План роботи вихователя школи-інтернат

Про матеріал
План щоденної роботи з учнями з особливими потребами у школі-інтернат.У плані зазначенні режимні моменти,самопідготовка,культурні навички.
Перегляд файлу

                                 ЩОДЕННИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ 3-Б ТА 4-Б КЛАСІВ

                                ДАТА:………………………………………………………  ВИХОВАТЕЛЬ:КАРАКУЦ І.М.                                                                                                                                                              

                                                          ЗМІСТ РОБОТИ

ГОД.

ПРИМІТКИ

Прийом дітей. Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів в першій половині дня. Повторення правил поведінки учнів в коридорі,на спортивному майданчику,під час ігор. Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні. Повторення правил безпечної поведінки в учнів в школі.                                                         Обід. Закріпити у учнів навички самообслуговування, культури та гігієни,поведінки в їдальні.                                                                                                                                       *прослідкувати за миттям рук(обов’язкове використання мила,правильне сушіння рук,поведінка біля умивальника)                                                                                            *слідкувати за правильним сидінні учнів під час їди.                                                                      * слідкувати за правильним користуванням столовими приборами,серветкою.                                                                           *прослідкувати за прибиранням посуду після їжі.                                                                                 *подяка поварам.                                                                                                                            Прогулянка. Організований перехід учнів до спортивного майданчика. Проведення бесіди з безпечної поведінки під час прогулянки,рухливих ігор,спортивних розваг.  Спостереження. Рухливі ігри.                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Вільний час. Ігри учнів за інтересами в спальному корпусі(читання книг,сюжетно-рольові,дидактичні ігри,малювання,конструювання)                                                                Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні. Повторення правил безпечної поведінки в учнів в школі.                                                                                     Полуденок . Закріпити у учнів навички самообслуговування, культури та гігієни,поведінки в їдальні.                                                                                                                                                                                                                                                                               Самопідготовка .                                                                                                                         1.Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності.                                                                                        2.Самооцінка навчальної діяльності.                                                                                3.Інтелектуальна розминка(підготовча частина).                                                                    4.Виконання домашніх завдань.                                                                                                          5.Робота з консультаціями. Робота в парах.                                                       6.Підсумок.Самооцінка.                                                                                                                              Виховна година                                                                                                                                                        Тема:                                                                                                                                                            Мета:                                                                                                                                                       

 

 

 

Матеріали:                                                                                                                                         

                                                                                                                                                                Словник:                                                                                                                                                   

 

13.00

 

 

13.30

 

 

 

 

14.00

 15.10

 

 

16.00

 

 

 

16.15

 

 

 

 

 

 

 

 

Сьогодні було  у                   3-Бкласі «   » учнів.

Сьогодні було у                       4-Бкласі «  » учнів.

Хід:1.                                                                                                                                                                  

2.                                                                                                                                                                         

3.                                                                                                                                                                                 

4.                                                                                                                                                                         

5.                                                                                                                                                      

Індивідуальна робота:                                                                                                                                    

Одягання дітей. Організований перехід  до шкільної їдальні. Повторення правил безпечної поведінки в учнів в школі.                                                                                          Вечеря . Закріпити у учнів навички самообслуговування, культури та гігієни,            поведінки в їдальні.                                                                                                                                              Прогулянка. Спостереження. Рухливі ігри.                                                                         Повернення до спального корпусу.                                                                                                               Ігри та заняття учнів за інтересами.                                                                                                            Підготовка до сну:                                                                                                                                         *вчити учнів складати свої речі,вішати верхній одяг на вішалку,складати речі на            спинку стільця.                                                                                                                                                 *самостійно або за допомогою дорослих усувати недоліки в одязі.                                               *вчити дітей розстеляти ліжко перед сном,складати ковдру.                                                        *вчити учнів доглядати за своїм зовнішнім виглядом,купатися,змінювати білизну,одежу за потреби.                                                                                                                          *вчити бути охайними                                                                                                                        *правильно чистити зуби щіткою,полоскати рот.                                                                               Передача учнів нічної няні.                                                                                                                     Бесіда про самопочуття учнів. Передача контактної інформації про ночуючи учнів.

 

 

 

 

 

 

 

17.50. 18.00. 18.30.

19.30.

    20.30.

 

 

 

 

 20.50. 21.00.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сьогодні  залишилось ночувати  «      » учнів.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Позашкільна освіта, Планування
Інкл
Додано
23 березня 2019
Переглядів
3090
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку