План роботи соціального педагога на 2015- 2016 навчальний рік

Про матеріал

Вінниця/Україна, заклад "Вінницький технічний ліцей", укл. Щорс В.В.., 2015 - 18 стр.

Спеціалізація - соціальна педагогіка/робота соціального педагога в школі.
Вступ.
Заходи згідно функцій по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадмінестрацій та місцевого врядування: діагностична, профілактична, соціально-перетворювальна, захисна, організаційна, прогностична, консультативна.
Заходи за державними, національними та регіональними програмами.

Перегляд файлу

 

 

ПОГОДЖЕНО

Керівник Центру практичної

психології та соціальної роботи

 

___________________ Ж. Воловодівська

 

 

 

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

Директор закладу

«Вінницький технічний ліцей»

 

_______________ С. Пастух

 

 

 

 

П Л А Н

 

роботи соціального педагога

 

закладу «Вінницький технічний ліцей»

 

Щорса Вадима Володимировича

 

на 2015-2016 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 


ВСТУП

 

Протягом 2014-2015 навчального року соціальним педагогом закладу «Вінницький технічний ліцей»  здійснювався супровід навчально-виховного процесу з метою створення в освітньому закладі умов для максимально успішного особистісного розвитку, навчання і соціалізації дитини та психологічної просвіти вчителів, батьків, учнів.

Система роботи соціального педагога побудована на співпраці з психологом, вчителями, учнями і їхніми родинами. Системний підхід у роботі з батьками містить такі напрями роботи: психологічна просвіта, діагностика, консультації.

Просвітницька робота з батьками включає виступи на батьківських зборах, заняття з елементами тренінгу, круглі столи, лекції. Ці інтерактивні форми роботи допомагають не лише побудувати контакт із батьками, а й змінити позиції батьків щодо виховання своїх дітей.

Батьківський всеобуч був спрямований на підвищення соціальних, педагогічних та психологічних знань батьків і проходив на тему: «Як підготувати дитину до дорослого життя» (13.11.2014р.);

Для батьків 8 класу було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: «Який Ваш стиль батьківського виховання» (22.01.2015р.), метою якого було навчити батьків бачити переваги демократичного стилю батьківства і застосовувати його; сформувати підтримуючу спільноту однодумців у якій батьки та вчителі зможуть покращити батьківські навички; зрозуміти значущість свого впливу на дітей та здатність підготувати їх до життя;  виховувати вольові риси особистості без руйнівного впливу на неї; заняття з елементами тренінгу на тему: «Як навчити дитину слухати?» - батьки 10 класу (22.01.2015р.); виступ на тему «Чого найбільше потребує ваша дитина?» (10.09.2014) – батьки 8 класу; групову консультацію«Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам» (13.11.2014) - батьки 8 класу.

Соціально-перетворювана функція реалізовувалась у роботі з учнями 8-11 класів. Для учнів були проведені тренінги за просвітницькою програмою «Рівний-рівному», відеосемінар «Доброта» з обговоренням (8 класу), тренінг «Техніки пошуку праці», «Моє соціальне «Я», «Я вчуся захищати свої права»; заняття з елементами тренінгу на правову тематику («Наші права – щасливе дитинство», 8 клас, 04.02.2015р.; «Вивчаємо свої права» (2 заняття), учні 9 класу, 15.04.2015р., 23.04.2015р.; «Профілактика правопорушення серед підлітків», 10 клас, 19.05.2015р.; «Зробимо Інтернет безпечним для дітей», 8 клас, 08.12.2014 р.; «Профілактика правопорушення серед підлітків», 8 клас,  17.12.2014р.).

Соціальним педагогом було проведено два загальноліцейських тижня: інформаційно-роз’яснювальна декада  по інклюзії та тиждень соціальної  підтримки.

Головною метою діяльності ліцейських омбудсменів «Феміда» – формування відповідальної активної позиції підлітків у реалізації прав у житті; розвиток навичок використання отриманих знань при вирішенні реальних ситуацій. Протягом року випустили презентаційний буклет про діяльність омбудсменів, відвідали засідання міського клубу «Бумеранг» у ВМПДЮ, взяли участь у проведенні засідань ліцейської асоціації омбудсменів, участь у засіданнях Ради профілактики правопорушень, проведенні інформаційних хвилинок для учнів 8-10 класів, проведенні заняття з елементами тренінгу, спільно з соціальним педагогом, на тему: «Як навчити дитину слухати?» (22.01.2015р.).

Протягом навчального року здійснював реалізацію проекту ММК «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». 21 квітня 2015 р. презентували виступ ліцейної агітбригади «Здоровий квартал» на тему «Мистецтво бути здоровим!» на Фестивалі учнівських агітбригад у приміщенні комунального закладу «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. Пирогова Вінницької міської ради».

Соціологічні дослідження, психодіагностика проводилася за методикою Я. Морено «Соціометрія» з учнями 8-х класів; «КОЗ-2» з учнями 10-го класу; опитування «Вивчення загальної думки дітей та підлітків щодо відкриття у наступному, 2015р. у м.Вінниці Резиденції Діда Мороза чи Святого Миколая?» з учнями 8-11-х класів (згідно листа Департаменту освіти ВМР);  анкетування з учнями переможцями та призерами Всеукраїнських олімпіад різних рівнів щодо мотивації до участі в олімпіадному русі (за запитом адміністрації закладу).

Соціальний педагог узяв участь в організації та проведенні багатоденного (4-денного) міжнародного навчально-методичного семінару в рамках проекту «Родинна твердиня» - керівник групи педагогів (у м. Конотоп Сумської області  – 30.03- 04.04.2015р.; у м. Хмельницькому – 03-07.11.2014р.; у м. Вінниці – 21-24.10.2014р.).

27.11.2014 р. – проведено майстер-клас для соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів:  «Соціально-педагогічна профілактика школярів шляхом залучення їх до діяльності шкільних омбудсменів».

.

 

Пріоритетними  напрямки роботи на 2015-2016 навчальний рік є:

 

  • Робота з дітьми, які постраждали внаслідок військових дій на Сході України та мають певний травматичний досвід;
  • Вивчення індивідуальних особливостей дітей з особливими освітніми потребами, інтеграція таких дітей в навчально-виховний процес можлива виключно за умови їх належного психолого-педагогічного супроводу;
  • Питання профілактики і превенції протиправної, агресивної, жорстокої, насильницької поведінки серед школярів;
  • Профілактика вживання алкогольних та наркотичних речовин дітьми і молоддю;
  • Профілактика комп'ютерної та Інтернет-залежності;
  • Профілактична робота щодо запобігання торгівлі людьми;
  • Соціально-педагогічний супровід  профільного та професійного самовизначення учнів;
  • Дотримання прав дитини, соціальний захист прав прав і свобод дітей, створення умов комфортного освітнього середовища, захисту честі і гідності учнів.

 

 


Функції по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками

Терміни виконання

Цільова група

Відмітка про виконання

Діагностичні

  1.               

Методика «Типологія особистості та привабливе професійне середовище»

(за Д.Голландом)

За потребою

Учні 9 класу

 

  1.               

Відвідування уроків з метою спостереження за учнями, що потребують соціальної допомоги

За потребою

Учні, вчителі

 

  1.               

Моніторинги:

Дослідження «Аналіз ризиків виникнення різних форм насильства серед дітей та над дітьми»

Дослідження «Вивчення поінформованості та відношення старшокласників до вживання наркотичних засобів, алкогольних напоїв та тютюнопаління»

Дослідження «Молодь и протиправна поведінка»

 

05-30.10.2015

 

01-25.12.2015

 

01-29.02.2016

 

Учні 9 класів

 

учні 8, 10 класів

 

учнів 10 класів

 

Прогностичні

1.

Складання соціального паспорту ліцею:

- дітей - сиріт;

- дітей, позбавлених батьківського піклування;

- соціальних сиріт;

- дітей – інвалідів;

- дітей, що постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС;

- дітей з неповних сімей (напівсиріт або батьки яких розлучені);

- дітей з багатодітних сімей;

- дітей з неблагополучних сімей.

 

 

02 -10.09.

2014

11-15.01.2015

З класними керівниками

8-11 класів

 

2.

Обстеження стану житлово-побутових умов дітей, позбавлених батьківського піклування, багатодітних родин, переселенців, біженців, з сімей учасників АТО

14.09.2015 –30.04.2016

Учні, опікуни, батьки

 

3.

Виявлення   і   постановка   на   облік   дітей, схильних до правопорушень

Щоквартально

Учні  8-10 класів

 

4.

Консиліум «Вивчення індивідуально-психологічних особливостей учнів з ознаками обдарованості, визначення індивідуальних освітніх траєкторій та особливостей супроводження»

01.02.2016

Класні керівники

8-9 класів

 

Консультативні

  1.  

Консультація за результатом анкетування за методикою «Типологія особистості та привабливе професійне середовище»

За потребою

Класні керівники, учні, батьки

 

  1.  

Консультації за результатом дослідження «Аналіз ризиків виникнення різних форм насильства серед дітей та над дітьми»

02-12.11.2015

Класні керівники, учні, батьки

 

  1.  

Консультації за результатом дослідження «Вивчення поінформованості та відношення старшокласників до вживання наркотичних засобів, алкогольних напоїв та тютюнопаління»

25.12-11.01.2016

Класні керівники, учні, батьки

 

  1.  

Консультації за результатом дослідження «Молодь и протиправна поведінка»

02-14.03.2016

Класні керівники, учні, батьки

 

  1.  

Групова консультація «Збережемо дітей від пасивного паління»

12.01.2016

Класні керівники

 

  1.  

Групова консультація на тему: «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження»

04.04.2016

Молоді педагоги

 

  1.  

Групова консультація «Вчимося бути емоційно витриманими»

01.10.2015

Учні групи  ФМН-1

 

  1.  

Групова консультація  «Кроки подолання стресу»

06.05.2016

Учні групи ІТМ-2

 

  1.  

Групова консультація  «Правильне планування  режиму  дня  під час навчальних занять»

04.11.2015

Учні групи ЛІН-1

 

  1.  

Групова консультація «Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам»

09.11.2015

Батьки

 

  1.  

Групова консультація «Як допомогти підлітку впоратися з тривогою та агресією»

30.03.2016

Батьки учнів

8 класу

 

  1.  

Групова консультація «Первинний контакт із дитиною після стресу. Як можна допомогти»

09.10.2015

Класні керівники 8-11 класу

 

  1.  

Групова консультація «Особливості дитячої та підліткової соціальної травматизації»

25.01.2016

Педагоги

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Діти з особливими освітніми потребами

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Діти-сироти, позбавлені батьківського піклування

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Діти СЖО (переселенці, діти учасників АТО)

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Діти «групи ризику»

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Батьки дітей з особливими освітніми потребами

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Батьки дітей СЖО (переселенці, діти учасників АТО)

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Батьки дітей «групи ризику»

 

  1.  

Індивідуальні консультації

За індивідуальним планом

Опікуни

 

  1.  

Консультації «Робота з дітьми пільгових категорій»

07-12.09.2015

Класні керівники

 

  1.  

Консультації «Оздоровлення дітей незахищених верств населення в літній період»

09-18.05.2016

Класні керівники

 

  1.  

Індивідуальні профконсультації з питань: «Сучасний світ професій», «Навчальна діяльність: успіхи та здобутки», «Професія моєї мрії», «Чи готовий я до вибору професії?», «Щоб інших учити, потрібно самому вміти»

За потребою

Учні 9, 11 класів

 

  1.  

Індивідуальні консультації з питань: «Майбутнє починається сьогодні», «Як спілкуватися продуктивно», «Слухати – розуміти – взаємодіяти», «Якості й уміння, необхідні для ефективного спілкування»

 

За потребою

обдаровані учні

8-11 класів

 

Захисні

1.

 

Контроль за дотриманням прав дитини та виконанням своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей.

02.09.2015 –25.05.2016

Опікуни, батьки

 

2.

 

 

Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою реалізації права дітей,  дітьми позбавлених батьківського піклування, дітей з  малозабезпечених родин на організацію безкоштовне харчування.

07.09.2015 –25.05.2016

малозабезпечені діти, діти позбавлені батьківського піклування

 

3.

 

Сприяння, щодо надання матеріальної допомоги дітям-сиротам та дітям, що залишилися без піклування батьків

14-18.12. 2015

Діти-сироти,

діти позбавлені батьківського піклування

 

 

4.

 

Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою реалізації права дітей,  дітьми позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин на організацію залучення до гурткової роботи.

 

 

07-30.09. 2014

 

діти позбавлені батьківського піклування,

малозабезпечені діти

 

 

5.

Контроль за   станом   забезпечення   шкільним   приладдям  та   підручниками малозабезпечених,  дітей-сиріт і дітей, що залишились без   батьківської опіки.

 

02-12.09. 2014

 

діти-сироти,

діти позбавлені батьківського піклування

 

6.

 

Контроль за проходженням медичного огляду дітям-сиротам та дітям, що залишилися без піклування батьків.

07.09.2015 –25.05.2016

діти-сироти,

діти позбавлені батьківського піклування

 

7.

Соціальний захист з особливими потребами (дітей, які потрапили в складну життєву ситуацію)

10.09.2015 –25.05.2016

Учні ліцею

 

 

8

Співпраця зі службою у справах дітей, відділом опіки та піклування, Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Центром планування сім’ї ВОКЛ імені Миколи Пирогова з метою координації дій соціального патронажу учнів.

За планом закладу

Вчителі, учні 8-11 класів

 

Профілактичні

  1.                      

Виступ на психолого-педагогічному семінарі на тему «Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини»

21.09. 2015

Класні керівники 8 класу

 

  1.                      

Виступ на засіданні батьківського всеобучу на тему:

1) «Виховання відповідальності в дітей в умовах сім’ї»

2) «Роль сімейного виховання у формуванні особистості дитини»

 

12.11.2015

31.03.2016

 

Батьки учнів 8-11 класів

 

  1.                      

Профілактика суїциду

Лекція «Фактори, які  впливають на суїцидальну поведінку в дитячому та підлітковому віці»

 

02.11.2015

 

Класні керівники

 

  1.                      

Профілактика ВІЛ/СНІДу

Виступ  «Життя поруч з ВІЛ-інфекцією та СНІДом»

 

12.10.2015

 

Учні-омбудсмени

 

  1.                      

Лекція: «СНІД – поведінкова хвороба»

07.03.2016

Учні 8 класу

 

 

Дотримання прав дитини, соціальний захист прав прав і свобод дітей

 

 

 

  1.                      

Виступ «Презентація діяльності ліцейської асоціації омбудсменів «Феміда»

28.09.2015

Учні 8 класів

 

  1.                      

Презентація  «Сторінками Конвенції ООН про права дитини»

14.10.2015

Учні 8 класів

 

  1.                      

Година спілкування «Я – система громадянських  компетентностей, у дорослому житті – свідомий громадянин»

07.12.2015

Учні-омбудсмени

 

  1.                      

Участь в організації проведенні Ради профілактики правопорушень з учнями, які потребують профілактичної роботи

05-08.10.2015

09-14.11.2015

25-29.01.2016

22-27.02.2016

04-08.04.2016

Учні 8-11 класів,

класні керівники

 

 

Профілактика комп’ютерної та Інтернет-залежності

 

 

 

  1.                 

Виступ: «Правила  безпеки в  Інтернет»

09.12.2015

Учні 8 класів

 

  1.                 

Виступ «Мережа Інтернет – правила безпечної поведінки»

02.12.2015

Учні 9 класів

Семінар

  1.                 

Виступ на засіданні батьківського всеобучу на тему: «Виховання відповідальності в дітей в умовах сім’ї»

12.11.2015

 

Батьки учнів 8-11 класів

 

  1.                 

Виступ на педагогічному семінарі  на тему «Для чого потрібні домашні завдання?»

30.11.2015

Педколектив

 

 

Толерантне ставлення до людей з особливими освітніми потребами

 

 

 

14.

Виступ на нараді класних керівників: «Соціально-педагогічна діяльність з дітьми пільгових категорій»

03.09.2015

Класні керівники

 

15.

Виступ на тему «Підготовка старшокласників до сімейно-шлюбних стосунків»

03.09.2015

Батьки 8 класів

 

16

Виступ на тематичній нараді присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми потребами»

30.11.2015

Педколектив

 

17

Виступ на тему «3 грудня – Міжнародний день інвалідів»

03.12.2015

Учні 8 класів

 

18

Фестиваль-виставка «Повір у себе»:

- міський етап                               - обласний етап

04-09.04.2016

09-14.05.2016

Учні з особливими освітніми потребами

 

 

Робота з протидії  торгівлі людьми

 

 

 

19

Виступ «Профілактика потрапляння людей у рабство»

07.03.2016

Учні 9 класу

 

20

Виступ  «Роль сімейного виховання у формуванні особистості дитини»

31.03.2016

Батьки учнів 8-11 класів

 

21

Виступ  «Яку роботу слід шукати»

14.12.2015

Учні 10 класу

 

22

Відеосемінар з обговоренням «Станція призначення Життя»

24.02.2016

Учні 9 класу

 

Соціально-перетворювальні

  1.  

Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!»

23.09.2015

Учасники агітбригади

 

  1.  

Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!»

08.10.2015

Учасники агітбригади

 

  1.  

Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!»

23.12.2015

Учасники агітбригади

 

  1.  

Робота за соціальними проектами:

«До чистих джерел (душа, добро)»

«Як знайти собі цікаву справу»

 

І семестр

ІІ семестр

Діти з особливими освітніми потребами, багатодітні діти

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Я-омбудсмен!»

21.10.2015

Учні-омбудсмени

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Як набути практичних навичок у житті»

22.10.2015

Учні 11 класу

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Профілактика правопорушення серед підлітків»

17.12.2015

Учні 8 класу

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства»

18.02.2016

Учні 11 класу

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Наші права – щасливе дитинство»

03.02.2016

Учні 8 класу

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу «Зробимо Інтернет безпечним для дітей»

07.12.2015

Учні 8 класу

 

  1.  

Заняття з елементами тренінгу на тему: «Створення умов для формування соціальної компетентності учнів загальноосвітнього закладу» 

18.01.2016

Учні 10 класу

 

  1.  

Професійне самовизначення старшокласників

 

 

 

12.1

Заняття з елементами тренінгу «Професійний вибір. Класифікація професій»

14.09.2015

Учні 9 класу

 

12.2

Тренінг «Техніки пошуку праці. Заняття з елементами тренінгу 1 «Особливості працевлаштування в сучасних умовах»

14.10.2015

Учні 9 класу

 

12.3

 Заняття з елементами тренінгу «Особливості професійного зростання»

10.02.2016

Учні 11 класу

 

12.4

Заняття з елементами тренінгу «Занурення в професію»

06.04.2016

Учні 11 класу

 

12.5

Заняття з елементами тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії»

07.04.2016

Учні 9 класу

 

14

Профілактика наркотичної залежності

 

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу «Переваги життя без наркотиків»

05.10.2015

Учні 8 класу

 

 

Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма сприяння здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

Заняття з елементами тренінгу 3

Тема. Як діяти в ситуації ризику

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

 

28.09.2015

15.10.2015

11.02.2016

 

23.11.2015

13.05.2016

 

 

 

Учні 8 класу

 

 

 

Учні 9 класу

 

15

Профілактика паління

 

 

 

 

Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. «Здоров’я та здоровий спосіб життя»

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

 

18.11.2015

26.01.2016

 

 

 

Учні 8 класу

 

16

Профілактика ВІЛ/СНІДу

 

 

 

 

Модуль: «Прояви турботу та обачливість» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Заняття з елементами тренінгу «Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) і синдром набутого імунодефіциту (СНІД)»

25.01.2016

Учні 11 класу

 

 

Заняття з елементами тренінгу на тему: «Формування соціальних навичок і умінь в учнів щодо запобігання ризику ВІЛ-інфікування»

16.03.2016

Учні 10 класу

 

17

Профілактика суїциду

Модуль: «Моє майбутнє» (Програма сприяння здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Моє майбутнє життя. Заняття з елементами тренінгу 1

 

 

 

27.04.2016

 

 

 

Учні 10 класу

 

18

Заняття з елементами тренінгу «Уявіть своє життя: мрії та перешкоди»

18.03.2016

Учні 10 класу

 

19

Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне «Я»

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

16.09.2015

08.02.2016

Учні 8 класу

 

20

Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права»

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

Заняття з елементами тренінгу 3

 

10.09.2015

23.11.2015

14.12.2015

 

 

Учні-омбудсмени

 

21

Заняття з елементами тренінгу «Занурення в професію»

06.04.2016

Учні 11 класу

 

22

Заняття з елементами тренінгу «Вплив телебачення на свідомість молоді»

06.04.2016

Учні 10 класу

 

23

Заняття з елементами тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії»

07.04.2016

Учні 9 класу

 

24

Заняття з елементами тренінгу «Алкоголь: фактори ризику»

07.04.2016

Учні 10 класу

 

25

Соціально-перетворювальна робота з батьками

 

 

 

Заняття з елементами тренінгу «Як навчити дитину слухати?»

12.11.2015

Батьки учні 8 класу

 

 

Заняття з елементами тренінгу «Який ваш стиль батьківського виховання?»

14.01. 2016

Батьки учні 8 класу

 

 

Заняття з елементами тренінгу «Як навчити дитину слухати?»

31.03.2016

Батьки учні 9 класу

 

26.

 

Інформаційно роз’яснувальна декада по інклюзії «Мій заклад відкритий для всіх»

30.11-04.12.2015

Педколектив,

учні

 

Виступ на тематичній нараді присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми потребами»

30.11.2015

Педколектив

 

Виступ на тему «Кожна людина – унікальна і неповторна особистість»

02.12.2015

Учні 9 класу

 

Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами». Заняття 4

03.12.2015

Учні 8 класу

 

Заняття з елементами тренінгу «Як допомогти дітям з особливими світними потребами в загальноосвітній школі?»

03.12.2015

Учні-омбудсмени

 

Модуль: «Прояви турботу та обачливість»

Тема. Ризикована поведінка. Заняття з елементами тренінгу 1

 

02.12.2015

 

Учні 8 класу

 

27.

Заняття з елементами тренінгу за «Програмою сприяння здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»

 

 

Учні 8-9 класу

 

 

Модуль: «Твоє життя – твій вибір»

Тема. Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

Заняття з елементами тренінгу 3

Тема. Як діяти в ситуації ризику

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

28.09.2015

15.10.2015

11.02.2016

 

23.11.2015

13.05.2016

 

 

 

Учні 8 класу

 

 

 

Учні 9 класу

 

 

Модуль: «Прояви турботу та обачливість»

Тема. Ризикована поведінка

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

02.12.2015

27.01.2016

 

 

Учні 8 класу

 

 

Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права»

Тема. Власна відповідальність

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

Тема. Вивчаємо свої права

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

09.11.2015

10.12. 2016

 

14.04.2016

27.04.2016

 

 

Учні-омбудсмени

 

 

Учні-омбудсени

 

 

Модуль: «Моє майбутнє»

Тема. Моє майбутнє життя.                                        Заняття з елементами тренінгу 1

 

04.05.2016

 

Учні 10 класу

 

 

Модуль: «Прояви турботу та обачливість». Заняття з елементами тренінгу «Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) і синдром набутого імунодефіциту (СНІД)»

25.01.2016

Учні 11 класу

 

28

Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами»

 

Учні 8 класу

 

Заняття 1

07.09.2015

 

Заняття 2

07.10.2015

 

Заняття 3

19.11.2015

 

Заняття 4

02.12.2015

 

Організаційні

  1.  

Складання планів роботи:

- річного

- самоосвіти

- батьківського всеобучу

- ради профілактики правопорушень

 

03-11.09.2015

02.09.2015

15.09.2015

до 01.10.2015

 

 

  1.  

Оформлення та упорядкування списків та необхідної документації для роботи соціального педагога.

03-30.09.2015

 

 

  1.  

Оформлення актів побутових умов;

оформлення опису майна

09-10.2015

у разі необхідності

 

 

  1.  

Оформлення та поновлення інформації для інформаційно–консультивного куточка соціального педагога для вчителів, учнів та батьків

Раз у квартал

 

 

  1.  

Участь у педагогічних семінарах та педрадах

Згідно річного плану роботи ліцею

 

 

  1.  

Підготовка до виступів на батьківських зборах, семінарах, нарадах

За планом роботи ліцею

 

 

  1.  

Участь у нарадах при директорові

Щомісяця

 

 

  1.  

Участь у засіданні методичної ради

09.09.2015

21-29.11.2015

29.12-04.01.2016

23.02-01.03.2016

27.04-03.05.2016

 

 

  1.  

Оформлення протоколів нарад при директорові, методичної ради

За планом роботи ліцею

 

 

  1.  

Оформлення документів на літнє оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги

Починаючи з 19.05.2016

 

 

  1.  

Підготовка і подача інформації:

  оновлена інформація про стан охоплення працівниками психологічної служби соціально - психологічним супроводом дітей із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах;

 

10.09.2015

 

 

 – моніторинг стану супроводження учнів з особливими освітніми потребами

до 18.09.2015

 

 

– оновлена інформація банку даних щодо обліку дітей, які схильні до вчинення правопорушень, бродяжництва та жебрацтва, вживання алкоголю, наркотичних речовин

до 06.10.2015

 

 

 

 

  інформація  про участь працівників психологічної служби у реалізації пункту 13 наказу МОН України від 30.12.2010 № 1312 "Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Національної  кампанії  «Стоп  насильству» на період до 2015 року"

до 09.10.2015

 

 

 

інформація  про участь працівників психологічної служби у реалізації: 

  • пунктів 2.1, 2.2, 2.3, 3.2, 3.4, 3.5 наказу МОНмолодьспорт України від 03.08.2012 №888 "Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо профілактики правопорушень серед дітей та учнівської молоді на період до 2015 року";
  •  моніторинг стану обстеження працівниками психологічної служби  умов проживання дітей, які потребують підвищеної педагогічної уваги, виявлення деструктивних сімей, сімей, які опинилися у складних життєвих обставинах;
  • Загальнодержавної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року;
  •  Концепції реалізації державної політики у сфері профілактики правопорушень на період до 2015 року ;
  • Єдиної комплексної правоохоронної програми Вінницької області на 2010-2014 роки ;
  • пунктів 3.6, 3.7, 3.9 наказу МОНмолодьспорт України від 19.07.2012 №827 “Про затвердження плану заходів Міністерства освіти і науки, молоді та спорту щодо запобігання торгівлі людьми на період до 2015 року”;
  • Державної цільової соціальної програми протидії торгівлі людьми на період до    2015 року

до 02.11.2015

 

 

 

інформація про впровадження просвітницько-профілактичних програм «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя»

до 20.11.2015

 

 

інформація  про участь працівників психологічної служби у реалізації:

  • Державної програми «Репродуктивне здоров’я нації» на період до 2015 року ;
  • Державної цільової соціальної програми "Молодь України" на 2009-2015 роки

до 23.11.2015,

до 20.04.2016

 

 

 

інформація про  підсумки передплати на фахові психологічні  та соціально-педагогічні видання

 

до 23.11.2015

 

 

інформацію про здійснення супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в тому числі дітей, які виховуються в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу

до 21.12.2015

 

 

інформація  про участь працівників психологічної служби у реалізації пункту 8 наказу МОНмолодьспорт України від 25.11.2011 № 1358 "Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. №1039" (про проведення серед неповнолітніх інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на формування свідомого та поважливого ставлення до соціально-позитивного способу життя)

 

 

 

до 11.01.2016

 

 

 

 

списки дітей «групи-ризику» та дітей, які перебувають на внутрішкільному обліку та інформацію про проведену роботу з даними  категоріями дітей;

 

щоквартально до 26 числа

 

 

 інформацію про виконання плану заходів соціально-психологічної служби щодо соціально-психологічного супроводу учасників в умовах запровадження інклюзивного навчання

до 11.12.2015 р.  (за перший семестр)   та 15.05.2016р. (за навчальний рік) 

 

 

 інформацію про проведену роботу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування

до 11.12.2015 р.  (за перший семестр)   та 15.05.2016р. (за навчальний рік) 

 

 

інформацію про соціально-психологічний супровід та проведену    профорієнтаційну  роботу з  учнями

до 11.12.2015 р.  (за перший семестр)   та 15.05.2016р. (за навчальний рік) 

 

 

інформацію про участь працівників психологічної служби у профілактиці суїцидальної поведінки серед учнівської молоді

до 11.12.2014 р.  (за перший семестр)   та 15.05.2015р. (за навчальний рік) 

 

 

річний аналітичний та статистичний звіти соціального педагога

до 08.05.2016

 

 


 

Участь у реалізації  державних, національних, ОБЛАСНИХ  програм

 

Національна програма «Репродуктивне здоров’я нації» до 2015 року

1.Модуль: «Прояви турботу та обачливість» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема: «Ризикована поведінка».  Заняття з елементами тренінгу 1

                    Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

03.12.2015

27.01.2016

 

 

 

Учні 8 класу

 

3.Виступ на тему «Кожна людина – унікальна і неповторна особистість»

02.12.2015

Учні 9 класу

 

4. Заняття з елементами тренінгу «Зробимо Інтернет безпечним для дітей»

07.12.2015

Учні 8 класу

 

 

5.Заняття з елементами тренінгу «Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства»

18.02.2016

Учні 11 класу

 

6. Заняття з елементами тренінгу на тему: «Формування соціальних навичок і умінь в учнів щодо запобігання ризику ВІЛ-інфікування»

16.03.2016

Учні 10 класу

 

Концепція  реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки

Реалізація стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 р.

1-3. Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

  Заняття з елементами тренінгу 3

 

 

 

28.09.2015

15.10.2015

11.02.2016

 

 

Учні 8 класу

 

4. Заняття з елементами тренінгу «Переваги життя без наркотиків»

05.10.2015

Учні 8 класу

 

5. Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!»

08.10.2015

Учасники агітбригади

 

6. Лекція «СНІД – поведінкова хвороба»

07.03.2016

Учні 8 класу

 

 

 

 

 

Обласна цільової соціальної комплексної програми підтримки сім’ї, демографічного розвитку, попередження торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2015 року

Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2015 року

1.  Виступ на тему «Підготовка старшокласників до сімейно-шлюбних стосунків»

03.09.2015

Батьки учнів

 8 класів

 

2. Виступ на  батьківському  всеобучі на тему: «Виховання відповідальності »

10–15.11.

2014

Батьки учнів

8-11 класів

 

3-4. Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Як діяти в ситуації ризику?                               Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

23.11.2015

13.05.2016

 

 

 

Учні 9 класу

 

5. Відеосемінар з обговоренням «Станція призначення Життя»

24.02.2016

Учні 9 класу

 

6. Заняття з елементами тренінгу «Профілактика потрапляння людей в рабство»

07.03.2016

Учні 9 класу

 

 

 Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року

1. Виступ  «Життя поруч з ВІЛ-інфекцією та СНІДом»

12.10.2015

Учні-омбудсмени

 

2. Виступ на тему: «Презентація діяльності ліцейської асоціації омбудсменів «Феміда»

28.09.2015

Учні 8 класів

 

3. Заняття з елементами тренінгу «Як набути практичних навичок у житті»

22.10.2015

Учні 11 класу

 

4. Година спілкування «Я – система громадянських  компетентностей, у дорослому житті – свідомий громадянин»

07.12.2015

Учні-омбудсмени

 

5.Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Власна відповідальність. Заняття з елементами тренінгу 2

10.12.2016

Учні-омбудсмени

 

6-9. Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами»

 

Учні 10 класу

 

Заняття 1

07.09.2015

 

Заняття 2

07.10.2015

 

Заняття 3

19.11.2015

 

Заняття 4

02.12.2015

 

 

Комплексна правоохоронна програма на 2015-2018 роки в м.Вінниці

1. Заняття з елементами тренінгу «Професійний вибір. Класифікація професій»

14.09.2015

Учні 9 класу

 

2. Заняття з елементами тренінгу «Я-омбудсмен!»

20.10.2015

Учні-омбудсмени

 

3. Заняття з елементами тренінгу «Профілактика правопорушення серед підлітків»

17.12.2015

Учні 8 класу

 

4. Групова консультація «Особливості дитячої та підліткової соціальної травматизації»

25.01.2016

Педагоги

 

5. Заняття з елементами тренінгу «Життєві цінності як складова повноцінного буття людини»

04.02.2015

Учні 11 класу

 

6. Групова консультація «Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам»

09.11.2015

Батьки

 

7-8.Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Вивчаємо свої права                                          Заняття з елементами тренінгу 1

                                                                                      Заняття з елементами тренінгу 2

 

 

14.04.2016

27.04.2016

 

 

Учні -омбудсмени

 

 

Національна кампанія «Стоп насильству!» на період до 2015 року

 

1. Виступ на нараді класних керівників:

«Соціально-педагогічна діяльність з дітьми пільгових категорій»

 

03.09.2015

Класні керівники

 

2. Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Тема. Власна відповідальність. Заняття з елементами тренінгу 1

09.11.2015

Учні-омбудсмени

 

3. Тренінг «Техніки пошуку праці». Заняття з елементами тренінгу «Яку роботу слід шукати»

14.12.2015

Учні 10 класу

 

4. Модуль: «Прояви турботу та обачливість» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному»)

Заняття з елементами тренінгу «Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) і синдром набутого імунодефіциту (СНІД)»

25.01.2016

Учні 11 класу

 

5. Групова консультація на тему: «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження»

04.04.2016

Молоді педагоги

 

6. Виступ на  батьківському  всеобучі на тему: «Роль сімейного виховання у формуванні особистості дитини»

31.03.2016

Батьки учнів

8-11 класів

 

Державна програма «Молодь України» на 2009-2015 рр.

1. Лекція «Фактори, які впливають на суїцидальну поведінку в дитячому та підлітковому віці»

02.11.2015

Класні керівники

 

2. Виступ на тематичній нараді присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми потребами.»

30.11.2015

Педколектив

 

3. Заняття з елементами тренінгу «Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі?»

03.12.2015

Учні-омбудсмени

 

4. Заняття з елементами тренінгу на тему: «Створення умов для формування соціальної компетентності учнів загальноосвітнього закладу» 

18.01.2016

Учні 10 класу

 

5. Заняття з елементами тренінгу «Який ваш стиль батьківського виховання?»

14.01. 2016

Батьки учні 8 класу

 

6-7.Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне «Я»

Заняття з елементами тренінгу 1

Заняття з елементами тренінгу 2

 

16.09.2015

08.02.2016

Учні 8 класу

 

8. Групова консультація  «Кроки подолання стресу»

06.05.2016

Учні групи ІТМ-2

 

 

Обласна цільова програма роботи з обдарованою молоддю на 2014 – 2017 роки

 

1. Виступ на тему «Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини»

21.09. 2015

Класні керівники 8 класу

 

2. Виступ на педагогічному семінарі  на тему: «Для чого потрібні домашні завдання?»

30.11.2015

Педколектив

 

3. Заняття з елементами тренінгу «Особливості професійного зростання»

10.02.2016

Учні 11 класу

 

4.Тренінг «Техніки пошуку праці. Заняття з елементами тренінгу 1 «Особливості працевлаштування в сучасних умовах»

14.10.2015

Учні 9 класу

 

5.Виступ «Яку роботу слід шукати»

14.12.2015

Учні 10 класу

 

6. Заняття з елементами тренінгу «Занурення в професію»

06.04.2016

Учні 11 класу

 

7. Заняття з елементами тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії»

07.04.2016

Учні 9 класу

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
8 липня 2018
Переглядів
2090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку