Індивідуальний план роботи під час карантину
(12.03.2020 – 03.04.2020)
практичного психолога
Височанської ЗОШ 1-111 ступенів
Рудої Анастасії Романівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Відмітка про виконання |
1 |
12.03. 2020 |
1. Участь у нараді при директору. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Складання плану роботи на карантин. 4. Опрацювання фахової літератури. |
9.00 – 10.00 10.00-11.00
11.00-12.00 12.00-13.00 |
|
2 |
13.03. 2020 |
1. Робота зі шкільною документацією. 2. Онлайн робота з педагогами, щодо дистанційного навчання/вивчення онлайн платформ для подачі навчального матеріалу. 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінарів на освітній платформі «Всеосвіта» з тем: «Супервізія з психологом: стратегії вивчення педагогічних завдань», «Налагодження дисципліни. Подолання агресивності». |
9.00 –10.00 10.00 – 11.00
11.00 – 12.00
12.00-14.00 |
|
3 |
16.03. 2020 |
1. Робота з документацією. Вивчення інструктивно-методичних матеріалів. 2. Індивідуальні консультації для педагогів в телефонному та онлайн режимі. 5. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів в соціальних мережах для учнів «Як захистити себе від корона вірусу». |
9.00 -10.00
10.00-11.00
11.00- 13.00
|
|
4 |
17.03. 2020 |
1. Пошук онлайн-тестів для учнів 5-11 класів з психології, розміщення в соціальних мережах. 2. Пошукова робота в мережі Інтернат «Як пережити карантин і залишитися спокійними батьками», «Дітям про коронавірус». 3. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами для практичного психолога . |
9.00-11.00
11.00 - 12.00
12.00-13.00 |
|
5 |
18.03. 2020 |
1.Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога .
2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі.
3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Психологічна готовність дитини до школи: діагностика та рекомендації». 4. Складання моніторингу « Шкідливі звички» |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
|
6 |
19.03. 2020 |
1. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Практичні поради щодо організації дистанційного навчання під час карантину». 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Робота з дітьми з розладами аутистичного спектру в інклюзивному класі». |
9.00– 10.00
10.00 – 11.00
11.00 - 12.00
12.00-13.00
|
|
7 |
20.03. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення рекомендацій в соціальних мережах «Стабілізація емоційних станів у дитини». 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «PRO фінанси для дітей та дорослих, які працюють з дітьми». |
9.00-11.00
11.00-12.00
12.00-14.00 |
|
8 |
23.03. 2020 |
1. Складання плану заходів щодо проведення Тижня психології. 2. Дистанційна консультація для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання сервісу Zoom для проведення дистанційних занять». 4. Онлайн-тренінг з матодистом на тему « Робота шкільних психологів під час каратнину» |
9.00- 10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
|
9 |
24.03. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційна індивідуальна робота з учнями та батьками розміщення рекомендацій на веб сайті закладу «Дитячі страхи і пандемія», розміщення для перегляду відеоролика на тему: «Карантиноправила». 3. Перегляд онлайн-вебінару «Закінчення навчального року, робота шкіл у період карантину та проведення ЗНО і вступної кампанії у 2020 році». 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Організація навчання та дозвілля під час карантину: корисні матеріали на допомогу педагогу». |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00 – 12.00
12.00 – 13.30
|
|
10 |
25.03. 2020 |
1. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Страхи і тривоги у підлітків. Причини виникнення та алгоритми подолання». 3. Дистанційна індивідуальна робота з батьками розміщення рекомендацій в соціальних мережах «Як підлітку сформувати особисту думку», «Як навчити дитину керувати своїми емоціями». 4. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. |
9.00-10.00
10.00-12.00
12.00-13.00
|
|
11 |
26.03. 2020 |
1. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 2. Психологічні передумови виникнення шкідливих звичок (підбір матеріалів: відео, анкети, буклети). 3. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Гіперактивні та неуважні школярі – це ДУГ чи проблеми виховання?». |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00- 13.00 |
|
12 |
27.03. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 4. Онлайн-бесіда з методистом на тему « чи були у вас в школі прояви булінгу?» |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
|
13 |
30.03. 2020 |
1. Самоосвіта. Пошукова робота/ознайомлення з інструктивно-методичними матеріалами. 2. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 3. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «На Урок» з теми: «Використання арт-терапії у школі: теорія і практика». |
9.00- 10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00 -14.00
|
|
14 |
31.03. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». |
9.00– 10.00
10.00-11.00
11.00-13.00 |
|
15 |
01.04. 2020 |
1. Відеоперегляд і відправлення силки учням для перегляду відеоролика на тему: «Як обрати професію майбутнього?» Тамара Сухенко (https://www.youtube.com/watch?v=1bpaOg8J_Ug). 2.Розміщення рекомендацій в соціальних мережах батькам, учителям та педагогам «Профілактика стресів». 3. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі. 4. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога. 5. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Синдром гіперактивності і дефіциту уваги в учнів». |
09.00- 10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
13.00-14.00
|
|
16 |
02.04. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня за фахом. 2. Упорядкування журналу щоденного обліку роботи практичного психолога та соціального педагога. 3. Підготовка, підбір матеріалів до діагностичного мінімуму «Вивчення психологічної готовності 4-го класу до переходу в школу ІІ ступеня». 4. Самоосвіта. Перегляд онлайн-вебінару на освітній платформі «Всеосвіта» з теми: «Співпраця фахівців та батьків дитини із особливими освітніми потребами: основні засади ефективної роботи». |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00
|
|
17 |
03.04. 2020 |
1. Самоосвіта. Опрацювання додаткової науково-популярної літератури для підвищення теоретичного та наукового рівня з предмету психології. 2. Дистанційні консультації для педагогів, батьків та учнів в телефонному та онлайн режимі. 3. Пошукова робота в мережі Інтернат. Розміщення матеріалів в соціальних мережах для учнів та батьків. 4. Розробка індивідуальних планів заходів по кожній дитині СЖО |
9.00-10.00
10.00-11.00
11.00-12.00
12.00-13.00 |
|