План роботи шкільного методичного об’єднання предметів природничо-математичного циклу

Про матеріал
План роботи шкільного методичного об’єднання предметів природничо-математичного циклу І. ВСТУП У 2016-2017 навчальному році робота методичного об’єднання була спрямована на розв’язання аспектів єдиної науково-методичної проблеми НВК науково-методичної проблеми методичного об’єднання , а також на підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та трансформування наукових ідей у педагогічну роботу та продовження практики проведення творчих звітів з метою пропаганди результативних форм і методів організації навчально-виховного процесу. Протягом навчального року вчителі-предметники брали активну участь у: теоретичному семінарі «ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА ОСНОВІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ», проблемному семінарі « ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА ОСНОВІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ТА В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ»,адаптації учнів 5 класу до навчання у середній школі,семінарі з географії. Основні завдання, які вирішували члени методичного об’єднання визначалися в удосконалені навчальних планів і програм, роботи над подальшим підвищенням педагогічної і методичної майстерності та в забезпеченні загальноосвітньої підготовки учнів. Протягом навчального року навчальний матеріал подавався згідно навчальних програм Міністерства освіти і науки України та календаро-тематичним плануванням. План виконаний згідно навчальної програми з усіх предметів. На засіданні методичної комісії вчителі отримували інформацію про сучасні досягнення психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду. У системі роботи НВК - проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у міських та обласних олімпіадах. Навчальну діяльність учнів вчителі МО організовують таким чином, щоб вона була засобом їх професійної орієнтації та соціалізації. Саме тому надзвичайно актуальним у роботі є перехід від репродуктивних методів навчання до дослідницьких. Вчителі намагаються захопити учнів роботою науково-дослідницького характеру. Висновок. Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в учнів. Збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня. Учні нашого НВК беруть участь в міських, обласних конкурсах.Так у 2016-2017 році учні НВК показали такі результати: Клас Прізвище та ім’я І етап ІІ етап ІІІ етап Олімпіада з математики 7 Богуш Богдан 1місце 8 Зейналова Руслана 1 місце 9 Куриляк Олег 1 місце Олімпіада з біології 8 Зейналова Руслана 1 місце 2 місце учасниця Також учні приймали активну участь та отримали сертифікати різних ступенів Всеукраїнського конкурсу з математики «Кенгуру», Всеукраїнської міжнародної гри «Геліантус» . Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професіоналізму вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності. У 2017-2018 навчальному році робота методичного об’єднання Олександрівського НВК, буде спрямована на розв’язання аспектів єдиної науково-методичної проблеми школи та науково- методичної проблеми методичного об’єднання предметів природничо-математичного циклу, шляхом впровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів. Склад вчителів методичного об’єднання за категоріями: – спеціаліст – 2; – спеціаліст ІІ категорії – 0; – спеціаліст І категорії – 1; – спеціаліст вищої категорії – 1.
Перегляд файлу

 

 «Розглянуто»                                                                   «Затверджую»

на засіданні МО                                                  Директор Олександрівського НВК

природничо-математичного циклу                           _______________Щербак С.Б.

Протокол № ____                                                 «____»__________2017 року

від «___»________2017 року

Голова МО______________

 

 

План

роботи шкільного методичного об’єднання предметів

природничо-математичного циклу

на 2017-2018 навчальний рік

 

Голова методичного об’єднання :

Кирдан О.Л.

 

І. ВСТУП

У 2016-2017 навчальному році робота методичного об’єднання  була спрямована на розв’язання аспектів єдиної науково-методичної проблеми  НВК  науково-методичної проблеми методичного об’єднання , а також на підвищення професійної компетентності педагогічних працівників та трансформування наукових ідей у педагогічну роботу та продовження практики проведення творчих звітів з метою пропаганди результативних форм і методів організації навчально-виховного процесу.

Протягом  навчального року  вчителі-предметники  брали активну участь у: теоретичному семінарі «ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА ОСНОВІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ТА  В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ», проблемному семінарі « ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА ОСНОВІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ТА  В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ»,адаптації  учнів 5 класу до навчання у середній школі,семінарі з географії.

Основні завдання, які вирішували члени методичного об’єднання  визначалися в удосконалені навчальних планів і програм, роботи над подальшим підвищенням педагогічної і методичної майстерності та в забезпеченні загальноосвітньої підготовки учнів.

Протягом  навчального року навчальний матеріал подавався згідно навчальних програм Міністерства освіти і науки України та календаро-тематичним плануванням. План виконаний згідно навчальної програми з усіх предметів.

На засіданні методичної комісії вчителі отримували інформацію про сучасні досягнення психолого-педагогічної науки, передового педагогічного досвіду.

У системі роботи НВК - проведення олімпіад, що сприяють виявленню обдарованих дітей. Переможці шкільних етапів олімпіад беруть участь у міських та обласних олімпіадах. Навчальну діяльність учнів вчителі МО організовують таким чином, щоб вона була засобом їх професійної орієнтації та соціалізації. Саме тому надзвичайно актуальним у роботі є перехід від репродуктивних методів навчання до дослідницьких. Вчителі намагаються захопити учнів роботою науково-дослідницького характеру.

 Висновок. Зросли активність учителів, їх прагнення творчості, вчителі проявляють гарні організаторські здібності; використовують різноманітні форми, прийоми педагогічної техніки, інтерактивні технології, впровадження яких викликають підвищений інтерес в учнів. Збільшилася кількість дітей, які беруть участь у заходах школи, що вимагають певного інтелектуального рівня. Учні нашого НВК беруть участь в  міських, обласних конкурсах.Так у 2016-2017 році учні НВК показали такі результати:

Клас

Прізвище та імя

І етап

ІІ етап

ІІІ етап

Олімпіада з математики

7

Богуш Богдан

1місце

 

 

8

Зейналова Руслана

1 місце

 

 

9

Куриляк Олег

1 місце

 

 

Олімпіада з біології

8

Зейналова Руслана

1 місце

2 місце

учасниця

Також  учні приймали активну участь та отримали сертифікати різних ступенів Всеукраїнського конкурсу з математики «Кенгуру», Всеукраїнської міжнародної гри «Геліантус» .

 Спостерігається позитивна динаміка результатів, що вказує на зростання професіоналізму вчителів і вдосконалення педагогічної майстерності.

У 2017-2018 навчальному році робота методичного об’єднання  Олександрівського НВК, буде  спрямована на розв’язання аспектів  єдиної науково-методичної проблеми школи та  науково- методичної проблеми методичного об’єднання предметів природничо-математичного циклу, шляхом впровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів.

           Склад вчителів методичного об’єднання за категоріями:

  •       спеціаліст – 2;
  •       спеціаліст ІІ категорії – 0;
  •       спеціаліст І категорії – 1;
  •       спеціаліст вищої категорії – 1.

 

 

 

 

 

 

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSC67Vs7tcZvui1IPFqUt7LvNJcZ0VHC-ej5qY7OpSUJy0BfcBo 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. ЄДИНА НАУКОВО – МЕТОДИЧНА

ПРОБЛЕМА  ОЛЕКСАНДРІВСЬКОГО НВК

«Підвищення ефективності навчально-виховного процесу на основі впровадження сучасних освітніх технологій »

 

НАУКОВО – МЕТОДИЧНА  ПРОБЛЕМА

МЕТОДИЧНОГО ОБЄДНАННЯ  ПРЕДМЕТІВ

ПРИРОДНИЧО – МАТЕМАТИЧНОГО  ЦИКЛУ:

«ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА ОСНОВІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ТА  В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ».

 

2017 – 2018 навчальний рік

ІІ етап – практичний

 

МЕТА  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ:

1. удосконалення науково-теоретичної ,загально дидактичної ,методичної і фахової підготовки членів МО;

2. вивчення,впровадження перспективного педагогічного досвіду, узагальнення та обмін досвідом успішної педагогічної діяльності;

3. створення умов для професійного зростання,самоосвіти,дослідницької і творчої діяльності вчителів;

4. застосування  інтерактивних методів навчання на уроках природничо-математичного циклу з метою підвищення  якості знань учнів;

5. зміцнення співпраці вчителя і учня на уроках;

 

МО в поточному році буде працювати над виконанням таких завдань:

 1. Сприяти вирішенню проблеми школи в підвищенні якості навчання шляхом використання на уроках сучасних навчальних технологій.

2. У  процесі   роботи   вдосконалювати  професійну  майстерність  вчителя, продовжувати     вивчати     досягнення    педагогіки   та  психології з даної проблеми.

3.  Брати участь у педагогічних конференціях, читаннях, семінарах,тренінгах, конкурсах.

4. Продовжувати проводити обмін досвідом успішної педагогічної діяльності. Вивчати досвіди інноваційної професійно-педагогічної діяльності, набуття вмінь та навичок творчого моделювання навчально-виховного процесу.

5. Створювати   серед  вчителів  творчу  атмосферу,  необхідну  для  плідної діяльності.

6. Підвищувати ефективність уроків шляхом впровадження сучасних форм організації навчальної діяльності учнів.

7. Спрямувати навчальний процес на розвиток особистості учня, формування його компетентностей.

8. З метою виявлення і підтримки обдарованих дітей, брати участь у дитячих конкурсах, олімпіадах, турнірах.

 9. Вдосконалення індивідуалізації, диференціації навчально – виховного процесу з  предметів природничо-математичного циклу.  

  10. Формувати в учнів загально навчальних умінь, культури мовлення, чіткості й точності думки, критичності мислення, здатності відчувати красу ідеї, методу розв’язання задачі або проблеми, таких людських якостей, як наполегливість, сила волі, здатність до переборення труднощів, чесність, працелюбство; 

  11. Робота  з обдарованими учнями, вивчати інтегративні показники творчої обдарованості. Наукова-дослідницька діяльність учнів, як одна з форм розвитку та заохочення творчих здібностей обдарованих дітей. Робота із здібними та обдарованими учнями в рамках різних форм роботи (предметних олімпіад, конкурсів, турнірів).

  12. Посилити роботу із слабкими учнями,заходи, що  допоможуть в засвоєнні нового матеріалу.

  13. Творче використовувати додаткові джерела та варіативні навчальні посібники на уроках з метою поглиблення знань учнів з предметів;

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. СКЛАД  ЧЛЕНІВ  МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 з/п

 

Прізвище, ім’я по батькові

 

Дата народження

 

Освіта

 

Педстаж

 

Посада

 

 

Курси

 

 

Категорія

 

1

Сорока Юрій Миколайович

 

28.05.1970

Вища

КДПІ 1992

 

21

Вчитель математики та фізики

 

2013

 

Перша

 

2

Снопков Олександр Вікторович

 

01.08.1963

Вища

КДПІ 1995

 

30

Вчитель  фізичної культури та інформатики

 

2016

 

Вища

 

 

3

 

Кирдан Олена Леонідівна

 

07.01. 1991

Вища

КДПУ 2014

 

3

Вчитель хімії, біології  та основ здоров’я

 

-

 

 

Спеціаліст

 

4

 

Бойко Дмитро Андрійович

 

23.04.1993

Вища

КДПУ 2015

 

1

Вчитель географії

 

-

 

Спеціаліст

 

5

Лойтра Андрій Леонідович

 

30.11.1962

Київський  державний інститут культури

1986

 

 

30

Вчитель трудового навчання та мистецтва

 

2018

 

Спеціаліст

 

6

Щербак Павло Борисович

07.08.1965

Вища

КДПУ

1995

 

14

Вчитель початкових класів та математики

2018

Спеціаліст

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІV. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ В ІНДИВІДУАЛЬНІЙ МЕТОДИЧНІЙ РОБОТІ ПЕДАГОГІЧНИХ  ПРАЦІВНИКІВ

№ з/п

 

Прізвище, ім’я по батькові

 

Індивідуальна методична проблема

Форма реалізації методичної проблеми

 

1

 

Сорока Юрій Миколайович

Системне формування мотивації учнів з метою їхньої успішної творчої діяльності на уроках математики

Використання дидактичного матеріалу, інноваційні технології, ІКТ

 

2

Снопков Олександр Вікторович

1.Підвищення комп’ютерної грамотності учнів  на уроках  інформатики, шляхом впровадження  мотиваційних компонентів з допомогою сучасних освітніх  технологій.

2. Використання елементів інноваційних технологій  на уроках фізичної культури

Активізуючі методи та інноваційні технології, ІКТ

 

 

3

 

 

Кирдан Олена Леонідівна

1.Проблема використання ІКТ ,як засобу розвитку пізнавальної активності на уроках хімії та біології.

2. Формування  в учнів мотивації дбайливого ставлення до власного життя і здоров’я , шляхом впровадження сучасних освітніх  технологій на уроках  основ здоров’ я

Активізуючі методи та  інноваційні технології,

Картотека ІКТ

 

4

Бойко Дмитро Андрійович

Активізація навчально-пізнавальної діяльності учнів під час вивчення географії,з допомогою ІКТ.

Використання дидактичного матеріалу, ІКТ

5

Лойтра Андрій Леонідович

Формування технологічно грамотної особистості підготовленої до активної трудової діяльності в умовах сучасного суспільства

 

Активізуючі методи та інноваційні технології

6

Щербак Павло Борисович

Формування компетентності  учнів на уроках математики  шляхом впровадження інноваційних технологій

Використання дидактичного матеріалу, інноваційні технології, ІКТ

 

 

 

V.ПЛАНУВАННЯ ЗАСІДАНЬ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ

 

Засідання №1

Вересень

«Організація навчально-виховного процесу у 2017/2018 навчальному році»

 

№з/п

 

Зміст роботи

 

Форма

 

Відповідальні

 

Примітка

 

1

1. Опрацювання  нормативних  документів та методичних рекомендацій МОНУ:

 - Перелік навчальних програм, підручників та навчально- методичних посібників, рекомендованих  МОНУ для використання в основній і середній  школі у загальноосвітніх навчальних закладах  у 2017 -2018 н. році.

- Методичні рекомендації щодо викладання предметів природничо – математичного циклу: хімія,біологія, основи здоров’я,математика, фізика, географія,природознавство,інформатика та трудового навчання у  2017-2018 навчальному році.

- Вимоги до оцінювання рівня навчальних досягнень учнів.

2. Опрацювання пояснювальних записок  до навчальних  програми з предметів.

 

 

Опрацювання нормативних документів

 

 

Голова МО

Члени МО

 

 

2

Розгляд та затвердження  календарно- тематичних планів з предметів природничо – математичного циклу:хімія,біологія,географія, природознавство, основи здоров’я, математика,фізика, інформатика,фізична культура,трудове навчання 

 

Обговорення

 

Голова МО Члени МО

 

3

Розгляд та  затвердження  плану роботи ШМО предметів природничо – математичного циклу

 

Бесіда

Голова МО

Члени МО

 

 

4

Проектна діяльність  з предметів. Вибір тем проектів.

Обговорення

Голова МО

Члени МО

Протягом року

 

 

Робота між засіданнями

Жовтень – листопад - грудень

Семінар – практикум на базі відкритих уроків у  5 класі «Сучасні освітні технології, орієнтовані на формування навчальних компетентностей школярів»

 

  1.     Підготовка завдань та проведення олімпіад з базових дисциплін(шкільний етап):

 математика,фізика,біологія,географія.

 

  1.     Стан викладання предметів .

Основи здоров’я  :

1). «Складові особистої  гігієни» 6 клас

 2). «Безпека в побуті. Правила користування газовими приладами, електроприладами, водогоном, тепловими мережами. Безпека при користуванні засобами побутової хімії» 7 клас

 3). «Біологічні ритми і здоров’я. Значення сну в юнацькому віці» 9 клас

 

Фізична культура:

  1.     «Футбол» 7 клас
  2.     «Волейбол» 8 клас
  3.     Спортивні змагання «Малюкбол» 5-6 класи
  4.     Спортивні змагання «Силове триборство» 7-9 класи

 

Біологія :  1). «Їжа та її компоненти.Склад харчових продуктів.Значення компонентів харчових продуктів» 8 клас

 

3. .Створення проектних робіт з предметів. Проектна діяльність

1)Проектна робота вчителів біології та трудового навчання :

«Допомога пернатим взимку» 1-9 класи

2)Хімія: «Кристали:краса та користь» 8 клас

3)Природознавство :«Наш дім – Сонячна система» 5 клас

 

4. Адаптація  учнів 5 класу до навчання у середній школі. Відкриті уроки:

Математика:

1)  «Площа прямокутника і квадрата» 5 клас

Природознавство :

1) «Людина і Всесвіт. Астрономія-наука,що вивчає Всесвіт» 5 клас

 

5.Аналіз та самоаналіз уроків та заходів.

6. Підготовка учнів та їх участь в інтерактивних конкурсах «Колосок», «Кенгуру», «Геліантус», «Левеня».

 

 

Засідання №2

Грудень

Проблемний семінар « ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ НА ОСНОВІ СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНОГО СЕРЕДОВИЩА НА УРОКАХ ТА  В ПОЗАУРОЧНІЙ РОБОТІ» (з досвіду роботи)

 

  1. Підсумки та аналіз адаптації  учнів 5 класу до навчання у середній школі. Відкриті уроки: Математика:  «Площа прямокутника і квадрата» 5 клас

Природознавство :«Людина і Всесвіт. Астрономія-наука, що вивчає Всесвіт» 5 клас

 

  1. Підсумки  проведення предметних олімпіад (шкільний етап) та участь у міському етапі.

 

  1. Створення вчителями портфоліо з предметів хімія,біологія(природознавство), основи здоров’я,математика, фізика, географія,інформатика та трудове навчання. Представлення портфоліо вчителя основ здоровя.

 

4.Виступи вчителів-предметників природничо-математичного циклу :

  • Методика диференційованого навчання географії  в середній школі на етапі закріплення знань та формування умінь і навичок  в учнів.

Бойко Д.А

  • Ігрові прийоми, як засіб формування комунікативних компетентностей учнів на уроках математики.

Сорока Ю.М., Щербак П.Б.

  • Інноваційні технології навчання на уроках інформатики, як засіб формування компетентностей в учнів.

Снопков О.В.

  • Формування компетентностей учнів ,шляхом створення інтерактивного середовища на уроках трудового навчання.

Лойтра А.Л.

5. Підсумки  навчального процесу за І семестр з предметів  природничо-математичного циклу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

Січень –  лютий - березень

Семінар – практикум на базі відкритих уроків «Шляхи підвищення ефективності та якості уроку в умовах упровадження Державного стандарту»

 

1. Відкриті уроки .

Біологія :«Тварини – будівельники. Тварини – рекордсмени» 7 клас

Основи здоров’я :Тренінг «Дорослішай на здоров’я» 7-9 класи

Географія :   «Унікальність рослинного та тваринного світу Австралії. Природні зони.Обєкти ЮНЕСКО» 7 клас

Фізична культура:

1) «Баскетбол» 7 клас

2) «Баскетбол» 8 клас

Хімія. «Проблема чистого повітря» 7 клас

Математика. «Розв’язування прямокутних трикутників» 8 клас

Фізика. «Послідовне і паралельне з’єднання провідників» 8 клас

 

2. Проектна діяльність

Біологія .«Рослини мандрівники» 6 клас

Географія . «Тварини Австралії занесені до  Червоної книги » 7 клас

Математика та  Фізика  : « Фізика і математика навколо нас» 7-8 клас

 

3.Аналіз та самоаналіз уроків

4.Підготовка та проведення предметних тижнів з предметів.

 5.Дидактичні та роздаткові матеріали на уроках природничо-математичного циклу.

6.Підсумки  про  участь  у предметних олімпіадах  в обласному  етапі.

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №3

Березень

Педагогічне читання «Фахова компетентність учителя як важлива умова впровадження нових Державних стандартів та онлайн освіти»

 

1.Виступи  вчителів

 «Роль уроків фізичної культури та позакласної роботи з предмету у формуванні здоров’язбережувальних компетенцій учнів»

Снопков О.В.

      «Роль уроків біології та позакласної роботи з предмету у формуванні здоров’язбережувальних компетенцій учнів»

Кирдан О.Л.

2.Самоосвіта вчителів природничо – математичного циклу. Шлях до професійного зростання.

Кирдан О.Л., Сорока Ю.М., Бойко Д.А., Щербак П.Б.,

Лойтра А.Л.,Снопков О.В.

 

3.Про підготовку та проведення   ДПА у 9 класі з предметів природничо – математичного циклу. Ознайомлення з нормативними документами МОНУ.

Сорока Ю.М., Кирдан О.Л.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Робота між засіданнями

Квітень – травень

 

  1. Обговорення  підсумків проведення предметних тижнів.
  2. Підготовка вчителями матеріалів до ДПА в 9 класі. Розгляд матеріалів ДПА.
  3.     Відкриті уроки:

Математика. «Знаходження відсотка від числа» 5 клас

Географія. «Найбільші держави Європи. Зв’язки України з країнами Європи»7 клас

Трудове навчання. «Стругання деревини. Виготовлення заготовок для слюсарних інструментів» 7 клас

 

4.Проектна діяльність

Трудове навчання. «Садіння та догляд за овочами на шкільній ділянці» 5-9 класи

 

5.Обговорення виконання проектних робіт  з базових дисциплін:математика, біологія, основи здоров’я , хімія , географія,трудового навчання.

 

6.Виготовлення дидактичного  та роздаткового  матеріалу для  уроків  природничо-математичного циклу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Засідання №4

Червень

“Панорама методичних перспектив“

№ н/п

 

Зміст роботи

 

Форма

 

Відповідальні

 

Примітка

 

1

 

Про результативність  проведення   ДПА у 9 класі

 

Обговорення

Голова МО Члени МО

 

 

2

Підсумки  навчального процесу

за ІІ семестр та за навчальний рік

Бесіда

Голова МО Члени МО

 

 

3

Підсумки  проектної діяльності з предметів

Обговорення

Голова МО Члени МО

 

 

4

 

Підсумки  роботи ШМО за нвчальний рік

 

Обговорення з елементами бесіди

 

Голова МО Члени МО

 

 

5

“Панорама методичних перспектив.“

Обговорення пропозицій щодо планування роботи методичного об’єднання на наступний навчальний рік

 

Обмін думками

 

Голова МО Члени МО

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІ. ОРГАНІЗАЦІЯ ПОЗАКЛАСНОЇ РОБОТИ

 

Зміст роботи

Відповідальні

Термін проведення

Примітка

1

Козацькі забави «Козацькому роду нема переводу»

Снопков О.В.

листопад

 

2

Спортивні змагання «Малюкбол»

Снопков О.В.

листопад

 

3

Проект

«Допомога пернатим узимку»

Кирдан О.Л.

листопад

 

4

Спортивні змагання «Силове триборство»

Снопков О.В.

грудень

 

5

Тренінг

 «Дорослішай на здоров’я»

Кирдан О.Л.

січень

 

6

Спортивні змагання «Стрибки на скакалці»

Снопков О.В.

лютий

 

 

«Садіння та догляд за овочами на шкільній ділянці»

Лойтра А.Л.

квітень-травень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

doc
Додано
29 вересня 2020
Переглядів
545
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку