План роботи соціального педагога на 2019-2020 навчальний рік

Про матеріал

План роботи складений відповідно до Листа Міністерства освіти і науки України від 24.07.2019 № 1/9-477 "Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України" (додаток 8) з навантаженням 0,5 ставки.

Перегляд файлу

ЗАТВЕРДЖУЮ

Директор Корецької

загальноосвітньої школи

 І-ІІІ ступенів №3

 (підпис)  (прізвище, ініціали)

           

ПОГОДЖУЮ

Завідувач комунальної установи                                                       «Корецький районний

методичний кабінет»                           

  (підпис)  (прізвище, ініціали)

          

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

РІЧНИЙ ПЛАН

роботи соціального педагога

Ковальчук Людмили Миколаївни

Корецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

на 2019-2020 навчальний рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

КОРЕЦЬ-2019

Вступ

 

Склад психологічної служби:

 

  1. Соціальний педагог                                            Ковальчук Л. М.
  2. Практичний психолог                                                                         
  3. Заступник директора з навчально-

виховної роботи                                                 

  1. Педагог-організатор                                         
  2. Класні керівники:                                                

 

(прізвище, ініціали, клас)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Нормативні документи,

на яких ґрунтується діяльність соціального педагога

 

Для досягнення позитивних результатів у своїй діяльності соціальний педагог керується Законами України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», «Про охорону дитинства», «Про забезпечення організаційно – правових умов соціального захисту дітей – сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування», «Про запобігання та протидію домашньому насильству».

Перелік нормативної документації для використання у роботі соціального педагога:

1. Накази МОН:

Наказ МОН від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”.

Наказ МОН «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами і службами» від 02.10.2018 № 1047.

Наказ МОН «Про проведення дослідно-експериментальної роботи за темою «Проектне управління особистісним розвитком учнів в освітньому середовищі об’єднаних територіальних громад на 2018-2023 роки» від 21.03.2019 № 387.

2. Листи МОН:

 Лист МОН від 24.07.2019 № 1/9-477 “Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України”.

Лист МОН від 18.07.2019 № 1/9-462 “Про пріоритетні напрями роботи психологічної службі у системі освіти на 2019-2020 н.р.”.

Лист МОН від 18.05.2018 № 1/11-5480 “Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству”.

Лист МОН «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України» від 21.08.2018 № 1/9-529.

Лист МОН «Про перелік діагностичних методик щодо виявлення та протидії домашньому насильству відносно дітей» від 30.10.2018 № 1/9-656.

Лист ІМЗО щодо практичного використання навчально-методичного посібника, онлайн-курсу «Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості/стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах» від 28.12.2018 №22.1/10-6804.

Лист ІМЗО щодо курсів підвищення кваліфікації практичних психологів і соціальних педагогів у 2020 році від 27.05.2019 № 22.1/10-2045.

І. Аналітична частина

 

Аналіз виконання роботи соціального педагога

Корецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3

Ковальчук Людмили Миколаївни

за 2018-2019 н. р.

 

         ……………………………………………………………………………..

 

Аналіз труднощів та ускладнень у роботі:

- відсутня матеріальна база, затверджена офіційними документами про роботу психологічної служби;

- з навантаженням 0,5 ставки, тобто за браком часу, виникають труднощі у забезпеченні повноцінного соціального супроводу ширшого кола  здобувачів освіти.

 

Пріоритетними напрямками

 діяльності соціального педагога в 2019-2020 н. р. будуть:

-   проведення роботи щодо запобіганню явищам соціальної дезадаптації, виявлених за результатами діагностики, спостережень, запитом вчителів, класних керівників;

- сприяння створенню позитивного соціально-психологічного мікроклімату в класних колективах, проведення роботи щодо гармонізації стосунків здобувачів освіти у школі та в сім'ї;

-  здійснення профілактичної роботи щодо булінгу, насильства та правопорушень в освітньому середовищі;

-      здійснення соціально-педагогічного супроводу:

- здобувачів освіти, позбавлених батьківського піклування;

- здобувачів освіти, які стоять на внутрішньошкільному обліку;

- здобувачів освіти з особливими освітніми потребами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІ. Цілепокладаюча частина

 

Тема, над якою буде працювати школа

Впровадження в освітній процес школи здоров’язберігаючих технологій, формування ціннісних орієнтацій і ставлень особистості.

 

Проблема, над якою буде працювати служба

Підвищення психосоціальної стійкості особистості до впливів соціального середовища.

 

Мета служби: створення необхідних умов для повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку здобувачів освіти на кожному віковому етапі, формування в них здатності до вдосконалення.

 

Завдання служби:

  1. Сприяння створенню умов для успішної соціалізації здобувачів освіти.
  2. Вивчення особистості здобувача освіти, виявлення індивідуальних особливостей, інтересів, нахилів з метою здійснення індивідуального підходу в освітньому процесі.
  3. Своєчасне запобігання можливим відхиленням у становленні особистості, попередження проявів соціальної дезадаптації учнів.
  4. Проведення корекційної роботи, спрямованої на подолання відхилень у розвитку, незадовільної успішності й поведінки здобувачів освіти, кризових життєвих ситуацій, формування здорового способу життя.
  5. Надання допомоги у професійному та особистісному самовизначенні.
  6. Сприяння підвищенню психологічної культури учасників освітнього процесу: проведення індивідуальних та групових консультацій, виступи на педрадах, методоб’єднаннях, батьківських зборах.

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Змістова частина

 

№ з\п

Напрями діяльності  з учасниками освітнього процесу школи. Види та форми роботи

Термін прове-дення

Цільова група/

аудиторія

Відмітка про вико-нання

1.

Діагностика

 

 

 

1.1.

Вивчення соціальної адаптації новоприбулих здобувачів освіти: бесіди.

Вересень

Протягом року

Новоприбулі здобувачі освіти

 

1.2.

Вивчення особливостей міжособистісних стосунків здобувачів освіти у колективі для ефективної організації роботи класного керівника: соціометричне дослідження.

За запитом класних керівників

 

Класні колективи

 

1.3.

Діагностика рівнів соціальної адаптації п’ятикласників: анкета на визначення ступеня адаптації.

Жовтень - листопад

Здобувачі освіти 5-их класів

 

1.4.

Вивчення соціальної зрілості п'ятикласників: анкетування.

Жовтень

Здобувачі освіти 5-их класів

 

1.5.

Вивчення міжособистісних стосунків у класних колективах: соціометричне дослідження.

Жовтень - листопад

Здобувачі освіти 5-их класів

 

1.6.

Вивчення типів відносин у класних колективах: анкетування.

Жовтень

 

Здобувачі освіти 5-их класів

 

1.7.

Проведення соціально-педагогічного дослідження з метою виявлення насильства в класних колективах та  в сім’ях здобувачів освіти: експрес-опитування.

Листопад- грудень

Здобувачі освіти 5-11-их класів

 

1.8.

Проведення соціально-педагогічних досліджень за запитом адміністрації школи.

За запитом адмініст-рації школи

Учасники освітнього процесу

 

1.9.

Вивчення особливостей ставлення здобувачів освіти „групи ризику”, здобувачів освіти з особливими освітніми потребами до оточуючих та самого себе, взаємодії і спілкування з ровесниками, дорослими: бесіди.

Протягом року

Здобувачі освіти „групи ризику”,  здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

 

1.10.

Вивчення професійних інтересів, профільних схильностей здобувачів освіти.

За запитом

 

Здобувачі освіти 9-11 класів

 

 

1.11.

Проведення соціально-педагогічного дослідження щодо дотримання прав дітей в умовах освітнього закладу і поза його межами, зокрема  забезпечення батьками належних умов для навчання, виховання та життя дитини: експрес-опитування.

Березень-квітень

Здобувачі освіти 5-11-их класів

 

2.

Профілактика,

у тому числі розвиток соціальних навичок

 

 

 

2.1.

Вжиття заходів щодо подолання

негативних чинників, які впливають на життєзабезпечення дитини, її

моральний та соціальний розвиток:

-індивідуальні та групові бесіди з питань формування культури здорового способу життя та профілактики шкідливих звичок;

- індивідуальні та групові бесіди з питань формування відповідальної поведінки та профілактики правопорушень;

- проведення бесід,

спрямованих на ознайомлення здобувачів освіти з нормами та правилами шкільного життя;

- участь у засіданнях Ради профілактики

правопорушень;

- профілактичні рейди «Урок», «Перерва»;

- виховні заходи з участю представників юстиції, поліції.

Протягом року за запитом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Окремі здобувачі освіти та групи здобувачів освіти за результатами діагностики, спостережень, запитом вчителів, класних керівників

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.3.

Сприяння встановленню морально-здорових стосунків і поведінки здобувачів освіти, попередженню конфліктних ситуацій, розв’язання конфліктів в класних коллективах:

- індивідуальні бесіди;

- обговорення ситуації в класному колективі.

Протягом року

за запитом

Окремі здобувачі освіти за результатами спостережень, за запитом учасників освітнього процесу

 

2.4.

Формування соціальних навичок, адекватного типу поведінки, позитивних міжособистісних відносин, сприятливого психологічниого клімату у класних колективах: практичні заняття з елементами тренінгу. 

Протягом року

 

Класні колективи за результатами діагностики та спостережень

 

2.5

Профілактика насильницької та протиправної поведінки, булінгу в учнівському середовищі та запобігання домашньому насильству:

- бесіди „У шкільній родині без насильства”;

 

- бесіди  Негайно сповіщаю!;

 

- бесіди  Булінг та кібербулінг – мовчати не треба!;

- бесіди  Відповідальність за вчинення булінгу та кібербулінгу”;

- акція «Я – проти насильства»;

 

- бесіди «Я можу зробити світ кращим»;

 

- бесіди  „Проаналізуй свою поведінку в громадських місцях: чи є вона  вихованою та законослухняною?”;

- перегляд відеороликів:

- „Як Нік Вуйчич боровся з булінгом у своєму житті”; 

-  „Короткий метр від Уповноваженого Президента України з прав дитини М. Кулеби”;

- „Як боротися з булінгом:  поради для дітей”, Як запобігти булінгу:  поради для свідків”;

- бесіда Корисні правила-поради для  профілактики і подолання кібербулінгу”;

- бесіда „Як уникнути сексуального насильства”.

 

 

 

 

 

 

Листопад- грудень

 

Листопад- грудень

 

Листопад- грудень

 

Листопад- грудень

 

Грудень

 

 

Грудень

 

 

Лютий

 

 

 

 

 

Квітень

 

 

Квітень

 

 

 

Квітень

 

 

 

 

Квітень

 

 

Квітень

 

 

 

 

 

 

 

Здобувачі освіти 1-11-их класів

Здобувачі освіти 1-4-их класів

Здобувачі освіти 5-11-их класів

Здобувачі освіти 5-11-их класів

Здобувачі освіти 5-11-их класів Здобувачі освіти 5-11-их класів

Здобувачі освіти 5-11-их класів

 

 

 

Здобувачі освіти 9-11-их класів

Здобувачі освіти 7-8-их класів

 

Здобувачі освіти 5-6-их класів

 

 

Здобувачі освіти 7-9-их класів

Дівчата 11-ого класу

 

2.6.

Профілактика

суїцидальної поведінки:

- цикл бесід  „Ти – будівник свого життя, творець свого щастя!” („Безпечний інтернет”).

 

 

Січень

 

 

 

 

 

Здобувачі освіти 5-11 класів

 

 

2.7.

Формування відповідальної поведінки, культури

здорового способу життя:

- бесіди „Куріння: причини та наслідки;

 

- проведення заходів із циклу „Маршрут безпеки;

- практичні заняття з елементами тренінгу „Корисні та шкідливі звички, їх вплив на майбутнє людини”.

 

 

 

 

Лютий

 

 

Березень

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

 

 

Здобувачі освіти  10 -11 класів

Здобувачі освіти 10-их класів

Здобувачі освіти 6-их класів

 

2.8.

Сприяння соціальному і професійному визначенню особистості:

-  заняття з елементами тренінгу «Не помилитися у виборі професії».

Березень

 

Здобувачі освіти 9-их класів

 

 

2.9.

Формування у підлітків адекватного типу поведінки у спілкуванні з людьми з особливими потребами:

- практичне заняття з елементами тренінгу „Люди з особливими потребами”.

Лютий

Здобувачі освіти 11 класу

 

2.10.

Оптимізація взаємин здобувачів освіти в сімейному оточенні, запобігання та протидія домашньому насильству:

індивідуальні бесіди на тему сім’ї, ставлення до своїх батьків, до інших родичів.

Протягом року

Здобувачі освіти „групи ризику”, здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

 

2.11.

Оптимізація взаємин здобувачів освіти в оточенні однокласників, взаємин здобувачів освіти  з вчителями: індивідуальні бесіди.

Протягом року

Здобувачі освіти „групи ризику”, здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

2.12.

Формування соціальної компетентності у сфері конституційних прав здобувачів освіти:

- практичні заняття з елементами тренінгу „Коло твоїх прав та обов’язків”;

- лекція „Права та відповідальність дитини в Україні”.

 

 

 

 

Березень

 

 

 

Березень

 

 

 

 

 

 

Здобувачі освіти 8-их класів

 

Здобувачі освіти 7-их класів

 

3.

Навчальна діяльність -

 

 

 

4.

Консультування

 

 

 

4.1.

Сприяння налагодженню і конструктивній взаємодії учасників освітнього процесу, створення позитивної соціально-психологічної атмосфери в системі „здобувач освіти-здобувач освіти”,

„здобувач освіти-вчитель”, „здобувач освіти-батьки”: індивідуальні та групові консультації.

Протягом року

за запитом

 

 

Учасники освітнього процесу

 

4.2.

Сприяння свідомому професійному самовизначенню, розширенню уявлень про світ професій:  індивідуальні консультації.

Протягом року

Здобувачі освіти 9-11-х класів

 

4.3.

Надання консультативної допомоги дітям і підліткам  соціально незахищених категорій: індивідуальні консультації.

Протягом року

Здобувачі освіти соціально незахищених категорій

 

4.4.

Надання рекомендацій класним керівникам, вчителям у проведенні індивідуальної роботи з окремими здобувачами освіти та сприянні позитивній соціалізації здобувачів освіти: індивідуальні консультації.

Протягом року

 

 

Класні керівники, вчителі

 

4.5.

Надання консультативної допомоги опікунам, батькам із питань захисту прав дитинства:

індивідуальні консультації.

Протягом року

Батьки, опікуни

 

 

5.

Зв'язки з громадськістю

 

 

 

5.1.

Представлення інтересів здобувачів освіти соціально незахищених категорій у різноманітних інстанціях: 

- підготовка клопотань до органів виконавчої влади.

Протягом

року

Здобувачі освіти соціально незахищених категорій

 

5.2.

Представлення інтересів здобувачів освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах у різноманітних інстанціях:

- підготовка клопотань до органів виконавчої влади.

Протягом року

Здобувачі освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах

 

5.3.

Переадресування здобувачів освіти до фахівців відповідних установ для надання їм необхідної допомоги у здійсненні соціального супроводу:

- підготовка клопотань до органів виконавчої влади.

Протягом року

Здобувачі освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах

 

5.4.

Співпраця із службою у справах дітей Корецької РДА:

- відвідування здобувачів освіти вдома;

- проведення індивідуальних та групових бесід профілактичного напряму.

За запитом

Здобувачі освіти за запитом

 

 

5.5.

Співпраця з  Корецьким відділенням поліції:

- проведення індивідуальних та групових бесід профілактичного напряму.

За запитом

Групи здобувачів освіти за запитом класних керівників

 

5.6.

Сприяння взаємодії школи та сім’ї з метою профілактики труднощів і відхилень у соціалізації здобувачів освіти: 

- відвідування здобувачів освіти  вдома та бесіди з батьками,

- відвідування батьків за місцем роботи;

- запрошення окремих батьків до школи тощо.

Протягом року

за запитом

Батьки

 

6.

Просвіта

 

 

 

6.1.

Проведення інформаційно-просвітницької роботи з батьками та законними представниками здобувачів освіти, схильних до протиправної поведінки:

індивідуальні бесіди.

Протягом року за запитом

Батьки

 

6.2.

Виступи на батьківських зборах за запитом класних керівників:

- „Роль батьків в проходженні процесу адаптації першокласників”;

- „Школа - це простір життя дитини, тут вона не готується до життя, а живе”

- „Ваша дитина – майбутній першокласник”

 

 

- „Повага до особистості дитини – основа відповідального батьківства”.

 

 

 

Вересень

 

 

 

Березень

 

 

 

Березень

 

 

 

Березень

 

 

 

Батьки здобувачів освіти 1-их класів

Батьки здобувачів освіти 10-их класів

Батьки майбутніх першоклас-ників

Батьки здобувачів освіти 6-их класів

 

 

6.3.

Участь у психолого-педагогічному консиліумі „Адаптація п’ятикласників в перехідний період з початкової ланки в середню”:

виступ „Соціальна  адаптація здобувачів освіти 5-их  класів  та   портрет  міжособистісних стосунків у класах за результатами дослідження, рекомендації по полегшенню перебігу адаптації п'ятикласників”.

Листопад

Ковальчук

Л. М.,  Петриковець

В. В., класні керівники, вчителі - предметники

 

6.4.

Участь у загальношкільних батьківських зборах:

виступи.

За планом роботи школи

Учасники освітнього процесу

 

6.5.

Участь у педагогічних радах, нарадах при директору, методоб'єднаннях:

- інформування про результати проведених

соціально-педагогічних дослідженнях, їх значення і можливості подальшого використання (за

винятком особистої інформації);

-  інформування щодо подолання  негативних чинників, які впливають на життєзабезпечення дитини, її

моральний та соціальний розвиток.

Протягом року

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Педпрацівни-ки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6.6.

Проведення просвітницької роботи з батьками щодо їх відповідальності за створення належних умов для навчання, виховання та розвитку здобувачів освіти:

індивідуальні бесіди.

Протягом року за запитом

Батьки, опікуни

 

7.

Соціально-захисна функція

 

 

 

7.1.

Забезпечення соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах  за запитом батьків.

Протягом року

за запитом

Здобувачі освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах

 

7.2.

Соціально-педагогічна підтримка здобувачів освіти, які потребують уваги в адаптаційний період:

- бесіди зі здобувачами освіти;

- бесіди з класними керівниками та вчителями-предметниками щодо профілактики соціальної дезадаптації здобувачів освіти.

Протягом року

Новоприбулі здобувачі освіти, здобувачі освіти 1-их класів, здобувачі освіти 5-их класів

 

7.3.

Забезпечення соціально-педагогічного супроводу здобувачів освіти, чиї родичі постраждали внаслідок проведення АТО, ООС:

 -     оперативна підготовка необхідних документів про встановлення статусу дитини, визначення головних потреб, знаходження додаткових ресурсів в громаді, різних інституціях для їх задоволення.

Протягом року

Здобувачі освіти, чиї батьки постраждали внаслідок проведення АТО, ООС

 

7.4.

 

Здійснення соціального супроводу здобувачів освіти, позбавлених батьківського піклування (за індивідуальними планами).

Протягом року

 

 

 

Здобувачі освіти, позбавлені батьківського піклування

 

7.5.

Соціальний супровід здобувачів освіти „групи ризику” (за індивідуальними планами).

Протягом року

Здобувачі освіти „групи ризику”

 

 

7.6.

Соціальний супровід здобувачів освіти  з особливими освітніми потребами, які перебувають на інклюзивному навчанні (за індивідуальними планами).

Протягом року

Здобувачі освіти з особливими освітніми потребами

 

7.7.

Здійснення соціального супроводу здобувачів освіти, які стоять на внутрішньошкільному обліку (за індивідуальними планами).

Протягом року

 

Здобувачі освіти, які стоять на внутрішньо-

шкільному обліку

 

7.8.

Проведення благодійних акцій, кошти від яких спрямовувати на матеріальну допомогу здобувачам освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах.

Протягом року

за запитом

Здобувачі освіти, які перебувають у складних життєвих обставинах

 

8.

Організаційно-методична функція

 

 

 

8.1.

Складання, затвердження, погодження  річного плану роботи.

Вересень

 

Ковальчук

Л. М.

 

8.2.

Підготовка звітної документації.

Протягом року за запитом

Ковальчук

Л. М.

 

 

8.3.

Проведення соціальної паспортизації школи.

Вересень

Ковальчук

Л. М., класні керівники

 

8.4.

Проведення обліку здобувачів освіти  соціально незахищених категорій.

Корекція банку даних.

Вересень

 

 

За потребою

Ковальчук

Л. М.

 

 

8.5.

Підготовка та подання клопотань, листів, інформації.

 

Протягом року за  запитом

Ковальчук

Л. М.

 

8.6.

Планування роботи громадського інспектора.

Вересень

 

Ковальчук

Л. М.

 

8.7.

Планування роботи щодо подолання дитячої бездоглядності та безпритульності.

Вересень

 

Ковальчук

Л. М.

 

8.8.

Підготовка звіту 77-РВК.

Вересень

Ковальчук

Л. М.

 

8.9.

Планування індивідуальної роботи зі здобувачами освіти.

Жовтень

Протягом року за   потребою

Ковальчук

Л. М.

 

8.10.

Оформлення стенду «Мій улюблений світ без насильства».

Грудень

Ковальчук

Л. М.

 

8.11.

Оформлення стенду «Ні булінгу в школі!»

Березень

Ковальчук

Л. М.

 

8.12.

Підготовка соціально-педагогічного інструментарію для здійснення діагностичної роботи.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

8.13.

Підготовка матеріалів для проведення профілактичних та просвітницьких заходів.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

8.14.

Періодичне оновлення стенду Вітальня соціального педагога” для учасників освітнього процесу.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

8.15.

Ведення обов’язкової документації.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

8.16.

Складання актів обстеження житлово-побутових умов.

За запитом

Ковальчук

Л. М.

 

8.17

Пошук (укладання) програм  практичних занять з елементами тренінгу.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

8.18

Розробка посібника «На допомогу класному керівнику: профілактика насильства та булінгу

в класному колективі».

Січень

Ковальчук

Л. М.

 

8.19

Поширення важливої інформації на сайті школи.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

9.

Самоосвіта

Індивідуальна науково-методична проблемна тема: Профілактика насильства в освітньому середовищі

 

 

 

9.1.

Вдосконалення соціально-педагогічної підготовки: опрацювання технологій роботи з дитиною із синдромом Дауна.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

9.2.

Опрацювання інформації за темами просвітницьких заходів.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

9.3.

Опрацювання матеріалів інтернет-ресурсів, періодичної преси, наукових, педагогічних та соціально-психологічних досліджень.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

9.4.

Участь в онлайн-вебінарах.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

9.5.

Пройти навчання на онлайн-курсах Права людини в освітньому просторі, Протидія та попередження булінгу(цькуванню) в закладах освіти.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

 

9.6.

Обмін досвідом роботи  з практичними психологами та соціальними

педагогами району:

- створення вайбер-групи Психологи Корецького району та поширення важливої інформації в даному чаті;

- проведення майстер-класу «Супровід процесу адаптації здобувачів освіти в перехідний період з початкової ланки в середню» (із досвіду роботи соціального педагога Корецької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Ковальчук Л. М.);

- участь у навчально-методичних семінарах психологів і соціальних педагогів району;

- виступи на засіданнях методичного об'єднання психологів і соціальних педагогів району.

Протягом року

 

 

Вересень

 

 

 

 

Жовтень

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

За планом роботи методичного об'єднання психологів і соціальних педагогів району.

Методист, який відповідає за роботу з психологами;  практичні психологи та соціальні

педагоги району

 

9.7.

Опрацювання нормативно-правової бази.

Протягом року

Ковальчук

Л. М.

 

9.8.

Проходження курсів підвищення кваліфікації.

За планом

РОІППО

Ковальчук

Л. М.

 

 

 

Позапланові заходи

 

 

docx
Пов’язані теми
Психологія, Планування
Додано
1 квітня 2020
Переглядів
1741
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку