Заклад загальної середньої освіти І-ІІ ступенів №8
Подільської міської ради
План
роботи над методичною проблемою
«Використання здоров’язберігаючих технологій під час уроків біології як дієвий інструмент формування компетентності особистісного самовдосконалення»
Вчитель біології : Платон Л.А.
2018-2022рр.
Мета роботи над проблемою:
удосконалення власної професійної компетентності з питання здоров’язбереження під час освітнього процесу, підвищення науково-теоретичного й загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності, розвиток творчої ініціативи, формування готовності до самовдосконалення, самоосвіти, саморозвитку.
Головне завдання методичної роботи над проблемою: вивчення і впровадження нових технологій, форм, прийомів і методів роботи з учнями з метою формування засобами навчальних предметів, зокрема при вивченні предмета біології, здорової і компетентної особистості.
Пріоритети: оволодіння значним арсеналом інноваційних технологій організації навчально-виховного процесу під час уроків біології та шляхами використання здоров’язберігаючих технологій, які направлені на формування компетентності особистісного самовдосконалення.
Тип проблеми: практично-орієнтована (самоосвітня діяльність)
Терміни реалізації методичної проблеми: 2018-2022 роки.
Актуальність проблеми: навчаючи дітей вчитись, учитель має в першу чергу дбати про збереження і зміцнення власного здоров’я та здоров’я учнів, а також виховання та формування відповідального ставлення до власного здоров’я як найвищої цінності. Розв’язання даної проблеми вчителем – це крок до власного розвитку на шляху інновацій.
Шляхи реалізації методичної проблеми :
Форми реалізації методичної проблеми :
Методи роботи над проблемою :
Основні етапи роботи над проблемою:
І. Діагностично - теоретичний етап
(2017/2018 навчальний рік)
Мета:
ІІ. Практично - діяльнісний етап
(2018/2019 навчальний рік)
Мета:
ІІІ. Апробаційно – аналізуючий етап.
(2019/2020 навчальний рік, набуття власного досвіду)
Мета:
ІУ. Впроваджувальний етап
(2020/2021 навчальний рік, набуття власного досвіду)
Мета:
ІV. Узагальнюючий, підсумковий етап
(2021/2022 навчальний рік)
Мета:
Схема реалізації проблеми:
Прогнозовані результати:
План самоосвіти
Навчальний рік |
Зміст роботи |
Форма роботи |
Дата виконання
|
2017-2018 |
Вибір теми, постановка завдань |
Вивчення науково – методичної літератури з обраної теми. |
Травень 2018 |
2018-2019 |
Складання плану реалізації проблеми. |
Вивчення та узагальнення існуючого ППД. |
Травень 2019 |
2019-2020 |
Апробація . Самоаналіз та самооцінка своїх уроків. Внесення необхідних корективів |
Аналіз впровадження нових технологій, методів і прийомів , педагогічних ідей, цікавих методичних знахідок |
Травень 2020 |
2020-2021 |
Проведення моніторингового дослідження підвищення власної педагогічної майстерності, прогнозування результатів |
Аналіз впровадження нових технологій, методів і прийомів , педагогічних ідей, виступи на засіданні МО по темі самоосвіти |
Квітень 2021 |
2021-2022 |
Підсумок роботи над темою |
Презентація досвіду. Методична розробка |
Березень 2022 |