Урок №____
Тема програми: Вступ
Тема уроку:Мовна політика в Україні. Роль мови у суспільному житті. Мовна норма. Стильові різновиди української літературної мови. Риси офіційно-ділового стилю. Стиль сучасного ділового письма Мета:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тип уроку:________________________________________________________________
Обладнання: ______________________________________________________________
Урок №____
Тема програми: Вступ
Тема уроку: Мовна політика в Україні. Роль мови у суспільному житті. Мовна норма. Стильові різновиди української літературної мови. Риси офіційно-ділового стилю. Стиль сучасного ділового письма Мета:________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ Тип уроку:________________________________________________________________
Обладнання: ______________________________________________________________
Хід уроку:
І. Організаційна частина
- привітання з учнями; - перевірка присутніх на уроці учнів; - перевірка готовності учнів до уроку та завдань уроку.
ІІ. Актуалізація опорних знань
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
ІІІ. Вивчення нового матеріалу __________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Робота за підручником
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
IV. Закріплення нового матеріалу:
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
V. Підведення підсумків:
– аналіз діяльності учнів у процесі всього уроку;
– аналіз причин помилок, зроблених учнями на уроці, та способів їх усунення;
– повідомлення та обґрунтування оцінок;
– видача домашнього завдання.
Повідомлення д/з ____________________________________________________________________________________________________________________________________________________