Тренінгове заняття "Наш дружний 5-й клас"

Про матеріал

Мета: згуртування колективу учнів при переході з початкової школи в середню.

Завдання:

1. Формування доброзичливої атмосфери в класі.

2. Розвиток навичок взаємодії в групі.

3. Створення умов для самовираження і згуртування групи.

4. Формування поняття «дружний колектив».

Перегляд файлу

Тренінгове заняття "Наш дружний 5-й клас"

 

Мета: згуртування колективу учнів при переході з початкової школи в середню.

Завдання:

1. Формування доброзичливої ​​атмосфери в класі.

2. Розвиток навичок взаємодії в групі.

3. Створення умов для самовираження і згуртування групи.

4. Формування поняття «дружний колектив».

Обладнання: аркуш ватману, пазли, маркери, фломастери.

Місце проведення: класна кімната.

Кількість учасників: 10-15 учнів.

Хід заняття

Привітання.

Психолог: Доброго ранку діти. Наше сьогоднішнє заняття ми почнемо з невеликої вправи, яка покаже мені, як ви вмієте працювати в команді.

Розминка «Трикутник, квадрат ...». (2-3 хв.)

Мета: вміння учнів працювати в команді, домовлятися і взаємодіяти в групі

Всі стають в коло і беруться за руки. Психолог говорить: "Діти, зверніть увагу, ми всі зараз утворюємо коло. Вам необхідно в повній тиші, без слів, встати так, щоб вийшов трикутник ... квадрат ... ромб і т.д.

Питання для обговорення:

- Важко  було виконувати завдання чи ні?

- Чому?

- Що саме викликало труднощі?

Основна частина.

Психолог: тепер ми спробуємо з вами зібрати картинку з пазлів, прикріпивши їх магнітами до дошки.

Вправа «Пазли». (7 хв.)

За кількістю учасників роздаються заздалегідь підготовлені пазли (див. Додаток 1). Діти виходять до дошки і збирають картинку «Наш дружний 5 клас».

Дякуємо дітей за роботу і просимо прочитати текст, складений з пазлів. Це тема нашого заняття.

Бесіда про дружбу.

- Що таке дружба?

Для того, що б дітям легше було відповісти на питання, на дошці вивішені картинки (див. Додаток 2).

- Що зображено на картинках, як це пов'язано з дружбою?

- Можете запропонувати свої варіанти? (Обговорення - висновок з відповідей дітей).

Психолог : діти, як ви вважаєте, ваш клас можна назвати дружним? У наступній вправі у вас є можливість показати це.

Вправа «Загальний малюнок». (7-8 хв.)

Дітям дається аркуш ватману, маркери та фломастери. Пропонується намалювати малюнок на тему «Наш дружний клас».

- На виконання цієї вправи вам дається 7 хв. В кінці вправи повинна вийти закінчена картина.

Питання після вправи

- Як вам працювалося в команді?

- Чи всім зручно було малювати?

- Які почуття відчули?

Психолог: зараз, щоб ви трохи розслабилися і відпочили, ми з вами виконаємо невелику вправу.

Вправа «Гомеостат».

Учнів просять встати в коло, витягнути вперед руку, стиснуту в кулак, і за знаком ведучого викинути будь-яку кількість пальців.

Завдання: не розмовляючи,  і не використовуючи ніяких інших способів спілкування, домогтися того, щоб всі гравці викинули одну й ту саму кількість пальців. Гра триває доти, доки група не досягне своєї мети.

Обговорення в ході вправи:

- Скажіть діти, у вас виходить виконувати вправу?

Психолог: далеко не у всіх виходить відразу, але ви вмієте працювати в команді, і в подальшому вам буде вже легше впоратися з цим завданням.

Рефлексія.

А вам наше заняття сподобалося?

Що ж вам сподобалося, запам'яталося?

Що було для вас новим і цікавим?

Психолог: дякую вам за роботу, за активність на занятті і ваш гарний настрій. Мені дуже сподобалося займатися з вами!

 

C:\Users\Валентина\Desktop\николаев 18(2)\0a16a87fd0de.png

 

C:\Users\Валентина\Desktop\николаев 18(2)\60c73aaabd71029a5cf2eff7b1316bb8.jpg

 

C:\Users\Валентина\Desktop\николаев 18(2)\2-5-640x408.png

 

 

 

 

 

 

C:\Users\Валентина\Desktop\николаев 18(2)\17089621.png

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Інші матеріали
Додано
9 липня 2018
Переглядів
3149
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку