План роботи педагога-наставника вчителя вищої категорії

Про матеріал
План роботи педагога-наставника для розв’язання актуальних проблем у вчителя-початківця
Перегляд файлу

                                       ПЛАН РОБОТИ


педагога-наставника вчителя вищої категорії

Карлійчук Лариси Георгіївни ( стаж роботи 22 роки)

                    з молодим вчителем  англійської мови

Кам’янської ЗОШ І – ІІІ ступенів

Симчук Надією Валеріївною

на 2021/2022 н.р.

 

                                                   Багато чого я навчилася у своїх наставників,

 ще більшого у своїх колег ,товаришів,

 але найбільше – у своїх учнів.

                                                 

 

   Актуальні проблеми для вчителя-початківця, що потребують розв’язання:

  • вміння аналізувати результати своєї роботи і використовувати ці результати під час планування;
  • слабка сформованість навичок роботи з нормативною базою;
  • вміння враховувати в плануванні своєї роботи проблему, над якою працює навчальний заклад, особливості учнів, батьків, учителів;
  • відсутність загальної (довгострокової або середньострокової) власної програми діяльності;
  • наявність труднощів у роботі з учителями, батьками, окремими категоріями учнів;
  • відсутність практичних навичок презентації своєї роботи,  її окремих напрямків;
  • творча активність вчителя  за межами навчального закладу.

 

 

 

Мета:

  • організація роботи з молодим вчителем, що забезпечить системність і логічність його діяльності у навчальному закладі;

Завдання:

  • ознайомлення з нормативними документами, відповідною науково – методичною літературою;
  • ознайомлення із системою роботи МО;
  • надання методичної допомоги вчителю Симчук Н.В у створенні власної системи роботи та практичному втіленню розробленої моделі, її корекції в процесі адаптації.

 

Дані про молодого спеціаліста

Симчук Надія Валеріївна

 Освіта – вища

Навчальний заклад – Чернівецький національний  університет імені Ю.Федьковича

Методична проблема «Використання ігрових технологій на уроках англійської мови в початковій школі»

Наставник – Карлійчук Лариса Георгіївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

План роботи

 

№ з/п

Заходи

Дата

Відповідальні

Продукт діяльності

1.

Провести анкетування з метою вивчення потреб молодого вчителя у методичній допомозі.

вересень

Черней Л.Т., заступник директора з навчально-виховної роботи

Анкета

2.

Призначення наставника

вересень

Тріфан С.Д., 

 директор школи

Протокол педради

3.

Планування

1)Складання орієнтовних кален- 

   дарних планів, планування самоосвіти.

 

Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

Додаткові матеріали

4.

Ведення шкільної документації.

Вимоги до оформлення документації

Оформлення класного журналу

Вересень

Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

Єдині вимоги до ведення класного журналу

5.

Розвиток пізнавального інтересу учнів

1)Конструювання

    уроку.

2)Відвідування та аналіз уроку в 

       -   класі згідно плану.

На протязі року

Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

Рекомендації

 

 

 

 

 

6.

Консультації. Система роботи з особливими категоріями учнів.

Грудень

Черней Л.Т., заступник директора з навчально-виховної роботи       Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

 

Методичні рекомендації, матеріали з досвіду роботи

7.

Використання активних форм  і методів у навчаль- ному процесі

1)Ознайомлення з працями вчи- 

    телів - новаторів.

2)Конструювання уроків-лекцій, 

    - семінарів, - подорожей,КВК та

    ін..

Лютий

Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

 

8.

Інтернет платформи

Грудень

Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

 

9.

Консультації. Особливості індивідуальної та групової роботи з учнями. Системність як умова ефективності роботи.

Лютий

Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

Протокол проведення

10.

Педагогічна майстерність вчителя.

Ознайомлення з працями В. Сухомлинського ( педагогіка співпраці ). Ознайомлення з працями вчителів - новаторів.

Іноваційні методи та прийоми навчання.

Проблемне оцінювання навчальних досягнень учнів. Використання електронного тестування.

 

 Закл

 

Карлійчук Л.Г, педагог-наставник

Презентація, методичні розробки.

11.

Виховна роль предмету та її реалізація на уро ках англійської мови.

Аналіз відвідування уроків . Методика здійснення само аналізу.

 

Карлійчук Л.Г, педагог-наставник

 

12.

Нестандартні уроки, ме тодика та доцільність їх проведення.

Конструювання уроків різних видів. Взаємовідвіду вання уроків.

Березень

Березень

Симчук Н.В

Карлійчук Л.Г, педагог-наставник

 

13.

Участь молодого вчителя  у роботі районного методичного об’єднання вчителів англійської мови.

за планом РМО

Симчук Н.В

 Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

Виступ з досвіду роботи

14.

Вивчення індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами.

Травень

 Карлійчук Л.Г., педагог-наставник

Виступи з досвіду роботи, протокол проведення, рекомендації.

15.

Підсумкове заняття

Творчий звіт вчителя-початківця.

Травень

Травень

Симчук Н.В

 

 

 

                      

 

docx
Додано
4 січня 2023
Переглядів
410
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку