План самоосвіти викладача належить до плануючої документації педагога, дозволить педагогу чітко визначитися з тематикою та проблемою дослідження та розподілити власну роботу і завдання в рамках тайм-менеджменту. Також використання плану дозволить організувати та структурувати "навчання протягом всього життя".
План самоосвіти викладача ІІ категорії Лесик Анни Юріївни
Тема дослідження: «Розвиток самостійної пізнавальної діяльності на уроках теоретичного навчання під час вивчення спецдисциплін» |
||||
Проблема, яка досліджується: «Активність та пізнавальна самостійність учнів як запорука успішного формування професійних компетенцій» |
||||
Банк даних з проблеми дослідження |
||||
Час на вивчення |
Знайомство з практичним досвідом |
Терміни |
МК, метод секції, курси підвищення кваліфікації |
|
2016-2017 н.р. |
Впровадження при розробці уроків |
01.09.16-30.06.17 |
МК «Менеджменту та маркетингу» |
|
Література з проблеми дослідження |
||||
Книга |
Аналіз |
|||
1. Розвиток особистості у різних умовах соціалізації : колективна монографія / за наук. ред.: Л. О. Калмикової, Г. О. Хомич. – Київ : Слово, 2016. – 469 с. – Бібліогр.: с. 424–469. |
У монографії розглядаються питання, пов'язані з багатоаспектною і багатовекторною проблематикою особистості людини на різних етапах її онтогенезу в різноманітних умовах соціалізації; розкриваються передумови, базові чинники, механізми, закономірності розвитку особистості, вікові особливості та індивідуальні відмінності її становлення тощо. |
|||
2. Кучерявий О. Г. Педагогіка: особистісно-розвивальні аспекти : навч. посіб. для студ. ВНЗ / О. Г. Кучерявий. - К. : Наук. думка, 2011. - 464 c. |
В роботі розширено уявлення про зміст освіти та закономірності навчання. Наведено нову класифікацію його методів, таксономію стратегічних цілей уроку й інші дидактичні інновації. В особистісному вимірі розглянуто структуру та зміст національного виховання, системи професійної орієнтації. Увагу приділено технології оперативного застосування психолого-педагогічних знань у практичних ситуаціях. |
|||
3. Дистанційна підтримка дослідницької діяльності учнів : метод. рекоменд. – К.: Інститут обдарованої дитини, 2014. – 87 с. |
Має на меті допомогти в організації учнівських досліджень, ознайомити з сучасними технологічними тенденціями у використанні освітніх мережевих ресурсів для підтримки дослідницької діяльності учнів. Містяться розробки дидактичних матеріалів для здійснення самостійної підготовки учнів до проведення власних досліджень, які можна здійснювати і дистанційно за умови педагогічної підтримки. |
|||
4. Психологічні особливості лідерської обдарованості: концепції, діагностика, тренінги : моногр. / А. В. Мітлош [та ін.] ; Нац. акад. пед. наук. України. – К. : Інститут обдарованої дитини, 2014. – 290 c. |
Автор пропонує тренінги та інші методики визначення, залучення та розвитку лідерських якостей учнів в освітньому процесі.. |
|||
Дослідно-експериментальна робота за темою дослідження |
||||
Технологія |
Практична робота |
|||
1.Особистісно-орієнтоване навчання. Технологія розвивального навчання. |
|
|||
2.Ігрові технології навчання. |
|
|||
3.Інтерактивне навчання |
|
|||
4.Інтегроване навчання |
|
|||
5.Комп’ютерні технології |
|
|||
Тестові технології |
|
|||
Узагальнення матеріалів дослідження |
||||
1.Презентація власного досвіду роботи.
|
||||
Підсумки самоосвіти |
||||
Аналіз |
Самооцінка |
|||
Протягом всього міжатестаційного періоду проводився аналіз самоосвіти викладача. |
|
|||