План уроку з алгебри і початків аналізу, за підручником Г.П. Бевз, В.П. Бевз, Математика рівень стандарту 10 клас, 2018 рік.
Тема уроку: Найпростіші тригонометричні рівняння Мета уроку: удосконалити вміння розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння; формувати в учнів уміння розв’язувати тригонометричні рівняння способом заміни змінної.
Очікувані результати: учні повинні вміти розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння Компетентності, що формуються: математична – уміння оперувати числовою операцією; уміння розв’язувати найпростіші тригонометричні рівняння; соціальна і громадянська: спілкуватися державною мовою; уміння вчитися впродовж життя, висловлювати власну думку, слухати і чути інших. Тип уроку: удосконалення знань і вмінь Обладнання: презентація, екран, таблиці,
Хід уроку .1.Організаційний момент 2.Мотивація навчальної діяльності. Епіграф: «Функції потрібні не лише натуралістові, без них тепер не обійдеться і соціологія. Взагалі нині немає жодної галузі людського знання, куди не входили б поняття про функції та їх графічне зображення» 3.Актуалізація опорних знань: -написати формули: а) основні тригонометричні тотожності; б) формули подвійного кута; в) формули додавання. 4.Осмислення і поглиблення особливостей розв’язування тригонометричних рівнянь: - бліц опитування виконання тестових завдань із подальшою самоперевіркою і самооцінкою Варіант 1 1. Яке з наведених рівнянь не має розв’язків ? А. sinx= Б. cosx=. В. tgx = 5. Г. сtgx = -10 2. Скільки коренів має рівняння sinx= 0,6 ? А. Один. Б. Два. В. Жодного. Г. Безліч. 3. Розв’яжіть рівняння sinx= 0,5. А(.-1)ⁿ + 2πn, nєZ Б. (-1 + πn, nєZ В. + 2πk, kєZ Г. + 2πk, kєZ
4. При яких значеннях х, 3 tgx= -√3? А. + 2πk, kєZ Б. -- + πk, k є Z В. + πk, kєZ Г. + 2πk, kєZ
Відповіді: 1. Б ; 2. Г; 3. Б; 4. В.
5.Виконати завдання на встановлення відповідності 1. sin2x=1 А. х = + πn, n є z 2. cos ( х + ) + 1=0 Б. х = + 2πn, n є z
2. Своєю роботою на уроці я задоволений / незадоволений
3. Урок для мене видався коротким / довгим
4. За урок я не втомився / втомився
5. Мій настрій став кращим / гіршим
6. Матеріал уроку для мене був зрозумілим / не зрозумілим корисним .
11.Домашнє завдання: Опрацювати параграф 13, стор.103. Виконати № 494, № 496, № 505.