Індивідуальний план роботи під час карантину
12.03.20 – теперішній час
Вчителя Краматорської ЗОШ І-ІІІ ст. №1
Євстаф’євої Тетяни Олександрівни
№ п/п |
Дата |
Зміст роботи |
Час роботи |
Примітка |
1.
|
16.03.20 |
1. Робота з батьками: - проведення (дистанційно) у Вайбер інструктажу про попередження та ризику інфікування Коронавірусом. - консультації щодо дистанційного навчання 2. Опрацювання методичних рекомендацій щодо ущільнення навчального матеріалу.
|
08.00-12.30 |
https://vseosvita.ua/library/osnovni-vidomosti-pro-koronavirus-224391.html |
2.
|
17.03.20 |
1.Робота із шкільною документацією (шкільні журнали) 2. Розробка завдань для учнів 5 - 11 класів фізичної культури та основ здоровя на Всеосвіта дистанційного навчання
|
08.00 – 14.00 |
|
3.
|
18.03.20 |
1. Перегляд відео уроків, пошук відповідних матеріалів 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі 3. Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra, Prometheus. |
09.00-12.00
Протягом дня
13.00-15.00 |
У вайбер
Сертифікати у додотку |
4. |
19.03.20 |
1. Робота на Google Classroom (формування завдання та вправ для учнів 5-11 класів) 2. Опрацювання фахової онлайн-літератури.
|
09.30- 12.30
14.00-15.00 |
https://classroom.google.com/u/1/h
http://chl.kiev.ua/Bibliograf/Zdorov%27e/02.htm
https://studfile.net/preview/5252681/page:11/
|
5. |
20.03.20 |
1.Ознайомлення з новими 2. Проходження дистанційних курсів на платформі EdEra, Prometheus. 3. Перевірка тестів та завдань виконаних учнями на Google Classroom 4. Робота на Google Classroom (формування завдання та вправ для учнів 5-11 класів) |
10.00-11.00
13.00-14.30
17.00-19.00 |
https://womo.ua/category/deti-2/
виставлення оцінок |
6. |
23.03.20 |
1. Робота на Google Classroom (формування завдання та вправ для учнів 5-11 класів) 2. Робота з батьками: - консультації щодо дистанційного навчання - Бесіди та інструктажі по ТБ та БЖД під час весняних канікул з 24.03.20 по 31.03.20. 3. Перевірка тестів та завдань виконаних учнями на Google Classroom
|
09.00-13.00
Протягом дня
15.00-16.30 |
Формування завдання на Всеосвіта
Вайбер |
7. |
24.03.20 |
1.Розроблення та пошук матеріалів та відеоуроків для дистанційної роботи 2. Опрацювання науково-дослідницьких матеріалів МОН відповідно до календарного планування.
|
09.00-12.00
15.00-17.00 |
Інтернет ресурси |
8. |
25.03.20 |
1. Проходження дистанційних курсів на платформах EdEra, Prometheus. 2. Створення презентацій, пояснень та інфографік для дистанційного навчання 3. Підтримання зв’язку з батьками учнів, перевірка їхнього стану здоров’я.
|
10.00-12.00
17.00-19.30
Протягом дня |
https://vseosvita.ua/user/id691906
вайбер |
9. |
26.03.20 |
1. Опрацювання фахової літератури та онлайн-джерел щодо підготовки конспектів уроків та публікація їх на освітніх порталах. 2. Проходження дистанційних курсів на платформах EdEra, Prometheus.
|
08.00- 11.00
15.00-17.30 |
Інтернет джерела |
10.
|
27.03.20 |
1. Самоосвіта «НЕДИСКРИМІНАЦІЙНИЙ ПІДХІД У НАВЧАНН» 2. Проходження дистанційних курсів на платформах EdEra, Prometheus.
|
10.00-15.00 |
Інтернет джерела |
11. |
30.03.20 |
1. Ознайомлення з матеріалом оглядового освітнього серіалу «Карантин : он-лайн сервіси для вчителів». 2. Розробка та упорядкування домашніх завдань, тестів для учнів (відправка через Viber або e-mail).
|
17.00-20.00 |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/online-services-for-teachers |
12.
|
31.03.20 |
1. Перегляд освітнього серіалу «Цифрові навички для вчителів» .Ознайомлення з он- лайн інструментами . 2. Пошук інформаційного матеріалу для дистанційного навчання та ознайомлення з ним учнів.
|
09.00-11.00
13.00-16.00 |
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-iz-tsyfrovoi-hramotnosti-dlia-vchyteliv
|
13. |
01.04.20 |
1. Ознайомлення з матеріалом « Як забезпечити дистанційне навчання під час карантину». 2. Індивідуальні консультації для учнів та батьків в онлайн – режимі. 3. Робота на Google Classroom та Всеосвіта (формування та розробка завдання та вправ для учнів 5-11 класів)
|
09.00-10.00
11.00-13.00 15.00-19.00 |
https://www.youtube.com/watch?v=vDHOga5oFGw
|
|
|
|
|
|