План уроку № 8 з предмета «Технологія штукатурних робіт 3 розряду»

Про матеріал
План уроку № 8 з предмета «Технологія штукатурних робіт 3 розряду» Модуль ШТ-3(2-3).1. Виконання робіт перед оштукатурюванням поверхонь ШТ – 3(2-3).1.1.Підготовка поверхонь під оштукатурювання Тема уроку №8: Види та призначення штукатурок
Перегляд файлу

План уроку № 8 з предмета «Технологія штукатурних  робіт 3 розряду»

Модуль ШТ-3(2-3).1. Виконання робіт перед оштукатурюванням поверхонь

ШТ – 3(2-3).1.1.Підготовка поверхонь під оштукатурювання

Тема уроку №8: Види та призначення штукатурок

Компетентності:                                                                                    Загальнопрофесійні компетентності – формувати знання та уміння, при вивчені видів та призначення штукатурок

Ключові компетентності – формувати  психологічні, когнітивні, соціально-особистісні, інформаційні, комунікативні здібності й уміння , що дають змогу особі розуміти ситуацію, досягати успіху в особистісному і професійному житті, набувати соціальної самостійності та забезпечують ефективну професійну й міжособистісну взаємодію.

Професійні компетентності – формувати знання та уміння особи, які дають їй змогу виконувати трудові функції, швидко адаптуватися до змін у професійній діяльності та є складовими відповідної професійної кваліфікації.                        Тип уроку: урок засвоєння нових знань

Методи проведення уроку: лекція-діалог,  індивідуальне опитування,  самостійна робота з схемами , самостійна робота з Інтернет-ресурсами,.

Мотивація: Сучасний штукатур повинен знати види та призначення штукатурок, що дає формувати загальнопрофесійні, ключові, професійні компетентності.

Міжпредметні зв’язки:  предмет «Охорона праці»

Методичне забезпечення: фільм  «Виконання штукатурних робіт» ( №4 ), електронний підручнику «Штукатурні роботи» https://docs.google.com/document/d/1p3XeT-mCYQ37YRlyiAN5GNa-BNvHlTDg/edit , завдання для закріплення нового матеріалу для уроку №8, підручник Т.Є.Остапчеко «Технологія опоряджувальних робіт»

Домашнє завдання

Обов’язковий мінімум

1.Опрацювати параграф 4.1 підручник Т.Є.Остапчеко «Технологія опоряджувальних робіт» та  інтернет ресурси;

електронний підручнику «Штукатурні роботи» https://docs.google.com/document/d/1p3XeT-mCYQ37YRlyiAN5GNa-BNvHlTDg/edit , відповісти на запитання(1-4)   на стор, 102

Творчий рівень   

2. Підготувати розповідь «Види та застосування штукатурок»

Перебіг уроку

1. Організаційна частина 2 хвилини.

2. Актуалізація знань – 8 хвилин.  

3. Викладання нового матеріалу – 22 хвилин.

4. Закріплення нового матеріалу – 10 хвилин.

5. Завдання для наступного уроку – 3 хвилини.

1. Організаційна частина

2. Актуалізація знань

Для актуалізації знань здобувачам освіти пропонується індивідуально відповісти на контрольні  запитання .

Контрольні  запитання

1. Які є пересувні інвентарні столики ?                                                                                     2. Які є помости ?                                                                                                                       3. Які є  риштування ?                                                                                                           4. Де застосовутьюся приставні драбини і драбинки ?

5.  Де застосовуються пересувні вишки ?

6.  Для чого потрібна пересувна збірно-розбірна вишка-тура ?

Викладання нового матеріалу

 Здобувачі освіти преглядають фільм  «Виконання штукатурних робіт»  №4

Потім виконують завдання для закріплення нового матеріалу доповнити схему

Завдання  здобувачам освіти для закріплення нового матеріалу уроку№8

 Доповніть  схему

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, Розробки уроків
Додано
21 січня 2022
Переглядів
244
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку