План уроку Тема. Іван Карпенко-Карий. Життєвий та творчий шлях. Багатогранність діяльності

Про матеріал

1. Міні-лекція викладача з елементами бесіди.

— До якого явища культури можна віднести такі означення:

шкільний, кріпосницький, професійний?

Про роль сім'ї Тобілевичів у розвитку професійного українського театру М. Рильський написав вірш.

  • Ø Викладач читає вірш «Три брати»

2. Повідомлення учня про «театр корифеїв».

3. Продовження слова викладача (біографія)

Перегляд файлу

План уроку

Урок №

Тема. Іван Карпенко-Карий. Життєвий та творчий

шлях. Багатогранність діяльності. Жанрова

різноманітність творів

Мета: ознайомити учнів із життям та творчістю видатного драматурга, зацікавити ними, спонукати до читання творів І. Карпенка-Карого; розвивати навички підготовки повідомлень, сприйняття інформації на слух та висловлювання власних суджень про неї; виховувати почуття поваги до видатних людей, любов до художньої літератури, театру.

Обладнання: портрет письменника, ілюстрації до біографії,виставка творів.

Теорія літератури: жанри драматичних творів.

Перебіг уроку

I. А ктуалізація опорних знань учнів

Аналіз виконання контрольної роботи.

ІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів

Вступне слово викладача

ІІІ . Оголошення теми й мети уроку

IV. Актуалізація опорних знань учнів

Евристична бесіда.

— Пригадайте, що ви знаєте про І. Карпенка-Карого з 8-го класу, який твір письменника читали?

— Хто такий Герасим Калитка, які людські вади він уособлює?

— Чому жанр твору «Сто тисяч» визначається як трагікомедія?

— Чим пояснити творче довголіття (більше 100 років на сцені) п’єси «Сто тисяч»?

V. Сприйняття й засвоєння учнями навчального матеріалу

1. Міні-лекція викладача з елементами бесіди.

— До якого явища культури можна віднести такі означення:

шкільний, кріпосницький, професійний?

Про роль сім’ї Тобілевичів у розвитку професійного українського театру                       М. Рильський написав вірш.

  • Викладач читає вірш «Три брати»

2. Повідомлення учня про «театр корифеїв».

3. Продовження слова викладача (біографія)

VІ. Закріплення знань, умінь та навичок

Завдання учням.

Змалюйте психологічний портрет драматурга.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

І. Карпенко-Карий

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

VІІ . Підбиття підсумків уроку

Інтерактивна вправа «Мікрофон».

Продовжіть речення.

«Найбільше мене вразило …»

«І. Карпенко-Карий уявляється мені як людина …»

«Про театр я думаю …»

 

VІІ . Домашнє завдання

Знати біографію І. Карпенка-Карого, прочитати п’єсу «Мартин Боруля».

Індивідуальне завдання. Підготувати повідомлення про твір Мольєра «Міщанин-шляхтич».

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
2305
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку