1. Портфоліо практичного психолога
2. ПЕДАГОГІЧНИЙ ПОРТРЕТ
Освіта:
¢Котовське медичне училище – 2006 рік;
¢Мелітопольський державний педагогічний університет ім. Богдана Хмельницького, соціально-гуманітарний факультет – 2010 рік.
Практичний психолог в закладах освіти.
Стаж роботи – 10 років.
Атестація – 2013 рік.
Моє педагогічне кредо:
«Не пливи за течією.
Не пливи проти течії.
Пливи туди, куди бажаєш приплисти.”
3. Мета:
Комплексний психолого – педагогічний супровід учасників освітнього процесу з урахуванням їх індивідуальних, статевих та інших відмінностей.
4.Задачі:
Підвищення психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу;
Надання комплексної психолого – педагогічної допомоги учням в разі виникнення труднощів в навчанні та розвитку;
Прослідковування результатів психологічного розвитку учнів на різних етапах навчання;
Консультативна та інформаційна психологічна підтримка процесу навчання, виховання та розвитку дітей в школі;
Сприяння повноцінного особистісного та інтелектуального розвитку дітей на кожному віковому етапі;
Сприяння формування у дітей здатності до саморозвитку, самовизначення та самореалізації;
Сприяння при засвоєні учнями психологічних знань, вмінь та навичок, необхідних для отримання професії, побудови кар'єри, досягнення успіху в житті.
5. МЕТОДИЧНА ПРОБЛЕМА
Проблема, над якою працюю:
« Школа з нетерпінням чекає першокласника»
6. Перспективне завдання:
-створення методичної та діагностичної бази для вирішення робочої проблеми;
-визначення видів та форм роботи з усіма учасниками навчально-виховного процесу з даної проблеми;
- залучення до роботи батьків учнів та громадських організацій;
- створення психологічних куточків допомоги для дітей ,батьків, вчителів7. Першочергове завдання:
- вивчення учнівського колективу(колективів),
- згуртування навколо себе колективу вчителів-однодумців, батьків- ентузіастів для обговорення проблеми та шляхів її реалізації
8. Очікувані результати:
- формування соціо-культурних компетентностей
у всіх учасників навчально-виховного процесу
- формування комунікативних та життєвих навичок спілкування підлітків з однолітками або в соціумі
-виховання самодостатньої та самостійної особистості, здатної до життя та самореалізації в суспільстві
9. СТВОРІМО РАДІСТЬ РАЗОМ!
10. Найголовніша формула успіху – вміння спілкувактися з людьми
11.Кожен урок – це прожитий час, як саме його прожили - обов'язково слід обговорити
12.Опитування – шлях до взаєморозуміння
13.Хто не вміє говорити - кар'єри не зробить.
14.Говорити найважче саме тоді, коли соромно мовчати!
15.Ніхто не знає своїх здібностей, доки їх не випробує!
16.Унікальність мого і твого внутрішнього світу.
17.Мислення, що дарує здоров'я та успіх
18.Я обираю здоровий спосіб життя!
19.«Успішна людина – успішна в усьому».
20.Дякую за увагу!!!