Вінниця/Україна, заклад "Вінницький технічний ліцей", укл. Щорс В.В.., 2015 - 18 стр.
Спеціалізація - соціальна педагогіка/робота соціального педагога в школі.
Вступ.
Заходи згідно функцій по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками, органами держадмінестрацій та місцевого врядування: діагностична, профілактична, соціально-перетворювальна, захисна, організаційна, прогностична, консультативна.
Заходи за державними, національними та регіональними програмами.
ПОГОДЖЕНО Керівник Центру практичної психології та соціальної роботи
___________________ Ж. Воловодівська
|
|
ЗАТВЕРДЖЕНО Директор закладу «Вінницький технічний ліцей»
_______________ С. Пастух
|
роботи соціального педагога
закладу «Вінницький технічний ліцей»
Щорса Вадима Володимировича
на 2015-2016 навчальний рік
ВСТУП
Протягом 2014-2015 навчального року соціальним педагогом закладу «Вінницький технічний ліцей» здійснювався супровід навчально-виховного процесу з метою створення в освітньому закладі умов для максимально успішного особистісного розвитку, навчання і соціалізації дитини та психологічної просвіти вчителів, батьків, учнів.
Система роботи соціального педагога побудована на співпраці з психологом, вчителями, учнями і їхніми родинами. Системний підхід у роботі з батьками містить такі напрями роботи: психологічна просвіта, діагностика, консультації.
Просвітницька робота з батьками включає виступи на батьківських зборах, заняття з елементами тренінгу, круглі столи, лекції. Ці інтерактивні форми роботи допомагають не лише побудувати контакт із батьками, а й змінити позиції батьків щодо виховання своїх дітей.
Батьківський всеобуч був спрямований на підвищення соціальних, педагогічних та психологічних знань батьків і проходив на тему: «Як підготувати дитину до дорослого життя» (13.11.2014р.);
Для батьків 8 класу було проведено заняття з елементами тренінгу на тему: «Який Ваш стиль батьківського виховання» (22.01.2015р.), метою якого було навчити батьків бачити переваги демократичного стилю батьківства і застосовувати його; сформувати підтримуючу спільноту однодумців у якій батьки та вчителі зможуть покращити батьківські навички; зрозуміти значущість свого впливу на дітей та здатність підготувати їх до життя; виховувати вольові риси особистості без руйнівного впливу на неї; заняття з елементами тренінгу на тему: «Як навчити дитину слухати?» - батьки 10 класу (22.01.2015р.); виступ на тему «Чого найбільше потребує ваша дитина?» (10.09.2014) – батьки 8 класу; групову консультацію«Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам» (13.11.2014) - батьки 8 класу.
Соціально-перетворювана функція реалізовувалась у роботі з учнями 8-11 класів. Для учнів були проведені тренінги за просвітницькою програмою «Рівний-рівному», відеосемінар «Доброта» з обговоренням (8 класу), тренінг «Техніки пошуку праці», «Моє соціальне «Я», «Я вчуся захищати свої права»; заняття з елементами тренінгу на правову тематику («Наші права – щасливе дитинство», 8 клас, 04.02.2015р.; «Вивчаємо свої права» (2 заняття), учні 9 класу, 15.04.2015р., 23.04.2015р.; «Профілактика правопорушення серед підлітків», 10 клас, 19.05.2015р.; «Зробимо Інтернет безпечним для дітей», 8 клас, 08.12.2014 р.; «Профілактика правопорушення серед підлітків», 8 клас, 17.12.2014р.).
Соціальним педагогом було проведено два загальноліцейських тижня: інформаційно-роз’яснювальна декада по інклюзії та тиждень соціальної підтримки.
Головною метою діяльності ліцейських омбудсменів «Феміда» – формування відповідальної активної позиції підлітків у реалізації прав у житті; розвиток навичок використання отриманих знань при вирішенні реальних ситуацій. Протягом року випустили презентаційний буклет про діяльність омбудсменів, відвідали засідання міського клубу «Бумеранг» у ВМПДЮ, взяли участь у проведенні засідань ліцейської асоціації омбудсменів, участь у засіданнях Ради профілактики правопорушень, проведенні інформаційних хвилинок для учнів 8-10 класів, проведенні заняття з елементами тренінгу, спільно з соціальним педагогом, на тему: «Як навчити дитину слухати?» (22.01.2015р.).
Протягом навчального року здійснював реалізацію проекту ММК «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». 21 квітня 2015 р. презентували виступ ліцейної агітбригади «Здоровий квартал» на тему «Мистецтво бути здоровим!» на Фестивалі учнівських агітбригад у приміщенні комунального закладу «Гуманітарна гімназія № 1 ім. М. Пирогова Вінницької міської ради».
Соціологічні дослідження, психодіагностика проводилася за методикою Я. Морено «Соціометрія» з учнями 8-х класів; «КОЗ-2» з учнями 10-го класу; опитування «Вивчення загальної думки дітей та підлітків щодо відкриття у наступному, 2015р. у м.Вінниці Резиденції Діда Мороза чи Святого Миколая?» з учнями 8-11-х класів (згідно листа Департаменту освіти ВМР); анкетування з учнями переможцями та призерами Всеукраїнських олімпіад різних рівнів щодо мотивації до участі в олімпіадному русі (за запитом адміністрації закладу).
Соціальний педагог узяв участь в організації та проведенні багатоденного (4-денного) міжнародного навчально-методичного семінару в рамках проекту «Родинна твердиня» - керівник групи педагогів (у м. Конотоп Сумської області – 30.03- 04.04.2015р.; у м. Хмельницькому – 03-07.11.2014р.; у м. Вінниці – 21-24.10.2014р.).
27.11.2014 р. – проведено майстер-клас для соціальних педагогів загальноосвітніх навчальних закладів: «Соціально-педагогічна профілактика школярів шляхом залучення їх до діяльності шкільних омбудсменів».
.
Пріоритетними напрямки роботи на 2015-2016 навчальний рік є:
№ |
Функції по роботі з учнями, педпрацівниками, батьками |
Терміни виконання |
Цільова група |
Відмітка про виконання |
|||||
Діагностичні |
|||||||||
|
Методика «Типологія особистості та привабливе професійне середовище» (за Д.Голландом) |
За потребою |
Учні 9 класу |
|
|||||
|
Відвідування уроків з метою спостереження за учнями, що потребують соціальної допомоги |
За потребою |
Учні, вчителі |
|
|||||
|
Моніторинги: Дослідження «Аналіз ризиків виникнення різних форм насильства серед дітей та над дітьми» Дослідження «Вивчення поінформованості та відношення старшокласників до вживання наркотичних засобів, алкогольних напоїв та тютюнопаління» Дослідження «Молодь и протиправна поведінка» |
05-30.10.2015
01-25.12.2015
01-29.02.2016 |
Учні 9 класів
учні 8, 10 класів
учнів 10 класів |
|
|||||
Прогностичні |
|||||||||
1. |
Складання соціального паспорту ліцею: - дітей - сиріт; - дітей, позбавлених батьківського піклування; - соціальних сиріт; - дітей – інвалідів; - дітей, що постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС; - дітей з неповних сімей (напівсиріт або батьки яких розлучені); - дітей з багатодітних сімей; - дітей з неблагополучних сімей. |
02 -10.09. 2014 11-15.01.2015 |
З класними керівниками 8-11 класів |
|
|||||
2. |
Обстеження стану житлово-побутових умов дітей, позбавлених батьківського піклування, багатодітних родин, переселенців, біженців, з сімей учасників АТО |
14.09.2015 –30.04.2016 |
Учні, опікуни, батьки |
|
|||||
3. |
Виявлення і постановка на облік дітей, схильних до правопорушень |
Щоквартально |
Учні 8-10 класів |
|
|||||
4. |
Консиліум «Вивчення індивідуально-психологічних особливостей учнів з ознаками обдарованості, визначення індивідуальних освітніх траєкторій та особливостей супроводження» |
01.02.2016 |
Класні керівники 8-9 класів |
|
|||||
Консультативні |
|||||||||
|
Консультація за результатом анкетування за методикою «Типологія особистості та привабливе професійне середовище» |
За потребою |
Класні керівники, учні, батьки |
|
|||||
|
Консультації за результатом дослідження «Аналіз ризиків виникнення різних форм насильства серед дітей та над дітьми» |
02-12.11.2015 |
Класні керівники, учні, батьки |
|
|||||
|
Консультації за результатом дослідження «Вивчення поінформованості та відношення старшокласників до вживання наркотичних засобів, алкогольних напоїв та тютюнопаління» |
25.12-11.01.2016 |
Класні керівники, учні, батьки |
|
|||||
|
Консультації за результатом дослідження «Молодь и протиправна поведінка» |
02-14.03.2016 |
Класні керівники, учні, батьки |
|
|||||
|
Групова консультація «Збережемо дітей від пасивного паління» |
12.01.2016 |
Класні керівники |
|
|||||
|
Групова консультація на тему: «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження» |
04.04.2016 |
Молоді педагоги |
|
|||||
|
Групова консультація «Вчимося бути емоційно витриманими» |
01.10.2015 |
Учні групи ФМН-1 |
|
|||||
|
Групова консультація «Кроки подолання стресу» |
06.05.2016 |
Учні групи ІТМ-2 |
|
|||||
|
Групова консультація «Правильне планування режиму дня під час навчальних занять» |
04.11.2015 |
Учні групи ЛІН-1 |
|
|||||
|
Групова консультація «Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам» |
09.11.2015 |
Батьки |
|
|||||
|
Групова консультація «Як допомогти підлітку впоратися з тривогою та агресією» |
30.03.2016 |
Батьки учнів 8 класу |
|
|||||
|
Групова консультація «Первинний контакт із дитиною після стресу. Як можна допомогти» |
09.10.2015 |
Класні керівники 8-11 класу |
|
|||||
|
Групова консультація «Особливості дитячої та підліткової соціальної травматизації» |
25.01.2016 |
Педагоги |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Діти з особливими освітніми потребами |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Діти-сироти, позбавлені батьківського піклування |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Діти СЖО (переселенці, діти учасників АТО) |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Діти «групи ризику» |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Батьки дітей з особливими освітніми потребами |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Батьки дітей СЖО (переселенці, діти учасників АТО) |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Батьки дітей «групи ризику» |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації |
За індивідуальним планом |
Опікуни |
|
|||||
|
Консультації «Робота з дітьми пільгових категорій» |
07-12.09.2015 |
Класні керівники |
|
|||||
|
Консультації «Оздоровлення дітей незахищених верств населення в літній період» |
09-18.05.2016 |
Класні керівники |
|
|||||
|
Індивідуальні профконсультації з питань: «Сучасний світ професій», «Навчальна діяльність: успіхи та здобутки», «Професія моєї мрії», «Чи готовий я до вибору професії?», «Щоб інших учити, потрібно самому вміти» |
За потребою |
Учні 9, 11 класів |
|
|||||
|
Індивідуальні консультації з питань: «Майбутнє починається сьогодні», «Як спілкуватися продуктивно», «Слухати – розуміти – взаємодіяти», «Якості й уміння, необхідні для ефективного спілкування» |
За потребою |
обдаровані учні 8-11 класів |
|
|||||
Захисні |
|||||||||
1.
|
Контроль за дотриманням прав дитини та виконанням своїх обов’язків опікунами, батьками проблемних сімей. |
02.09.2015 –25.05.2016 |
Опікуни, батьки |
|
|||||
2.
|
Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою реалізації права дітей, дітьми позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин на організацію безкоштовне харчування. |
07.09.2015 –25.05.2016 |
малозабезпечені діти, діти позбавлені батьківського піклування |
|
|||||
3.
|
Сприяння, щодо надання матеріальної допомоги дітям-сиротам та дітям, що залишилися без піклування батьків |
14-18.12. 2015 |
Діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування |
|
|||||
4.
|
Здійснення організаційно-розпорядчих заходів з метою реалізації права дітей, дітьми позбавлених батьківського піклування, дітей з малозабезпечених родин на організацію залучення до гурткової роботи. |
07-30.09. 2014
|
діти позбавлені батьківського піклування, малозабезпечені діти |
|
|||||
5. |
Контроль за станом забезпечення шкільним приладдям та підручниками малозабезпечених, дітей-сиріт і дітей, що залишились без батьківської опіки. |
02-12.09. 2014
|
діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування |
|
|||||
6.
|
Контроль за проходженням медичного огляду дітям-сиротам та дітям, що залишилися без піклування батьків. |
07.09.2015 –25.05.2016 |
діти-сироти, діти позбавлені батьківського піклування |
|
|||||
7. |
Соціальний захист з особливими потребами (дітей, які потрапили в складну життєву ситуацію) |
10.09.2015 –25.05.2016 |
Учні ліцею |
|
|||||
8 |
Співпраця зі службою у справах дітей, відділом опіки та піклування, Центром соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді, Центром планування сім’ї ВОКЛ імені Миколи Пирогова з метою координації дій соціального патронажу учнів. |
За планом закладу |
Вчителі, учні 8-11 класів |
|
|||||
Профілактичні |
|||||||||
|
Виступ на психолого-педагогічному семінарі на тему «Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини» |
21.09. 2015 |
Класні керівники 8 класу |
|
|||||
|
Виступ на засіданні батьківського всеобучу на тему: 1) «Виховання відповідальності в дітей в умовах сім’ї» 2) «Роль сімейного виховання у формуванні особистості дитини» |
12.11.2015 31.03.2016 |
Батьки учнів 8-11 класів |
|
|||||
|
Профілактика суїциду Лекція «Фактори, які впливають на суїцидальну поведінку в дитячому та підлітковому віці» |
02.11.2015 |
Класні керівники |
|
|||||
|
Профілактика ВІЛ/СНІДу Виступ «Життя поруч з ВІЛ-інфекцією та СНІДом» |
12.10.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
|||||
|
Лекція: «СНІД – поведінкова хвороба» |
07.03.2016 |
Учні 8 класу |
|
|||||
|
Дотримання прав дитини, соціальний захист прав прав і свобод дітей |
|
|
|
|||||
|
Виступ «Презентація діяльності ліцейської асоціації омбудсменів «Феміда» |
28.09.2015 |
Учні 8 класів |
|
|||||
|
Презентація «Сторінками Конвенції ООН про права дитини» |
14.10.2015 |
Учні 8 класів |
|
|||||
|
Година спілкування «Я – система громадянських компетентностей, у дорослому житті – свідомий громадянин» |
07.12.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
|||||
|
Участь в організації проведенні Ради профілактики правопорушень з учнями, які потребують профілактичної роботи |
05-08.10.2015 09-14.11.2015 25-29.01.2016 22-27.02.2016 04-08.04.2016 |
Учні 8-11 класів, класні керівники |
|
|||||
|
Профілактика комп’ютерної та Інтернет-залежності |
|
|
|
|||||
|
Виступ: «Правила безпеки в Інтернет» |
09.12.2015 |
Учні 8 класів |
|
|||||
|
Виступ «Мережа Інтернет – правила безпечної поведінки» |
02.12.2015 |
Учні 9 класів |
Семінар |
|||||
|
Виступ на засіданні батьківського всеобучу на тему: «Виховання відповідальності в дітей в умовах сім’ї» |
12.11.2015
|
Батьки учнів 8-11 класів |
|
|||||
|
Виступ на педагогічному семінарі на тему «Для чого потрібні домашні завдання?» |
30.11.2015 |
Педколектив |
|
|||||
|
Толерантне ставлення до людей з особливими освітніми потребами |
|
|
|
|||||
14. |
Виступ на нараді класних керівників: «Соціально-педагогічна діяльність з дітьми пільгових категорій» |
03.09.2015 |
Класні керівники |
|
|||||
15. |
Виступ на тему «Підготовка старшокласників до сімейно-шлюбних стосунків» |
03.09.2015 |
Батьки 8 класів |
|
|||||
16 |
Виступ на тематичній нараді присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми потребами» |
30.11.2015 |
Педколектив |
|
|||||
17 |
Виступ на тему «3 грудня – Міжнародний день інвалідів» |
03.12.2015 |
Учні 8 класів |
|
|||||
18 |
Фестиваль-виставка «Повір у себе»: - міський етап - обласний етап |
04-09.04.2016 09-14.05.2016 |
Учні з особливими освітніми потребами |
|
|||||
|
Робота з протидії торгівлі людьми |
|
|
|
|||||
19 |
Виступ «Профілактика потрапляння людей у рабство» |
07.03.2016 |
Учні 9 класу |
|
|||||
20 |
Виступ «Роль сімейного виховання у формуванні особистості дитини» |
31.03.2016 |
Батьки учнів 8-11 класів |
|
|||||
21 |
Виступ «Яку роботу слід шукати» |
14.12.2015 |
Учні 10 класу |
|
|||||
22 |
Відеосемінар з обговоренням «Станція призначення Життя» |
24.02.2016 |
Учні 9 класу |
|
|||||
Соціально-перетворювальні |
|||||||||
|
Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!» |
23.09.2015 |
Учасники агітбригади |
|
|||||
|
Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!» |
08.10.2015 |
Учасники агітбригади |
|
|||||
|
Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!» |
23.12.2015 |
Учасники агітбригади |
|
|||||
|
Робота за соціальними проектами: «До чистих джерел (душа, добро)» «Як знайти собі цікаву справу» |
І семестр ІІ семестр |
Діти з особливими освітніми потребами, багатодітні діти |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Я-омбудсмен!» |
21.10.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Як набути практичних навичок у житті» |
22.10.2015 |
Учні 11 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Профілактика правопорушення серед підлітків» |
17.12.2015 |
Учні 8 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства» |
18.02.2016 |
Учні 11 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Наші права – щасливе дитинство» |
03.02.2016 |
Учні 8 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Зробимо Інтернет безпечним для дітей» |
07.12.2015 |
Учні 8 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу на тему: «Створення умов для формування соціальної компетентності учнів загальноосвітнього закладу» |
18.01.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
|
Професійне самовизначення старшокласників |
|
|
|
|||||
12.1 |
Заняття з елементами тренінгу «Професійний вибір. Класифікація професій» |
14.09.2015 |
Учні 9 класу |
|
|||||
12.2 |
Тренінг «Техніки пошуку праці. Заняття з елементами тренінгу 1 «Особливості працевлаштування в сучасних умовах» |
14.10.2015 |
Учні 9 класу |
|
|||||
12.3 |
Заняття з елементами тренінгу «Особливості професійного зростання» |
10.02.2016 |
Учні 11 класу |
|
|||||
12.4 |
Заняття з елементами тренінгу «Занурення в професію» |
06.04.2016 |
Учні 11 класу |
|
|||||
12.5 |
Заняття з елементами тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії» |
07.04.2016 |
Учні 9 класу |
|
|||||
14 |
Профілактика наркотичної залежності |
|
|
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Переваги життя без наркотиків» |
05.10.2015 |
Учні 8 класу |
|
|||||
|
Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма сприяння здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 Заняття з елементами тренінгу 3 Тема. Як діяти в ситуації ризику Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
28.09.2015 15.10.2015 11.02.2016
23.11.2015 13.05.2016 |
Учні 8 класу
Учні 9 класу |
|
|||||
15 |
Профілактика паління |
|
|
|
|||||
|
Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. «Здоров’я та здоровий спосіб життя» Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
18.11.2015 26.01.2016 |
Учні 8 класу |
|
|||||
16 |
Профілактика ВІЛ/СНІДу |
|
|
|
|||||
|
Модуль: «Прояви турботу та обачливість» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Заняття з елементами тренінгу «Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) і синдром набутого імунодефіциту (СНІД)» |
25.01.2016 |
Учні 11 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу на тему: «Формування соціальних навичок і умінь в учнів щодо запобігання ризику ВІЛ-інфікування» |
16.03.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
17 |
Профілактика суїциду Модуль: «Моє майбутнє» (Програма сприяння здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Моє майбутнє життя. Заняття з елементами тренінгу 1 |
27.04.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
18 |
Заняття з елементами тренінгу «Уявіть своє життя: мрії та перешкоди» |
18.03.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
19 |
Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне «Я» Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
16.09.2015 08.02.2016 |
Учні 8 класу |
|
|||||
20 |
Заняття з елементами тренінгу «Я вчуся захищати свої права» Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 Заняття з елементами тренінгу 3 |
10.09.2015 23.11.2015 14.12.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
|||||
21 |
Заняття з елементами тренінгу «Занурення в професію» |
06.04.2016 |
Учні 11 класу |
|
|||||
22 |
Заняття з елементами тренінгу «Вплив телебачення на свідомість молоді» |
06.04.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
23 |
Заняття з елементами тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії» |
07.04.2016 |
Учні 9 класу |
|
|||||
24 |
Заняття з елементами тренінгу «Алкоголь: фактори ризику» |
07.04.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
25 |
Соціально-перетворювальна робота з батьками |
|
|
||||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Як навчити дитину слухати?» |
12.11.2015 |
Батьки учні 8 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Який ваш стиль батьківського виховання?» |
14.01. 2016 |
Батьки учні 8 класу |
|
|||||
|
Заняття з елементами тренінгу «Як навчити дитину слухати?» |
31.03.2016 |
Батьки учні 9 класу |
|
|||||
26.
|
Інформаційно роз’яснувальна декада по інклюзії «Мій заклад відкритий для всіх» |
30.11-04.12.2015 |
Педколектив, учні |
|
|||||
Виступ на тематичній нараді присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми потребами» |
30.11.2015 |
Педколектив |
|
||||||
Виступ на тему «Кожна людина – унікальна і неповторна особистість» |
02.12.2015 |
Учні 9 класу |
|
||||||
Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами». Заняття 4 |
03.12.2015 |
Учні 8 класу |
|
||||||
Заняття з елементами тренінгу «Як допомогти дітям з особливими світними потребами в загальноосвітній школі?» |
03.12.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
||||||
Модуль: «Прояви турботу та обачливість» Тема. Ризикована поведінка. Заняття з елементами тренінгу 1 |
02.12.2015 |
Учні 8 класу |
|
||||||
27. |
Заняття з елементами тренінгу за «Програмою сприяння здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний – рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» |
|
Учні 8-9 класу |
|
|||||
|
Модуль: «Твоє життя – твій вибір» Тема. Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 Заняття з елементами тренінгу 3 Тема. Як діяти в ситуації ризику Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
28.09.2015 15.10.2015 11.02.2016
23.11.2015 13.05.2016 |
Учні 8 класу
Учні 9 класу |
|
|||||
|
Модуль: «Прояви турботу та обачливість» Тема. Ризикована поведінка Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
02.12.2015 27.01.2016 |
Учні 8 класу |
|
|||||
|
Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» Тема. Власна відповідальність Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 Тема. Вивчаємо свої права Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
09.11.2015 10.12. 2016
14.04.2016 27.04.2016 |
Учні-омбудсмени
Учні-омбудсени |
|
|||||
|
Модуль: «Моє майбутнє» Тема. Моє майбутнє життя. Заняття з елементами тренінгу 1 |
04.05.2016 |
Учні 10 класу |
|
|||||
|
Модуль: «Прояви турботу та обачливість». Заняття з елементами тренінгу «Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) і синдром набутого імунодефіциту (СНІД)» |
25.01.2016 |
Учні 11 класу |
|
|||||
28 |
Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами» |
|
Учні 8 класу |
|
|||||
Заняття 1 |
07.09.2015 |
|
|||||||
Заняття 2 |
07.10.2015 |
|
|||||||
Заняття 3 |
19.11.2015 |
|
|||||||
Заняття 4 |
02.12.2015 |
|
|||||||
Організаційні |
|||||||||
|
Складання планів роботи: - річного - самоосвіти - батьківського всеобучу - ради профілактики правопорушень |
03-11.09.2015 02.09.2015 15.09.2015 до 01.10.2015 |
|
|
|||||
|
Оформлення та упорядкування списків та необхідної документації для роботи соціального педагога. |
03-30.09.2015 |
|
|
|||||
|
Оформлення актів побутових умов; оформлення опису майна |
09-10.2015 у разі необхідності |
|
|
|||||
|
Оформлення та поновлення інформації для інформаційно–консультивного куточка соціального педагога для вчителів, учнів та батьків |
Раз у квартал |
|
|
|||||
|
Участь у педагогічних семінарах та педрадах |
Згідно річного плану роботи ліцею |
|
|
|||||
|
Підготовка до виступів на батьківських зборах, семінарах, нарадах |
За планом роботи ліцею |
|
|
|||||
|
Участь у нарадах при директорові |
Щомісяця |
|
|
|||||
|
Участь у засіданні методичної ради |
09.09.2015 21-29.11.2015 29.12-04.01.2016 23.02-01.03.2016 27.04-03.05.2016 |
|
|
|||||
|
Оформлення протоколів нарад при директорові, методичної ради |
За планом роботи ліцею |
|
|
|||||
|
Оформлення документів на літнє оздоровлення дітей, які потребують особливої соціальної уваги |
Починаючи з 19.05.2016 |
|
|
|||||
|
Підготовка і подача інформації: – оновлена інформація про стан охоплення працівниками психологічної служби соціально - психологічним супроводом дітей із сімей, які опинились у складних життєвих обставинах; |
10.09.2015 |
|
|
|||||
– моніторинг стану супроводження учнів з особливими освітніми потребами |
до 18.09.2015 |
|
|
||||||
– оновлена інформація банку даних щодо обліку дітей, які схильні до вчинення правопорушень, бродяжництва та жебрацтва, вживання алкоголю, наркотичних речовин |
до 06.10.2015
|
|
|
||||||
– інформація про участь працівників психологічної служби у реалізації пункту 13 наказу МОН України від 30.12.2010 № 1312 "Про затвердження Плану заходів щодо реалізації Національної кампанії «Стоп насильству» на період до 2015 року" |
до 09.10.2015
|
|
|
||||||
інформація про участь працівників психологічної служби у реалізації:
|
до 02.11.2015
|
|
|
||||||
інформація про впровадження просвітницько-профілактичних програм «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя» |
до 20.11.2015 |
|
|
||||||
інформація про участь працівників психологічної служби у реалізації:
|
до 23.11.2015, до 20.04.2016
|
|
|
||||||
інформація про підсумки передплати на фахові психологічні та соціально-педагогічні видання |
до 23.11.2015 |
|
|
||||||
інформацію про здійснення супроводу дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в тому числі дітей, які виховуються в прийомних сім’ях та дитячих будинках сімейного типу |
до 21.12.2015 |
|
|
||||||
інформація про участь працівників психологічної служби у реалізації пункту 8 наказу МОНмолодьспорт України від 25.11.2011 № 1358 "Про виконання розпорядження Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2011 р. №1039" (про проведення серед неповнолітніх інформаційно-просвітницької роботи, спрямованої на формування свідомого та поважливого ставлення до соціально-позитивного способу життя) |
до 11.01.2016
|
|
|
||||||
списки дітей «групи-ризику» та дітей, які перебувають на внутрішкільному обліку та інформацію про проведену роботу з даними категоріями дітей; |
щоквартально до 26 числа |
|
|
||||||
інформацію про виконання плану заходів соціально-психологічної служби щодо соціально-психологічного супроводу учасників в умовах запровадження інклюзивного навчання |
до 11.12.2015 р. (за перший семестр) та 15.05.2016р. (за навчальний рік) |
|
|
||||||
інформацію про проведену роботу з дітьми-сиротами та дітьми, позбавленими батьківського піклування |
до 11.12.2015 р. (за перший семестр) та 15.05.2016р. (за навчальний рік) |
|
|
||||||
інформацію про соціально-психологічний супровід та проведену профорієнтаційну роботу з учнями |
до 11.12.2015 р. (за перший семестр) та 15.05.2016р. (за навчальний рік) |
|
|
||||||
інформацію про участь працівників психологічної служби у профілактиці суїцидальної поведінки серед учнівської молоді |
до 11.12.2014 р. (за перший семестр) та 15.05.2015р. (за навчальний рік) |
|
|
||||||
річний аналітичний та статистичний звіти соціального педагога |
до 08.05.2016 |
|
|
||||||
Участь у реалізації державних, національних, ОБЛАСНИХ програм
|
|||
Національна програма «Репродуктивне здоров’я нації» до 2015 року |
|||
1.Модуль: «Прояви турботу та обачливість» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема: «Ризикована поведінка». Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
03.12.2015 27.01.2016 |
Учні 8 класу |
|
3.Виступ на тему «Кожна людина – унікальна і неповторна особистість» |
02.12.2015 |
Учні 9 класу |
|
4. Заняття з елементами тренінгу «Зробимо Інтернет безпечним для дітей» |
07.12.2015 |
Учні 8 класу
|
|
5.Заняття з елементами тренінгу «Формування рівноправного та відповідального материнства і батьківства» |
18.02.2016 |
Учні 11 класу |
|
6. Заняття з елементами тренінгу на тему: «Формування соціальних навичок і умінь в учнів щодо запобігання ризику ВІЛ-інфікування» |
16.03.2016 |
Учні 10 класу |
|
Концепція реалізації державної політики у сфері протидії поширенню наркоманії, боротьби з незаконним обігом наркотичних засобів, психотропних речовин та прекурсорів на 2011-2015 роки Реалізація стратегії державної політики щодо наркотиків на період до 2020 р. |
|||
1-3. Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Наркотичні речовини як фактор загрози здоров’ю Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 Заняття з елементами тренінгу 3 |
28.09.2015 15.10.2015 11.02.2016 |
Учні 8 класу |
|
4. Заняття з елементами тренінгу «Переваги життя без наркотиків» |
05.10.2015 |
Учні 8 класу |
|
5. Робота за проектом «Формування учнівських агітбригад, як попередження соціально-негативних явищ». Виступ на тему «Мистецтво бути здоровим!» |
08.10.2015 |
Учасники агітбригади |
|
6. Лекція «СНІД – поведінкова хвороба» |
07.03.2016 |
Учні 8 класу |
|
|
|
|
|
Обласна цільової соціальної комплексної програми підтримки сім’ї, демографічного розвитку, попередження торгівлі людьми та забезпечення рівних прав і можливостей жінок та чоловіків на період до 2015 року Державна цільова соціальна програма протидії торгівлі людьми на період до 2015 року |
|||
1. Виступ на тему «Підготовка старшокласників до сімейно-шлюбних стосунків» |
03.09.2015 |
Батьки учнів 8 класів |
|
2. Виступ на батьківському всеобучі на тему: «Виховання відповідальності » |
10–15.11. 2014 |
Батьки учнів 8-11 класів |
|
3-4. Модуль: «Твоє життя – твій вибір» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Як діяти в ситуації ризику? Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
23.11.2015 13.05.2016 |
Учні 9 класу |
|
5. Відеосемінар з обговоренням «Станція призначення Життя» |
24.02.2016 |
Учні 9 класу |
|
6. Заняття з елементами тренінгу «Профілактика потрапляння людей в рабство» |
07.03.2016 |
Учні 9 класу |
|
Загальнодержавна програма «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року |
|||
1. Виступ «Життя поруч з ВІЛ-інфекцією та СНІДом» |
12.10.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
2. Виступ на тему: «Презентація діяльності ліцейської асоціації омбудсменів «Феміда» |
28.09.2015 |
Учні 8 класів |
|
3. Заняття з елементами тренінгу «Як набути практичних навичок у житті» |
22.10.2015 |
Учні 11 класу |
|
4. Година спілкування «Я – система громадянських компетентностей, у дорослому житті – свідомий громадянин» |
07.12.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
5.Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Власна відповідальність. Заняття з елементами тренінгу 2 |
10.12.2016 |
Учні-омбудсмени |
|
6-9. Заняття з елементами тренінгу «Навички підтримки людини з особливими потребами» |
|
Учні 10 класу |
|
Заняття 1 |
07.09.2015 |
|
|
Заняття 2 |
07.10.2015 |
|
|
Заняття 3 |
19.11.2015 |
|
|
Заняття 4 |
02.12.2015 |
|
|
Комплексна правоохоронна програма на 2015-2018 роки в м.Вінниці |
|||
1. Заняття з елементами тренінгу «Професійний вибір. Класифікація професій» |
14.09.2015 |
Учні 9 класу |
|
2. Заняття з елементами тренінгу «Я-омбудсмен!» |
20.10.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
3. Заняття з елементами тренінгу «Профілактика правопорушення серед підлітків» |
17.12.2015 |
Учні 8 класу |
|
4. Групова консультація «Особливості дитячої та підліткової соціальної травматизації» |
25.01.2016 |
Педагоги |
|
5. Заняття з елементами тренінгу «Життєві цінності як складова повноцінного буття людини» |
04.02.2015 |
Учні 11 класу |
|
6. Групова консультація «Підтримка дитини в кризовій ситуації. Поради батькам» |
09.11.2015 |
Батьки |
|
7-8.Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Вивчаємо свої права Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
14.04.2016 27.04.2016 |
Учні -омбудсмени |
|
Національна кампанія «Стоп насильству!» на період до 2015 року
|
|||
1. Виступ на нараді класних керівників: «Соціально-педагогічна діяльність з дітьми пільгових категорій» |
03.09.2015 |
Класні керівники |
|
2. Модуль: «Знаємо та реалізуємо свої права» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Тема. Власна відповідальність. Заняття з елементами тренінгу 1 |
09.11.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
3. Тренінг «Техніки пошуку праці». Заняття з елементами тренінгу «Яку роботу слід шукати» |
14.12.2015 |
Учні 10 класу |
|
4. Модуль: «Прояви турботу та обачливість» (Програма спирання здоровому способу життя просвітницькій роботі «рівний-рівному») Заняття з елементами тренінгу «Вірус імунодефіциту людини (ВІЛ) і синдром набутого імунодефіциту (СНІД)» |
25.01.2016 |
Учні 11 класу |
|
5. Групова консультація на тему: «Захист дітей від насильства та жорстокого поводження» |
04.04.2016 |
Молоді педагоги |
|
6. Виступ на батьківському всеобучі на тему: «Роль сімейного виховання у формуванні особистості дитини» |
31.03.2016 |
Батьки учнів 8-11 класів |
|
Державна програма «Молодь України» на 2009-2015 рр. |
|||
1. Лекція «Фактори, які впливають на суїцидальну поведінку в дитячому та підлітковому віці» |
02.11.2015 |
Класні керівники |
|
2. Виступ на тематичній нараді присвяченій Міжнародному дню інвалідів на тему: «Діти з особливими освітніми потребами.» |
30.11.2015 |
Педколектив |
|
3. Заняття з елементами тренінгу «Як допомогти дітям з особливими освітніми потребами в загальноосвітній школі?» |
03.12.2015 |
Учні-омбудсмени |
|
4. Заняття з елементами тренінгу на тему: «Створення умов для формування соціальної компетентності учнів загальноосвітнього закладу» |
18.01.2016 |
Учні 10 класу |
|
5. Заняття з елементами тренінгу «Який ваш стиль батьківського виховання?» |
14.01. 2016 |
Батьки учні 8 класу |
|
6-7.Заняття з елементами тренінгу «Моє соціальне «Я» Заняття з елементами тренінгу 1 Заняття з елементами тренінгу 2 |
16.09.2015 08.02.2016 |
Учні 8 класу |
|
8. Групова консультація «Кроки подолання стресу» |
06.05.2016 |
Учні групи ІТМ-2 |
|
Обласна цільова програма роботи з обдарованою молоддю на 2014 – 2017 роки
|
|||
1. Виступ на тему «Як не помилитися у виявленні ранньої обдарованості дитини» |
21.09. 2015 |
Класні керівники 8 класу |
|
2. Виступ на педагогічному семінарі на тему: «Для чого потрібні домашні завдання?» |
30.11.2015 |
Педколектив |
|
3. Заняття з елементами тренінгу «Особливості професійного зростання» |
10.02.2016 |
Учні 11 класу |
|
4.Тренінг «Техніки пошуку праці. Заняття з елементами тренінгу 1 «Особливості працевлаштування в сучасних умовах» |
14.10.2015 |
Учні 9 класу |
|
5.Виступ «Яку роботу слід шукати» |
14.12.2015 |
Учні 10 класу |
|
6. Заняття з елементами тренінгу «Занурення в професію» |
06.04.2016 |
Учні 11 класу |
|
7. Заняття з елементами тренінгу «Підготовка учнів до свідомого вибору професії» |
07.04.2016 |
Учні 9 класу |
|