оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів освіти.

 

3.Аналіз та обговорення  проведених відкритих уроків.

 

4.Ознайомлення з досвідом роботи вчителя математики, що атестується Левчук М.В.

 

ІІІ Підвищення кваліфікації вчителів. «Українські платформи та ресурси для самоосвіти вчителів»

 

 

 

 

 

 

 

 

 Січень

 

 

 

 

 

4.

 

І.Тема: Наскрізні лінії - засіб інтеграції ключових і загальнопредметних компетентностей, навчальних предметів та предметних циклів  

І.  Теоретична частина.   

  1. Формування  реалізації змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках

    А) математики;

     Б) інформатики;

    В) технологій

2. Формування культури академічної доброчесності в учнів.

 

ІІ. Практична частина.

 

1. Я роблю це так : «Використання матеріалів для реалізації змістової лінії «Громадянська відповідальність» на уроках математики»

ІІІ. Модельні навчальні програми для 5-9 класів нової української школи (поетапно запроваджуються з 2022 року)

 

 

 

 

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.

Засідання „За круглим столом”

1.Планування уроків повторення, узагальнюючих уроків з тем.

 

2.Ознайомлення з нормативними документами до ДПА.

 

3.Аналіз виконання навчальних програм членами ШМО

 

4. Моніторингові дослідження результатів контрольних зрізів знань учнів, їх участі в олімпіадах, всеукраїнських та міжнародних конкурсах.

 

5.Підведення підсумків методичної роботи в поточному навчальному році.

 

6.Анкетування членів МО  з питань планування методичної роботи на новий навчальний рік.

 

7.Вироблення  рекомендацій до плану роботи ШМО на наступний навчальний рік.

 

 

 

 

 

 

 

Травень

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Інші матеріали
Додано
30 грудня 2021
Переглядів
768
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку