План уроку Тема. Контрольна робота. «Вступ. Творчість І. Нечуя- Левицького та Панаса Мирного»

Про матеріал

5. Визначте спільне в художній манері І. Нечуя-Левицького і Панаса Мирного.

6. Зіставте образи старих та молодих Кайдашів із «Кайдашевої сім'ї» І. Нечуя-Левицького.

Високий рівень

(Правильна, змістовна відповідь оцінюється в 4 бали.)

7. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть твір-роздум «Хто такий Чіпка — правдошукач чи злочинець?» (за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»).

Б Складіть тези на тему «Українська ментальність, національний характер, народна мораль та етика в повісті “Кайдашева сім'я” І. Нечуя-Левицького».

Перегляд файлу

План уроку

Урок №

Тема. Контрольна робота.

«Вступ. Творчість І. Нечуя- Левицького та Панаса Мирного»

Мета: актуалізувати й узагальнити знання учнів із вивчених тем; виявити рівень знань, умінь та навичок з метою їх корекції; розвивати пам’ять,уміння складати зв’язні висловлювання, формулювати власні думки, зіставляти літературні явища, давати їм оцінку, узагальнювати; прищеплювати гуманні, моральні принципи,естетичний смак.

Обладнання: тестові завдання у двох варіантах.

Теорія літератури: національне і вселюдське, реалізм, романтизм, натуралізм, соціально-побутова повість,повість-хроніка, засоби змалювання комічного, соціально-психологічний роман.

Перебіг  уроку

I. Оголошення теми й мети уроку

ІІ . Мотивація навчальної діяльності учнів

ІІІ . Основний зміст роботи

1. Інструктаж щодо виконання тестових завдань.

2. Виконання контрольної роботи.

 

Варіант І

Початковий  та  середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

 

1. Чий це портрет: «Низенька, чорнява, заквітчана польовими квітами, вона й трохи не була схожа на селянок, часто запечених сонцем, високих, дуже неповоротких дівчат. Маленька, кругленька, швидка й жвава, одягнена в зелене убрання, між високим зеленим житом,— вона здавалася русалкою»?

 

А Галі з роману Панаса Мирного «Хіба  ревуть воли, як ясла повні?»;

Б Мелашки з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького;

В Мотрі з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького;

Г Христі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

 

2. Через що наприкінці твору І. Нечуя-Левицького найчастіше сварилися сім’ї Карпа й Лавріна Кайдашів?

 

А Переділ земельного наділу в полі;

Б поділ волів та возів з батькової спадщини;

В худобу, що лізла в шкоду, за грушу;

Г постійні бійки між дітьми.

 

3. Назвіть основні літературні напрями в українській літературі 70–90-х років  ХІХ ст.

4. Продовжіть речення.

«Соціально-психологічний роман — це …»

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

5. Визначте спільне в художній манері І. Нечуя-Левицького і Панаса Мирного.

6. Зіставте образи старих та молодих Кайдашів із «Кайдашевої сім’ї» І. Нечуя-Левицького.

Високий рівень

(Правильна, змістовна відповідь оцінюється в 4 бали.)

7. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть твір-роздум «Хто такий Чіпка — правдошукач чи злочинець?» (за романом Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»).

Б Складіть тези на тему «Українська ментальність, національний характер, народна мораль та етика в повісті “Кайдашева сім’я” І. Нечуя-Левицького».

 

Варіант ІІ

Початковий та середній рівні

(Кожна правильна відповідь оцінюється в 1 бал.)

 

1. Чий це портрет: «Дівчина була невелика на зріст, але рівна,як струна, гнучка, як тополя, гарна, як червона калина,довгообраза, повновида, з тонким носиком. Щоки червоніли, як червонобокі яблучка, губи були повні та червоні, як калина»?

А Галі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»;

Б Мелашки з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького;

В Мотрі з повісті «Кайдашева сім’я» І. Нечуя-Левицького;

Г Христі з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

 

2. Після чого героїня твору І. Нечуя-Левицького Кайдашиха перестала знущатися з Мелашки?

А Як з матір’ю поговорив Лаврін;

Б як молодша невістка повернулася з Києва;

В як Мелашка народила їй онука;

Г як її попередили батьки Мелашки.

 

3. Які українські періодичні видання були в 70–90-х роках ХІХ ст.?

4. Продовжіть речення.

«Соціально-побутова повість — це …»

Достатній рівень

(Кожна правильна відповідь оцінюється у 2 бали.)

5. Визначте відмінне в художній манері І. Нечуя-Левицького і Панаса Мирного.

6. Зіставте образи Чіпки й Грицька з роману Панаса Мирного «Хіба ревуть воли, як ясла повні?».

Високий рівень

(Правильна, змістовна відповідь оцінюється в 4 бали.)

7. Виконайте одне із завдань.

А Напишіть твір-роздум «Проблема життєвого вибору героїв роману “Хіба ревуть воли, як ясла повні?”».

Б Складіть тези до теми «Актуальність повісті “Кайдашева сім’я” І. Нечуя-Левицького».

ІV. Підбиття підсумків уроку

V. Домашнє завдання

Індивідуальне завдання. Підготувати повідомлення про «театр корифеїв».

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Федоров Сергій Іванович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
2 липня 2018
Переглядів
13810
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку