План уроку Тема. І. Франко — письменник, учений, громадський діяч

Про матеріал

I. Актуалізація опорних знань учнів

Аналіз виконання контрольної роботи.

ІІ . Оголошення теми й мети уроку

ІІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів

Слово викладача

ІV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу

1. Міні-лекція викладача з елементами бесіди.

Перегляд файлу

Урок №

Тема. І. Франко — письменник, учений, громадський діяч

Мета: розкрити значення титанічної діяльності митця, зацікавити його творчістю, спонукати учнів до читання; розвивати навички пошуку потрібної інформації, складання повідомлень,сприйняття матеріалу на слух, висловлювання власної думки з приводу прочитаного; виховувати цілеспрямованість, активну громадянську

позицію, любов до праці, книги.

Обладнання: портрет письменника, виставка його творів,ілюстрації до біографії, аудіозаписи пісень на слова І. Франка.

Теорія літератури: роди і жанри літератури, літературознавчі розвідки, перекладництво.

Перебіг уроку

I. Актуалізація опорних знань учнів

Аналіз виконання контрольної роботи.

ІІ . Оголошення теми й мети уроку

ІІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів

Слово викладача

ІV. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу

1. Міні-лекція викладача з елементами бесіди.

2.  Складання таблиці.

Жанрова й тематична різноманітність творів І. Франка

Жанри

Твори

Епос

 

Лірика

 

Ліро-епічні твори

 

Драма

 

 

 

Теми

Твори

 

«Захар Беркут»

 

«Борислав сміється» та ін.

 

«Перехресні стежки», «Злочин з кількома невідомими»

 

«Ліси і пасовиська», «Добрий зарібок» та ін.

 

«Грицева шкільна наука», «Отець гуморист», «Олівець» та ін.

 

«Фарбований Лис», «Лис Микита»

 

Збірка «Зів’яле листя» та ін.

 

«Сікстинська мадонна», «Декадент» та ін.

 

«Мойсей», «Гімн» та ін.

(Вдома при вивченні біографії учні можуть доповнити, продовжити таблиці.)

 

 

V. Закріплення знань, умінь та навичок

Тестові завдання.

1) Оберіть відповідні за змістом слова, пропущені у висловлюванні М. Рильського.

«Іван Франко — це розум і серце нашого народу. Це боротьба,мука і передчуття … України і …».

А нещастя … краху;

Б щастя … людськості;

В слави … літератури;

Г провалу … світу.

 

2) Прочитайте висловлювання А. Кримського про Франка. Оберіть рядок з відповідними за змістом словом. Прокоментуйте цю фразу А. Кримського.

«Подібно до легендарного Данко, розірвавши свої груди, він дістав вогнене серце і освітив ним шлях до … свого народу».

А освіти;

Б покращення;

В визволення;

Г трагедії.

VІ. Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

Продовжіть речення.

«Я відкрив (відкрила) для себе …»

«Франко для мене постав як …»

«Я переконався (переконалася), що …»

VІІ . Домашнє завдання

Вивчити біографію І. Франка, знайти цікаві факти й подробиці.

 

 

docx
Додано
11 серпня 2018
Переглядів
1637
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку