План роботи під час карантину
(13.03.2020-31.03.2020)
Вчителя-логопеда
Кам’янка-Бузького ЗДО№2: Жовтанецької Ю.-А.В.
(Примітка: враховувати роботу вчителя-логопеда з навантаженням 0,5 посадового окладу – 2 год.)
Дата |
Зміст роботи |
Години |
Примітки |
13.03 |
1. Участь у зборах працівників ЗДО проведених керівником закладу про «Поширення епідемії COVID-19. Дотримання основних правил для захисту себе та оточуючих від пандемії захворювання. Режим роботи закладу дошкільної освіти під час карантину». 2. Прибирання та дезінфекція логопедичного кабінету.
|
9.00-10.20
10.25-11.00 |
|
16.03 |
1. Дезінфекція настінного дзеркала, індивідуальних дзеркал, масажерів су-джок, роздаткового матеріалу, дитячих іграшок. 2.Інформування батьків про дистанційну роботу вчителя-логопеда (а саме: про розміщення матеріалів для роботи з дітьми; консультування батьків; практичні поради та корисні посилання для батьків та вихователів на власній та робочій сторінці у facebook та Viber, в телефонному режимі). 3. Розробка плану роботи вчителя-логопеда під час карантину.
|
9.00-9.45
9.50-10.00
10.00-11.00 |
Viber |
17.03 |
1. Доповнення інформації у номенклатурі справ вчителя-логопеда (мовленнєві карти, книга аналізу результативності) 2. Пошук різноманітних дистанційних форм робота з дітьми та батьками. Пошук корисної інформації для батьків та рекомендації вихователю логопедичної групи/ інклюзивної групи. |
9.00-10.00
10.00-11.00
|
|
18.03 |
1. Перегляд вебінару: «Створення та застосування інтерактивних робочих аркушів: від ідеї до впровадження».2. Виготовлення дидактичної гри «Знайди тінь предмета». Внесення у картотеку дидактичних ігор.
|
9.00-10.30
10.30-11.00 |
Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування
|
19.03 |
1. Розроблення то оформлення матеріалу для консультування/порад вихователя логопедичної групи та вихователя інклюзивної групи, асистента вихователя «Використання «Су-Джок» терапії в оздоровчо-профілактичній роботі з дітьми дошкільного віку». Надання консультації. 2. Виготовлення наочного матеріалу для дидактичних ігор «Знайди латку» (свійські та дикі тварини); «Скажи навпаки» (утворення слів-антонімів); «Чарівний паровозик» (геометричні фігури, колір, цифри). Внесення у картотеку дидактичних ігор. |
9.00-9.30
9.30-9.40
9.40-11.00
|
Viber facebook
Кольоровий роздрук, вирізання, ламінування |
20.03 |
1.Індивідуальні консультації для батьків, які потребують допомоги у виконанні завдань з дітьми під час карантину. 2. Підбір матеріалів необхідних для обстеження мовлення дітей дошкільного віку для практичного використання.
|
9.00-10.00
10.00-11.00 |
Viber, телефонний режим
|
23.03 |
1.Консультування/поради для батьків: «Розвиток дрібної моторики у дітей» (автор Діна Тимошенко – логопед, дефектолог, спеціаліст по PECS, ABA-інструктор) . 2.Консультування/поради для батьків та вихователя інклюзивної групи, асистента вихователя «Види розвиваючих ігор для дітей з аутизмом».
3.Перегляд вебінару: «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят». Отримання сертифікату |
9.00-9.15
9.15-9.30
9.30-11.00 |
Viber
Viber/ facebook: https://vseosvita.ua/library/vidi-rozvivaucih-igor-dla-ditej-z-autizmom-205431.html ;
|
24.03 |
1. Розроблення то оформлення матеріалу для консультування/порад вихователя логопедичної групи та вихователя інклюзивної групи, асистента вихователя за матеріалами прослуханого вебінару : «Розвиток мислення та мовлення як складова розвивальних занять для дошкільнят». Надання консультації. 2. Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми логопедичної групи. |
9.00-9.40
9.40-9.50
9.55-11.00 |
Viber facebook
Viber, телефонний режим
|
25.03 |
1.Опрацювання літератури, науково-методичних праць для підвищення теоретичного та наукового рівня у своїй професії та дошкільній освіті.
2. Рекомендації для батьків «Усуваємо дефекти мовлення дитини вдома. Добірка логопедичних скоромовок». |
9.00-10.30
10.30-11.00 |
«Науковий часопис» НПУ ім. М.П. Драгоманова
Viber
|
26.03 |
1.Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми логопедичної групи.
2. Самоосвіта. Вебінар: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу».
|
9.00-9.30
9.30-11.00 |
Viber, телефонний режим
|
27.03 |
1.Самоосвіта: ознайомлення з матеріалами семінару «Використання арт-технологій в роботі з дітьми з ООП» ; «Сторітелінг в інклюзивному середовищі» (КРОКИ ІНКЛЮЗИВНИМИ ПРОСТОРАМИ)
2. Виготовлення дидактичної гри «Пластилінові заплатки»
|
9-10.20
10.20-11.00 |
https://www.slideshare.net/mobile/Inclusive_Education_Community/art-technologies-chepara-kostiv-4
Кольоровий роздрук тематичних картинок-загатовок, вирізання, ламінування |
30.03 |
1. Запис та монтування відео «Арттерапія в роботі з дітьми з мовленнєвими порушеннями. Виготовлення гіпсових фігурок-машин. Закріплення лексичної теми: Транспорт». 2. Розміщення відеоролика
|
9.00-11.00
|
Viber YouTube
|
31.03 |
1.Розроблення та надсилання завдань батькам для занять з дітьми логопедичної групи. 2. Пошук необхідної літератури за темою самоосвіти, рекомендацій для батьків та вихователів. |
9.00-10.00
10.00-11.00
|
Viber, телефонний режим
Інтернет/література/посібники |
Вчитель-логопед: /Жовтанецька Ю.-А.В./