ЩОДЕННИЙ ПЛАН ВИХОВНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ 3-Б ТА 4-Б КЛАСІВ ДАТА:……………………………………………………… ВИХОВАТЕЛЬ:КАРАКУЦ І.М. |
||
ЗМІСТ РОБОТИ |
ГОД. |
ПРИМІТКИ |
Прийом дітей. Бесіда з класоводом про поведінку та навчальні досягнення учнів в першій половині дня. Повторення правил поведінки учнів в коридорі,на спортивному майданчику,під час ігор. Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні. Повторення правил безпечної поведінки в учнів в школі. Обід. Закріпити у учнів навички самообслуговування, культури та гігієни,поведінки в їдальні. *прослідкувати за миттям рук(обов’язкове використання мила,правильне сушіння рук,поведінка біля умивальника) *слідкувати за правильним сидінні учнів під час їди. * слідкувати за правильним користуванням столовими приборами,серветкою. *прослідкувати за прибиранням посуду після їжі. *подяка поварам. Прогулянка. Організований перехід учнів до спортивного майданчика. Проведення бесіди з безпечної поведінки під час прогулянки,рухливих ігор,спортивних розваг. Спостереження. Рухливі ігри. Вільний час. Ігри учнів за інтересами в спальному корпусі(читання книг,сюжетно-рольові,дидактичні ігри,малювання,конструювання) Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні. Повторення правил безпечної поведінки в учнів в школі. Полуденок . Закріпити у учнів навички самообслуговування, культури та гігієни,поведінки в їдальні. Самопідготовка . 1.Організаційний момент. Мотивація навчальної діяльності. 2.Самооцінка навчальної діяльності. 3.Інтелектуальна розминка(підготовча частина). 4.Виконання домашніх завдань. 5.Робота з консультаціями. Робота в парах. 6.Підсумок.Самооцінка. Виховна година Тема: Мета:
Матеріали: Словник:
|
13.00
13.30
14.00 15.10
16.00
16.15
|
Сьогодні було у 3-Бкласі « » учнів. Сьогодні було у 4-Бкласі « » учнів. |
Хід:1. 2. 3. 4. 5. Індивідуальна робота: Одягання дітей. Організований перехід до шкільної їдальні. Повторення правил безпечної поведінки в учнів в школі. Вечеря . Закріпити у учнів навички самообслуговування, культури та гігієни, поведінки в їдальні. Прогулянка. Спостереження. Рухливі ігри. Повернення до спального корпусу. Ігри та заняття учнів за інтересами. Підготовка до сну: *вчити учнів складати свої речі,вішати верхній одяг на вішалку,складати речі на спинку стільця. *самостійно або за допомогою дорослих усувати недоліки в одязі. *вчити дітей розстеляти ліжко перед сном,складати ковдру. *вчити учнів доглядати за своїм зовнішнім виглядом,купатися,змінювати білизну,одежу за потреби. *вчити бути охайними *правильно чистити зуби щіткою,полоскати рот. Передача учнів нічної няні. Бесіда про самопочуття учнів. Передача контактної інформації про ночуючи учнів.
|
17.50. 18.00. 18.30. 19.30. 20.30.
20.50. 21.00. |
Сьогодні залишилось ночувати « » учнів.
|