До розіграшу
залишилось:
15 днів
Конкурс розробок «Вчительська десятка»
Розробки додавай – подарунки вигравай!

План уроку "Мовна політика в Україні. Роль мови у суспільному житті"

Про матеріал

Урок №____

Тема програми: Вступ

Тема уроку:Мовна політика в Україні. Роль мови у суспільному житті. Мовна норма. Стильові різновиди української літературної мови. Риси офіційно-ділового стилю. Стиль сучасного ділового письма Мета:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тип уроку:________________________________________________________________

Обладнання: ______________________________________________________________

Хід уроку:

Перегляд файлу

Урок №____

Тема програми: Вступ

Тема уроку:  Мовна політика в Україні. Роль мови у суспільному житті. Мовна норма. Стильові різновиди української літературної мови. Риси офіційно-ділового стилю. Стиль  сучасного ділового письма Мета:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тип  уроку:________________________________________________________________

Обладнання: ______________________________________________________________
                                                                 

                                                                    Хід уроку:
І. Організаційна частина
- привітання з учнями;                                                                                                                   - перевірка присутніх на уроці учнів;                                                                                                - перевірка готовності учнів до уроку та завдань уроку.


ІІ. Актуалізація опорних знань
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
 

ІІІ. Вивчення нового матеріалу __________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Робота за підручником

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. Закріплення нового матеріалу:

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
 

V. Підведення підсумків:

– аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;

– аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та способів їх усунення;

– повідомлення та обґрунтування оцінок;

– видача домашнього завдання.

Повідомлення д/з ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Станьте першим, хто оцінить розробку

Щоб залишити свій відгук, необхідно зареєструватись.

Дякуємо! Ми будемо тримати Вас в курсі!
docx
Додано
20 лютого
Переглядів
502
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку