План уроку № 8 з предмета «Технологія штукатурних робіт 3 розряду»
Модуль ШТ-3(2-3).1. Виконання робіт перед оштукатурюванням поверхонь
ШТ – 3(2-3).1.1.Підготовка поверхонь під оштукатурювання
Тема уроку №8: Види та призначення штукатурок
Компетентності: Загальнопрофесійні компетентності – формувати знання та уміння, при вивчені видів та призначення штукатурок
Ключові компетентності – формувати психологічні, когнітивні, соціально-особистісні, інформаційні, комунікативні здібності й уміння , що дають змогу особі розуміти ситуацію, досягати успіху в особистісному і професійному житті, набувати соціальної самостійності та забезпечують ефективну професійну й міжособистісну взаємодію.
Професійні компетентності – формувати знання та уміння особи, які дають їй змогу виконувати трудові функції, швидко адаптуватися до змін у професійній діяльності та є складовими відповідної професійної кваліфікації. Тип уроку: урок засвоєння нових знань
Методи проведення уроку: лекція-діалог, індивідуальне опитування, самостійна робота з схемами , самостійна робота з Інтернет-ресурсами,.
Мотивація: Сучасний штукатур повинен знати види та призначення штукатурок, що дає формувати загальнопрофесійні, ключові, професійні компетентності.
Міжпредметні зв’язки: предмет «Охорона праці»
Методичне забезпечення: фільм «Виконання штукатурних робіт» ( №4 ), електронний підручнику «Штукатурні роботи» https://docs.google.com/document/d/1p3XeT-mCYQ37YRlyiAN5GNa-BNvHlTDg/edit , завдання для закріплення нового матеріалу для уроку №8, підручник Т.Є.Остапчеко «Технологія опоряджувальних робіт»
Домашнє завдання
Обов’язковий мінімум
1.Опрацювати параграф 4.1 підручник Т.Є.Остапчеко «Технологія опоряджувальних робіт» та інтернет ресурси;
електронний підручнику «Штукатурні роботи» https://docs.google.com/document/d/1p3XeT-mCYQ37YRlyiAN5GNa-BNvHlTDg/edit , відповісти на запитання(1-4) на стор, 102
Творчий рівень
2. Підготувати розповідь «Види та застосування штукатурок»
Перебіг уроку
1. Організаційна частина –2 хвилини.
2. Актуалізація знань – 8 хвилин.
3. Викладання нового матеріалу – 22 хвилин.
4. Закріплення нового матеріалу – 10 хвилин.
5. Завдання для наступного уроку – 3 хвилини.
1. Організаційна частина
2. Актуалізація знань
Для актуалізації знань здобувачам освіти пропонується індивідуально відповісти на контрольні запитання .
Контрольні запитання
1. Які є пересувні інвентарні столики ? 2. Які є помости ? 3. Які є риштування ? 4. Де застосовутьюся приставні драбини і драбинки ?
5. Де застосовуються пересувні вишки ?
6. Для чого потрібна пересувна збірно-розбірна вишка-тура ?
Викладання нового матеріалу
Здобувачі освіти преглядають фільм «Виконання штукатурних робіт» №4
Потім виконують завдання для закріплення нового матеріалу доповнити схему
Завдання здобувачам освіти для закріплення нового матеріалу уроку№8
Доповніть схему