Портфоліо практичного психолога

Про матеріал

1. Портфоліо практичного психолога

2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ

Освіта:

¢Котовське медичне училище – 2006 рік;

¢Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, соціально-гуманітарний факультет – 2010 рік.

Практичний психолог в закладах освіти.

Стаж роботи – 10 років.

Атестація – 2013 рік.

Моє педагогічне кредо:

«Не пливи за течією.

Не пливи проти течії.

Пливи туди, куди бажаєш приплисти.”

3. Мета:

Комплексний психолого – педагогічний супровід учасників освітнього процесу з урахуванням їх індивідуальних, статевих та інших відмінностей.

4.Задачі:

Підвищення психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу;

Надання комплексної психолого – педагогічної допомоги учням в разі виникнення труднощів в навчанні та розвитку;

Прослідковування результатів психологічного розвитку учнів на різних етапах навчання;

Консультативна та інформаційна психологічна підтримка процесу навчання, виховання та розвитку дітей в школі;

Сприяння повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку дітей на кожному віковому етапі;

Сприяння формування у дітей здатності до саморозвитку, самовизначення та самореалізації;

Сприяння при засвоєні учнями психологічних знань, вмінь та навичок, необхідних для отримання професії, побудови кар'єри, досягнення успіху в житті.

5. МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА

Проблема, над якою працюю:

« Школа з нетерпінням чекає першокласника»

6. Перспективне завдання:

-створення методичної та діагностичної бази для вирішення робочої проблеми;

-визначення видів та форм роботи з усіма учасниками навчально-виховного процесу з даної проблеми;

- залучення до роботи батьків учнів та громадських організацій;

- створення психологічних куточків допомоги для дітей ,батьків, вчителів

7. Першочергове завдання:

- вивчення учнівського колективу(колективів),

- згуртування навколо себе колективу вчителів-однодумців, батьків- ентузіастів для обговорення проблеми та шляхів її реалізації

8. Очікувані результати:

- формування соціо-культурних компетентностей

у всіх учасників навчально-виховного процесу

- формування комунікативних та життєвих навичок спілкування підлітків з однолітками або в соціумі

-виховання самодостатньої та самостійної особистості, здатної до життя та самореалізації в суспільстві

9. СТВОРІМО РАДІСТЬ РАЗОМ!

10. Найголовніша формула успіху – вміння спілкувактися з людьми

11.Кожен урок – це прожитий час, як саме його прожили - обов'язково слід обговорити

12.Опитування – шлях до взаєморозуміння

13.Хто не вміє говорити - кар'єри не зробить.

14.Говорити найважче саме тоді, коли соромно мовчати!

15.Ніхто не знає своїх здібностей, доки їх не випробує!

16.Унікальність мого і твого внутрішнього світу.

17.Мислення, що дарує здоров'я та успіх

18.Я обираю здоровий спосіб життя!

19.«Успішна людина – успішна в усьому».

20.Дякую за увагу!!!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Новопетрівська ЗОШ І-ІІІ ступенів Великомихайлівського району Одеської областіПОРТФОЛІО ПРАКТИЧНОГО ПСИХОЛОГАРАЙКОВСЬКОЇ ВіКТОРІЇ МИКОЛАЇВНИ

Номер слайду 2

ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТОсвіта: Котовське медичне училище – 2006 рік;Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, соціально-гуманітарний факультет – 2010 рік. Практичний психолог в закладах освіти. Стаж роботи – 10 років. Атестація – 2013 рік. Моє педагогічне кредо: «Не пливи за течією. Не пливи проти течії. Пливи туди, куди бажаєш приплисти.”

Номер слайду 3

Мета: Комплексний психолого – педагогічний супровід учасників освітнього процесу з урахуванням їх індивідуальних, статевих та інших відмінностей.

Номер слайду 4

Задачі: Підвищення психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу;Надання комплексної психолого – педагогічної допомоги учням в разі виникнення труднощів в навчанні та розвитку;Прослідковування результатів психологічного розвитку учнів на різних етапах навчання;Консультативна та інформаційна психологічна підтримка процесу навчання, виховання та розвитку дітей в школі;Сприяння повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку дітей на кожному віковому етапі;Сприяння формування у дітей здатності до саморозвитку, самовизначення та самореалізації;Сприяння при засвоєні учнями психологічних знань, вмінь та навичок, необхідних для отримання професії, побудови кар’єри, досягнення успіху в житті.

Номер слайду 5

МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА Проблема, над якою працюю:  « Школа з нетерпінням чекає першокласника»  

Номер слайду 6

Перспективне завдання: -створення методичної та діагностичної бази для вирішення робочої проблеми; -визначення видів та форм роботи з усіма учасниками навчально-виховного процесу з даної проблеми; - залучення до роботи батьків учнів та громадських організацій;- створення психологічних куточків допомоги для дітей ,батьків, вчителів.

Номер слайду 7

Першочергове завдання: - вивчення учнівського колективу(колективів), - згуртування навколо себе колективу вчителів-однодумців, батьків- ентузіастів для обговорення проблеми та шляхів її реалізації

Номер слайду 8

Очікувані результати: - формування соціо-культурних компетентностей у всіх учасників навчально-виховного процесу- формування комунікативних та життєвих навичок спілкування підлітків з однолітками або в соціумі-виховання самодостатньої та самостійної особистості, здатної до життя та самореалізації в суспільстві

Номер слайду 9

СТВОРІМО РАДІСТЬ РАЗОМ!(з досвіду роботи)Стрімко змінюється час , змінюється суспільство та відносини між людьми. Виховання є одним з найважливіших компонентів освіти в інтересах людства. Головне завдання сучасної школи – допомогти дитині реалізувати свої здібності. Для цього між педагогом та дитиною, на мій погляд, необхідно встановити такі взаємовідносини, які б сприяли його розвитку,створювали умови для його руху вперед. У своїй роботі я прагну до цього. Таке важливе завдання необхідно щоденно конкретизувати в планомірній системно здійснюваній роботі. Вже 6 років я крокую по життю поруч з учнями нашої школи. В наших стосунках були злети та падіння, сварки та примирення. Я росту та накопичую досвід разом з ними. Щоб максимально реалізувати всі здібності, які в них є, мені необхідно забезпечити оптимістичний (за А. С. Макаренко – «мажорний») тон життєдіяльності дитячого учнівського колектива. В нашій школі склалися традиції, які, як я впевнилася на практиці,дозволяють створити атмосферу дійсно відкритого доброзичливого спілкування. Адже, що таке «СПІЛКУВАННЯ»? Це- спільні справи, які дозволяють задіяти кожного або дають можливість проявити себе в будь-яких заходах. Тобто, години-спілкування, подорожі-спілкування та свята-спілкування.

Номер слайду 10

Найголовніша формула успіху – вміння спілкувактися з людьми

Номер слайду 11

Кожен урок – це прожитий час, як саме його прожили - обов’язково слід обговорити. Рефлексія – є однією з форм організації мотивації навчання учнів; це осмислення дітьми передумов, закономірностей і механізмів власної діяльності, звернення до свого внутрішнього світу і досвіду життєдіяльності.

Номер слайду 12

Опитування – шлях до взаєморозуміння

Номер слайду 13

Хто не вміє говорити - кар’єри не зробить.

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Ніхто не знає сили своїх здібностей, доки їх не випробує

Номер слайду 16

Унікальність мого і твого внутрішнього світу

Номер слайду 17

Мислення, що дарує здоров’я та успіх

Номер слайду 18

Я обираю здоровий спосіб життя!

Номер слайду 19

«Успішна людина – успішна в усьому». Кращий знавець психології у 2014 році Митрошак І. учениця 11 класу,переможець районної олімпіади з психології та педагогіки, ІІІ місце в обласній олімпіаді з психології та педагогіки. Кращий знавець психології Митрошак Ю. учениця 10 класу,переможець районної олімпіади з психології та педагогіки, учасниця обласної олімпіади з психології та педагогіки

Номер слайду 20

Дякую за увагу!!!

pptx
Додано
30 липня 2018
Переглядів
2551
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку