Вересень
І засідання
Тема. Нова парадигма освіти у глобальному світі
Виклики сучасного світу потребують нової освітньої парадигми, орієнтованої на майбутнє.
Гордон Драйвен, Джаннет Вос
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Аналіз роботи шкільного методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД за попередній 2020-2021 навчальний рік. |
Голова м/о
|
2. |
Розгляд та затвердження плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів і вихователів ГПД на 2021/2022 н.р. |
ЗДНМР, голова м/о |
3. |
Актуальний інструктаж. Нормативно-правові документи щодо організованого початку 2021-2022навчального року:
|
голова м/о |
4 |
Інтерактивні інструменти формувального оцінювання у роботі вчителя початкових класів. |
Седляр І. С. |
5. |
Off/On line: як увімкнути увагу та цікавість до навчання? |
Зубрицька О. А. |
Листопад
ІІ засідання
Тема. Критичне і креативне мислення: ресурси і практики
«Щоб не перетворити дитину в склад знань, комору правил та формул, треба вчити її мислити»
В. О. Сухомлинський
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Панельна дискусія «Мислення логічне, креативне: нові виклики і нові умови» » |
Ющенко В. Ф., усі учасники м/о |
2. |
Майстер-клас «Застосування інструментів дизайн-мислення в початковій школі ». |
Зеленко Д. І. |
3. |
Практичне заняття «Дудлінг як ефективний засіб розвитку креативності». |
Зубрицька О. А.
|
4. |
Практикум «Розвиваємо творчість та креативність за допомогою наборів LEGO Education» |
Ющенко С. В. |
5. |
Методичний лекторій «ТРВЗ як інструмент розвитку критичного мислення та креативності учнів початкової школи» |
Федорович А. М. |
6. |
Аукціон методичних ідей. «Краш-тест ідей як засіб стимуляції критичного мислення» |
Яблонська Л. О. |
7. |
З досвіду роботи «Креативне письмо як можливість для міжпредметної інтеграції» |
Седляр С. П. |
Січень
ІІІ засідання
Безумство — діяти по-старому і чекати на нові результати.
А. Енштейн
Тема. Інновації в освіті
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Методичий міст «Вчитель — конструктор сучасного інноваційного простору. Використання новітніх підходів та авторських матеріалів на уроках» |
Беляк Н. П., члени м/о |
2. |
Цифровий калейдоскоп «Ефективне навчання у форматі відеочеленджу» |
Зеленко Д. І. |
3. |
Творча лабораторія вчителя «STEM через літеру «Е»: елементи інженерної освіти в початковій школі». |
Седляр І. С. |
4. |
Інформаційна трибуна «Що таке СЕЕН? Соціально-емоційне та етичне навчання НУШ» |
Федорович А. М. |
5. |
Панорама ідей «Тиждень початкової школи» |
Зеленко Д. І., члени м/о |
6. |
Презентація досвіду роботи «Портрет учителя, який атестується» |
Седляр С. П. |
Березень
ІY засідання
Тема. «Предметний інтенсив»
«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там де ви є.»
В. О. Сухомлинський
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
1. |
Круглий стіл «Урок у початковій школі в контексті сучасних викликів» |
Ющенко С. В. |
2. |
Практичне заняття «Практика вдумливого читання: поради для вчителів початкової школи». |
Яблонська Л. О.
|
3. |
Обмін досвідом «Навчаємо граючись: цікавинки з використання ігор на уроках української мови» |
Седляр С. П. |
4. |
Творча лабораторія вчителя «Математика в стилі STARTUP». |
Седляр І. С. |
5. |
Педагогічний дайджест «STEM-наступ у початковій школі. STEM - піхотинці та їхні побратими на полях ЯДС: як розвивається». |
Зеленко Д.І.,
|
6. |
Консультативна п’ятихвилинка «Обговорення та затвердження завдань Державної підсумкової атестації для учнів 4 класу. |
Седляр І. С. члени м/о |
7. |
Міні-тренінг «Я в ресурсі і балансі або профілактика емоційного вигорання засобами арт-технік» |
практичний психолог |
Травень
Y засідання
Тема. Підсумки роботи методичного об’єднання
вчителів початкових класів та груп продовженого дня
за навчальний рік
Ніщо так не возвеличує і не дає право відчути себе людиною, в найвищому розумінні цього слова, як праця, в яку віриш і любиш.
Олександр Білаші
№ |
ЗМІСТ |
Відповідальний |
|
1. |
Звіт керівника м/о про підсумки роботи за рік. |
голова м/о |
|
2. |
Звіт членів м/о про навчання на курсах підвищення кваліфікації вчителів, онлайн-курсах освітньої платформи EdEra, вебінарах, інтернет-марафонах. |
члени м/о |
|
3. |
Підсумок – звіт роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня |
голова м/о |
|
4. |
Панорама ідей «Складання перспективного плану роботи методичного об’єднання вчителів початкових класів та вихователів груп продовженого дня на наступний рік» |
голова та члени м/о |
|