Вересень
І засідання
Тема. Нова парадигма освіти у глобальному світі
Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє.
Гордон Драйвен, Джаннет Вос
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік. |
Голова м/о
|
2. |
Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2020/2021 н.р. |
ЗДНМР, голова м/о |
3. |
Актуальний інструктаж. Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2020-2021 навчальному році:
Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2020/2021 навчальному році (додаток до листа Міністерства
|
голова м/о |
4 |
Організація ефективного і безпечного освітнього середовища. |
Седляр І. С. |
5. |
Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі. |
Цаль Н. М. |
Листопад
ІІ засідання
Тема. Дистанційне навчання у початковій школі
В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної
вчителі та освітні заклади є важливими,
оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи» |
Зеленко Д. І. |
2. |
Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання». |
Седляр С. П. |
3. |
Практичне заняття «Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання ». |
Зубрицька О. А.
|
4. |
Виступ-доповідь «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням» |
Беляк Н. П. |
5. |
Розроблення пам’ятки «Навчаю дистанційно!» |
члени м/о |
Січень
ІІІ засідання
Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.
А. Енштейн
Тема. Інноваційні технології у освітній діяльності
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Панорама роздумів «Інноваційні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності»
|
Ющенко В.Ф., члени м/о |
2. |
З досвіду роботи «Кейс-технологія в освітньому просторі» |
Седляр С. П. |
3. |
Майстер-клас «Простір освітніх лайфхаків: LEGO--TANGRAM в інклюзивному середовищі»
|
Цаль Н. М. Беляк Н. П. |
4. |
Обмін досвідом «Комікс — онлайн-сервіси для створення яскравих історій для будь-якого уроку» |
Зеленко Д. І. |
5. |
Інформаційна трибуна «Воркшоп як інноваційна освітня технологія» |
Седляр І. С. |
6. |
Презентація «Портрет учителя, який атестується» |
Зеленко Д. І., Седляр І. С. |
Березень
ІY засідання
Тема. Освітня гейміфікація в контексті
Нової української школи»
«Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку»
В. О. Сухомлинський
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Круглий стіл «Гра як інструмент: що таке гейміфікація?»
|
Седляр С. П. |
2. |
Практичне заняття «MOBILE LEARNING при вивченні природничо-математичних дисциплін у початковій школі ». |
Седляр І. С.
|
3. |
Практикум «Підвищення ефективності навчання предметів гуманітарного циклу через онлайн-платформу Vchy.ua» |
Зеленко Д. І. |
4. |
«Веб-квест як сучасний метод формування творчої особистості». |
Зубрицька О. А |
5. |
Експрес-огляд «Онлайн-інструменти для створення навчального відео та скринкастів». |
Зеленко Д.І., члени м/о |
6. |
Затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу. |
Беляк Н. П. члени м/о |
7. |
Відкриті уроки в ефірі «Телерепетитор» (демонстрування відео інтерактивних уроків і виховних заходів, проведених вчителями та вихователями). |
члени м/о |
Травень
Y засідання
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання
вчителів початкових класів та груп продовженого дня
за навчальний рік
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.
Олександр Білаші
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
|
1. |
Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік. |
голова МО |
|
2. |
Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах. |
члени МО |
|
3. |
Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів. |
члени м/о |
|
4. |
Організація оздоровлення дітей на базі Рижанського ліцею. |
ЗДВР |
|
5. |
Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня |
голова м/о |
|
6. |
Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік» |
голова та члени м/о |
|