План роботи методичного об'єднання вчителів початкових класів 2020 - 2021 н. р.

Про матеріал
Методичне об'єднання вчителів початкових класів покликане ознайомити з тенденціями розвитку методики викладання предметів, Законом України "Про освіту", нормативні документи, методичні вимоги до категорій; вчить володіти основами самоаналізу педагогічної діяльності. Даний матеріал містить цікаві теми для обговорення на засіданнях МО та форми роботи.
Перегляд файлу

Вересень

І засідання

Тема. Нова парадигма освіти у глобальному світі

Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє.

Гордон Драйвен, Джаннет Вос

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній навчальний рік.

Голова м/о

 

2.

Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2020/2021 н.р.

ЗДНМР,

голова м/о

3.

Актуальний інструктаж.

Особливості організації освітнього процесу в початкових класах у 2020-2021 навчальному році:

    Методичні рекомендації щодо викладання в початковій школі у 2020/2021 навчальному році (додаток до листа Міністерства
освіти і науки України від 11. 08. 2020 р. № 1/9 - 430)

    Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів.

  • Інструкція щодо заповнення класного журналу у початкових класах

   Наказ Міністерства освіти і науки України від 02. 09. 2020 р.

   № 1096 «Про внесення змін щодо заповнення Класного журналу учнів початкових класів Нової української    школи»

 

голова м/о

4

Організація ефективного і безпечного освітнього середовища.

Седляр І. С.

5.

Інклюзивна освіта – соціальна модель устрою суспільства. Особливості організації освітнього процесу в інклюзивному середовищі.

Цаль Н. М.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Листопад

 

ІІ засідання

Тема. Дистанційне навчання у початковій школі

В умовах промислової революції та швидкості революції інформаційної

 вчителі та освітні заклади є важливими,

оскільки мають підготувати майбутнє покоління до змін.

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Цифровий калейдоскоп «Електронні освітні ресурси для Нової української школи»

Зеленко Д. І.

2.

Методичний лекторій «Форми та методи подання освітнього матеріалу в умовах дистанційного навчання».

Седляр С. П.

3.

 Практичне заняття «Інструменти для зворотнього зв’язку під час дистанційного навчання ».

Зубрицька О. А.

 

4.

Виступ-доповідь «Домашні завдання та уроки онлайн — нові цифрові інструменти для ефективного управління навчанням»

Беляк Н. П.

5.

Розроблення пам’ятки «Навчаю дистанційно!»

члени м/о

 

 

 

Січень

 

ІІІ засідання

Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.

А. Енштейн

Тема. Інноваційні технології у освітній діяльності

 

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

Панорама роздумів «Інноваційні технології: доцільність та практичне застосування у освітній діяльності»

 

Ющенко В.Ф.,

члени м/о

2.

 З досвіду роботи «Кейс-технологія в освітньому просторі»

Седляр  С. П.

3.

 Майстер-клас «Простір освітніх лайфхаків: LEGO--TANGRAM в інклюзивному середовищі»

 

Цаль Н. М.

Беляк Н. П.

4.

Обмін досвідом «Комікс — онлайн-сервіси для створення яскравих історій для будь-якого уроку»

Зеленко Д. І.

5.

Інформаційна трибуна «Воркшоп як інноваційна освітня технологія»

Седляр І. С.

6.

Презентація  «Портрет учителя, який атестується»

Зеленко Д. І.,

Седляр І. С.

 

Березень

 

ІY засідання

Тема. Освітня гейміфікація в контексті

 Нової української школи»

«Без гри не має і не може бути повноцінного розумового розвитку»

В. О. Сухомлинський

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Круглий стіл «Гра як інструмент: що таке гейміфікація?»

 

Седляр С. П.

2.

Практичне заняття «MOBILE LEARNING  при вивченні природничо-математичних дисциплін у початковій школі ».

Седляр І. С.

 

3.

Практикум «Підвищення ефективності навчання предметів гуманітарного циклу через онлайн-платформу Vchy.ua»

Зеленко Д. І.

4.

 «Веб-квест як сучасний метод формування творчої особистості».

Зубрицька О. А

5.

Експрес-огляд «Онлайн-інструменти для створення навчального відео та скринкастів».

Зеленко Д.І.,

члени м/о

6.

Затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу.

Беляк Н. П.

члени м/о

7.

Відкриті уроки в ефірі «Телерепетитор» (демонстрування відео інтерактивних уроків і виховних заходів, проведених вчителями та вихователями).

члени м/о

 

 

Травень

 

Y засідання

Тема.  Підсумки роботи методичного об’єднання

вчителів початкових класів та груп продовженого дня

за навчальний рік

Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.

                                    Олександр Білаші

ЗМІСТ

Відповідальний

1.

 Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік.

голова МО

2.

Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах.

члени МО

3.

Аналіз результатів контрольних зрізів знань учнів 1-4 класів та ДПА учнів 4-х класів.

члени м/о

4.

Організація оздоровлення дітей на базі Рижанського ліцею.

ЗДВР

5.

Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня

голова м/о

6.

Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік»

голова та члени м/о

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Пащенко Катерина Сергіївна
    Доброго дня! Чудове планування. Чи можна у вас придбати наповнюваність папки МО початкових класів. Відпишіться на елект. пошту teacherkatetkachenko@gmail.com
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
17 жовтня 2020
Переглядів
9607
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку